M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 lipca 2003

Mountain Dew wykorzystał w reklamie materiał z BBC "Blue Planet"

W amerykańskich stacjach telewizyjnych emitowana jest reklama napoju Mountain Dew (PepsiCo), która pokazuje wieloryba połykającego mężczyznę pływającego w kajaku. Spot...

24 lipca 2003

Centric Communications rozpocznie obsługę British Virgin Islands

British Virgin Islands wybrał agencję Centric Communications z Nowego Jorku do obsługi jej wartego ok. 5-7 mln dol. budżetu kreatywnego....

24 lipca 2003

John Morris został nowym szefem nowojorskiego oddziału Y&R

John Morris, od 20 lat związany z siecią Young & Rubicam, został mianowany chief operating officerem jednego z najważniejszych biur...

24 lipca 2003

Ruszył przetarg na globalną obsługę budżetu marki Glenfiddich

Wysokość budżetu marki whisky single malt Glenfiddich należącej do William Grant & Sons, przeznaczonego na działania globalne, szacuje się na...

24 lipca 2003

IBM sponsorem ligi futbolu amerykańskiego (NFL)

Amerykańska The National Football League (NFL) podpisała 3-letnią umowę sponsorską z firmą IBM Corp. Umowa opiewa na 18 mln dol....

25 lipca 2003

WPP zwycięża w batalii o przejęcie grupy Cordiant

Grupa reklamowa WPP zwyciężyła w batalii o przejęcie kontroli nad grupą Cordiant. Udziałowcy Cordianta przegłosowali 23 lipca br. przyjęcie oferty...

25 lipca 2003

Rupert Howell prawdopodobnie pokieruje McCann-Erickson Europe

Rupert Howell, założyciel agencji reklamowej HHCL & Partners, prawdopodobnie zajmie stanowisko szefa europejskiej części sieci agencji reklamowych McCann-Erickson Europe. Rozmowy...

25 lipca 2003

Dom mediowy Initiative Media wygrał budżet 2 marek Shell Oil w USA

Dom mediowy Initiative Media (Interpublic Group of Cos.) wygrał przetarg na obsługę dwóch brandów Pennzoil i Quaker State należących do...

25 lipca 2003

Wrangler Jeans zmienia agencję reklamową

Po 6 latach zakończyła się współpraca londyńskiej agencji reklamowej Abbott Mead Vickers BBDO (AMV) z firmą Wrangler Jeans. Jako przyczynę...

25 lipca 2003

Fuller zajmie się kreowaniem globalnej marki państwa Beckham

Simon Fuller, właściciel firmy 19 Entertainment, podejmie się próby renesansu kariery muzycznej Victorii Beckham (byłej członkini grupy pop Spice Girls)...

25 lipca 2003

Slazenger powraca do staromodnej estetyki swoich produktów

Producent odzieży i sprzętu sportowego Slazenger wprowadził na rynek linię produktów Slazenger Authentics, która nawiązuje do estetyki lat 70. Chodzi...

25 lipca 2003

Niemiecka firma wysyłkowa Quelle rozpoczęła sprzedaż aut przez internet

Quelle, jedna z wiodących na niemieckim rynku firm sprzedaży wysyłkowej, rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów przez internet. Oferta firmy obejmuje samochody...

25 lipca 2003

Epidemia SARS spowodowała 3-proc. spadek obrotów JCDecaux

Francuski koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux poinformował o 2,8-proc. spadku swoich obrotów w pierwszej połowie br. w porównaniu z analogicznym okresem...

25 lipca 2003

Hearst reorganizuje dział redaktorski "Seventeen"

Hearst Magazines przeniósł redaktora naczelnego "CosmoGirl!" do kierowania najnowszym tytułem wydawcy - "Seventeen". Atoosa Rubenstein przyjęła stanowisko szefa redakcji magazynu...

28 lipca 2003

SABMiller szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu piwa Peroni

Browar SABMiller zaprosił do przetargu na obsługę budżetu reklamowego piwa Peroni trzy sieci reklamowe. Koncern chce, aby włoska marka Peroni...

28 lipca 2003

Heinz Babyfood wyda magazyn dla młodych matek

Koncern Heinz Babyfood zamierza budować relacje z młodymi matkami poprzez magazyn "Tinytums". Pismo o objętości 16 stron zostało stworzone przez...

