M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 października 2003

Merrill Lynch obniża prognozy wzrostu rynku reklamowego

Merrill Lynch obniżył wcześniejsze optymistyczne prognozy dla rynku reklamy w 2004 r. Bank zredukował prognozę wzrostu rynku amerykańskiego w 2003...

6 października 2003

DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię promującą Smarta forfour

Sześć miesięcy przed wprowadzeniem na rynek nowego modelu auta Smart - forfour, koncern DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię w prasie mającą na...

6 października 2003

Caprice promuje napój Diet Coke w Wielkiej Brytanii

Gwiazda ekranu i modelka Caprice występuje w najnowszej kampanii reklamowej Diet Coke prowadzonej na rynku brytyjskim. W telewizyjnym spocie bohaterka...

6 października 2003

BBDO z tytułem Agencji Roku, Absolut z Grand Prix na Euro Effie 2003

Agencja sieciowa BBDO w Europie po raz pierwszy w historii otrzymała tytuł Agencji Sieciowej Roku 2003. Na gali Euro Effie...

6 października 2003

Wirusowa kampania wspiera debiut filmu Tarantino "Kill Bill"

Agencja reklamowa Egovision, zajmująca się strategią i kreacją projektów internetowych, przygotowała wirusową kampanię filmu "Kill Bill". Akcja ta rusza wraz...

7 października 2003

HP celuje w konsumentów kampanią wartą 300 mln dol.

Hewlett-Packard Co. wkroczył po raz pierwszy w świat wielkiego marketingu konsumenckiego z wartą 300 mln dol. kampanią promującą sprzęt do...

7 października 2003

Ramesh Rajan nowym dyr. finansowym McCann-Erickson WorldGroup

Ramesh Rajan został nowym dyr. finansowym należącej do grupy Interpublic struktury McCann-Erickosn WorldGroup. Zastąpi on Arthura D'Angelo, który przyszedł do...

7 października 2003

Agencja Garcia 360 będzie pracować dla Audi w Stanach Zjednoczonych

Amerykański oddział firmy motoryzacyjnej Audi wybrał agencję Garcia 360 z San Antonio do przygotowania działań promocyjnych kierowanych do Amerykanów pochodzenia...

7 października 2003

Cotton Inc. zaprosił dziesięć agencji do przetargu kreatywnego

Amerykańska firma Cotton Inc. ogłosiła przetarg reklamowy, do którego zaprosiła 10 agencji z Nowego Jorku. Budżet tego klienta szacowany jest...

8 października 2003

Brytyjscy widzowie chcą utrzymania ograniczenia czasu emisji programów dla dorosłych

Brytyjscy widzowie chcą utrzymania ograniczenia czasu emisji programów telewizyjnych przeznaczonych dla dorosłych zawierających sceny erotyczne i przemoc. Takie są wyniki...

8 października 2003

Swinstead stworzył młodzieżową agencję marketingową

Brytyjski dom wydawniczy Swinstead Publishing, wydający magazyny "Sleazenation" i "Jockey Slut", stworzył agencję marketingu młodzieżowego Espianage. Ma ona pomóc marketerom...

8 października 2003

Irlandzcy milionerzy odkupują udziały w Manchester United od BSkyB

Irlandcy inwestorzy John Magnier i J.P. McManus odkupili od BSkyB 10 proc. udziałów w klubie piłkarskim Manchester United. BSkyB sprzedało...

8 października 2003

PHD wygrał wart 4 mln funtów budżet mediowy Expedia

Dom mediowy PHD z Londynu wygrał szacowany na 4 mln funtów budżet planowania i zakupu mediów jednego z najpopularniejszych na...

20 października 2003

Nancee Martin będzie szukać zdolnych pracowników do sieci FCB

Sieć agencji reklamowych Foote Cone & Belding, stworzyła strukturę menedżerską odpowiedzialną za poszukiwania uzdolnionych pracowników. Jej szefem została Nancee Martin,...

20 października 2003

GM wybrał dwie agencje do europejskiej kampanii promującej GMAC

Koncern General Motors Corp. wybrał dwie agencje reklamowe, które przygotują prasową kampanię reklamową firmy General Motors Acceptan Corp. (GMAC) w...

20 października 2003

Budżet reklamowy OfficeMax trafił do agencji DDB Worldwide z Chicago

Firma Boise Cascade Corp. przekazała budżet reklamowy swojej sieci handlowej OfficeMax agencji DDB Worldwide z Chicago (grupa Omnicom). Agencja zyskała...

