M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 grudnia 2003

Saatchi chce rozwijać współpracę z wytwórniami muzycznymi

Saatchi & Saatchi podpisała umowę z niezależnymi wytwórniami muzycznymi Mute Song i Mute Records i zamierza nawiązać współpracę także z...

9 grudnia 2003

ZenithOptimedia przewiduje 4,7-proc. wzrost wydatków reklamowych w 2004 r.

Według estymacji zawartych w najnowszym raporcie przygotowanym przez ZenithOptimedia wydatki reklamowe wzrosną w 2004 r. o 4,7 proc. Rynek europejski...

9 grudnia 2003

Interpublic porozumiał się z akcjonariuszami i zapłaci im 115 mln dol.

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. ogłosił, że zawarł z akcjonariuszami ugodę dotyczącą spraw sądowych rozpoczętych w trakcie bieżącego roku,...

9 grudnia 2003

Trener Alex Ferguson krytykuje udział swoich piłkarzy w reklamie

Alex Ferguson, trener klubu piłkarskiego Manchester United, krytykuje udział piłkarzy tego klubu w najnowszej reklamie firmy Vodafone. W reklamie pojawiają...

9 grudnia 2003

Skoda promuje model Fabia vRS mailingiem z hiphopowym utworem

Agencja Archibald Ingall Stretton stworzyła hiphopowy utwór muzyczny na potrzeby reklamy modelu Fabia vRS. Utwór pod tytułem "Yoda in a...

9 grudnia 2003

BBDO New York wybrało nowego creative directora

Agencja BBDO Worldwide New York wybrała Erica Silvera na nowego executive creative directora, a jdnocześnie wiceprezesa, po odejściu Gerry'ego Grafa...

9 grudnia 2003

Chris Shaw przebudowuje kadrę menedżerską w Universal McCann

Chris Shaw, dyrektor sieci domów mediowych Universal McCann na region EMEA, przebudowuje struktury menedżerskie sieci Universal McCann. Celem zmian jest...

9 grudnia 2003

J. Walter Thompson będzie obsługiwać brand firmy Boehringer Ingleheim

Agencja reklamowa J. Walter Thompson będzie przygotowywać działania marketingowe dla marki Yentreve - nowego leku przeznaczonego dla kobiet, produkowanego przez...

9 grudnia 2003

"Mafia Movie Madness", zwycięzca filmowego konkursu Coca-Coli, wycofany z kin

Krótki film pt. "Mafia Movie Madness", który zwyciężył w konkursie Coca-Cola Refreshing Filmmaker Award, zostanie wycofany z kin. W kilkudziesięciosekundowym...

10 grudnia 2003

Unilever w USA sprzedaje cztery brandy chemii gospodarczej

Unilever sprzedał firmie Lehman Brothers Merchant Banking Group cztery swoje marki chemii gospodarczej. Transakcja, której wartość nie została ujawniona, obejmuje...

10 grudnia 2003

Agencja Mother będzie przygotowywać kreację dla rozgrywek NBA

The National Basketball Association (NBA) wybrała agencję Mother z Nowego Jorku do przygotowywania kreacji na potrzeby rozgrywek koszykarskich. Agencja będzie...

10 grudnia 2003

Kampania Easy Jet najczęściej dyskutowana w prasie

Kampania Easy Jet według badania zrealizowanego przez Propeller Communications and Durrants Media Monitoring zatytułowanego Ads That Make News była reklamą...

10 grudnia 2003

BMW w USA prowadzi rozmowy z agencją reklamową Grey Worldwide

Północnoamerykański oddział koncernu BMW prowadzi rozmowy z agencją Grey Worldwide dotyczące wartego 30 mln dol. budżetu reklamowego regionu zachodniego. Firma...

10 grudnia 2003

Agencja reklamowa Joshua wygrała budżet reklamowy marki Mars

Brytyjska agencja mareketingowo-reklamowa Joshua wygrała budżet reklamowy marki Mars produkowanej przez Masterfoods. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamowe, działania promocyjne...

10 grudnia 2003

Chrysler krytykowany za wspieranie "seksistowskiego" Lingerie Bowl

Chrysler zdystansował się nieco wobec meczu futbolu amerykańskiego, który ma zostać rozegrany przez kobiety w bieliźnie w przerwie finału Super...

11 grudnia 2003

Sanofi-Synthelabo konsoliduje budżet reklamowy w Publicis Groupe

Firma farmaceutyczna Sanofi-Synthelabo SA konsoliduje swój globalny budżet reklamowy w grupie reklamowej Publicis. Budżet ten oceniany jest na 236 mln...

