M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

16 czerwca 2003

Rob Quish, eksprezes Lowe, pozostanie jednak w strukturach sieci

Rob Quish, eksprezes sieci Lowe (do czasu połączenia Lowe i Bozel i objęcia przez Toma Bernardina stanowiska prezesa połączonych struktur),...

16 czerwca 2003

Quinzo zaprosiło 18 firm do przetargu

Quinzo, sieć barów kanapkowych, uruchomiło przetarg na usługi kreacyjne, media, promocję i public relations. Do przetargu zaproszono 18 agencji. Wiceprezes...

16 czerwca 2003

Szef WPP Group przewiduje boom reklamowy dopiero w 2008 r.

Martin Sorrell, chief executive WPP Group, który wcześniej mówił, że znacznej poprawy na rynku reklamy można spodziewać się w roku...

17 czerwca 2003

Bank HSBC rozpoczyna kampanię promocyjną "post-SARS"

Bank HSBC z Hongkongu przygotował kampanię reklamową "Support Hong Kong". Została ona przygotowana przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Ma...

17 czerwca 2003

BBC i BSkyB zawarły nową umowę dotyczącą współpracy

Po kilku miesiącach negocjacji stacje telewizyjne BBC i BSkyB zawarły nową umowę dotyczącą współpracy. Wcześniejsza umowa oceniana na 85 mln...

17 czerwca 2003

Heinz sponsoruje serial poświęcony rodzinnemu gotowaniu

Heinz sponsoruje dziesięcioodcinkowy serial telewizyjny pt. "Dinners Doctor" w brytyjskiej telewizji Channel 5. Pomysł programu przygotowała agencja marketingowa Spring London...

17 czerwca 2003

Whirlpool Corp. planuje product placement w Ameryce Łacińskiej

Koncern Whirlpool Corp. podpisał regionalną umowę reklamową na obszar Ameryki Łacińskiej z należącą w części do Cisneros Group of Cos....

18 czerwca 2003

Starania o przejęcie Cordiant dobiegają końca

Grupa WPP jest postrzegana jako ta, która najprawdopodobniej przejmie Cordiant Communications Group i może w tym tygodniu ogłosić zawarcie umowy....

18 czerwca 2003

Rachelle Berges została dyrektorem ds. mediów koncernu Motorola

Rachelle Berges została mianowana na stanowisko dyrektora ds. mediów całego koncernu Motorola Corp. Berges, która poprzednio pełniła funkcję dyrektora ds....

18 czerwca 2003

MKOl ogłosił przetarg na budżet przyszłorocznych igrzysk w Atenach

Jedna brytyjska agencja i trzy z innych krajów znalazły się na short-liście przetargu MKOl, który prawdopodobnie rozstrzygnie się w tym...

18 czerwca 2003

Goodyear Tyres zamierza wybrać jedną agencję marketingową w Europie

Koncern Goodyear Tyres zamierza skonsolidować swój europejski budżet działań z zakresu marketingu bezpośredniego w ramach jednej agencji marketing services. Koncern...

18 czerwca 2003

GM ogłosił przetarg na media w Wielkiej Brytanii

General Motors Corp. rozpoczął przetarg na dom mediowy, który ma obsługiwać brandy: Vauxhall, Saab i Daewoo w Wielkiej Brytanii. Budżety...

18 czerwca 2003

Producent zabawek Mattel rozpoczął przetarg mediowy w Europie

Producent zabawek Mattel rozpoczął procedury przetargowe dotyczące paneuropejskiego budżetu planowania i zakupu mediów, którego wartość szacuje się na 150 mln...

18 czerwca 2003

TBWA rozpocznie obsługę budżetu telefonów 3. generacji firmy Siemens

Sieć agencji reklamowych TBWAWorldwide zajmie się obsługą globalnego budżetu reklamowego telefonów komórkowych trzeciej generacji firmy Siemens. Jego wartość szacowana jest...

18 czerwca 2003

Mediaedge:cia i Wunderman opracowały nową strategię współpracy

Dom mediowy Mediaedge:cia oraz firma marketing services Wunderman (obie sieci należą do grupy WPP) zamierzają zaoferować klientom wspólną ofertę. Opiera...

18 czerwca 2003

P&G promuje markę Charmin za pomocą misia Pooh

Koncern Procter & Gamble rozpoczął w Wielkiej Brytanii akcję promocyjną chusteczek higienicznych Charmin. W tym celu firma wyda książkę o...

18 czerwca 2003

Sony rozpoczęło kampanię nowej gry na PlayStation

Agencja TBWA/London przygotowała nową europejską kampanię reklamową nowej gry Sony PlayStation - "Socom: US Navy Seals". Kampania ma również na...

