M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 listopada 2003

Szef londyńskiej agencji Lowe odchodzi z firmy

Tim Lindsay, prezes Lowe & Partners Worldwide w Londynie, na początku przyszłego roku odejdzie z agencji. Jego następca nie jest...

27 listopada 2003

McDonald's skonsolidował globalny budżet mediowy w sieci OMD

Koncern McDonald's skonsolidował swój globalny budżet mediowy szacowany na 1 mld dol. w sieci domów mediowych OMD, wynika z nieoficjalnych...

27 listopada 2003

McDonald's oskarżony o to, że reklama frytek wprowadza konsumentów w błąd

Gigant żywieniowy McDonald's dostał się pod ostrzał klientów z powodu reklamy prasowej, która nie do końca pokazuje całą historię produkcji...

27 listopada 2003

David Connolly niezależnym konsultantem nadzorującym reklamę w ITV

David Connolly, wcześniej wiceprezes domu mediowego Starcom Motive, został niezależnym konsultantem, który będzie przyglądał się działalności reklamowej stacji telewizyjnej ITV....

27 listopada 2003

Pozew zbiorowy przeciwko producentom alkoholi w USA

W USA grupa konsumentów złożyła pozew zbiorowy przeciwko kilku producentom napojów alkoholowych. Domagają się zadośćuczynienia za szkody, które według nich...

27 listopada 2003

Wolff Olins zajmie się unifikacją wizerunku Nowego Jorku

Władze Nowego Jorku powierzyły budżet promocji miasta, którego celem jest unifikacja jego globalnego wizerunku w oczach klientów biznesowych i turystów,...

27 listopada 2003

Zeta-Jones po raz pierwszy wystąpiła w reklamie marki Elizabeth Arden

Catherine Zeta-Jones wystąpi w pierwszych spotach reklamowych wspierających sprzedaż marki Elizabeth Arden. Filmy przygotowała amerykańska agencja reklamowa Goodby, Silverstein &...

27 listopada 2003

Linie lotnicze Air New Zealand będą promowane ne terenie Niemiec

Linie lotnicze Nowej Zelandii Air New Zealand upoważniły firmę Noble Kommunikation do obsługi promocyjnej na terenie Niemiec. Agencja z siedzibą...

27 listopada 2003

E-Consultancy przygotowało raport na temat e-marketingu

Nowy raport przygotowany przez firmę doradczą i opublikowany na stronach e-consultancy.com ma pomóc marketerom w stosowaniu narzędzi marketingu za pośrednictwem...

28 listopada 2003

BBH zajmie się obsługą paneuropejskiego budżetu SCA Hygiene

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) zajmie się obsługą paneuropejskiego budżetu reklamowego firmy SCA Hygiene, którego wysokość szacuje się na...

28 listopada 2003

Nielsen broni prawidłowości pomiarów oglądalności telewizji

Według firmy badawczej Nielsen notowane ostatnio zmniejszenie grupy męskiej widowni telewizji w USA nie wynika z błędnej metodologii. Nielsen opublikował...

28 listopada 2003

Baily wystąpi w pierwszej od lat kampanii telewizyjnej Olympusa

Znany brytyjski fotograf David Baily wystąpi w spotach reklamowych pierwszej od czterech lat kampanii telewizyjnej aparatów cyfrowych marki Olympus. Kampania,...

28 listopada 2003

Levi Strauss zaprezentował koncepcję sklepów Levi's for Girls

Koncern Levi Strauss zaprezentował koncepcję sklepu Levi's for Girls na brytyjskim Clothes Show. Sklepy mają być otwierane na terenie całej...

28 listopada 2003

Niemieckie landy rozpoczęły kampanię promującą edukację

Władze 16 niemieckich landów wspólnie zorganizowały kampanię reklamową promującą wartość edukacji. Działania reklamowe przygotowała agencja Media Consulta, która została wybrana...

1 grudnia 2003

BBC zamierza sprzedać swój oddział technologiczny za 100 mln funtów

BBC może zaoszczędzić rocznie około 20-30 mln funtów, jeśli zrealizuje plan sprzedaży swojego oddziału technologicznego BBC Technology za 100 mln...

1 grudnia 2003

Sony Europe awansuje Andrew Griffithsa na szefa marketingu

Koncern Sony Europe wybrał Andrew Griffithsa na stanowisko szefa marketingu. Spółka zamierza skupić się na utrzymywaniu roli "króla audio i...

1 grudnia 2003

Telefony komórkowe stworzyły nowy sposób komunikacji wśród młodych ludzi

W brytyjskich badaniach przeprowadzonych trzy lata temu dwa razy więcej osób w wieku 16-24 lata wybrało tradycyjny list niż SMS-y....

