M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 września 2003

Aegis wykazuje wzrost przychodów i prognozuje ożywienie na rynku

Grupa Aegis poinformowała o 9-proc. wzroście przychodów w pierwszej połowie 2003 r. swoich firm operujących na rynku mediów. W tym...

11 września 2003

Aiwa rozpoczyna paneuropejską kampanię skierowaną do młodzieży

Producent sprzętu RTV Aiwa rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą relaunch jej produktów. Działania reklamowe, których budżet szacuje się na 20...

11 września 2003

Millennium walczy z konkurentem wódki Belvedere

Millennium Import Co., importerzy wódki Belvedere, pozwali do sądu koncern Sidney Frank Importing, dystrybutora wódki Grey Goose. Zarzucają mu fałszywą...

11 września 2003

Zmiana zasad reklamy telewizyjnej alkoholi i piwa w USA

Distilled Spirits Council i Beer Institute w USA ogłosiły, że w związku z nowym rozporządzeniem Federal Trade Comission i National...

11 września 2003

Użytkownicy serwisu iTunes pobrali do tej pory 10 mln piosenek

Firma Apple poinformowała, że z prowadzonego przez nią internetowego serwisu muzycznego iTunes internauci pobrali już 10 mln utworów muzycznych. Rekordowym...

11 września 2003

Lachlan Murdoch chce ratować gazetę "New York Post"

Lachlan Murdoch, spadkobierca imperium mediowego News Corporation, chce ratować gazetę "New York Post". Zadanie oceniane jest przez wielu obserwatorów za...

12 września 2003

Diageo przekazuje globalny budżet marki whisky J&B agencji M&B

Agencja reklamowa Michaelides & Bednash (M&B) zajmie się obsługą globalnego budżetu marki szkockiej whisky J&B należącej do portfolio koncernu Diageo....

12 września 2003

Zestawy Stella Artois będą pakowane w ekologiczny papier

Producent Stella Artois, najbardziej popularnego w Wielkiej Brytanii piwa z najwyższej półki, będzie pakował zestawy piwa w papier pochodzący z...

12 września 2003

Dyrektor operacyjny Leo Burnett Worldwide odchodzi

Steve Gatfield, dyrektor operacyjny Leo Burnett Worldwide, odchodzi ze swojej funkcji, jego stanowisko będzie zlikwidowane. Rozpoczynał pracę w agencji w...

12 września 2003

Toyota zwiększa nakłady na reklamę Priusa w USA

Toyota chce zwiększyć w USA nakłady na reklamę w mediach modelu Prius. W 2004 r. Prius miałby zostać wsparty sumą...

12 września 2003

Orange wybiera kampanie paneuropejskie zamiast lokalnych

Operator telekomunikacyjny Orange wybrał londyńską agencję Mother do przygotowania swojej pierwszej paneuropejskiej kampanii. Mother brała udział w przetargu wraz ze...

12 września 2003

ICI przenosi swój budżet na media do Initiative Media

Koncern ICI, jeden ze światowych liderów w produkcji farb i odczynników chemicznych, zdecydował o skonsolidowaniu i przeniesieniu szacowanego na 10...

15 września 2003

Frank Lowe, założyciel grupy reklamowej Lowe, odchodzi na emeryturę

Sieć agencji reklamowych Lowe & Partners Worldwide poinformowała, że jej założyciel Frank Lowe po 22 latach pracy odchodzi na emeryturę....

15 września 2003

WPP Group planuje rozwój usług związanych z nowymi technologiami

Holding mediowy WPP Group zamierza przyłączyć do swoich struktur dwie agencje zajmujące się mediami i kreacją - Good Technology i...

15 września 2003

Sun wybrał dwie nowe agencje reklamowe do współpracy

Sun Microsystems przekazał swój budżet brandingowy agencjom reklamowym St. Luke's z Londynu i Arnell Group z Nowego Jorku (Omnicom Group)....

15 września 2003

Reklama produktu marki Durex zabawnie naśladuje kobiece magazyny

Serwis internetowy i kampania reklamowa online nowego produktu firmy Durex - Play - dowcipnie naśladuje kobiece magazyny. Podstrona produktu Play...

15 września 2003

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją GSD&M

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją reklamową GSD&M (Omnicom Group). Agencja będzie przygotowywać kreację kampanii związanej z igrzyskami olimpijskimi...

