Sieć McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów budżet Nikona
Sieć reklamowa McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy firmy Nikon produkującej m.in. aparaty cyfrowe. W ostatecznej rozgrywce...
Sieć reklamowa McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy firmy Nikon produkującej m.in. aparaty cyfrowe. W ostatecznej rozgrywce...
Firma maklerska Edward Jones ogłosiła, że rozpoczyna przetarg dla agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego szcowanego na 25-30 mln...
Wczoraj koncern McDonald's Corp. podał, że nowa kampania reklamowa pod hasłem "I'm Lovin It" wystartuje w pierwszej kolejności w Europie,...
Dwie agencje marketing services Experian i AZ Link będą oferować klientom bazę adresową konsumentów obejmującą osiem krajów europejskich. Według pomysłodawców...
Ford Motor Co. rozpoczął teaserową kampanię reklamową mającą poinformować o premierze nowego modelu pickupa Ford F-150. Samochód pojawi się na...
W publicznej debacie Heinz pyta Brytyjczyków, czy są za utrzymaniem sloganu reklamowego "Beanz Meanz Heinz", który pojawił się na angielskim...
Chiński oddział koncernu Coca-Cola rozpoczął przegląd ofert domów mediowych. Prezentacje koncepcji planowania oraz warunków zakupu mediów przedstawia kilka firm, w...
Producent asortymentu sportowego - firma Sports Authority, numer jeden wśród amerykańskich firm tego sektora - rozpoczyna przetarg, który ma wyłonić...
Europejska organizacja piłkarska UEFA podpisała umowę z wydawnictwem Haymarket dotyczącą wydawania nowego magazynu piłkarskiego "Champions". Haymarket jest już wydawcą innego...
Omnicom przedstawił optymistyczne prognozy dotyczące wyników agencji public relations należących do grupy. To pierwsze od długiego czasu optymistyczne zapowiedzi dotyczące...
Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...
Mike Yershon, założyciel sieci mediowej Carat i były dyrektor wykonawczy ds. mediów w agencji McCann-Erickson, poinformował o zamiarze utworzenia własnej...
Dom mediowy Carat USA należący do Aegis Group zdobył szacowany na 5-10 mln dol. budżet mediowy koncernu ubezpieczeniowego Zurich Life....
Japan Tabacco International ogłosił Vizeum, nową sieć należącą do Aegis Group, firmą odpowiedzialną za globalną obsługę mediową dla marki Camel...
Po niespełna roku pracy Nicholas Baddour, global advertising chief koncernu Adidas, opuszcza firmę. Zdaniem kierownictwa Adidasa w ostatnich miesiącach koncern...
Do brytyjskiej Niezależnej Komisji ds. Telewizji (Independent Television Commission - ITC) wpłynęło 216 zażaleń od widzów, którzy skarżyli się, że...
Firma Campari wybrała agencję Lowe Hamburg do realizacji swojej najnowszej kampani w Niemczech. Lowe wygrała przetarg, w którym brały udział...
Koncern PepsiCo. zamierza wesprzeć intensywną kampanią reklamową wprowadzenie na rynek USA nowego wariantu smakowego Pepsi. Launch waniliowej Pepsi wsparty kampanią...
Firma Boots ogłosiła przetarg na budżet kreatywny szacowany na 44 mln funtów. Niewykluczone, że może on być również rozszerzony o...
Adam Moss, wybrany dwa lata temu na najlepszego redaktora w rankingu "Advertising Age" za swoją pracę dla "The New York...
Agencja reklamowa TBWALondon wygrała przetarg na obsługę wartego 30 mln funtów budżetu reklamowego telefonii komórkowej trzeciej generacji brytyjskiego operatora 3...
Rupert Howell, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, został szefem europejskiej sieci agencji reklamowych McCann-Erickson. Jednocześnie będzie kierował pracą oddziału sieci w...
Francuski koncern Havas zdecydował się na połączenie struktur agencji reklamowych Euro RSCG Wnek Gosper i Partners BDDH w Wielkiej Brytanii....
Stanowisko head of global strategy w koncernie Siemens Mobile objął Erbil Kurt, który wcześniej pracował w Deutsche Telekom. Będzie odpowiedzialny...
Grupa GfK nabyła 51 proc. udziałów w wyspecjalizowanym w badaniach rynku farmaceutycznego Instytucie V2 w Stanach Zjednoczonych. GfK uzyskuje w...
Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer przenosi budżety reklamowe wybranych brandów leków z agencji Bates Worldwide (Cordiant Communications Group) do J. Walter...
Koncern farmaceutyczny Roche zamierza przenieść swój europejski budżet reklamowy z sieci agencji Bates do J. Walter Thompson (JWT). Szacuje się,...
Bohaterowie słynnej kreskówki "Tom i Jerry" wystąpią w najnowszym spocie reklamowym,wspierającym debiut rynkowy nowego modelu Forda Mondeo. Za strategię i...
Kentucky Fried Chicken (KFC), właściciel sieci lokali fast food, rozpoczął ofert domów mediowych na rynku brytyjskim. Wartość budżetu szacuje się...
Grupa Publicis wykupiła od agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty udziały w domu mediowym Starcom Motive. Tym samym stała się jedynym...
Linie lotnicze American Airlines (AA) rozpoczęły prasową i outdoorową kampanię reklamującą przeloty klasą biznes. Reklamy przygotowane przez agencję McCann-Erickson pokazują...
Linus Karlsson i Paul Malmstrom, kreatywni określani mianem jednego z najlepszych duetów na świecie, przeszli z agencji Fallon do agencji...
Oprawę muzyczną dla kampanii reklamowej nowego modelu Fiata Punto prowadzonej pod hasłem "Spirito di Punto" stanowi przebój The Cure -...
Koncern Procter & Gamble (P&G) wprowadza na rynek europejski Crest Whitestrips (na wielu rynkach marka funkcjonuje również jako Blend-a-med) służący...
W dziale strategii agencji reklamowej Lowe Brand w Wielkiej Brytanii wprowadzone zostaną zmiany. To pierwsza większa decyzja zainicjowana przez nowego...
Organizatorzy europejskiego konkursu reklamowego Epica (17. edycja) zdecydowali, że jury będzie wręczać dwie nagrody główne Epica d'Or zamiast jak dotychczas...
Brytyjski website BudgetHolidays.com (należący do biura turystycznego TUI) stworzył prawdopodobnie największą reklamę zewnętrzną na świecie. Na polach w okolicach lotniska...
Z okazji przypadającej w tym roku 30. rocznicy śmierci Bruce Lee, najpopularniejszego w historii kina aktora specjalizującego się w filmach...
Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w kompanii mediowej Zenith Optimedia. Maurice Levy, CEO grupy Publicis,...
Avis, największa w Europie firma zajmująca się wypożyczaniem samochodów, rozpoczęła przetarg reklamowy dotyczący działań ATL i BTL. Przetarg rozpoczął się...
Coca-Cola planuje przekształcenie w markę-parasol brandu soków Minute Maid. Agencją, która będzie wprowadzać nową strategię dla Minute Maid, jest Publicis....
Bacardi USA prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nieujawnionego projektu. Rzeczniczka firmy potwierdziła, że spotkania z przedstawicielami wybranych agencji...
Fiat wprowadza na rynek brytyjski swój samochód Ulysse - launch wsparty będzie kampanią mailingową do 20 tys. potencjalnych i aktualnych...
Grupa Interpublic w drugim kwartale br. odnotowała stratę w wysokości 13,5 mln dol. Przychody w porównaniu z ub.r. wzrosły o...
Październikowe wydanie "Cosmopolitan" w Wielkiej Brytanii będzie dostępne w wersji do torebki i w normalnym formacie w sieci WH Smith...
Firma Gillette uważa, że nowa maszynka do golenia marki Schick narusza jej patenty użyte w produkcie Gillette Mach 3. Według...
Sieć supermarketów Tesco i portal turystyczny Lastminute podpisały umowę dotyczącą współnych działań na stronach internetowych. Teraz część usług online Lastminute...
Internetowy system raportowania sprzedaży ma lepiej obsłużyć klientów i dealerów Volvo w Wielkiej Brytanii. Dzięki niemu ma być możliwe zamawianie...
Brytyjski wydawca John Brown zamierza wprowadzić na amerykański rynek magazyn skierowany do żołnierzy i rezerwistów armii USA. Pismo będzie nosiło...
Koncern Clorox Co. zapowiedział, że nie zamierza zwiększać wydatków na reklamę w swoim roku fiskalnym 2004 (który rozpoczął 1 lipca...