M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 sierpnia 2003

Sieć McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów budżet Nikona

Sieć reklamowa McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy firmy Nikon produkującej m.in. aparaty cyfrowe. W ostatecznej rozgrywce...

4 sierpnia 2003

Firma maklerska Edward Jones szuka agencji do obsługi swojego budżetu

Firma maklerska Edward Jones ogłosiła, że rozpoczyna przetarg dla agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego szcowanego na 25-30 mln...

4 sierpnia 2003

Kampania McDonald's zadebiutuje w Europie

Wczoraj koncern McDonald's Corp. podał, że nowa kampania reklamowa pod hasłem "I'm Lovin It" wystartuje w pierwszej kolejności w Europie,...

5 sierpnia 2003

Experian i AZ Link będą oferować paneuropejską bazę adresową

Dwie agencje marketing services Experian i AZ Link będą oferować klientom bazę adresową konsumentów obejmującą osiem krajów europejskich. Według pomysłodawców...

5 sierpnia 2003

Ford Motor Co. zapowiada teaserem nowy model samochodu F-150

Ford Motor Co. rozpoczął teaserową kampanię reklamową mającą poinformować o premierze nowego modelu pickupa Ford F-150. Samochód pojawi się na...

5 sierpnia 2003

Konsumenci żądają pozostawienia hasła "Beanz Meanz Heinz"

W publicznej debacie Heinz pyta Brytyjczyków, czy są za utrzymaniem sloganu reklamowego "Beanz Meanz Heinz", który pojawił się na angielskim...

5 sierpnia 2003

Coca-Cola rozpoczęła przegląd ofert domów mediowych w Chinach

Chiński oddział koncernu Coca-Cola rozpoczął przegląd ofert domów mediowych. Prezentacje koncepcji planowania oraz warunków zakupu mediów przedstawia kilka firm, w...

5 sierpnia 2003

Firmy Sports Authority oraz Gart Sports łączą się i szukają agencji

Producent asortymentu sportowego - firma Sports Authority, numer jeden wśród amerykańskich firm tego sektora - rozpoczyna przetarg, który ma wyłonić...

6 sierpnia 2003

"Champions" - nowe pismo piłkarskie sygnowane przez UEFA

Europejska organizacja piłkarska UEFA podpisała umowę z wydawnictwem Haymarket dotyczącą wydawania nowego magazynu piłkarskiego "Champions". Haymarket jest już wydawcą innego...

6 sierpnia 2003

Omnicom przewiduje poprawę wyników swoich agencji PR

Omnicom przedstawił optymistyczne prognozy dotyczące wyników agencji public relations należących do grupy. To pierwsze od długiego czasu optymistyczne zapowiedzi dotyczące...

6 sierpnia 2003

Diageo wybrał agencje do obsługi dwóch swoich budżetów

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...

6 sierpnia 2003

Yershon, założyciel sieci Carat, tworzy firmę audytującą reklamę w TV

Mike Yershon, założyciel sieci mediowej Carat i były dyrektor wykonawczy ds. mediów w agencji McCann-Erickson, poinformował o zamiarze utworzenia własnej...

7 sierpnia 2003

Dom mediowy Carat USA zdobył budżet mediowy firmy Zurich Life

Dom mediowy Carat USA należący do Aegis Group zdobył szacowany na 5-10 mln dol. budżet mediowy koncernu ubezpieczeniowego Zurich Life....

7 sierpnia 2003

Nowa sieć Aegis obsłuży globalnie markę Camel (R.J. Reynolds)

Japan Tabacco International ogłosił Vizeum, nową sieć należącą do Aegis Group, firmą odpowiedzialną za globalną obsługę mediową dla marki Camel...

7 sierpnia 2003

Adidas rozstaje się z szefem marketingu i planuje silne działania związane z futbolem

Po niespełna roku pracy Nicholas Baddour, global advertising chief koncernu Adidas, opuszcza firmę. Zdaniem kierownictwa Adidasa w ostatnich miesiącach koncern...

7 sierpnia 2003

Brytyjscy widzowie skarżą się na reklamy Toyoty

Do brytyjskiej Niezależnej Komisji ds. Telewizji (Independent Television Commission - ITC) wpłynęło 216 zażaleń od widzów, którzy skarżyli się, że...

7 sierpnia 2003

Campari wybiera w Niemczech Lowe Hamburg

Firma Campari wybrała agencję Lowe Hamburg do realizacji swojej najnowszej kampani w Niemczech. Lowe wygrała przetarg, w którym brały udział...

