M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 lipca 2003

Conde Nast wprowadził w Wielkiej Brytanii magazyn "Trash"

Wydawnictwo Conde Nast uruchomiło w Wielkiej Brytanii magazyn "Trash", który ma ambicje bycia popową odmianą magazynu "Vanity Fair". Nazwa miesięcznika...

15 lipca 2003

Active Value gromadzi udziałowców Cordianta w celu przejęcia tej grupy

Active Value przejmie najprawdopodobniej kontrolę nad grupą Cordiant. Stanie się tak, jeśli fundusz zdoła zebrać wspólnie kilku inwestorów posiadających łącznie...

15 lipca 2003

Boots prawdopodobnie rozpocznie przegląd agencji reklamowych

Brytyjska sieć handlowa Boots prawdopodobnie w najbliższym czasie rozpocznie przegląd ofert od agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego wartego...

15 lipca 2003

Europejski Trybunał Sprawiedliwości nie podziela opinii Adidasa

Adidas toczy przez Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości batalię z holenderską firmą produkującą odzież sportową Fitnessworld dotyczącą praw do wykorzystania przez tę...

16 lipca 2003

Publicis Groupe utworzyła strukturę o nazwie Fiat Coordination Center

Grupa reklamowa Publicis Groupe utworzyła samodzielną firmę o nazwie Fiat Coordination Center (FCC), która będzie obsługiwać budżety marketingowe włoskiego producenta...

16 lipca 2003

McDonald's instaluje bezprzewodowy internet w swoich restauracjach

Koncern McDonald's podjął decyzję, że będzie udostępniał klientom w swoich restauracjach i barach szybki bezprzewodowy dostęp do internetu w technologii...

16 lipca 2003

LG Electronics konsoliduje swój budżet reklamowy w WPP Group

LG Electronics konsoliduje swój oceniany na 100 mln dol. amerykański budżet reklamowy w grupie reklamowej WPP. W związku z tym...

16 lipca 2003

J.P. Morgan Chase prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi

Według nieoficjalnych informacji konsorcjum finansowe J.P. Morgan Chase prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma wybranymi agencjami reklamowymi. Należąca do grupy Interpublic...

16 lipca 2003

Leo Burnett połączył agencje marketing services Leonardo i Arc

Brytyjski oddział sieci reklamowej Leo Burnett włączył agencję marketing services Leonardo do struktur agencji Arc Integrated Marketing. Leo Burnett miała...

16 lipca 2003

Czytelnicy musieli się "włamać" do prasowej reklamy Subaru

Koncern Subaru wyprodukował na rynek australijski reklamę prasową, do której konsumenci musieli się "włamać". Projekt stworzony przez należącą do grupy...

16 lipca 2003

Cięcia budżetów z powodu braku poprawy sytuacji po wojnie irackiej

Budżety marketingowe na rynku brytyjskim zostały obcięte do poziomu niespotykanego od czasu wrześniowego ataku terrorystycznego na WTC. Dane na ten...

16 lipca 2003

BBC uruchamia stronę o sportach uprawianych przez niepełnosprawnych

Kanał BBC Sport uruchamia stronę internetową poświęconą sportom uprawianym przez osoby niepełnosprawne. Strona BBC Disability Sport zawiera ważne informacje, wyniki...

16 lipca 2003

Hachette ujawniło plany letniej kampanii telewizyjnej magazynu "Red"

Hachette Filipacchi ujawniło szczegóły letniej kampanii reklamowej brytyjskiego magazynu "Red". Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji. Celem kampani jest...

16 lipca 2003

Matador ujarzmiający byka promuje proszek do prania OxiClean

Kampania telewizyjna amerykańskiego proszku OxiClean debiutuje w Wielkiej Brytanii po wcześniejszych działaniach informacyjnych na jego temat. Bohaterem kampanii jest matador...

16 lipca 2003

Piwo Bass Ale będą obsługiwały McCann-Erickson i Universal McCann

Browar Interbrew rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki piwa Bass Ale w Stanach Zjednoczonych. Strategią i kreacją reklam dla tego...

17 lipca 2003

Publicis zaprzecza, że zamierza przejąć kontrolę nad grupą Cordiant

Francuski gigant reklamowy grupa Publicis zaprzeczyła, że zamierza przejąć kontrolę nad grupą Cordiant. Oświadczenie zostało wydane po spekulacjach w prasie,...

17 lipca 2003

Reckitt Benckiser prawdopodobnie przejmie firmę SSL International

Koncern Reckitt Benckiser prawdopodobnie przejmie producenta przerwatyw - firmę SSL International, właściciela m.in. marki Durex. Przedstawiciele Reckitt Benckisera odmówili komentarza...

