M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

1 lipca 2003

Agencje Euro RSCG pod wspólną nazwą

Osiem agencji z sieci Euro RSCG Worldwide (Euro RSCG Wnek Gosper, KLP Euro RSCG, Euro RSCG Direct, Euro RSCG Bounty,...

1 lipca 2003

Malegori został chief executive na obszar Europy w MindShare

MindShare stworzyło nowe stanowisko chief executive na Europę. Funkcję tę objął Giulio Malegori, chief executive we Włoszech. Zmiana stanowiska przez...

1 lipca 2003

Rząd brytyjski szuka agencji, które pomogą przekonać Brytyjczyków do euro

Jak podaje "Sunday Times", przedstawiciele rządu brytyjskiego szukają teamu kreatywnego, który stworzyłby slogan wspierający ideę wejścia Wielkiej Brytanii do strefy...

1 lipca 2003

Allmond odkupił udziały TAP od sieci OMD

Nigel Allmond, założyciel i dyrektor zarządzający brytyjskiego domu mediowego The Allmond Partership, wykupił 51 proc. udziałów swojej firmy od Manning...

1 lipca 2003

Adshel zachęca uczestników Adshel Student Design Awards do zwrócenia uwagi na outdoor

Spółka plakatowa Adshel, której właścicielem jest koncern Clear Channel, zachęca studentów, by zwracali większą uwagę na reklamę zewnętrzną. Adshel prowadzi...

2 lipca 2003

WPP nie zmieni oferty zakupu grupy Cordiant

Oświadczenie grupy WPP o tym, że nie zmieni swojej oferty zakupu Cordiant Communications Group, rozpoczęło nowy etap historii sprzedaży Cordiant....

2 lipca 2003

TBWA/GGT tworzy witrynę internetową dla modelu Meriva

Vauxhall wspiera wprowadzenie na rynek nowego modelu Merivy witryną internetową stworzoną przez TBWA/GGT. Vauxhall ma nadzieję, że vauxhall.co.uk/meriva przyciągnie uwagę...

2 lipca 2003

Unilever ogłosił przegląd ofert na budżet Hellmann'sa

Unilever Bestfoods zorganizował przegląd ofert agencji reklamowych na budżet kreatywny produkowanej przez siebie marki majonezów Hellmann's. Wśród agencji reklamowych prezentujących...

2 lipca 2003

10 mln zgłoszeń na listę Robinsona

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) w ciągu pierwszych czterech dni rejestracji otrzymała 10 milionów zgłoszeń od konsumentów, którzy chcą, by...

2 lipca 2003

Samsung przegląda globalnie agencje

Według nieoficjalnych informacji Samsung Group przeprowadza nieformalny globalny przegląd na obsługę wartego 400 mln dol. budżetu kreatywno-mediowego. Obecnie Samsunga obsługują...

2 lipca 2003

Magazyny stworzyły nowy model pomiaru efektywności reklam

Magazyny, walcząc o udziały w budżetach reklamowych, chętnie prezentują badania, które pokazują efektywność reklam w prasie. Obecnie bardzo ważne dla...

3 lipca 2003

Kraft będzie promować zdrową dietę

Kraft Foods, drugi co do wielkości koncern żywnościowy na świecie, ogłosił niedawno, że stawia sobie za cel walkę z problemami...

3 lipca 2003

Kolejna kontrowersyjna kampania Orange w Wielkiej Brytanii

Orange, gigant telefonii komórkowej, broni swojej kontrowersyjnej reklamy, w której do promocji telefonów wykorzystano dziecko. Kreacja kampanii, przygotowana przez agencję...

3 lipca 2003

ESOMAR, EFAMRO i ARF chcą wzmocnić branżę badawczą

Liderzy stowarzyszeń badawczych ESOMAR (Światowe Stowarzyszenie Badaczy Rynku), EFAMRO (Europejska Federacja Organizacji Badawczych) i ARF (Fundacja Badań Reklamy, reprezentująca branżę...

3 lipca 2003

Australijskie wino Lindemans sponsorem seriali w brytyjskiej stacji ITV

Australijski brand win Lindemans będzie sponsorem głównej części ramówki serialowej brytyjskiej stacji telewizyjnej ITV 1. Umowa dotyczy sponsorowania nowego 6-odcinkowego...

3 lipca 2003

Onetoo Limited wycofuje kontrowersyjną wkładkę

Reklama telefonów komórkowych wykorzystująca seksualne motywy została wycofana, ponieważ wyemitowana została w magazynie o rowerach, którego jedna piąta czytelników jest...