20 października 2003

BMW wybrało dziewięć agencji reklamowych do finału przetargu

Północnoamerykański oddział koncernu BMW wybrał dziewięć agencji reklamowych do ostatniego etapu przetargu na budżet oceniany na 30 mln dol. Na...

20 października 2003

Do FTC wpłynęło 15 tys. skarg Amerykańow na telemarketerów

Federalna Komisja Telekomunikacyjna FTC otrzymała już 15 tys. skarg od konsumentów na telemarketerów. Osoby te twierdzą, że wciąż otrzymują telefony...

21 października 2003

Isabel Son została szefem komunikacji w sieci Initiative w Europie

Isabel Son przeszła z sieci reklamowej Young & Rubicam Europe do europejskiej centrali sieci domów mediowych Initiative na stanowisko dyr....

21 października 2003

Agencja McCann-Erickson odświeża brand Nurofen w Wielkiej Brytanii

Marka Nurofen chce wyłamać się z tradycyjnej stylistyki reklam produktów farmaceutycznych. Przejawem takiej strategii jest najnowsza kampania tej marki, która...

21 października 2003

Bacardi wycofuje Vinnie Jonesa z reklam

McCann-Erickson zamierza wymienić Vinnie Jonesa, twarz z kampanii telewizyjnej marki Bacardi Carte Blanca. Agencja prowadzi właśnie rozmowy z koncernem Bacardi...

21 października 2003

BBDO przejmuje europejski budżet samochodów ciężarowych Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...

21 października 2003

Brytyjska Komisja Wyborcza opracuje kodeks regulujący polityczne reklamy

Brytyjska Komisja Wyborcza, która czuwa nad przebiegiem kampanii wyborczych oraz wyborów do brytyjskiego parlamentu, rozpoczyna prace nad przygotowaniem kodeksu regulującego...

21 października 2003

Smirnoff sponsorem brytyjskiego programu TV promującego młodych didżejów

Należąca do koncernu Diageo marka Smirnoff będzie sponsorem programu telewizyjnego "The Joy of Decks" promującego młodych didżejów. Pozycja jest nadawana...

22 października 2003

Colgate-Palmolive odsprzedał swoje brandy detergentów P&G

Colgate-Palmolive Co. podpisał umowę z Procter & Gamble Co., na mocy której odsprzeda P&G swoje linie detergentów do prania we...

22 października 2003

Premium TV sprzedaje udziały w klubie sportowym Aston Villa

Brytyjska firma Premium TV sprzedaje udziały w klubie sportowym Aston Villa za 2,3 mln funtów. Nadal jednak będzie się zajmować...

22 października 2003

"Sunday Times" zanotował większą sprzedaż z dodatkiem "The Month"

"Sunday Times" podał, że 700 tys. czytelników użyło płyty z pierwszym wydaniem dodatku "The Month". Dystrybucja "The Month" 31 sierpnia...

22 października 2003

Ebiquita nawiązuje współpracę z W3 Commerce

Ebiquita, firma specjalizująca się w dziedzinie konsumenckich baz danych, podpisała umowę o współpracy z internetowym wydawcą W3 Commerce. Jej celem...

23 października 2003

Telewizyjne reklamy fast foodów mogą zostać ograniczone

Reklamy fast foodów emitowane podczas telewizyjnych programów dla dzieci w Wielkiej Brytanii mogą zostać ograniczone z powodu rosnącego poziomu otyłości...

23 października 2003

Brytyjski rynek reklamy stabilizuje się

Brytyjski rynek reklamy stabilizuje się - wynika z najnowszego "Bellwether Report" opublikowanego przez Institute of Practitioners in Advertising (IPA). Z...

23 października 2003

ASA decyduje, że Lever powinien zmienić treść reklamy Persil Aloe Vera

Procter & Gamble UK, w którego portfolio znajdują się takie brandy detergentów jak Ariel i Fairy, zarzucił konkurencyjnemu producentowi Lever...

23 października 2003

Hachette Filipacchi planuje ekspansję w USA

Brytyjskie Hachette Filipacchi rozważa możliwość wydawania kilku swoich tytułów w Stanach Zjednoczonych. Wśród nich prawdopodobnie będzie magazyn kobiecy "Red". Według...

23 października 2003

Grey Global Group rozgrzewa spekulacje na temat ewentualnych akwizycji

Grey Global Group zapowiedziała, że planuje podniesienie swojego kapitału o 100 mln dol., a być może nawet 125 mln dol....