18 czerwca 2003

Zwycięzca Grand Prix w kategorii reklamy prasowej zdyskwalifikowany

Kampania reklamowa portugalskiej księgarni, która została wybrana do nagrody Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes w kategorii prasowej,...

18 czerwca 2003

WPP negocjuje warunki zakupu Cordiant Communications Group; oferta Publicis Groupe odrzucona

Wczoraj zostało ogłoszone porozumienie osiągnięte pomiędzy WPP Group a Cordiant Communications Group. Tym samym odrzucona została oferta Publicis Groupe, również...

23 czerwca 2003

Grand Prix w Cannes za najlepszy film trafił do Crispin Porter + Bogusky

Zwycięzcą w najbardziej prestiżowej kategorii film reklamowy podczas 50. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions 2003 została amerykańska agencja reklamowa...

23 czerwca 2003

Naked Communications dołączył do przetargu France Telecom

Niezależny dom mediowy Naked Communications z Wielkiej Brytanii trafił na short-listę przetargu na obsługę budżetu koncernu telekomunikacyjnego France Telecom. Tym...

23 czerwca 2003

Gary Brown zrezygnował z kierowania Starcom MediaVest Europe

Gary Brown, chief operating officer domu mediowego Starcom MediaVest Europe, zrezygnował z zajmowanego stanowiska. Swoją funkcję pełnił od dwóch lat....

23 czerwca 2003

Coen weryfikuje swoje prognozy wydatków reklamowych w USA

Robert J. Coen, jeden z czołowych analityków rynku reklamowego, obniżył swoją prognozę tegorocznego wzrostu wydatków na reklamę w amerykańskich mediach....

23 czerwca 2003

Sponsorzy Beckhama zadowoleni z jego transferu do Realu Madryt

Sponsorzy jednego z najpopularniejszych piłkarzy świata Davida Beckhama - koncerny Pepsi, Adidas i Vodafone - z zadowoleniem przyjęli jego transfer...

23 czerwca 2003

Nielsen zabiega o monitoring stacji telewizyjnych w Chinach

Firma badawcza Nielsen Media Research, część VNU Media Measurement & Information, planuje ekspansję na chińskim rynku telewizyjnym - przymierza się...

24 czerwca 2003

Grey może wejść do gry o Cordianta

Active Value - spółka, która zwiększyła w ub. piątek udziały w Cordiant Communications Group z 16,7 proc. do 23,94 proc.,...

24 czerwca 2003

BSkyB straci wyłączność na transmitowanie angielskiej ligi piłkarskiej

Transmisje na żywo z meczów angielskiej Premiership wrócą prawdopodobnie do ITV i BBC - po 11 latach monopolu na prawa...

24 czerwca 2003

"Glamour" promuje swoją markę za pomocą płyt CD

"Glamour", wydawany przez Conde Nast, wprowadzi na rynek w przyszłym tygodniu serię płyt CD z muzyką. Płyty zostaną przygotowane przez...

24 czerwca 2003

Publicis Groupe restrukturyzuje swoje firmy "farmaceutyczne"

Publicis reorganizuje sieć spółek dedykowanych obsłudze klientów farmaceutycznych. W Publicis Groupe istnieją obecnie trzy wyspecjalizowane w tej dziedzinie sieci operujące...

24 czerwca 2003

Expedia wynajmuje Naked Communications do budowania marki

Internetowa firma turystyczna Expedia wybrała Naked Communications do pracy nad swoją strategią komunikacyjną. Agencja bedzie pracowała nad budowaniem świadomości marki...

24 czerwca 2003

Leo Burnett przygotował kolejną odsłonę kampanii "Ready, Tetley, go"

Agencja reklamowa Leo Burnett przygotowała spoty telewizyjne, które mają być kontynuacją kampanii reklamowej herbaty Tetley na brytyjskim rynku. Podobnie jak...

25 czerwca 2003

Active Value zwiększył swój udział w Cordiant Communications

Udziałowiec Cordiant Communications, spółka Active Value, odkupił kolejne akcje holdingu, co daje mu obecnie 24,53 proc. (wczoraj było to 23,94...

25 czerwca 2003

Grey Auckland utrzymuje Grand Prix

Agencja reklamowa Grey Auckland zatrzymała nagrodę Grand Prix na festiwalu w Cannes za kampanię środka owadobójczego No Bugs po oskarżeniach...