4 lipca 2003

Sean Orr ma opuścić Interpublic po skandalu księgowym

Sean Orr, chief financial officer grupy Interpublic, jest ostatnią z wysoko postawionych osób w grupie, która opuszcza ją w wyniku...

4 lipca 2003

Microsoft wybrał dwie agencje do kreacji reklam etnicznych

Microsoft Corp. wybrał dwie agencje: GlobalHue z Miami oraz Lopez Negrete z Houston do przygotowania kreacji kampanii reklamowych kierowanych do...

4 lipca 2003

Koncern Eli Lilly z brandem Cialis sponsorem rozgrywek w golfa

Koncern farmaceutyczny Eli Lilly podpisał trzyletnią umowę sponsorską dotyczącą amerykańskich rozgrywek golfowych PGA Tour Western Open. Sponsorem ma być brand...

4 lipca 2003

Heinz rozwija internetową strategię marketingową

Brytyjski Heinz stworzył korporacyjny serwis internetowy dla wszystkich swoich brandów. Za internetowe działania marketingowe tej firmy odpowiada agencja Swamp. Użytkownicy...

4 lipca 2003

Gorączka Wimbledonu w Wielkiej Brytanii - Henman w telewizji, Roddick w internecie

Brytyjski tenisista Tim Henman, który wczoraj miał walczyć w meczu o półfinał Wimbledonu, spowodował tenisową gorączkę w brytyjskiej telewizji. Telewizyjna...

7 lipca 2003

Polaroid prowadzi przegląd agencji reklamowych i domów mediowych

Polaroid, producent materiałów i sprzętu fotograficznego, ogłosił przegląd wśród agencji reklamowych i domów mediowych dotyczący obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego...

7 lipca 2003

Goodyear rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu marketing services

Producent opon Goodyear wybrał agencję Claydon Heeley Jones Mason do obsługi wartego 15 mln funtów paneuropejskiego budżetu działań marketing services....

7 lipca 2003

DDB Worldwide zajmie się obsługą globalnego budżetu Philipsa

Koncern Royal Philips Electronics przekazał wart 300 mln dol. budżet reklamowy do agencji reklamowej DDB Worldwide będącej częścią Omnicom Group....

7 lipca 2003

Initiative Media będzie kupować media cyfrowe dla Unilevera

Unilever przekazał domowi mediowemu Initiative Media swój brytyjski budżet planowania i zakupu mediów cyfrowych dla swoich dywizji Lever Faberge i...

7 lipca 2003

Firmy alkoholowe nie chcą ograniczeń reklamy spirytualiów

Brytyjski przemysł spirytusowy protestuje przeciwko pomysłom zaostrzenia prawa dotyczącego reklamowania alkoholu proponowanym przez środowisko lekarskie. Lekarze na corocznej konferencji British...

7 lipca 2003

M&S szuka agencji reklamowej dla swojej najnowszej kolekcji dla kobiet

Brytyjska sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer rozmawia z kilkoma agencjami reklamowymi. Przedmiotem tych rozmów jest opracowanie strategii reklamowej dla...

8 lipca 2003

Zmiany w zarządzie Young & Rubicam/Wunderman

Należąca do grupy WPP agencja Young & Rubicam/Wunderman działająca w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA) wprowadziła szeroko zakrojone...

8 lipca 2003

Sun Microsystems rozmawia z agencjami, alert w JWT

Gigant branży IT Sun Microsytems prowadzi rozmowy z londyńskimi agencjami. Chodzi o budżet kreatywny wyceniany na 5 mln funtów brytyjskich....

8 lipca 2003

PHD pokonał Starcom Motive i wygrał budżet Revlona

PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów kosmetycznego giganta Revlon International. Budżet tej firmy szacowany jest na blisko 3...

8 lipca 2003

BBC Worldwide zacieśnia współpracę z oddziałem Universal Studios

BBC Worldwide podpisuje umowę z Universal Studios - kompanią zajmującą się produkcją telewizyjną. Umowa dotyczy produkcji nowego programu telewizyjnego dla...

9 lipca 2003

Saatchi & Saatchi wygrała przetarg organizowany przez MKOl

Międzynarodowy Komitet Olimpijski wybrał agencję Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) z Nowego Jorku do przygotowania światowych kampanii reklamowych na zlecenie...

9 lipca 2003

Henkel przekazał dwa budżety paneuropejskie do sieci BBDO

Należąca do koncernu Henkel firma kosmetyczna Schwarzkopf & Henkel przekazała dwa budżety paneuropejskie sieci agencji reklamowych BBDO (Omnicom Group). Ich...

9 lipca 2003

Dentsu zapowiada zintensyfikowanie działań w Europie

Holding reklamowy Dentsu, do którego należy 40 proc. udziałów niemieckiej agencji reklamowej Cayenne Group, deklaruje zintensyfikowanie swoich inwestycji na rynkach...