8 sierpnia 2003

PepsiCo. wesprze silną kampanią launch waniliowego wariantu Pepsi

Koncern PepsiCo. zamierza wesprzeć intensywną kampanią reklamową wprowadzenie na rynek USA nowego wariantu smakowego Pepsi. Launch waniliowej Pepsi wsparty kampanią...

8 sierpnia 2003

Firma Boots ogłosiła przetarg na budżet reklamowy

Firma Boots ogłosiła przetarg na budżet kreatywny szacowany na 44 mln funtów. Niewykluczone, że może on być również rozszerzony o...

8 sierpnia 2003

W "New York Times" nowa rola Mossa, redaktora 2001 r. wg "AdAge"

Adam Moss, wybrany dwa lata temu na najlepszego redaktora w rankingu "Advertising Age" za swoją pracę dla "The New York...

8 sierpnia 2003

TBWALondon wygrał budżet reklamowy telefonii UMTS operatora 3 UK

Agencja reklamowa TBWALondon wygrała przetarg na obsługę wartego 30 mln funtów budżetu reklamowego telefonii komórkowej trzeciej generacji brytyjskiego operatora 3...

8 sierpnia 2003

Zmiany w oddziałach McCann-Erickson w Londynie i Nowym Jorku

Rupert Howell, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, został szefem europejskiej sieci agencji reklamowych McCann-Erickson. Jednocześnie będzie kierował pracą oddziału sieci w...

8 sierpnia 2003

Havas łączy struktury agencji reklamowych na rynku brytyjskim

Francuski koncern Havas zdecydował się na połączenie struktur agencji reklamowych Euro RSCG Wnek Gosper i Partners BDDH w Wielkiej Brytanii....

8 sierpnia 2003

Kurt będzie kreował globalne strategie marketingowe Siemens Mobile

Stanowisko head of global strategy w koncernie Siemens Mobile objął Erbil Kurt, który wcześniej pracował w Deutsche Telekom. Będzie odpowiedzialny...

8 sierpnia 2003

GfK nabyła akcje w amerykańskim instytucie badawczym V2

Grupa GfK nabyła 51 proc. udziałów w wyspecjalizowanym w badaniach rynku farmaceutycznego Instytucie V2 w Stanach Zjednoczonych. GfK uzyskuje w...

11 sierpnia 2003

Pfizer przenosi budżety z agencji Bates Worldwide do JWT

Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer przenosi budżety reklamowe wybranych brandów leków z agencji Bates Worldwide (Cordiant Communications Group) do J. Walter...

11 sierpnia 2003

Roche zamierza przenieść swój europejski budżet reklamowy

Koncern farmaceutyczny Roche zamierza przenieść swój europejski budżet reklamowy z sieci agencji Bates do J. Walter Thompson (JWT). Szacuje się,...

11 sierpnia 2003

Tom i Jerry wystąpią w najnowszym spocie reklamowym Forda Mondeo

Bohaterowie słynnej kreskówki "Tom i Jerry" wystąpią w najnowszym spocie reklamowym,wspierającym debiut rynkowy nowego modelu Forda Mondeo. Za strategię i...

11 sierpnia 2003

Kentucky Fried Chicken rozpoczął przegląd ofert domów mediowych

Kentucky Fried Chicken (KFC), właściciel sieci lokali fast food, rozpoczął ofert domów mediowych na rynku brytyjskim. Wartość budżetu szacuje się...

11 sierpnia 2003

Publicis wykupiła udziały w domu mediowym Starcom Motive

Grupa Publicis wykupiła od agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty udziały w domu mediowym Starcom Motive. Tym samym stała się jedynym...

11 sierpnia 2003

American Airlines wspierają reklamą sprzedaż biletów w klasie biznes

Linie lotnicze American Airlines (AA) rozpoczęły prasową i outdoorową kampanię reklamującą przeloty klasą biznes. Reklamy przygotowane przez agencję McCann-Erickson pokazują...

12 sierpnia 2003

Agencja Mother pozyskała jeden z najlepszych duetów kreatywnych

Linus Karlsson i Paul Malmstrom, kreatywni określani mianem jednego z najlepszych duetów na świecie, przeszli z agencji Fallon do agencji...

12 sierpnia 2003

Leo Burnett przygotował spot dla nowego modelu Fiata Punto

Oprawę muzyczną dla kampanii reklamowej nowego modelu Fiata Punto prowadzonej pod hasłem "Spirito di Punto" stanowi przebój The Cure -...