25 czerwca 2003

Labrador Monte będzie nową "twarzą" Lycosa

Czarny labrador o imieniu Monte został wybrany spośród kilkudziesięciu innych psów, które wzięły udział w "castingu" mającym wyłonić "psiego modela",...

25 czerwca 2003

"Maxim" rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii

Magazyn dla mężczyzn "Maxim" będzie wspierany na rynku brytyjskim pierwszą w historii kampanią reklamową w mediach. Działania reklamowe od strony...

26 czerwca 2003

Szef regionu EMEA w McCann-Erickson Worldwide odchodzi

Ben Langdon - regionalny dyrektor agencji reklamowej McCann-Erickson Worldwide odpowiedzialny za Europę, Bliski Wschód i Afrykę - ustępuje ze stanowiska....

26 czerwca 2003

Wydatki reklamowe w USA mają wzrosnąć w 2003 r.

Z danych firmy badawczej TNS Media Intelligence/CMR wynika, że w 2003 r. amerykański rynek reklamowy wzrośnie do poziomu 117,6 mld...

26 czerwca 2003

Partners BDDH obsłuży "dziecięcy" budżet McDonald'sa w Wielkiej Brytanii

McDonald's wybrał londyńską agnencję Partners BDDH do obsługi wartego ok. 6 mln funtów budżetu reklam kierowanych do najmłodszych konsumentów. Główną...

26 czerwca 2003

Anna Kurnikowa wciąż najbardziej popularną tenisistką... internetową

Anna Kurnikowa nie wygrywa ostatnio wielu meczów i nie bierze w tym roku udziału w turnieju w Wimbledonie, ale wciąż...

26 czerwca 2003

Geraldine Ferraro będzie pracowała w Global Consulting Group

Geraldine Ferraro, była kandydatka na wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych, obejmie stanowisko public affairs practice w firmie Global Consulting Group (GCG) w...

27 czerwca 2003

Active Value zamierza przeszkodzić grupie WPP w przejęciu Cordianta

Fundusz Active Value zwiększył swoje udziały w grupie Cordiant do ponad 25 proc., co daje mu decydujący głos i pozwala...

27 czerwca 2003

Designerzy Renault szukają inspiracji w Paryżu

Francuski producent samochodów Renault zdecydował się otworzyć studio w Paryżu, dzięki któremu designerzy firmy będą mogli czerpać inspirację z francuskiej...

27 czerwca 2003

Reklamy US Army budują więź ze społeczeństwem amerykańskim

Departament Obrony Stanów Zjednoczonych przygotował kampanię reklamową, która według jego przedstawicieli ma "wzmocnić osobiste więzi pomiędzy obywatelami amerykańskimi a narodowymi...

27 czerwca 2003

WTA rozpoczyna kampanię promującą tenis kobiecy

Tenisowa gwiazda Serena Williams weźmie udział w międzynarodowej kampanii reklamowej, której celem będzie promowanie kobiecego tenisa. Działania reklamowe, zainicjowane przez...

27 czerwca 2003

FDA zakazało emisji reklam GlaxoSmithKline i Novartisu

Dwaj producenci leków - GlaxoSmithKline i Novartis - otrzymali od amerykańskiego nadzoru leków i żywności Food and Drug Administration (FDA)...

30 czerwca 2003

Nissan podpisuje paneuropejską umowę z Yahoo

Nissan ma zamiar rozpocząć nową paneuropejską kampanię reklamową wspólnie z Yahoo. Ma ona promować modele Micra, 350Z i X-Trail. Yahoo...

30 czerwca 2003

Microsoft przenosi swój budżet reklamy online do Universal McCann Interactive

Firma Microsoft zakończyła w Wielkiej Brytanii współpracę z domem mediowym Media Contact i zdecydowała o przeniesieniu swojego wartego 2,5 mln...

30 czerwca 2003

Nowa kampania Magnum inspirowana epoką lat 60.

Unilever planuje kampanię reklamową marki lodów Magnum, która ma nawiązywać do klimatu epoki lat 60. Reklamy będą wspierać dziewięć smaków...

30 czerwca 2003

MSN wprowadza nową wersję najpopularniejszego w Europie komunikatora

MSN Messenger oferuje fanom komunikatorów internetowych najnowszą wersję najpopularniejszego komunikatora europejskiego - MSN Messenger V6. Zdaniem MSN nowy komunikator oferuje...

30 czerwca 2003

Watykan uruchomił internetowy przewodnik po zabytkach i skarbach

Watykan stworzył stronę internetową poświęconą dziełom sztuki i innym skarbom ze swoich zasobów. Watykan uważa, że serwis internetowy pomoże w...