M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 sierpnia 2003

Lowe wygrywa globalny przetarg na nowy produkt Absoluta

Agencja reklamowa Lowe wygrała globalny przetarg na budżet nowego produktu marki Absolut szwedzkiego koncernu Vin & Sprit AB. Wynik przetargu...

29 sierpnia 2003

SCA Hygiene Products poszukuje agencji marketing services

Brytyjska firma SCA Hygiene Products, do której należą brandy Velvet (chusteczki toaletowe) i Bodyform (produkty higieny osobistej dla kobiet), poszukuje...

29 sierpnia 2003

Rosyjskie piwo Baltika zadebiutuje na rynku brytyjskim

Scottish Courage wprowadza na rynek brytyjski wiodącą w Rosji markę piwa Baltika. Jej udział w rynku rosyjskim szacuje się na...

29 sierpnia 2003

Henkel wspiera globalny launch produktu Power Pritt Stick

Henkel Consumer Adhesives zamierza wesprzeć sprzedaż klejów Power Pritt Stick globalną kampanią reklamową. Spoty telewizyjne, które zostaną w niej wykorzystane,...

29 sierpnia 2003

UEFA przygotowała redesign logo piłkarskiej Ligi Mistrzów

Europejska federacja piłkarska UEFA zdecydowała się na zmianę logo swoich najważniejszych klubowych rozgrywek piłkarskich - Ligi Mistrzów. Projekt, który będzie...

29 sierpnia 2003

Bohaterka serialu "Sex and the City" występuje w reklamach Bentleya

Firma Bentley uznała, że wizerunek jej samochodów potrzebuje odrobiny seksapilu. Podjęto więc decyzję o zaangażowaniu w nowej kampanii reklamowej aktorki...

29 sierpnia 2003

Christina Aguilera będzie reklamować markę obuwia Skechers

Gwiazda muzyki pop Christina Aguilera wystąpi w kampanii reklamowej producenta butów marki Skechers. Piosenkarka podpisała 18-miesięczną umowę na udział w...

1 września 2003

P&G po raz pierwszy powołuje globalnego menedżera ds. mediów

Procter & Gamble utworzył nowe stanowisko globalnego menedżera ds. mediów i komunikacji. Został na nie powołany Bernhard Glock, który dotyczas...

1 września 2003

Czeski Budvar wprowadza mocną wersję piwa Bud do Wielkiej Brytanii

Czeski browar Budvar zdecydował się na wprowadzenie na rynek brytyjski mocnej wersji piwa Bud (zaw. alk. 7,6 proc.). Jest to...

1 września 2003

Duński rząd zezwala na reklamę leków OTC w telewizji

Duński rząd zmienia prawo dotyczące reklamy leków OTC (bez recepty). Nowe przepisy zezwalają na reklamowanie tych produktów w telewizji, co...

1 września 2003

Matthew Webb nabył prawa do wykorzystywania wizerunku Muppetów

Matthew Webb nabył prawo do komercyjnego wykorzystywania wizerunku postaci z programów Jima Hensona, w tym popularnych Muppetów. Umowa dotyczy wszystkich...

1 września 2003

Levi's umożliwia zaprojektowanie własnych dżinsów

Levi's Europe wprowadził na swoich stronach internetowych zabawę, która ma promować nową linię Teenage Kicks. Wirtualna zabawa umożliwia wykreowanie swoich...

2 września 2003

Procter & Gamble rozważa sprzedaż marki Pringles

Procter & Gamble (P&G) zastanawia się nad sprzedażą dwóch swoich marek - Pringles i Folgers. Pieniądze z ich sprzedaży mają...

2 września 2003

Tamara Ingram pokieruje pracą trzech firm należących do WPP Group

Tamara Ingram, która w styczniu br. zrezygnowala ze stanowiska chief executive w McCann-Erickson u Wielkiej Brytanii, rozpoczęła pracę w holdingu...

2 września 2003

Ruszyła pierwsza edycja konkursu The Advertising Festival

Od 2 do 5 września w podparyskim Disneylandzie (Disneyland Paris Resort) będzie miał miejsce nowy konkurs reklamowy The Advertising Festival....

2 września 2003

Holsten rozpoczął piłkarską promocję związaną z mistrzostwami Europy

Browar Holsten rozpoczął w Wielkiej Brytanii promocję konsumencką marki piwa Holsten Pils związaną z eliminacjami do mistrzostw Europy w piłce...