12 sierpnia 2003

P&G wprowadza na rynek w Europie produkt Crest Whitestrips

Koncern Procter & Gamble (P&G) wprowadza na rynek europejski Crest Whitestrips (na wielu rynkach marka funkcjonuje również jako Blend-a-med) służący...

12 sierpnia 2003

Lowe Brand intensyfikuje współpracę działu strategii i kreacji

W dziale strategii agencji reklamowej Lowe Brand w Wielkiej Brytanii wprowadzone zostaną zmiany. To pierwsza większa decyzja zainicjowana przez nowego...

12 sierpnia 2003

Organizatorzy Epica 2003 korygują regulamin przyznawania nagród

Organizatorzy europejskiego konkursu reklamowego Epica (17. edycja) zdecydowali, że jury będzie wręczać dwie nagrody główne Epica d'Or zamiast jak dotychczas...

12 sierpnia 2003

Holiday bije rekord największej reklamy zewnętrznej na świecie

Brytyjski website BudgetHolidays.com (należący do biura turystycznego TUI) stworzył prawdopodobnie największą reklamę zewnętrzną na świecie. Na polach w okolicach lotniska...

12 sierpnia 2003

Medusa reklamuje kolekcję filmów Bruce Lee w internecie

Z okazji przypadającej w tym roku 30. rocznicy śmierci Bruce Lee, najpopularniejszego w historii kina aktora specjalizującego się w filmach...

13 sierpnia 2003

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w Zenith Optimedia

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w kompanii mediowej Zenith Optimedia. Maurice Levy, CEO grupy Publicis,...

13 sierpnia 2003

Avis rozpoczęła przetarg związany z nową strategią wynajmu aut przez internet

Avis, największa w Europie firma zajmująca się wypożyczaniem samochodów, rozpoczęła przetarg reklamowy dotyczący działań ATL i BTL. Przetarg rozpoczął się...

13 sierpnia 2003

Coca-Cola chce Minute Maid przekształcić w markę-parasol

Coca-Cola planuje przekształcenie w markę-parasol brandu soków Minute Maid. Agencją, która będzie wprowadzać nową strategię dla Minute Maid, jest Publicis....

13 sierpnia 2003

Bacardi rozpoczął przegląd agencji reklamowych

Bacardi USA prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nieujawnionego projektu. Rzeczniczka firmy potwierdziła, że spotkania z przedstawicielami wybranych agencji...

13 sierpnia 2003

Fiat wesprze model Ulysse w Wielkiej Brytanii dużą kampanią directmarketingową

Fiat wprowadza na rynek brytyjski swój samochód Ulysse - launch wsparty będzie kampanią mailingową do 20 tys. potencjalnych i aktualnych...

14 sierpnia 2003

Interpublic notuje straty i zapowiada kolejne redukcje zatrudnienia

Grupa Interpublic w drugim kwartale br. odnotowała stratę w wysokości 13,5 mln dol. Przychody w porównaniu z ub.r. wzrosły o...

14 sierpnia 2003

"Cosmo" naśladuje podręczny format "Glamour" na rynku brytyjskim

Październikowe wydanie "Cosmopolitan" w Wielkiej Brytanii będzie dostępne w wersji do torebki i w normalnym formacie w sieci WH Smith...

14 sierpnia 2003

Spór Gillette z Schick o nową maszynkę do golenia

Firma Gillette uważa, że nowa maszynka do golenia marki Schick narusza jej patenty użyte w produkcie Gillette Mach 3. Według...

14 sierpnia 2003

Tesco i Lastminute poprowadzą wspólne działania online

Sieć supermarketów Tesco i portal turystyczny Lastminute podpisały umowę dotyczącą współnych działań na stronach internetowych. Teraz część usług online Lastminute...

14 sierpnia 2003

Firma motoryzacyjna Volvo uruchomiła system raportów online

Internetowy system raportowania sprzedaży ma lepiej obsłużyć klientów i dealerów Volvo w Wielkiej Brytanii. Dzięki niemu ma być możliwe zamawianie...

14 sierpnia 2003

Brytyjski wydawca wprowadza magazyn dla amerykańskiej armii

Brytyjski wydawca John Brown zamierza wprowadzić na amerykański rynek magazyn skierowany do żołnierzy i rezerwistów armii USA. Pismo będzie nosiło...

14 sierpnia 2003

Clorox planuje szeroko zakrojone wsparcie dla nowych produktów

Koncern Clorox Co. zapowiedział, że nie zamierza zwiększać wydatków na reklamę w swoim roku fiskalnym 2004 (który rozpoczął 1 lipca...