15 września 2003

Brytyjska sieć komórkowa 3 wprowadza przewodnik po lokalach

Brytyjska sieć komórkowa trzeciej generacji 3 należąca do Hutchison's Video Mobile wprowadziła dla swoich abonentów przewodnik po restauracjach, pubach i...

29 września 2003

Unilever zapowiada przetarg na obsługę budżetów w Europie

Koncern Unilever prawdopodobnie do końca roku podejmie decyzję o rozpoczęciu przeglądu agencji reklamowych, które obsługują jego portfolio w skali europejskiej....

29 września 2003

Akzo Nobel skonsolidował budżet europejski w Universal McCannie

Producent farb Akzo Nobel skonsolidował swój paneuropejski budżet mediowy w Universal McCannie. Jego wysokość szacuje się na 20 mln funtów....

29 września 2003

Browar Beck's rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych

Browar Beck's należący do belgijskiego koncernu piwowarskiego Interbrew zaprosił agencje reklamowe do przeglądu ofert. Wysokość europejskiego budżetu marki Beck's szacowana...

29 września 2003

Finnair szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu w Europie

Fiński narodowe linie lotnicze Finnair zamierzają od początku przyszłego roku uruchomić tanie połączenia lotnicze pod marką Nordic Airlink - chce...

29 września 2003

De Yturbe przechodzi z Cordiant Communications Group do Havasa

Jean de Yturbe po dziewięciu latach pracy w Cordiant Communications Group (ostatnio pełnił funkcję head of Bates Worldwide w Europie)...

29 września 2003

Scott Marshall, CEO Publicis & Hal Riney, odchodzi z agencji

Dotychczasowy CEO agencji reklamowej Publicis & Hal Riney Scott Marshall podjął decyzję o odejściu z firmy. Uzasadnia ją względami osobistymi....

29 września 2003

Prezes Mark Dowley odchodzi z firmy Sports and Entertainment Group

Mark Dowley, prezes zarządu Sports and Entertainment Group należącej do grupy reklamowej Interpublic Group of Cos., odchodzi z firmy. Zarząd...

29 września 2003

Volkswagen przygotowuje międzynarodową kampanię "poetycką"

Volkswagen chce podbić serca kierowców międzynarodową kampanią wizerunkową opartą na motywach poetyckich. Na kluczowym dla firmy rynku niemieckim projekt obsługuje...

29 września 2003

Greenpeace wykorzystuje w reklamach wątki "Gwiezdnych wojen"

Greenpeace skupił się w nowej kampanii kinowej na problemach zagrożeń środowiska, naśladując w sposób humorystyczny wątki zaczerpnięte z filmu "Gwiezdne...

30 września 2003

Gillette oskarżone o wykorzystanie w reklamie wątku ataku na USA

Brytyjscy widzowie złożyli skargi do Independent Television Commission (ITC). Twierdzą w nich, że ostatnia kampania reklamowa koncernu Gillette w sposób...

30 września 2003

Niemcy rozważają wprowadzenie zakazu reklamy TV skierowanej do dzieci

Niemiecka fundacja National Consumer Council lobbuje parlamentarzystów na rzecz wprowadzenia zakazu reklam w TV produktów, które powodują otyłość dzieci, np....

30 września 2003

"Financial Times" i CNN liderami mediów biznesowych w Europie

Gazeta "Financial Times" i stacja telewizyjna CNN zostały uznane za liderów opinii. To wynik tegorocznego badania European Opinion Leaders Survey...

30 września 2003

Tetley promuje nowy produkt za pomocą marketingu wirusowego

Tetley Group promuje w Wielkiej Brytanii swoją nową herbatę Quickbrew za pomocą marketingu wirusowego. Kampania przygotowana przez londyńską agencję interaktywną...

30 września 2003

P&G wybrał agencję Callegari Berville Grey dla marki Valentino

Koncern Procter & Gamble wybrał francuską agencję Callegari Berville Grey, która będzie odpowiedzialna za globalną obsługę budżetu reklamowego zapachowego brandu...

30 września 2003

Kampania ostrzegająca kobiety przed gwałtami w Wielkiej Brytanii

Kobieta może być zgwałcona po wypiciu alkoholu z dosypanym narkotykiem - przed takim scenariuszem ostrzega nowa kampania w Wielkiej Brytanii....