2 września 2003

BDS Beechwood będzie wspierać sprzedaż irlandzkiej whiskey Jameson

Należąca do portfolio Pernod Ricard irlandzka Jameson's Whiskey będzie promowana w Wielkiej Brytanii kampanią typu TTL. Rozpoczną ją inserty prasowe...

3 września 2003

McDonald's przygotowuje się do pierwszej kampanii globalnej

Koncern McDonald's przygotowuje się do pierwszej od 50 lat globalnej kampanii reklamowej. Jej hasło brzmi: "I'm lovin' it". Kampania będzie...

3 września 2003

Sprzedaż operacyjna WPP za pierwsze półrocze br. spadła o 2 proc.

Sprzedaż operacyjna holdingu mediowego WPP w pierwszym półroczu br. była niższa o 2 proc. od wpływów w analogicznym okresie ub.r....

3 września 2003

Kia prowadzi w Wielkiej Brytanii przegląd agencji kreatywnych

Kia, koreański koncern samochodowy, prowadzi w Wielkiej Brytanii przegląd agencji reklamowych. Jest to o tyle zaskakujące, że zaledwie trzy miesiące...

3 września 2003

Daewoo szuka agencji BTL do obsługi działań paneuropejskich

Koncern Daewoo natomiast poszukuje agencji BTL, która zajmie się obsługą budżetu directmarketingowego na całą Europę. Koncern należący do General Motors...

3 września 2003

Tim Armes, szef new business w sieci MediaVest, odchodzi

Tim Armes, szef działu new business i dyrektor marketingu w sieci domów mediowych MediaVest, odchodzi ze stanowiska po ponad dziesięciu...

4 września 2003

Unilever odsprzedał za 55 mln dol. markę męskich kosmetyków Brut

55 mln dol. zapłaciła koncernowi Unilever amerykańska firma Helen of Troy za markę kosmetyków męskich Brut. W 2002 r. sprzedaż...

4 września 2003

Pismo "New Scientist" przygotowuje program dla Discovery Channel

Brytyjskie pismo "New Scientist" aktywizuje działania marketingowe poprzez współuczestnictwo w przygotowywaniu programów telewizyjnych. Redakcja pracuje nad cyklicznym programem "New Scientist...

4 września 2003

KFC zachęca do realizowania amatorskich spotów reklamowych

Najnowsza kampania KFC w Stanach Zjednoczonych, reklamująca Bigger Better Popcorn Chicken, jest jednocześnie zachętą dla konsumentów do wzięcia udziału w...

4 września 2003

Grey Worldwide przejmuje obsługę budżetu marki Seat w Europie

Sieć agencji reklamowych Grey Worldwide, należąca do Grey Global Group, przejmuje obsługę europejskiego budżetu reklamowego marki hiszpańskich samochodów Seat z...

4 września 2003

American Express i "Elle" prowadzą wspólny projekt promocyjny

American Express razem z magazynem "Elle" przeprowadzą projekt promocyjny "In Your Dreams". Projekt wyłoni ośmiosobowy zespół złożony m.in. z dziennikarza,...

5 września 2003

Gwiazdy rugby i piłki nożnej wystąpią w najnowszej reklamie Adidasa

Najpopularniejsi przedstawiciele dwóch dyscyplin sportowych, piłki nożnej i rugby, Brytyjczycy David Beckham i Jonny Wilkinson wystąpią w najnowszej kampanii reklamowej...

5 września 2003

Najnowsza kampania Electroluksa obejmie zasięgiem Europę Centralną

Producent sprzętu AGD Electrolux przygotował telewizyjną kampanię reklamową z agencją Lowe. Jest to pierwsze przedsięwzięcie tego typu od momentu wygrania...

5 września 2003

RTL przewiduje niewielki wzrost na rynku reklamy w Europie w 2004 r.

RTL, europejski nadawca telewizyjny i radiowy, właściciel m.in. brytyjskiego kanału telewizyjnego Five, przewiduje, że w 2004 r. będzie można już...

5 września 2003

Magazyn "Wallpaper" kontynuuje zmiany personalne i redakcyjne

Do londyńskiego zespołu magazynu "Wallpaper" (IPC Media) dołączyła właśnie Rowena Ratnam. Została nowym menedżerem marketingu tego stylowego artystycznego tytułu. Wcześniej...

5 września 2003

Magazyn "Autosport" będzie miał wersję interaktywną

Wydawany w Wielkiej Brytanii przez spółkę Haymarket sportowo-motoryzacyjny magazyn "Autosport" będzie miał w marcu 2004 r. swoją wersję interaktywną. Pozwoli...