1 grudnia 2003

Hachette w Wielkiej Brytanii zwiększa częstotliwość "Ellegirl"

"Ellegirl" od lutego 2004 r. stanie się z dwumiesięcznika miesięcznikiem. Startowała w kwietniu 2001 r. jako kwartalnik. Zwiększenie częstotliwości jest...

2 grudnia 2003

Wydatki na reklamę online w Europie w 2005 r. wyniosą 1,4 mld euro

Według szacunków firmy badawczej Forrester Research za dwa lata nakłady na reklamę online w Europie mają wynieść 1,4 mld euro,...

2 grudnia 2003

Angielski piłkarz Wayne Rooney wystąpi w reklamie marki Coca-Cola

18-letni piłkarz Wayne Rooney, grający w klubie Everton i w reprezentacji Anglii, gwiazda angielskiej piłki nożnej, wystąpi w kampanii reklamowej...

2 grudnia 2003

Agencja reklamowa Lowe straciła budżet reklamowy marki Surf

Agencja reklamowa Lowe straciła w Europie obsługę budżetu proszku do prania Surf należącego do portfolio koncernu Unilever. Nową agencją tego...

2 grudnia 2003

Saab kieruje mailing do obecnych właścicieli samochodów tej marki

Saab kieruje mailing do obecnych posiadaczy samochodów Saab mający na celu zwrócenie uwagi na nowe ulepszone wersje modeli tej marki....

2 grudnia 2003

Firma PR The Red Consultancy otwiera oddział w Nowym Jorku

The Red Consultancy, firma public relations, której centrala mieści się w Wielkiej Brytanii, rozpoczyna działalność w Nowym Jorku. Spółka jest...

2 grudnia 2003

Vanessa Kent przechodzi z DoubleClick do ValueClick

Vanessa Kent, director działu account w firmie reklamy internetowej DoubleClick, przechodzi do konkurenencyjnej firmy ValueClick i obejmie takie samo stanowisko....

3 grudnia 2003

AOL zaprasza 6 agencji do przetargu na budżet mediowy wart 300 mln dol.

America Online (AOL) prowadzi przetarg na swój wart 300 mln dol. budżet mediowy, który obecnie obsługuje agencja Initiative Worldwide. Oprócz...

3 grudnia 2003

UIP przekazał swój budżet mediowy firmie Zenith Optimedia

United International Pictures (UIP), brytyjski dystrybutor filmowy, przesunął swój mediowy budżet z domu mediowego Mediaedge:cia do Zenith Optimedia. UIP współpracował...

3 grudnia 2003

Barceloński budżet Seata przechodzi z agencji Bates do Greya

Oceniany na 80 mln dol. międzynarodowy budżet reklamowy należącego do grupy Volkswagen koncernu Seat przechodzi z barcelońskiej agencji Bates Worldwide...

3 grudnia 2003

Wizyta Busha w Wielkiej Brytanii okazała się jego PR-owym sukcesem

Większość Brytyjczyków uważa, że wizyta prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a Busha w Wielkiej Brytanii była jego sukcesem, jeśli chodzi o public...

3 grudnia 2003

Smirnoff jako pierwszy reklamuje się przy "Matriksie" w wersji Imax

Smirnoff jest pierwszą marką, którą będzie reklamowana przy okazji emisji trzeciej części filmu "Matrix" w wersji Imax w kinach w...

4 grudnia 2003

BMW chce zwiększyć sprzedaż za pomocą strony internetowej

Koncern BMW Great Britain odświeżył swoją stronę internetową, by bardziej zaznaczyć obecność w sieci, promować wprowadzanie nowych modeli i generować...

4 grudnia 2003

Europejczycy wolą surfować po internecie, niż czytać magazyny

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown Co. na zlecenie European Interactive Advertising Association, organizacji skupiającej dostawców sieci (ISP)...

4 grudnia 2003

Grupa badawcza GfK zwiększyła przychody w trzecim kwartale br.

Grupa badawcza GfK zwiększyła przychody w pierwszych dziewięciu miesiącach 2003 r. o 6,5 proc., do 431,1 mln euro. Wynik netto...

4 grudnia 2003

Europejska strona Levi Strauss & Co. zdobyła nagrodę

Europejska strona internetowa koncernu Levi Strauss & Co. www.eu.levi.com zdobyła nagrodę The British Interactive Media Association. Została wyróżniona za swą...

4 grudnia 2003

Boots wybrał short-listę agencji w przetargu na obsługę reklamową

Na short-liście przetargu na obsługę reklamową Bootsa znalazły się dwie agencje - J. Walter Thompson i Mother. Do dalszego etapu...

