M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

27 września 1999

Dell ujawnia szczegóły swojej nowej kampanii reklamowej

Dell Computer Corp. ujawnił szczegóły swojej nowej kampanii stworzonej przez Ammirati Puris Lintas. Kampania o tytule "Dell4me" jest pierwszą pracą...

27 września 1999

Shiseido wprowadza nową linię pielęgnacyjną w 2000 roku

Japoński najstarszy producent kosmetyków wprowadza nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry "Shiseido the Skincare" w styczniu. Zawierająca15 produktów linia zadebiutuje...

28 września 1999

Scholz & Friends otwiera nowe biura we Francji i na Ukrainie

Należąca do grupy Cordiant Communications sieć agencyjna Scholz & Friends rozszerzyła swoją obecność w Europie, uruchamiając dwa nowe oddziały w...

29 września 1999

TF1 osiągnęła rekordowe wpływy ze sprzedaży reklam

Francuska prywatna stacja telewizyjna TF1 osiągnęła rekordowe wpływy i zyski w pierwszym półroczu 1999 r. Do bardzo dobrych wyników finansowych...

30 września 1999

Rosja -wielka kampania Philip Morris pod koniec roku

Tytoniowy koncern Philip Morris rozpocznie pod koniec br. w Rosji jedną z najbardziej intensywnych kampanii reklamowych. Jest ona związana z...

30 września 1999

Douglas Holding wprowadza nową linię kosmetyków

Douglas Holding, założona 30 lat temu w Niemczech, a obecnie jedna z największych w Europie sieci perfumerii, wprowadzi pod koniec...

1 października 1999

Unilever wprowadza w Niemczech tabletki do prania

Niemiecka firma Lever Faberge, będąca częścią koncernu Unilever, wprowadzi w tym miesiącu na tamtejszy rynek tabletki przeznaczone do prania tkanin...

1 października 1999

Francuska prywatna stacja TV M6 deklaruje wzrost zysków

Kolejna francuska prywatna stacja telewizyjna M6 (pisaliśmy już o TF1) deklaruje dynamiczny wzrost wpływów z reklam oraz powiększające się udziały...

4 października 1999

SBS Broadcasting dementuje zamiar połączenia z CME

Przedstawiciele holdingu medialnego SBS Broadcasting zdementowali informacje o zamiarze przejęcia przez SBS nadawcy Central European Media Enterprises (CME do niedawna...

4 października 1999

Rekordowe francuskie lato reklamowe

W okresie lipiec -sierpień br. wydatki reklamowe we Francji w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. wzrosły o 18 proc. i...

5 października 1999

W 2002 r. powstanie w Europie Disney Studios

Według oświadczenia przedstawicieli firmy Euro Disney, w sąsiedztwie już istniejącego w roku 2002 powstanie drugi park rozrywki (pierwszy znajduje się...

5 października 1999

Havas Group deklaruje wzrost wpływów brutto w pierwszej połowie br.

Grupa Havas Advertising (sieciowe agencje Euro RSCG i Campus oraz dom mediowy Media Planning) w pierwszym półroczu br. odnotowała wzrost...

6 października 1999

Agfa rezygnuje z McCanna i przenosi budżet do TBWA

Niemiecki producent kaset audiowizualnych i filmów fotograficznych, firma Agfa Gevaert, zadecydował o przeniesieniu wartego 30 mln USD budżetu reklamowego (kampanie...

6 października 1999

BMG ogłosił przetarg na obsługę budżetu mediowego

Należąca do niemieckiego koncernu Bertelsmann wytwórnia płytowa BMG Entertainment Intl. ogłosiła przetarg na obsługę szacowanego na 50 -80 mln USD...

7 października 1999

Procter & Gamble sponsoruje obchody noworoczne w Rio

Procter & Gamble zainwestuje 1,6 mln USD w organizację odliczania przed końcem roku, które rozpocznie się już o godz. 22.00...

7 października 1999

Henkel wprowadza tabletki do prania bielizny kolorowej Persil

Nowy środek do prania będzie można kupić w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Danii już w listopadzie. Kampanię wprowadzającą prowadzi agencja...

8 października 1999

Wrigley wprowadził w Rosji gumę do żucia Air Waves

Firma Wrigley wprowadziła na rynek rosyjski gumę do żucia o smaku miętowo-eukaliptusowym Air Waves. Jest ona produkowana w niedawno otwartej...

