M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 sierpnia 2003

W II kwartale br. zysk netto Grey Global Group wzrósł o 184 proc.

W II kwartale br. zysk netto Grey Global Group wzrósł o 184 proc. Przychody w tym okresie rosły nieznacznie. Zysk...

18 sierpnia 2003

Orange prowadzi przegląd wśród agencji reklamowych

Operator sieci telefonii komórkowej Orange prowadzi przegląd ofert kreacji od agencji reklamowych (w tym m.in. obsługującej go w Wielkiej Brytanii...

18 sierpnia 2003

Interbrew szuka agencji do obsługi europejskiego budżetu piwa Beck's

Browar Interbrew rozpoczął poszukiwania agencji reklamowej, która zajęłaby się obsługą europejskiego budżetu strategii i kreacji niemieckiego piwa Beck's. Beck's jest...

18 sierpnia 2003

Grupa WPP zatrudnia konsultantów

Grupa WPP zatrudniła dwóch konsultantów: Petera Darta i Neila Frencha, którzy będą doradzać biurom firmy na całym świecie, a także...

18 sierpnia 2003

McCann pozyskał w Skandynawii wart 120 mln dol. budżet Teliasonera

Koncern telekomunikacyjny Teliasonera, największy skandynawski reklamodawca, konsoliduje swój regionalny budżet wyceniany na 120 mln dol. w agencji reklamowej McCann Nordic...

18 sierpnia 2003

"Mówiące" plakaty przestrzegają londyńczykow przed pijaństwem

Kampania społeczna wykorzystująca "mówiące" plakaty ma przestrzec londyńczyków przed nadużywaniem alkoholu. Plakaty z trzema różnymi bohaterami pojawią się w toaletach...

19 sierpnia 2003

Merrill Lynch przewiduje wzrost zysków WPP

Bank Merrill Lynch przewiduje, że zysk grupy WPP za pierwsze półrocze 2003 r. wyniesie ok. 186 mln funtów w porównaniu...

19 sierpnia 2003

Konfliktowi dla JWT klienci agencji Bates mogą trafić do Cheetham Bell

Agencja J. Walter Thompson (JWT) rozważa otworzenie w Londynie oddziału agencji reklamowej Cheetham Bell. Po przejęciu sieci Cordiant przez grupę...

19 sierpnia 2003

Wrangler Jeans szuka agencji reklamowej

Firma Wrangler Jeans, należąca do VF Northern Europe, rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową tej marki w Europie. Za przygotowanie listy...

19 sierpnia 2003

Wiceprezes agencji DDB Chicago odchodzi ze stanowiska

Jim Ferguson opuszcza agencję DDB Worldwide z Chicago (Omnicom Group) po sześciu miesiącach pracy na stanowisku wizeprezesa i konsultanta kreatywnego....

19 sierpnia 2003

Marka Extra Wrigley będzie sponsorem programu MTV

Marka Extra, należąca do Wrigley została sponsorem nowego programu MTV "Total Request Live". Program kierowany jest do młodzieży w wieku...

19 sierpnia 2003

Reklama Smirnoffa była najbardziej opisywana w brytyjskiej prasie

Telewizyjna reklama Smirnoffa zachęcająca ludzi do picia mniejszej ilości alkoholu była najbardziej opisywaną reklamą ostatnich tygodni w Wielkiej Brytanii. Według...

20 sierpnia 2003

Base Design zajmie się kreacją globalnych kampanii reklamowych Pumy

Agencja reklamowa Base Design z Nowego Jorku zajmie się globalną kreacją reklam marki odzieży sportowej Puma. Przedstawiciele Pumy rozpoczęli przegląd...

20 sierpnia 2003

Nielsen rozpoczął analizy poruszania się widzów plakatów reklamowych

Firma Nielsen Media Research (należy do struktur VNU) wprowadza na rynek produkt badawczy, który pozwala na obserwacje i badanie sposobów...

20 sierpnia 2003

W spotach reklamowych piwa Foster krokodyle odgryzają ludziom głowy

Najnowszy spot reklamujący nową ideę napełniania szklanek piwem Foster, autorstwa agencji reklamowej M&C Saatchi, wywołał protesty brytyjskich telewidzów. Reklama telewizyjna,...

20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

20 sierpnia 2003

BAT rozdziela marki między agencje 141 i Ogilvy & Mather

Po fuzji grup reklamowych WPP i Cordiant koncern tytoniowy British American Tobacco (BAT) przesunie na rynku azjatyckim część budżetów swoich...