28 lipca 2003

Heinz wybrał agencję reklamową DDB Worldwide

Koncern Heinz wybrał należącą do grupy Omnicom agencję DDB Worldwide z Melbourne i niezależną agencję Marmalade także z Melbourne do...

28 lipca 2003

Weather.com podpisał umowę z wyszukiwarką Google

Serwis internetowy Weather.com podpisał porozumienie z wyszukiwarką Google, dzięki któremu wyszukiwarka i technologia przeszukiwania treści (m.in. reklam) będą dostępne na...

28 lipca 2003

Młodzi amerykańscy konsumenci wolą internet od telewizji

Amerykańscy młodzi konsumenci w wieku 13-24 lata spędzają więcej czasu w sieci internetowej niż przed ekranem telewizora - wynika z...

29 lipca 2003

Szef Active Value uważa, że walka o Cordiant była błędem

Brian Myerson, współzałożyciel funduszu Active Value, powiedział "The Sunday Times", że walka o przejęcie grupy Cordiant była błędem i stratą...

29 lipca 2003

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na budżet marki Hellmann's

Koncern Unilever Bestfoods, do którego należy marka majonezu Hellmann's, postanowił przenieść jej wart 16 mln dol. budżet reklamowy z agencji...

29 lipca 2003

Fikcyjna kampania Absoluta w serialu "Seks w wielkim mieście"

Koncern Vin & Sprit, właściciel marki Absolut, zdecydował się na nietypową akcję product placement. W jednym z odcinków serialu "Seks...

29 lipca 2003

Wilson zablokował zakaz reklamy papierosów z przyczyn ekonomicznych

Z ujawnionych w tym tygodniu dokumentów wynika, że plany zakazu reklamy papierosów podczas rządów Harolda Wilsona w latach 60. zostały...

29 lipca 2003

"Joey" zastąpi serial "Przyjaciele" w telewizji NBC

Aktor Joey Tribbiani, jeden z głównych bohaterów serialu komediowego "Przyjaciele", wystąpi w nowym amerykańskim serialu komediowym "Joey" przygotowywanym przez stację...

29 lipca 2003

Analitycy rynku pokazują atrakcyjność starszego targetu

Według brytyjskiego raportu Datamonitoring ludzie w wieku 50-64 lata są pomijani przez reklamodawców, mimo że należą do jednej z zasobniejszych...

29 lipca 2003

BBC Radio Five Live chce pozyskać słuchaczy dzięki stronie internetowej

Brytyjskie BBC Radio Five Live zamierza pozyskać nowych słuchaczy i wpłynąć na ich lojalność wobec marki dzięki relaunchowi swojej strony...

30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

30 lipca 2003

The Food Commission chce ograniczyć reklamę junk food

Według najnowszego raportu brytyjskiej The Food Commission wydatki na reklamę producentów junk food są 500 razy większe niż budżety marketingowe...

30 lipca 2003

Chris Ingram otwiera własną agencję strategiczną w Wielkiej Brytanii

Jedna z najbardziej znanych w Wielkiej Brytanii osób ze środowiska mediowego Chris Ingram po dwóch latach nieobecności powraca na brytyjski...

30 lipca 2003

Samsung Electronics sponsorem transmisji z igrzysk 2004 w Eurosporcie

Firma Samsung Electronics została oficjalnym sponsorem transmisji z letnich igrzysk olimpijskich w Atenach w 2004 r. w ogólnoeuropejskim telewizyjnym kanale...

30 lipca 2003

IAB i IPA będą wspólnie pracować nad standardem badań online

Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz Institute of Practitioners in Advertising (IPA) połączą swoje siły w celu stworzenia jednolitego standardu badania...

30 lipca 2003

FTC zarzuca Vivendi Universal ograniczanie swobody handlu

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commission - FTC) podtrzymała swoje wcześniejsze zarzuty wobec koncernu Vivendi Universal dotyczące bezprawnych działań...

30 lipca 2003

Sieć supermarketów Sainsbury montuje ekrany na półkach sklepowych

Brytyjska sieć sklepów Sainsbury chce przyciągnąć uwagę mężczyzn robiących zakupy, wykorzystując ekrany plazmowe emitujące bieżące informacje i relacje z wydarzeń...

30 lipca 2003

Justin Timberlake podpisze umowę z koncernem McDonald's

McDonald's Corp. jest w trakcie podpisywania kontraktu z gwiazdą muzyczną - piosenkarzem Justinem Timberlakiem. Timberlake wystąpi w globalnej kampanii reklamowej...