11 grudnia 2003

WPP kupiło firmę lobbingową w Waszyngtonie

Holding reklamowy WPP Group zakupił amerykańską firmę lobbingową Quinn Gillespie & Associaties z siedzibą w Waszyngtonie, założoną przez republikanina Eda...

11 grudnia 2003

Europejska kampania internetowa P&G dla marki Pampers

Procter & Gamble ruszył z europejską internetową kampanią reklamową dla swojego brandu Pampers. W kampanii wykorzystano sieć serwisów należących do...

11 grudnia 2003

Leagas Delaney wciąż walczy o budżet Hyundaia

Agencja reklamowa Leagas Delaney wciąż walczy o dalszą obsługę wartego 15 mln dol. budżetu koncernu Hyundai w Wielkiej Brytanii. Na...

11 grudnia 2003

Panasonic wprowadza telefon X70, kampania wykorzystuje MMS-y

Do konsumenckiej bazy danych portalu Lycos wysłano MMS-y z obrazkiem i zapytaniem: "Czy masz możliwość korzystania z Bluetooth? Czy możesz...

11 grudnia 2003

Coca-Cola uruchamia serwis muzyczny w internecie

W Wielkiej Brytanii Coca-Cola uruchamia internetowy seriws muzyczny Mycokemusic.com. Konsumenci będą mogli ściągać z niego piosenki ponad 8,5 tys. artystów....

12 grudnia 2003

Umowa Sereny Williams z Nike czyni ją najbogatszą sportsmenką świata

Firma Nike, producent odzieży i obuwia sportowego, podpisała umowę sponsorską z amerykańską tenisistką Sereną Williams. Wartość tej umowy wynosi 60...

12 grudnia 2003

Agencja reklamowa Team Saatchi będzie promowała turystykę w Grecji

The Greek National Tourism Organisation nawiązało współpracę z agencją reklamową Team Saatchi, która będzie odpowiedzialna za kampanię reklamową promującą Grecję...

12 grudnia 2003

Koncern mediowy America Online zwolnił 450 pracowników

Przedstawiciele America Online (AOL) poinformowali o zwolnieniu 450 pracowników, głównie techników programistów i pracowników zajmujących się rozwojem oprogramowania. Wiosną br....

12 grudnia 2003

Beckhamowie wystąpią w reklamie Tokyo Beauty Centre

David i Victoria Beckhamowie wystąpili w reklamie spółki Tokyo Beauty Centre. Kampania reklamowa z ich udziałem wynika z zapisów wartego...

12 grudnia 2003

Brytyjczycy przyjęli samoregulacje w branży marketingu mobilnego

Mobile Marketing Association (MMA) wypracowało nowelizację kodeksu etycznego dla branży marketingu mobilnego w Wielkiej Brytanii. Dokument uwzględnia najnowsze zmiany prawne,...

12 grudnia 2003

Biuro promocji turystyki Wielkiej Brytanii wybrało agencję Draft

VisitBritain - biuro promocji turystyki Wielkiej Brytanii - wybrało po przetargu agencję Draft London. Klient przewiduje przeprowadzenie kampanii "parasolowej", która...

15 grudnia 2003

Najwięksi marketerzy powracają do sponsoringu rozgrywek Super Bowl

Najwięksi amerykańscy marketerzy powracają do sponsorowania rozgrywek Super Bowl. W grupie tych firm są m.in.: General Motors (marka Cadillac), Pepsi-Cola...

15 grudnia 2003

Louis Vuitton zerwał współpracę z Jennifer Lopez w reklamach

Louis Vuitton, jeden z producentów luksusowej odzieży, zakończył współpracę z jedną z najbardziej popularnych aktorek i piosenkarek Jennifer Lopez. Powodem...

15 grudnia 2003

Ikea w Wielkiej Brytanii po raz pierwszy wchodzi z reklamą do kin

Ikea przenosi swoją kampanię telewizyjną, prowadzoną pod hasłem "Unlimited possibilities" (pokazującą, jak ludzie mogą odmienić swój dom), do kin. Kreacja...

15 grudnia 2003

Pepsi zacieśnia współpracę z Warner Village

Koncern Pepsi i sieć kin The Warner Village podpisały kontrakt związany z promocją finałowej części filmu "Władca Pierścieni". Umowa pomiędzy...

15 grudnia 2003

Coinstar wybrała Publicis do obsługi budżetu reklamowego

Firma Coinstar, producent maszyn służących do liczenia pieniędzy, wybrała agencję reklamową Publicis w Seattle do obsługi swojego budżetu reklamowego. W...