17 lipca 2003

Pepsi i Britvic Soft Drinks zadowolone z umowy TV z Football Association

Producent napojów Pepsi i brytyjska firma dystrybucyjna Britvic Soft Drinks zostały zmuszone do publicznej debaty na temat umowy stacji telewizyjnych...

17 lipca 2003

Western Union zorganizował akcję directmarketingową

Western Union, firma zajmująca się krajowym i międzynarodowym transferem pieniędzy, zorganizował specjalnego typu akcję directmarketingową skierowaną do kluczowych klientów w...

17 lipca 2003

KE odrzuciła skargę wobec zakazu reklamy kierowanej do dzieci w Szwecji

Komisja Europejska odrzuciła skargę firmy the Toy Industries of Europe przeciwko szwedzkiemu zakazowi reklamowania produktów kierowanych do dzieci. Decyzje w...

18 lipca 2003

Active Value nie zdołał przeforsować kandydatur na szefów grupy Cordiant

Cordiant zachęca udziałowców do wsparcia oferty zakupu tej grupy przez WPP po tym, jak funduszowi Active Value nie udało się...

18 lipca 2003

P&G rozważa odsprzedanie marek soków Sunny Delight i Punica

Koncern Procter & Gamble rozważa pozbycie się oferowanej w USA marki soków Sunny Delight oraz jej europejskiego odpowiednika - marki...

18 lipca 2003

Diageo szuka agencji reklamowej do obsługi marki likieru Baileys

Koncern Diageo szuka agencji do obsługi wartego 40 mln funtów globalnego budżetu marketingowego marki Baileys. Nie wiadomo, jakie agencje zostały...

18 lipca 2003

Agencja Fallon wygrała wart 220 mln dol. budżet Subway Restaurants

Agencja reklamowa Fallon należąca do Publicis Groupe wygrała wart 220 mln dol. przetarg na budżet kreatywny Subway Restaurants. W przetargu...

18 lipca 2003

Puma przygotowuje globalną kampanię wizerunkową

W sierpniu br. ma wystartować globalna kampania wizerunkowa sportowej marki odzieżowej Puma. Layouty prasowe reklam Pumy w pięciu wariantach pokazują...

18 lipca 2003

Pismo "Sneak" rozpoczyna nietypową kampanię w Wielkiej Brytanii

"Sneak", brytyjskie pismo "plotkarskie" skierowane do nastolatków, rozpoczyna nietypową kampanię promocyjną. W całej Anglii zainstalowano specjalne różowe budki telefoniczne. Osoby,...

18 lipca 2003

NMA krytycznie ocenia relacje agencji reklamowych z gazetami

Powstał raport Newspaper Marketing Agency (NMA) o sytuacji reklamy prasowej na rynku brytyjskim. Maureen Duffy, szefowa NMA, w dokumencie tym...

21 lipca 2003

Ojjeh złamała zasady Kodeksu Przejęć, menedżerowie odchodzą z 141

Takeover Panel przeprowadził dochodzenie w sprawie syryjskiej miliarderki Nahed Ojjeh, która posiada aktualnie prawie 11 proc. udziałów w grupie Cordiant,...

21 lipca 2003

Coca-Cola szuka nowej kreacji dla marki Sprite

Coca-Cola zaprosiła cztery niezależne amerykańskie agencje reklamowe - Wieden & Kennedy, Modernista, WongDoody i DiNoto Lee - do składania propozycji...

21 lipca 2003

DaimlerChrysler i Omnicom stworzyły agencję zarządzającą

DaimlerChrysler i Omnicom Group stworzyły wspólnie centralną agencję zarządzającą DaimlerChrysler Media Team (DCMT), której celem będzie koordynowanie strategii planowania i...

21 lipca 2003

"Playboy" za pomocą kampanii chce zwiększyć sprzedaż

Amerykański "Playboy" przeprowadzi ogólnokrajową kampanię reklamową. Celem kampanii jest pokazanie nowego wizerunku magazynu oraz zwiększenie jego sprzedaży. Kampania została przygotowana...

21 lipca 2003

Food Standard Agency wypromuje zdrową dietę wśród dzieci w Walii

Golley Slater, agencja reklamowo-marketingowa, oraz Sequence, agencja reklamowa specjalizująca się w tzw. nowych mediach, przygotowują na zlecenie walijskiej Food Standard...

22 lipca 2003

McCann otwiera oddział dedykowany obsłudze firm farmaceutycznych

Nowojorski oddział agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.) otwiera specjalny oddział, który będzie obsługiwał segment firm farmaceutycznych i medycznych....

22 lipca 2003

Publicis chce wykupić resztę udziałów w sieci ZenithOptimedia

Holding reklamowy Publicis zamierza kupić pakiet 25 proc. udziałów w sieci domów mediowych ZenithOptimedia należących obecnie do grupy Cordiant. Wartość...

