M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 października 2003

Levy uważa, że wiosną 2004 r. ekonomia się podniesie

Maurice Levy, chief executive Grupy Publicis, uważa, że widać symptomy świadczące o nadchodzącej poprawie sytuacji ekonomicznej, która ma nastąpić wiosną...

28 października 2003

Nicole Kidman podpisała kontrakt reklamowy z Chanel

Znana hollywoodzka aktorka Nicole Kidman podpisała trzyletni kontrakt z firmą Chanel na promowanie jej sztandarowego produktu - perfum Chanel No5....

28 października 2003

Rejestracja znaku towarowego Doublemint w Unii Europejskiej

Firma Wrigley, producent gum do żucia, stara się w Unii Europejskiej o rejestrację mającego 89 lat tradycji znaku towarowego marki...

28 października 2003

Remy Cointreau chce skonsolidować swój globalny budżet mediowy

Remy Cointreau, francuski producent alkoholi, w którego portfolio znajdują się takie brandy jak: Cointreau, Piper-Heidsieck i Remy Martin, prowadzi przegląd...

28 października 2003

UNICEF wspomaga sprzedaż kart świątecznych działaniami mailingowymi

Organizacja UNICEF wspomaga sprzedaż kart bożonarodzeniowych działaniami mailingowymi. W akcji wykorzystana zostanie baza danych sklepu internetowego Club Canvas należącego do...

28 października 2003

Samsung planuje gruntowną przebudowę swojej brytyjskiej witryny internetowej

Samsung zamierza rozbudować swoją obecność w brytyjskim internecie, jako partnera wybrał sobie agencję Arnold Interactive. Nowy serwis internetowy Samsunga zostanie...

29 października 2003

Michael Jordan najlepiej postrzeganym w reklamie sportowcem

Amerykański koszykarz Michael Jordan to najlepiej postrzegany w reklamie sportowiec. To wynik badania przeprowadzonego wśród konsumentów na zlecenie "Advertising Age"...

29 października 2003

Trwają prezentacje domów mediowych dla Coca-Coli w USA

Domy mediowe: Universal McCann, Starcom i MediaVest, które biorą udział w przetargu o wart 350 mln dol. budżet mediowy koncernu...

30 października 2003

R.J. Reynolds Tobacco łączy się z Brown & Williamson Tobacco

Amerykańskie firmy tytoniowe R.J. Reynolds Tobacco (RJR) i Brown & Williamson Tobacco łaczą się. RJR jest producentem m.in. marek Camel,...

30 października 2003

Zeta-Jones wystąpi z Tomem Jonesem w reklamie T-Mobile

Catherine Zeta-Jones nie tylko gra w filmie "Intolerable Cruelty" z George'em Clooneyem, ale wystąpi także razem z gwiazdą estrady Tomem...

30 października 2003

Nowy prezes AdForum

Znany na międzynarodwym rynku mediowym portal branży reklamowej AdForum.com ma nowego prezesa. Od dziś funkcję tę pełni Chris Wynne. Wynne...

30 października 2003

Grupa Omnicom raportuje dobre wyniki w trzecim kwartale 2003 r.

Grupa Omnicom odnotowała dobre wyniki finansowe w trzecim kwartale br. - wynika z raportu, jaki został upubliczniony. Wzrost dotyczy także...

30 października 2003

Barclaycard będzie pracować z agencją Bartle Bogle Hegarty z Londynu

Barclaycard, jeden z europejskich liderów sektora kart kredytowych, przekazuje swój ogólnoeuropejski budżet reklamowy agencji Bartle Bogle Hegarty z Londynu (Publicis)....

30 października 2003

Agencja Draft otwiera oddział w Atenach

Należąca do Interpublic Group of Cos. agencja Draft otwiera oddział w Atenach. Draft będzie się specjalizować w marketingu bezpośrednim (direct...

30 października 2003

Przychody WPP w III kwartale wzrosły

Holding reklamowy WPP Group zanotował w minionym kwartale wzrost przychodów w porównaniu z ub.r. Przedstawiciele holdingu stwierdzili, że z optymizmem...

30 października 2003

KFC przeprowadzi kampanię dotyczącą zdrowego odżywiania jego produktami

Koncern KFC w świetle spadającej sprzedaży i rosnącej konkurencji przeprowadzi kampanię reklamową mającą przekonać konsumentów, że dania koncernu mogą być...