20 października 1999

Cesky Mobil ogłosił przetarg

Czeski operator telefoniczny, trzeci z kolei w tym kraju, który otrzymał licencję, firma Cesky Mobil zaprosiła sześć agencji do przetargu...

21 października 1999

Nissan Motor Co. już nie lubi TBWA?

W Tokio przedstawiciele jednego z największych japońskich koncernów samochodowych Nissan Motor Co. niespodziewanie wydali oświadczenie, w którym padło stwierdzenie, że...

21 października 1999

Browar Konig Brauerei przeniósł budżet wart 30 mln USD

Czwarty co wielkości wydatków reklamodawca na rynku niemieckim, browar Konig Brauerei, zapowiedział zrezygnowanie po dziewięciu latach z usług hamburskiej agencji...

22 października 1999

Rapp Collins Europe stworzył nową strukturę

Specjalizująca się w działaniach marketingu bezpośredniego agencja Rapp Collins Europe będąca częścią Omnicom Group utworzyła nową strukturę o nazwie Customing,...

25 października 1999

Francuski detalista rozpoczął publikację miesięcznika

Jedna z największych, francuskich sieci sprzedaży detalicznej FNAC rozpoczęła publikowanie miesięcznika "Epok", którego głównym celem jest zachęcanie klientów do kupna...

25 października 1999

Zyski Omnicom Group wzrosły o 26 proc.

Przedstawiciele Omnicom Group oświadczyli, że w trzecim kwartale br. wpływy netto tej grupy osiągnęły poziom 70,3 mln USD, co w...

26 października 1999

Bahlsen wprowadza Pick-up na kolejne europejskie rynki

Firma Bahlsen, niemiecki producent wyrobów cukierniczych, zapowiedziała wprowadzenie batonu czekoladowego Pick-up w Belgii, Szwajcarii i we Włoszech. Bahlsen zdecydował się...

26 października 1999

Beiersdorf debiutuje z męskim zapachem Gamon

Niemiecka firma Beiersdorf wprowadzi na tamtejszy rynek, a także w Szwajcarii, Austrii i Grecji, swój nowy zapach Gamon Modern Classic...

27 października 1999

Reklamowa nowomowa Scholz & Friends

Agencja Scholz & Friends postanowiła wyprodukować namacalny dowód sprawnego działania swojej sieci: pierwszy "Międzynarodowy Słownik Alternatywnej (rekla)Mowy". Składa się on...

27 października 1999

Ammirati Puris Lintas i Lowe Group razem?

W Nowym Jorku przedstawiciele Interpublic Group of Cos. poinformowali swoich kluczowych klientów, iż rozważają możliwość połączenia należących do tej grupy...

27 października 1999

WPP zwiększyło obroty w III kwartale br. o 12 proc.

Brytyjska WPP Group Plc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. zanotowała w III kwartale br. wzrost obrotów o 12 proc.,...

28 października 1999

Barilla powierzyła wart 46 mln USD budżet The Media Edge

Jeden z największych włoskich producentów makaronu, firma Barilla powierzyła wart 46 mln USD budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów...

29 października 1999

Zyski Interpublic Group w III kw. br. wzrosły o 26 proc.

Interpublic Group of Cos. zadeklarowała, że w III kwartale br. jej zysk netto w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. wzrósł...

2 listopada 1999

"Izwiestia" rozpoczyna pierwszą kampanię reklamową

Jeden z największych rosyjskich dzienników "Izwiestia" rozpocznie wkrótce swoją pierwszą w historii kampanię reklamową. Jej przeprowadzenie powierzono moskiewskiej agencji Kit,...

2 listopada 1999

Young & Rubicam deklaruje zyski w III kwartale br.

Young & Rubicam ogłosił wyniki finansowe za III kwartał br., z których wynika, że wpływy netto w omawianym okresie wyniosły...

3 listopada 1999

DDB Worldwide w Niemczech przejęło agencję z Frankfurtu

Niemiecki oddział DDB Worldwide przejął pozostałe 51 proc. frankfurckiej agencji Hoffman Reiser Schalt. Nowa struktura będzie nosić nazwę Hoffman Reiser...

4 listopada 1999

Hachette Filipacchi bliski przejęcia magazynu "George"

Przedstawiciele koncernu prasowego Hachette Filipacchi oświadczyli, iż są bliscy sfinalizowania transakcji dotyczącej przejęcia większościowych udziałów w należącym do rodziny Kennedych,...