20 sierpnia 2003

Brown-Forman zmuszone do zapłaty zadośćuczynienia na rzecz Diageo

Brown-Forman Corp. zapłaciło 14,3 mln dol. Diageo Great Britain, aby zakończyć proces sądowy dotyczący praw brytyjskiego dystrybutora do marki Jack...

20 sierpnia 2003

Travel Channel rozpoczął sprzedaż kontentu przez internet

Stacja telewizyjna Travel Channel rozpoczęła sprzedaż swoich propozycji programowych w internecie. W serwisie Travelchannel.co.uk sprzedawany jest kontent programu pod marką...

21 sierpnia 2003

Rozpoczęły się pierwsze emisje spotu wyborczego Schwarzeneggera

Arnold Schwarzenegger, popularny aktor Hollywood, rozpoczął kampanię wyborczą, w której ubiega się o fotel gubernatora stanu Kalifornia. W telewizji pojawił...

21 sierpnia 2003

Publicis przejął pełną kontrolę nad siecią mediową ZenithOptimedia

Publicis Groupe kupił od WPP Group pakiet 25 proc. akcji w sieci domów mediowych ZenithOptimedia. W oficjalnym komunikacie w tej...

21 sierpnia 2003

Microsoft apeluje o prawo antyspamowe

Maggie Wilderotter, wiceprezes Microsoft ds. strategii, zaapelowała do władz USA o szybkie przyjęcie prawa zakazującego spamu. Zaproponowała ona m.in. utworzenie...

21 sierpnia 2003

Microsoft wprowadza europejski serwis muzyczny, wyprzedzając Apple

Microsoft ubiegł Apple, wprowadzając europejski serwis muzyczny, w którym oferuje 200 tys. utworów. Załadowanie każdego z nich kosztuje 83 pensy....

21 sierpnia 2003

Diesel przekazał swój internetowy budżet reklamowy agencji Airlock

Włoska marka Diesel wybrała agencję Airlock, która będzie odpowiedzialna za strategię i kreację kampanii reklamowych w internecie. Agencja przygotuje najbliższą...

22 sierpnia 2003

Neil French został "ojcem chrzestnym" kreacji w WPP Group

Neil French, dotychczasowy worldwide creative director sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, będzie odpowiadał za poziom usług kreatywnych w całej...

22 sierpnia 2003

Arc przygotowała działania BTL dla Fiata Punto

Firma marketing services Arc przygotowała działania BTL wspierające launch nowego modelu Fiata Punto na rynku brytyjskim. Składają się na nią...

22 sierpnia 2003

Allied Domecq wprowadza nową serię produktów pod marką Takeone

Koncern alkoholowy Allied Domecq zamierza poszerzyć portfolio swoich produktów o gorące drinki bezalkoholowe opatrzone marką Takeone. Marka została wykreowana przez...

22 sierpnia 2003

Toyota będzie reklamowała ekologiczny model D-4D

Toyota po raz pierwszy zwróci uwagę na nowoczesność swoich silników Diesel w wartej 2,5 mln funtów kampanii reklamowej, która promuje...

22 sierpnia 2003

Agencja reklamowa Mother przygotowała relaunch marki Archer

Koncern alkoholowy Diageo powierzył budżet relaunchu marki drinka Archer agencji reklamowej Mother. Na działania reklamowe w Wielkiej Brytanii przeznaczono 7...

22 sierpnia 2003

Disney razem z Mothercare wprowadza Baby Einstein

Disney chce powtórzyć swój sukces w Stanach Zjednoczonych z dziecięcą rozrywką i podpisał umowę z dystrybutorem Mothercare na wprowadzenie Baby...

25 sierpnia 2003

Agent Provocateur wybrany na jeden z najbardziej "Cool" brandów

Agent Provocateur, zuchwały brand bieliźniarski promowany przez piosenkarkę Kylie Minoque, został w Wielkiej Bytanii uznany za jedną z najbardziej stylowych...

25 sierpnia 2003

Agencja WCRS chce wykupić udziały od grupy Havas

WCRS, jedyna agencja reklamowa Arnold Worldwide Partners w Wielkiej Brytanii, planuje odkupienie swoich udziałów od grupy Havas. Zespół menedżerski zaproponował...

25 sierpnia 2003

Coca-Cola "zatrudnia" wschodzącą gwiazdę NBA

Coca-Cola Co. podpisała sześcioletnią umowę ze wschodzącą gwiazdą NBA LeBron Jamesem. Umowa dotyczy promocji drinków sportowych Powerade i Sprite -...