31 października 2003

Yahoo! przenosi swój budżet mediowy z Initiative do MindShare

Yahoo! zdecydowało o przeniesieniu swojego budżetu planowania i zakupu mediów do należącego do Grupy WPP domu mediowego MindShare. Do tej...

31 października 2003

Procter & Gamble wprowadza w Europie Zachodniej system CRM

Koncern Procter & Gamble zbuduje system CRM (Customer Relationship Management) dla konsumentów w Europie Zachodniej. Będzie on zarządzał relacjami z...

31 października 2003

Zentropy wybrała nowego dyrektora zarządzającego w Nowym Jorku

Agencja ineraktywna Zentropy Partners wybrała Craiga Lamberta na stanowisko senior vice-president & managing director w biurze w Nowym Jorku. Lambert...

31 października 2003

Starcom Motive zdobył budżet mediowy Cadbury w Wielkiej Brytanii

Dom mediowy Starcom Motive wygrał budżet mediowy koncernu Cadbury w Wielkiej Brytanii. Wartość budżetu szacowana jest na około 21 milionów...

31 października 2003

Agencja reklamowa 180 Amsterdam powiększa swój zespół kreatywny

Antero Jokinen, art director, i Niklas Lilja, copywriter, opuścili największą fińską agencję SEK & Grey i dołączyli do zespołu agencji...

3 listopada 2003

George Clooney zarobi 2 mln funtów dzięki reklamie Martini

Amerykański aktor Goerge Clooney zarobi 2 mln funtow dzięki reklamie Martini. Spot będzie wyświetlany tylko we Włoszech. Zdjęcia do reklamy...

3 listopada 2003

Ikea wykorzystuje 3 tys. swoich produktów w jednym spocie

Ikea w Wielkiej Brytanii rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie możliwości, jakie Ikea stwarza swoim klientom. W 40-sekundowym spocie...

4 listopada 2003

Sir Martin Sorel zarobił 2,3 mln funtów w 2003 r.

Sir Martin Sorel, chief executive WPP Group, zarobił 2,3 mln funtów w 2003 r., co uplasowało go na 28. pozycji...

4 listopada 2003

Koncern Masterfoods rozpoczął przetarg mediowy w USA

Koncern Masterfoods rozpoczął procedury przetargu mediowego, w którym budżet oceniany jest na mniej więcej 300 mln dol. W wyniku tego...

4 listopada 2003

Komisja Europejska chce ograniczyć możliwości reklamowania alkoholu

Europejski przemysł reklamowy obawia się, że Komisja Europejska będzie chciała zwiększyć ograniczenia w reklamowaniu alkoholu. Komisja uważa, że reklama alkoholu...

4 listopada 2003

TBWA robi coraz więcej dla koncernu McDonald's

Koncern McDonald's Corp. wybrał sieć reklamową TBWA Worldwide do obsługi pomysłów kreatywnych dla spotów reklamowych Big Maca i frytek przeznaczonych...

4 listopada 2003

Lavazza w Wielkiej Brytanii startuje z kampania wartą milion funtów

Włoski producent kawy - Lavazza - w Wielkiej Brytanii rozpoczyna nową kampanię wartą milion funtów. Obejmuje ona wyłącznie nośniki w...

4 listopada 2003

Klub piłkarski FC Liverpool rozpoczyna współpracę z firmą Energis

Angielski klub piłkarski FC Liverpool podpisał umowę z firmą Energis. Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie witryny internetowej dla fanów tego...

4 listopada 2003

Lego reklamuje w internecie nową markę Clikits

Lego Company rozpoczęło internetową kampanię reklamową nowego brandu zabawek Clikits. Produkt kierowany jest do dziewcząt w wieku 6-10 lat. Kampanię...

4 listopada 2003

Reebok rozpoczął internetową kampanię reklamową

Producent odzieży sportowej Reebok rozpoczął kampanię reklamową online w serwisach internetowych w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Spot telewizyjny Reeboka...

4 listopada 2003

Atak grupy konsumenckiej na product placement

Amerykańska federalna komisja ds. handlu (Federal Trade Commission) zgodziła się rozpatrzyć wniosek grupy zajmującej się ochroną praw konsumenta Commercial Alert...

4 listopada 2003

Shell udostępnił w internecie planner podróży dla kierowców

Shell zaoferował konsumentom na swojej witrynie internetowej Shell.com planner podróży samochodowych po Europie z zaznaczonymi stacjami benzynowymi tej firmy (ok....