30 września 2003

L'Oreal zaprzecza, że reklama z Benem Affleckiem nie będzie wyświetlana w USA

L'Oreal Paris zaprzeczył, że kampania reklamowa, za którą znany aktor Ben Affleck otrzymał honorarium w wysokości 1,5 mln dol., nie...

1 października 2003

Volkswagen rozpoczął kampanię opartą na marketingu wirusowym

Koncern Volkswagen zdecydował się na zastosowanie marketingu wirusowego w obawie, że ostatnie reklamy telewizyjne, w których występująca dziewczynka używa słowa...

1 października 2003

Dennis Kerslake przeszedł z agencji 141 do Publicis Dialog

Brytyjski oddział agencji reklamowej Publicis na wniosek swojego nowego klienta - koncernu alkoholowego Allied Domecq - zatrudnił Dennisa Kerslake'a, dotychczas...

1 października 2003

"The Economist" rozpoczyna kampanię outdoorową z okazji 160-lecia

Obchodzące 160. rocznicę powstania pismo "The Economist" rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię. W działaniach reklamowych wykorzystywane bedą nośniki reklamy zewnętrznej...

1 października 2003

British Airways reklamuje się w grze komputerowej online

Brytyjskie linie lotnicze British Airways z okazji rozpoczynajacych się 6 października br. rozgrywek Rugby World Cup 2003, których są sponsorem,...

1 października 2003

Grey zdobył nagrodę za najlepszą reklamę radiową Nokii

Lee Brook i Tony Haigh z agencji reklamowej Grey dostali brytyjską nagrodę za najlepszy spot radiowy miesiąca przyznaną za reklamę...

2 października 2003

Saatchi & Saatchi pracuje nad wizerunkiem brytyjskiej marynarki wojennej

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę marketingową brytyjskiej marynarki wojennej (Royal Navy). Według opublikowanego właśnie raportu gazety...

2 października 2003

Mercedes zachęca do testowania Vito - 50 dolarów dla testujących

Mercedes intensyfikuje działania związane z promocją modelu Vito - najnowszym pomysłem firmy jest rozdawanie po 50 dolarów konsumentom, którzy zdecydują...

2 października 2003

Orange wykorzystuje muzykę w kampanii rewitalizującej brand

Operator telefonii komórkowej Orange rozpoczął akcję marketingową road show pod nazwą "Listening Pod". Akcja będzie prowadzona w 20 studenckich miasteczkach,...

2 października 2003

Bob Geldof krytykuje seks w dziewczęcych magazynach

Bob Geldof, człowiek, który walczył z głodem w Afryce, krytykuje teraz magazyny dla dziewcząt za seksualną zawartość w programie, który...

2 października 2003

Ponad 13 mln młodych Europejczyków korzysta z internetu

13,1 mln dzieci w Europie korzysta z internetu, informują najnowsze badania agencji Nielsen/Netratings. 4 mln to dzieci poniżej 12. roku...

2 października 2003

Ryanair wybrał CD Wow! na dostawcę rozrywki do swojego sklepu online

Tanie linie lotnicze Ryanair podpisały umowę z firmą CD Wow!, w myśl której będzie ona głównym dostawcą płyt CD z...

3 października 2003

Bob Brennan, prezes Leo Burnett Worldwide, rozstał się z grupą

Wczoraj wieczorem Publicis Groupe ogłosila, że z Leo Burnett Worldwide rozstał się Bob Brennan, prezes tej firmy. Jego miejsce tymczasowo...

3 października 2003

Globalna szefowa marketingu Goodyear odchodzi

Cathryn Fischer, vice president and chief global marketing officer w koncernie Goodyear Tire & Rubber Co., zrezygnowała z pracy. Odchodzi...

3 października 2003

Vodafone sponsorem nowego programu ekonomicznego w CNN

Firma Vodafone została sponsorem nowego programu ekonomicznego w telewizji CNN. Program nosi tytuł "Global Office" i emitowany będzie raz w...

3 października 2003

Nowy website Chivas Regal wspomaga repozycjonowanie brandu

Marka whisky Chivas Regal ma nową stronę inernetową, która jest elementem akcji repozycjonowania marki. Jest ona adresowana do konsumentów w...

3 października 2003

Hyundai wspiera minisamochód Getz kampanią BTL-ową i prasową

Hyundai promuje w Zjednoczonym Królestwie model Getz. Akcje BTL-owe przygotowała agencja Carlson Marketing Group, a kampanię prasową Leagas Delaney. Kampania...