25 sierpnia 2003

Zysk grupy WPP spadł w pierwszym półroczu o 7,8 proc.

Zysk grupy WPP spadł w pierwszym półroczu o 7,8 proc., a przychody są niższe o 2 proc. w porównaniu z...

26 sierpnia 2003

Budżet nieczekoladowy Cadbury przechodzi z Bates do McCanna

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60...

26 sierpnia 2003

Nick Drake został assistant global media managerem Adidasa

Adidas zatrudnił Nicka Drake'a na stanowisko assistant global media managera. Wcześniej pracował on w domu mediowym Carat, gdzie zajmował stanowisko...

26 sierpnia 2003

Reckitt Benckiser rozpoczyna współpracę z Rise Communications

Koncern Reckitt Benckiser rozpoczyna współpracę z agencją Rise Communications. Agencja ma opracować nową strategię komunikacji tego marketera z klientami. Rise...

26 sierpnia 2003

Kraft Foods analizuje systemy wynagradzania agencji reklamowych

Koncern Kraft Foods rozpoczął analizy systemów wynagradzania agencji reklamowych współpracujących z koncernem w zakresie tworzenia strategii i kreacji działań reklamowych....

26 sierpnia 2003

Reckitt Benckiser, Procter & Gamble i British Telecom uruchomią kanał TV

Reckitt Benckiser, Procter & Gamble i British Telecom powołały konsorcjum, którego celem jest uruchomienie nowego cyfrowego kanału telewizyjnego pod nazwą...

27 sierpnia 2003

Popyt na komórki z nowoczesnymi funkcjami będzie szybko rósł

Rynek telefonów komórkowych z wbudowanymi aparatami cyfrowymi (camera-phone) podwoi się do końca br. - wynika z raportu firmy ARC Group....

27 sierpnia 2003

Sprite nadal obsługiwany przez Ogilvy

Coca-Cola po rozpatrzeniu propozycji kreatywnych kilku agencji zadecydowała, że marka Sprite w USA nadal będzie obsługiwana przez agencję Ogilvy &...

27 sierpnia 2003

Agencja Arc przygotowała kampanię direct mail i online dla Fiata Punto

Należąca do Leo Burnett agencja Arc zajmująca się działaniami direct mail przygotowała najnowszą kampanię na rynek brytyjski wykorzystującą komunikację za...

27 sierpnia 2003

Ron Bess, wiceprezes Young & Rubicam, opuści agencję i sieć WPP

Ron Bess, wiceprezes ds. integracji i rozwoju biznesu agencji Young & Rubicam, powiedział, że opuści agencję i sieć WPP Group...

27 sierpnia 2003

Amnesty International broni Nigeryjkę przed karą śmierci

Amnesty International wykorzystało internetową kampanię wirusową, aby rozpowszechnić petycję do rządu Nigerii w obronie nigeryjskiej kobiety oskarżonej o cudzołóstwo. Kobiecie...

28 sierpnia 2003

Grey zdobywa w USA budżet Kmart

Agencja Grey Worldwide zdobyła budżet reklamowy amerykańskiej sieci hipermarketów Kmart. Jest on szacowany na 200-250 mln dol. Zadaniem agencji będzie...

28 sierpnia 2003

JimBeam Brands Co. powierzył budżet reklamowy BBDO Worldwide

Firma alkoholowa JimBeam Brands powierzyła swój budżet reklamowy agencji BBDO Worldwide (Omnicom Group). Jego wysokość szacuje się na 15-20 mln...

28 sierpnia 2003

Szef marketingu KFC odchodzi, sieć prowadzi przetarg kreatywny

Szef marketingu KFC w USA John Gilbert opuścił firmę. Zdaniem rzecznika KFC wiąże się to z decyzją o wybraniu "innego...

28 sierpnia 2003

Reebok rozpoczął globalną kampanię

Ryan Giggs, Andy Roddick i inne gwiazdy sportu występują w aktualnej globalnej kampanii koncernu Reebok pod hasłem "Outperform". Za jej...

28 sierpnia 2003

Nestle przeznaczył 10 mln funtów na reklamę Sveltesse

Nestle w Wielkiej Brytanii wprowadzi nowy mleczny produkt - Sveltesse. Debiut będzie wsparty kampanią reklamową, której budżet szacowany jest na...

29 sierpnia 2003

Sieć DDB zaleca pozbycie się "dodatków" z nazw lokalnych biur

Londyńska agencja reklamowa BMP DDB (Omnicom Group) po 35 latach działalności zmienia nazwę i będzie się nazywać po prostu DDB....