5 listopada 2003

Niecodzienna promocja Ikei w Amsterdamie

W niecodzinny sposób promowano sklep Ikei w Amsterdamie. Agencja Strawberry Frog odpowiedzialna za projekt wykreowała świat widziany oczami dziecka. W...

5 listopada 2003

Moby organizuje konkurs na reklamę przeciwko prezydentowi Bushowi

Muzyk Moby organizuje konkurs skierowany do filmowców amatorów na przygotowanie 30-sekundowego filmu reklamowego wymierzonego w prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W....

5 listopada 2003

Europejska branża reklamy online wprowadza nowe standardy

European Interactive Advertising Association (EIAA) i europejski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB) ogłosiły wspólnie, że wprowadzają nowe standardy form reklamy...

5 listopada 2003

Whisky The Famous Grouse korzysta z internetowych kuponów

Marka whisky The Famous Grouse będzie w Wielkiej Brytanii korzystać z internetowych kuponów rabatowych dystrybuowanych przez firmę NCH Marketing. Oferta...

5 listopada 2003

Hyundai otrzymał nagrodę za innowacyjne wykorzystanie muzyki pop w reklamie

Spot Hyundaia wykorzystujący piosenkę "I'm Sticking with You" zespołu Velvet Underground zdobył nagrodę za najbardziej innowacyjne wykorzystanie muzyki pop w...

6 listopada 2003

Restrukturyzacja Havas bliska zakończenia

Havas zakończył już proces restrukturyzacji, jeśli chodzi o liczbę zachowanych biur i zatrudnienie. Ogłoszono ponadto, że proces konsolidacji usług marketing...

6 listopada 2003

Protest brytyjskich reklamodawców przeciw zaostrzeniu przepisów dotyczących reklam skierowanych do dzieci

Advertising Association - Food Advertising Unit (FAU) w Wielkiej Brytanii broni reklamodawców żywności dla dzieci przed oskarżeniami, że wpływają oni...

6 listopada 2003

Ruszyła kampania UEFA przygotowana przez agencję 180 Amsterdam

Rozpoczęła się paneuropejska wizerunkowa kampania reklamowa Europeskiej Federacji Piłkarskiej UEFA, którą przygotowała niezależna agencja 180 Amsterdam. Kampania ma na celu...

6 listopada 2003

Saab edukuje dealerów w kwestii wykorzystywania oryginalnych części zamiennych

Saab prowadzi w Wielkiej Brytanii kampanię directmarketingową kierowaną do niezależnych zakładów naprawy samochodów. Celem ma być zachęcenie ich do wykorzystywania...

6 listopada 2003

Aventis chce skonsolidować swój budżet reklamowy w jednym holdingu

Aventis prowadzi rozmowy z pięcioma holdingami reklamowymi w celu skonsolidowania swojego budżetu reklamowego w jednej grupie. Wielkość tego połączonego budżetu...

6 listopada 2003

Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w internecie

Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową online, której celem ma być poinformowanie konsumentów o tym, że samoloty tej linii latają również poza...

6 listopada 2003

"Magic" Johnson i jego rodzina w kampanii samochodu Lincoln Navigator

"Magic" Johnson, gwiazda koszykówki, i jego syn Andre występują w nowej telewizyjnej kampanii samochodu Lincoln Navigator marki Ford Motor Co....

7 listopada 2003

PepsiCo zmienia hasło reklamowe

PepsiCo zmienia hasło reklamowe marki Pepsi-Cola - tak wynika z nieoficjalnych informacji pochodzących z tej firmy. Obecne hasło "Joy of...

7 listopada 2003

Adidas zapowiada intensywne działania reklamowe na 2004 r.

Adidas rozpocznie wiosną 2004 r. globalną kampanię reklamową, której celem będzie przede wszystkim odebranie udziałów rynkowych jego głównych konkurentów -...

7 listopada 2003

Heineken wyda na sponsoring olimpiady w 2004 r. 34 mln funtów

Brytyjski oddział browaru Heineken zamierza zainwestować kwotę 34 mln funtów na działania sponsoringowe związane z olimpiadą w 2004 r., która...

7 listopada 2003

Leo Burnett USA zwolniła 20 pracowników

Agencja reklamowa Leo Burnett USA z siedzibą w Chicago zwolniła 20 pracowników, co oznacza redukcję o 2 proc. z ogólnej...

7 listopada 2003

Dwóch szefów Aegis Media Europe opuściło struktury grupy

Bruno Kemoun i Eryck Rebbouh, dwóch CEO grupy Aegis Media Europe, do której należą sieci domów mediowych Carat i Vizeum,...