9 lipca 2003

David Beckham wystąpi jako gladiator w kolejnej reklamie Pepsi

Jeden z najbardziej znanych piłkarzy świata Brytyjczyk David Beckham wystąpi w kolejnym spocie reklamowym Pepsi, tym razem jako gladiator w...

9 lipca 2003

Leagas Delaney otwiera biuro w Nowym Jorku, zamyka w San Francisco

Brytyjska agencja reklamowa Leagas Delaney otwiera swój oddział w Nowym Jorku. Ma to związek z zamknięciem jej biura w San...

9 lipca 2003

Torysi upodobnili Blaira do Pinokia w kampanii marketing services

Brytyjska Partia Konserwatystów (torysi) przygotowuje się do kampanii marketing services, w której premier Tony Blair został upodobniony do Pinokia. Reklama...

10 lipca 2003

W Wielkiej Brytanii rośnie znaczenie direct mailingu, spada prasy ogólnokrajowej

Sektor reklamy bezpośredniej w przesyłkach pocztowych (direct mail) w Wielkiej Brytanii jest obecnie trzecim pod względem wielkości medium reklamowym. Wydatki...

10 lipca 2003

TBWA/London tworzy departament ds. RTV, muzyki i filmu

Brytyjska agencja TBWA/London tworzy nowy departament, który będzie się zajmował rozwijaniem produkcji dla telewizji i radia, a także produkcją muzyczną...

10 lipca 2003

Hyundai wybrał Carlson Marketing Group do działań BTL, większy nacisk na CRM

Hyundai przekazał swój brytyjski budżet BTL firmie Carlson Marketing Group. Wybór poprzedzony był trzystopniowym przetargiem. Przed Carlsonem stoi zadanie przemodelowania...

10 lipca 2003

Widzowie MTV mogą głosować na interaktywny wideoklip Robbiego Williamsa

Interaktywna agencja telewizyjna Weapon7 we współpracy z EMI Records i The In Good Company przygotowały interaktywny wideoklip do ostatniego singla...

11 lipca 2003

Richard Hytner został szefem europejskiej części sieci Saatchi & Saatchi

Publicis Groupe, do której należy sieć agencji reklamowych Saatchi & Saatchi, powołała na stanowisko szefa europejskiej części Saatchi Richarda Hytnera....

11 lipca 2003

Komisja ds. Żywności krytykuje reklamę zupy pomidorowej Knorra

Brytyjska Komisja ds. Żywności zajęła się spotem reklamowym przygotowanym dla zupy pomidorowej Knorr Vie produkowanej przez koncern Unilever Bestfoods. Produkt...

11 lipca 2003

Brytyjczycy zbadali postrzeganie koloru w identyfikacji wizualnej firm

Kolor wykorzystywany w identyfikacji wizualnej firmy ma wpływ na postrzeganie samej firmy i jej marek- wynika z badań przeprowadzonych w...

11 lipca 2003

Reklamy kosmetyków Veet zakazane w Wielkiej Brytanii

Publikacja reklam kosmetów Veet (dawniej Immac) przeznaczonych do usuwania owłosienia została zakazana przez The Advertising Standards Authority w Wielkiej Brytanii....

11 lipca 2003

BBDO wygrała budżet wody Aquafina produkowanej przez Pepsi

Koncern Pepsi Cola North America wybrał należącą do grupy Omnicom agencję reklamową BBDO Worldwide z Nowego Jorku do obsługi wartego...

14 lipca 2003

Menedżerowie agencji 141 należącej do grupy Cordiant odchodzą z firmy

Starania grupy WPP zainteresowanej zakupem Cordiant Communications Group zmierzające do zatrzymania głównych menedżerów Cordianta nie powiodły się. Firmę opuścił Colin...

14 lipca 2003

CBS rozpoczyna w USA emisję kolejnej serii "Big Brothera"

W Stanach Zjednoczonych 10 milionów widzów obejrzało pierwszy odcinek nowej serii popularnego reality show "Big Brother" w stacji telewizyjnej CBS....

14 lipca 2003

M&B ma opracować strategię promocji brandów margaryn Unilevera

Brytyjska agencja Michaelides & Bednash wygrała wart 20 mln funtów budżet dotyczący strategii promocji tzw. brandów margaryn rodzinnych (Family Brands)...

14 lipca 2003

BBC i BSkyB podpisały umowę z Football Association

Z tygodniowym poślizgiem potwierdziło się, że BBC i BSkyB podzielą się czteroletnimi prawami do transmisji z występów angielskiej drużyny futbolowej...