5 września 2003

Bohaterka serialu "Alias" zagrała w reklamie szkół wyższych

Jennifer Garner, 31-letnia aktorka, która występuje w kultowym serialu szpiegowskim "Alias" nadawanym przez ABC (w Polsce emitowanym przez TVP1), zagrała...

8 września 2003

Initiative wygrał budżet mediowy General Motors w Wielkiej Brytanii

Dom mediowy Initiative wygrał przetarg na obsługę mediową brytyjskiego budżetu koncernu General Motors. Wysokość tego budżetu szacowana jest na 90...

8 września 2003

Red Cell może stracić budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo

Sieć agencji reklamowych Red Cell (WPP Group) może stracić wart 50 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo, marki...

8 września 2003

Blamer, szef Grey New York, odrzucił propozycję pracy w agencji FCB

Fiaskiem zakończyły się rozmowy pomiędzy Steve'em Blamerem, szefem agencji reklamowej Grey New York, a holdingiem mediowym Interpublic Group, który zamierzał...

8 września 2003

Premiera nowej kampanii marki Smirnoff Ice w Wielkiej Brytanii

Nowa kampania drinku Smirnoff Ice należącego do koncernu Diageo przebiega pod hasłem Lyriquid (połączenie lyrical - liryczny i liquid -...

8 września 2003

The Future Network zapłacił 10 mln dol. za przejęcie "Guitar World"

Koncern The Future Network zapłacił 10 mln dol. za przejęcie wiodącego amerykańskiego magazynu gitarowego "Guitar World". Obecnie nakład tego wydawanego...

8 września 2003

BBC Radio 4 przygotowało interaktywny dramat

Brytyjska radiostacja BBC Radio 4 rozpocznie emisję radiowego dramatu, w którym po raz pierwszy w historii radiosłuchache będą mieli możliwość...

8 września 2003

W Londynie ruszyła społeczna kampania promująca segregację śmieci

Ken Livingstone, mer Londynu, zainicjował społeczną kampanię reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi mieszkańców stolicy Wielkiej Brytanii na potrzebę sgregowania...

9 września 2003

McDonald's będzie sprzedawał zdrową żywność w supermarketach

W Wielkiej Brytanii sieć restauracyjna McDonald's wprowadzi do sprzedaży produkty z segmentu zdrowej żywności. Będą one dostępne w supermarketach. Będą...

9 września 2003

Unilever wyda w Rosji na telewizję w ciągu czterech lat ponad 100 mln dol.

Unilever podpisał umowę z Video International, jedną z największych grup reklamowych w Rosji. Jej wartość ocenia się na ponad 100...

9 września 2003

Prezes Unilevera USA został nowym członkiem zarządu grupu Aegis

Charles Strauss został nowym członkiem zarządu grupy mediowej Aegis, do której należy m.in. sieć domów mediowych Carat. Strauss jest członkiem...

9 września 2003

Diageo odświeża wizerunek wódki Smirnoff

Brand Smirnoff będzie miał nowe opakowanie i kampanię reklamową. Reklamy pojawią się najpierw w USA, później także na innych rynkach....

9 września 2003

Miriam Keane objęła kierownictwo nad nową inicjatywą Publicis

Miriam Jordan Keane, dotychczas client services director w agencji Bates, została szefem nowej inicjatywy agencji Publicis. Publicis, która obsługuje budżety...

10 września 2003

Firma Boots wybrała cztery agencje na short-listę

Firma Boots ujawniła short-listę agencji, które walczą o oceniany na 44 mln funtów budżet reklamowy tej firmy. Na short-liście znalazły...

10 września 2003

OMD Digital Chicago zdobył dwa budżety online

Producent komputerów Dell Corp. oraz linie lotnicze United Airlines powierzyły swoje budżety planowania i zakupu mediów do kampanii internetowej OMD...

10 września 2003

Przygotowana przez Mother kampania antynarkotykowa przyciąga uwagę

Kampania "Talk to Frank" stworzona przez agencję reklamową Mother kosztem 3 mln funtów sprawiła, że podwoiła się liczba telefonów do...

10 września 2003

Wydatki brytyjskich marketerów na direct mail wzrosły o 3,4 proc.

W drugim kwartale ub.r. wydatki brytyjskich marketerów na direct mail wzrosły o 3,4 proc. w porównaniu z takim samym okresem...

11 września 2003

McDonald's planuje globalny przegląd ofert domów mediowych

Koncern McDonald's zamierza zaprosić domy mediowe do globalnego przeglądu ofert. Inicjatorem przeglądu jest Larry Light, wiceprezes wykonawczy i szef marketingu...