24 października 2003

Hatchuel, director of global business Euro RSCG, rezygnuje ze stanowiska

Romain Hatchuel, który w lutym 2002 r. objął stanowisko director of global business sieci Euro RSCG (Havas), zrezygnował z zajmowanego...

24 października 2003

Orange chce dotrzeć do młodzieżowego targetu poprzez sporty zimowe

Brytyjski operator telefonii komórkowej Orange rozpoczął współpracę z Soul Sports Events, organizatorem serii zawodów snowboardowych AIM (Artificial, Indoor and Mountain...

24 października 2003

PepsiCo. tworzy jeden team brandowy

Marki: The Tropicana, Walkers, Pepsi i brandy Quaker mają być obsługiwane przez jeden team zarządzający. Decyzja ta jest częścią restrukturyzacji...

24 października 2003

Tetley buduje lojalność w Wielkiej Brytanii

Ponad 20-stronicowy firmowy magazyn został wysłany do 260 tys. brytyjskich konsumentów herbaty Tetley. Były to osoby, które udostępniły swoje dane...

27 października 2003

Microsoft szuka agencji do wartego 400 mln funtów projektu BTL

Microsoft szuka agencji do realizacji wartego około 400 mln funtów globalnego projektu BTL. Wiadomo, że chodzi o globalną unifikację działań...

27 października 2003

MTV Europe Music Awards wykorzysta marketing wirusowy

Nagroda MTV Europe Music Award będzie promowana przy użyciu narzędzi marketingu wirusowego. Działania połączone będą z konkursem dla klientów, w...

27 października 2003

TBWA/London skrytykowana za brak taktu w reklamie piwa Holsten

Agencja reklamowa TBWA/London została skrytykowana za kształt kampanii reklamowej piwa marki Holsten. Reklama pokazuje młodą kobietę, która śmiejąc się, odsłania...

27 października 2003

Campbell odpowiedzialny za kreację McCann-Erickson w regionie EMEA

Robert Campbell będzie nowym executive creative directorem i vice-president działu kreacji na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę w agencji McCann-Erickson....

27 października 2003

AOL chce rozpisać przetarg na budżet mediowy wart 300 mln dol.

Należąca do Time Warner firma America Online (AOL) rozpocznie przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego ocenianego na mniej więcej 300...

27 października 2003

Giles Hedger został deputy planning directorem w sieci agencji JWT

Giles Hedger awansował na stanowisko deputy planning directora w agencji J. Walter Thompson (JWT) w Londynie. Wesprze on pracę 25-osobowego...

27 października 2003

Ford oferuje zakupy w Nowym Jorku jako nagrodę w promocji auta Ka

Ford promuje markę samochodu Ka w akcji marketingu mobilnego, w której nagrodą są zakupy w Nowym Jorku. Nowy model został...

28 października 2003

Levy uważa, że wiosną 2004 r. ekonomia się podniesie

Maurice Levy, chief executive Grupy Publicis, uważa, że widać symptomy świadczące o nadchodzącej poprawie sytuacji ekonomicznej, która ma nastąpić wiosną...

28 października 2003

Nicole Kidman podpisała kontrakt reklamowy z Chanel

Znana hollywoodzka aktorka Nicole Kidman podpisała trzyletni kontrakt z firmą Chanel na promowanie jej sztandarowego produktu - perfum Chanel No5....

28 października 2003

Rejestracja znaku towarowego Doublemint w Unii Europejskiej

Firma Wrigley, producent gum do żucia, stara się w Unii Europejskiej o rejestrację mającego 89 lat tradycji znaku towarowego marki...

28 października 2003

Remy Cointreau chce skonsolidować swój globalny budżet mediowy

Remy Cointreau, francuski producent alkoholi, w którego portfolio znajdują się takie brandy jak: Cointreau, Piper-Heidsieck i Remy Martin, prowadzi przegląd...

28 października 2003

UNICEF wspomaga sprzedaż kart świątecznych działaniami mailingowymi

Organizacja UNICEF wspomaga sprzedaż kart bożonarodzeniowych działaniami mailingowymi. W akcji wykorzystana zostanie baza danych sklepu internetowego Club Canvas należącego do...

28 października 2003

Samsung planuje gruntowną przebudowę swojej brytyjskiej witryny internetowej

Samsung zamierza rozbudować swoją obecność w brytyjskim internecie, jako partnera wybrał sobie agencję Arnold Interactive. Nowy serwis internetowy Samsunga zostanie...