22 lipca 2003

Umowa sponsorska Davida Beckhama z Vodafone jest zagrożona

David Beckham, jeden z najlepiej rozpoznawalnych piłkarzy świata, ma kłopoty z jedną z umów sponsorskich. Chodzi o kontrakt z gigantem...

22 lipca 2003

Fortune Brands rozpisał przetarg na budżet burbonu Jim Beam

Trzy agencje reklamowe pozostały w przetargu na obsługę budżetu wartego 19 mln dol. marki burbonu Jim Beam należącego do portfolio...

22 lipca 2003

Heidi Klum będzie reklamować kolekcję odzieżową marki Pringle

Niemiecka supermodelka Heidi Klum będzie bohaterem najnowszej kampanii reklamowej kolejkcji ubrań marki Pringle. Zastąpi tym samym Sophie Dahl, która nawiązała...

22 lipca 2003

AOL zmniejszy swój dług dzięki sprzedaży oddziału DVD za 1 mld dol.

AOL Time Warner sprzeda za sumę 1,05 mld dol. oddział zajmujący się produkcją DVD firmie Cinram International. To kolejny krok...

22 lipca 2003

OMV wybrała agencję reklamową Demner, Merlicek & Bergmann

OMV, austriacka sieć stacji paliwowych, wybrała do obsługi budżetu reklamowego wiedeńską agencję Demner, Merlicek & Bergmann. Agencja będzie odpowiedzialna za...

22 lipca 2003

Mediawatch zarzuca nadawcom promocję treści obscenicznych

Po policzeniu przekleństw używanych w 60 brytyjskich stacjach telewizyjnych członkowie Mediawatch stwierdzili, że nadawcy konsekwentnie promują obsceniczność, przekleństwa i treści...

22 lipca 2003

Brytyjski Czerwony Krzyż rozpoczyna akcję direct mail o zaginionych

Brytyjski Czerwony Krzyż koncentruje się teraz na międzynarodowej kampanii wykorzystującej narzędzia direct mail. Celem akcji jest pozyskanie ofiarodawców, którzy wesprą...

23 lipca 2003

Marketerzy wstrzymują działania wykorzystujące wizerunek Bryanta

Kobe Bryant, 24-letni koszykarz zespołu Los Angeles Lakers i gwiazda NBA, może mieć problemy z firmami, które w działaniach reklamowych...

23 lipca 2003

Sieć Mediaedge:cia zakupiła udziały w Leverage Group

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia zakupiła udziały w firmie Leverage Group zajmującej się marketingiem związanym z przemysłem rozrywkowym. Szczegóły transakcji nie...

23 lipca 2003

Miller planuje silne wsparcie dla piwa Pilsner Urquell

Amerykański Miller Brewing Co. (należy do SABMiller) wybrał agencję reklamową Ogilvy & Mather Worldwide z Nowego Jorku, która będzie odpowiedzialna...

23 lipca 2003

Leo Burnett odmówiła udziału w przetargu na budżet Polaroid

Należąca do grupy Publicis agencja reklamowa Leo Burnett USA odmówiła udziału w przetargu na budżet koncernu Polaroid. Agencja obsługuje Polaroid...

23 lipca 2003

Hutchison musiał udowodnić jakość zdjęć ze swojego telefonu

Hutchison, producent telefonów komórkowych, został zmuszony do udowodnienia, że jakość zdjęć robionych za pomocą aparatu modelu Hutchison 3 jest taka...

23 lipca 2003

Seldmeier został przewodniczącym jury konkursu Eurobest Awards

Günter Seldlmeier, szef niemieckiego oddziału agencji reklamowej McCann-Erickson, został przewodniczącym jury konkursu reklamowego Eurobest Awards. Seldmeier pracował wcześniej w agencjach...

23 lipca 2003

Beiersdorf promuje plastry Elastoplast wśród trenerów

Firma Beiersdorf rozpoczęla promocję plastrów Elastoplast wśród trenerów i lekarzy sportowych. W akcji pomaga agencja reklamowa Mercier Grey. Promocja oparta...

24 lipca 2003

Sprzedaż grupy Cordiant bliska finalizacji

Ciągnąca się od dłuższego czasu historia sprzedaży grupy Cordiant zbliża się do finału. Udziałowcy grupy zostali poproszeni o głosowanie za...

24 lipca 2003

Sony reklamuje swój sprzęt muzyczny za pomocą marketingu wirusowego

Najnowsza kampania Sony zbudowana wokół hasła "You make it a Sony" reklamująca przenośny sprzęt muzyczny - Sony Net MD i...