30 lipca 2003

Rośnie popularność stron internetowych o rodzinie Beckham

Artykuły o Davidzie i Victorii Beckham pomogły internetowemu wydaniu brytyjskiego magazynu "Hello!" osiągnąć rekordową oglądalność. Według badania ABC Electronic Audit...

30 lipca 2003

"The Business" wprowadziło nowy system subskrypcji

Gazeta "The Business" zainwestowała w nowy system subskrypcji, który ma pomóc reklamodawcom w lepszym targetowaniu reklam. "The Business" jest jednym...

31 lipca 2003

Przychody Omnicom Group w II kwartale br. wzrosły o blisko 2 proc.

Omnicom Group podała, że jej przychody netto w drugim kwartale bieżącego roku wyniosły 190,7 mln dol. i były o 1,8...

31 lipca 2003

Omnicom Group tworzy nową strukturę - Omnicom Europe

Omnicom Group planuje wzmocnienie swoich działań w Europie poprzez utworzenie nowej spółki - Omnicom Europe. Jej pracami kierować będzie Peter...

31 lipca 2003

Saatchi rozpocznie obsługę europejskiego budżetu Lexusa LS430

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała wart 2 mln funtów europejski budżet przeznaczony na wprowadzenie na rynek luksusowej marki Lexus...

31 lipca 2003

P&G przygotowuje wsparcie dla nowego zapachu Hugo Boss

Procter & Gamble Prestige Beaute wprowadzi we wrześniu br. na rynek nowy zapach Hugo Boss dla kobiet - Boss Intense....

31 lipca 2003

Konsumenci protestują przeciw kontrowersyjnym reklamom Easyjet

Najnowsza reklama brytyjskich linii lotniczych Easyjet spotkała się z protestami i skargami konsumentów. W reklamie wykorzystano zdjęcie kobiecego biustu w...

31 lipca 2003

Skoda promuje auta dla firmowych flot samochodowych

W Wielkej Brytanii agencja reklamowa Fallon przygotowała prasową kampanię reklamową samochodów Skoda adresowaną do menedżerów odpowiedzialnych za zakup samochodów do...

1 sierpnia 2003

Agencja JWT może przejąć od Batesa budżety warte 20 mln funtów

Brytyjski oddział agencji reklamowej J. Walter Thompson może przejąć od Batesa po fuzji grup Cordiant i WPP budżety warte 20...

1 sierpnia 2003

Agencje BBDO New York i FCB w przetargu na KFC

Dwie agencje reklamowe: BBDO New York i FCB, walczą o szacowany na około 200 mln dol. kreatywny budżet reklamowy Kentucky...

1 sierpnia 2003

Trzy agencje wygrały budżet leków koncernu Pfizer

Trzy agencje wygrały budżet leków amerykańskiego koncernu farmaceutycznego Pfizer. Przetarg dotyczył brandów: Zyrtec, Zoloft i Bextra. Oceniany na 74 mln...

1 sierpnia 2003

Volkswagen przeznaczy 7 mln funtów na wsparcie modelu Touran

Koncern Volkswagen przeznaczy 7 mln funtów na wsparcie reklamowe modelu Touran. Jest to największa akcja marketingowa firmy w tym roku....

1 sierpnia 2003

Y&R wprowadzi na rynek amerykański wódkę Danzka Vodka

Szwedzka firma Absolut Spirits Co. wprowadza na rynek amerykański duńską wódkę Danzka Vodka. Jej debiut rynkowy będzie wsparty kampanią reklamową...

1 sierpnia 2003

Animowane postaci będą reklamować nową serię Type 1 Jeans Levi'sa

Trójwymiarowe filmy animowane i ich bohaterowie będą reklamować nową kolekcję Levi'sa - Type 1 Jeans. Kampania stworzona przez butik kreatywny...

1 sierpnia 2003

Serenada "Je t'aime" połączyła dwóch mężczyzn w reklamie Vodafone

W najnowszym spocie reklamowym koncernu telekomunikacyjnego Vodafone wykorzystano słynny motyw piosenki "Je t'aime... Moi non plus". Film przedstawia dwóch mężczyzn...

4 sierpnia 2003

Gorsze wyniki finansowe grupy Havas

Przychody grupy Havas spadły w pierwszej połowie br. o 18 proc. Według managementu firmy słabe rezultaty finansowe są spowodowane mocnym...