4 listopada 1999

Schering-Plough Corp. planuje powierzyć 300 mln USD

Amerykański producent farmaceutyków firma Schering-Plough Corp. ogłosiła przetarg na obsługę swojego, wartego 300 mln USD, budżetu mediowego. Nie jest jeszcze...

5 listopada 1999

Oracle rozpocznie wartą 100 mln USD kampanię reklamową

Na początku przyszłego tygodnia w wiodących amerykańskich, azjatyckich i europejskich periodykach ekonomicznych rozpocznie się warta 100 mln USD kampania reklamowa...

8 listopada 1999

Ammirati Puris Lintas i Lowe już oficjalnie razem

Jak sygnalizowaliśmy ("DMMP" nr 176), doszło do zapowiadanego połączenia Ammirati Puris Lintas i Lowe & Partners Worldwide. Nowa struktura będzie...

8 listopada 1999

Francja - NestlŽ powierzyło budżet mediowy Universal Media

Francuski oddział koncernu NestlŽ powierzył szacowany na 270 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów należącemu do McCann-Erickson Worldwide domowi...

8 listopada 1999

Ammirati Puris Lintas i Lowe już oficjalnie razem

Jak sygnalizowaliśmy ("DMMP" nr 176), doszło do zapowiadanego połączenia Ammirati Puris Lintas i Lowe & Partners Worldwide. Nowa struktura będzie...

8 listopada 1999

Francja - NestlŽ powierzyło budżet mediowy Universal Media

Francuski oddział koncernu NestlŽ powierzył szacowany na 270 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów należącemu do McCann-Erickson Worldwide domowi...

9 listopada 1999

Lego przeniosło budżet medialny w Europie Centralnej

Firma Lego, duński producent zabawek, zadecydowała o przeniesieniu budżetu przeznaczonego na zakup i planowanie mediów w Europie Centralnej. Dotychczas budżet...

9 listopada 1999

Toyota szuka w Europie nowej agencji dla Lexusa

Europejski oddział Toyoty rozpocznie wkrótce przetarg - jego celem jest wyłonienie agencji, której zostanie powierzona obsługa szacowanego na 40 mln...

10 listopada 1999

Przetarg na obsługę budżetu Banku Europejskiego bliski rozstrzygnięcia

Przetarg na obsługę, szacowanego na 30 Đ 50 mln USD, budżetu reklamowego Banku Europejskiego wszedł w finałową fazę. Biorą w...

10 listopada 1999

Frito-Lay zmieniło logo i hasło korporacyjne

Frito-Lay, będące częścią koncernu PepsiCo., podjęło decyzję o zmianie logo i hasła korporacyjnego. Kreację nowego wizerunku graficznego powierzono agencji Landor...

12 listopada 1999

World Online-cz.com powierzył budżet reklamowy DDB Praga

World Online-cz.com - największy czeski operator internetowy - zdecydował się powierzyć obsługę reklamową praskiemu oddziałowi agencji DDB Worldwide. World Online-cz.com....

12 listopada 1999

W 2000 roku Peugeot skoncentruje się na modelu 607

Przedstawiciele francuskiego producenta samochodów, firmy Peugeot, zapowiedzieli w przyszłym roku skoncentrowanie swoich wysiłków reklamowych i marketingowych na wprowadzeniu na europejskie...

15 listopada 1999

Nintendo w USA podwyższa budżet marketingowy

Japoński producent konsoli i gier komputerowych, firma Nintendo poinformowała o podwyższeniu o 10 proc. budżetu marketingowego w Stanach Zjednoczonych. Oznacza...

16 listopada 1999

Fujitsu-Siemens powierza budżet niewielkiej agencji

Nowo utworzony potentat komputerowy, struktura o nazwie Fujitsu-Siemens, powierzyła budżet kreatywny o nieujawnionej wysokości monachijskiej agencji Simon & Goetz. W...

17 listopada 1999

Austrian Airlines oficjalnie w Star Alliance

Austriacki narodowy przewoźnik lotniczy, linie Austrian Airlines, od momentu uruchomienia rozkładu lotów Lato 2000 oficjalnie przystąpiły do globalnego stowarzyszenia Star...

19 listopada 1999

W Szwecji i Norwegii zawieszone lokalne edycje "Playboya"

Mieszcząca się w Oslo firma Media Holding, wydająca od 1997 r. szwedzką i norweską edycję Playboya, poinformowała o zawieszeniu tych...