4 grudnia 2003

Reklama nowego modelu Daihatsu Terios zakazana w Wielkiej Brytanii

Prasowa reklama nowego modelu samochodu marki Daihatsu 4x4 Terios przygotowana przez agencję Walsh Trott Chick Smith została zakazana w Wielkiej...

4 grudnia 2003

Coca-Cola krytykowana za sponsoring programów dla młodzieży

W Wielkiej Brytanii Coca-Cola spotkała się z krytyką za sponsorowanie programów: telewizyjnego BBC "One's Top of the Pops" i radiowego...

5 grudnia 2003

Dwóch menedżerów opuszcza MediaVest, dwaj inni przychodzą

Jeff Grant, president of programming w domu mediowym MediaVest (Publicis Groupe), z końcem br. opuszcza firmę. Równolegle z MediaVest odchodzi...

5 grudnia 2003

Golfista Tiger Woods wystąpi w kampanii wizerunkowej firmy Accenture

Gwiazda golfa Tiger Woods wystąpi w kampanii firmy konsultingowej Accenture (wcześniej Andersen Consulting). Wizerunek Woodsa będzie ważnym elementem strategii marketingowej...

5 grudnia 2003

Linie lotnicze Ryanair wprowadzają nowe logo i pracują nad wizerunkiem

Tanie linie lotnicze Ryanair rozpoczynają prace nad poprawą swojego wizerunku. Chcą dotrzeć do klientów z komunikatem, że korzystanie z ich...

5 grudnia 2003

Rośnie rola e-mailingu - wynika z badania DMA

Według najnowszego badania Direct Marketing Association (DMA) 89 proc. firm ma bazy adresów e-mail swoich partnerów. Odsetek ten jest około...

5 grudnia 2003

"Campaign" wydał książkę o 500 najbardziej wpływowych ludziach mediów i reklamy

Brytyjski magazyn branży reklamowej "Campaign" wydał książkę pt. "A List" poświęconą 500 najbardziej wpływowym ludziom mediów i reklamy. Wydawnictwo sponsorowane...

5 grudnia 2003

Britney Spears jest bardziej nielubiana od Saddama Husseina

Britney Spears jest osobą, która ma najwięcej stron mówiących o nienawiści do niej. W liczbie stron pobiła takie postacie jak...

8 grudnia 2003

T-Mobile przedstawia plany związane ze sponsoringiem Euro 2004

Operator telefonii komórkowej T-Mobile przedstawił plany związane ze sponsoringiem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2004 w Portugalii. Koncern przygotowuje...

8 grudnia 2003

European Court of Justice chce ochrony dżingli reklamowych

Dżingle reklamowe i wizerunek dźwiękowy mogą być rejestrowane i chronione jako znaki towarowe - takie orzeczenie wydał European Court of...

8 grudnia 2003

Smirnoff wykorzystuje clubbing w działaniach marketingowych

Koncern Diageo, właściciel wódki Smirnoff, zamierza stworzyć z serwisu Smirnoff Experience narzędzie komunikacji marketingowej wykorzystujące motywy kultury clubbingowej. Producent przeprowadził...

8 grudnia 2003

Cross-promocja płatków Nestle i nowej animacji Disneya "Brother Bear"

Najnowsza cross-promocja Nestle i Disneya obejmie kilka marek płatków Nestle: Shreddies, Golden Grahams, Golden Nuggets, Nesquik i Cookie Crisp, i...

8 grudnia 2003

Tesco nie ujawni danych o kupujących wysokokaloryczne produkty

Brytyjska sieć hipermarketów Tesco odrzuciła propozycję parlamentarnej komisji zdrowia, aby używać danych z programów lojalnościowych do promowania zdrowej diety. Parlamentarzyści...

8 grudnia 2003

Liberałowie chcą wydać 15 mln dol. na kampanię przeciw Bushowi

Amerykańscy liberałowie rozpoczęli kampanię przeciwko prezydentowi George'owi Bushowi. Krytykują m.in. zaangażowanie USA w wojnę w Iraku, które pochłonęło już 87...

8 grudnia 2003

Marco Scongamiglio został dyrektorem agencji Rapp Collins w Londynie

Marco Scognamiglio został managing directorem w agencji WWAV Rapp Collins London. Będzie pełnił tę funkcję obok Mike'a Lamera, obecnego managing...

8 grudnia 2003

Kontrowersje wokół programu "Rosyjska ruletka" w Channel 4

Magik Derren Brown, który wystąpił w programie telewizyjnym "Rosyjska ruletka" w Channel 4, nie poniesie konsekwencji w związku ze swoim...