15 grudnia 2003

TBWA przygotowała kampanię launchową Frish Duo-Action

Henkel wprowadza na brytyjski rynek nową markę środków czystości do toalet Frish Duo-Action i wspiera ją intensywną kampanią reklamową, której...

15 grudnia 2003

Przedświąteczny mailing piwa marki Guiness

W Wielkiej Brytanii rozpoczął się przedświąteczny mailing dla marki piwa Guiness należącej do portfolio Diageo. Akcja pod hasłem "Put the...

16 grudnia 2003

WPP utrzyma nazwę agencji Bates tylko w Azji

WPP Group rozpoczęła relaunch agencji reklamowej Bates, z której holding chce uczynić tylko azjatycką sieć reklamową. W Europie i Stanach...

16 grudnia 2003

Konsorcjum Mother wygrało budżet Boots oceniany na 90 mln funtów

Konsorcjum firm reklamowych kierowane przez Mother wygrało budżet marketingowy firmy Boots oceniany na 90 mln funtów. W skład konsorcjum występującego...

16 grudnia 2003

Adidas podpisał kontrakt z gwiazdą rugby Jonnym Wilkinsonem

Jonny Wilkinson, angielski gwiazdor rugby, podpisał kontrakt sponsorski z Adidasem opiewający na sumę 2 mln funtów. Adidas był już wcześniej...

16 grudnia 2003

Gary Sharpen będzie nowym dyrektorem kreatywnym w agencji Perspectives Red Cell

Gary Sharpen, jeden z najbardziej utytułowanych dyrektorów kreatywnych zajmujących się direct marketingiem, dołączy do agencji Perspectives Red Cell, gdzie będzie...

16 grudnia 2003

Colgate kupuje tzw. linki premium w Google w Europie

Koncern Colgate-Palmolive rozpoczął paneuropejską kampanię marketingową online, wykorzystując płatne linki premium w wyszukiwarce internetowej Google. Do koordynacji promocji marki Colgate...

16 grudnia 2003

Slimfast wybiera agencję Joshua do obsługi budżetu BTL mrożonek

Unilever wprowadza na rynek brytyjski żywność mrożoną pod marką Slimfast. Premiera produktu będzie wsparta kampanią autorstwa Grey London oraz działaniami...

16 grudnia 2003

Bacardi nie przedłuży kontraktu z Jonesem z powodu awantury w samolocie

Koncern Bacardi nie przedłuży kontraktu z aktorem i byłym piłkarzem Vinniem Jonesem, po tym jak został on oskarżony o wywołanie...

17 grudnia 2003

Sieci mediowe Carat i PHD dołączyły do przetargu Masterfoods

Dwie sieci domów mediowych: Carat należący do Aegis Group i PHD należący do Omnicom Group, przystąpiły do trwającego już przetargu...

17 grudnia 2003

Dwaj weterani reklamy dołączyli do zespołu przygotowującego kampanię prezydenta Busha

Harold Kaplan, starszy wiceprezes i dyrektor kreatywny agencji Young & Rubicam należącej do WPP Group, oraz Vada Hill, starszy wiceprezes...

17 grudnia 2003

Ford promuje Sport Ka "Evil Twin" kampanią mobilną

Ford Motor w Wielkiej Brytanii rozpoczął kampanię marketingu mobilnego dla swojego najnowszego modelu Ford Ka - Sport Ka "Evil Twin"....

17 grudnia 2003

Spin stworzyła interaktywną akcję wprowadzajacą film "Brother Bear"

Buena Vista International wesprze wejście na ekrany kinowe filmu "Brother Bear" m.in. akcją marketingu interaktywnego mającą zachęcić dzieci do zaprojektowania...

17 grudnia 2003

Hilton International ruszył z ogólnoeuropejską kampanią internetową

Sieć hoteli Hilton International rozpoczęła internetową kampanię reklamową, którą przygotowała agencja Itraffic. Akcja reklamowa prowadzona jest w Wielkiej Brytanii, Skandynawii...

31 grudnia 2003

Colgate Palmolive kupił Gaba Holding

Koncern Colgate Palmolive kupił Gaba Holding, producenta past do zębów i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. W portfolio Gaby są...

31 grudnia 2003

Top management LB Works opuszcza agencję

Leo Burnett USA (Publicis Groupe) wchłonie od pierwszego stycznia 2004 r. agencję LBWorks, również należącą do Publicis Groupe. W związku...

31 grudnia 2003

Ströer AG przejmuje spółkę Deutsche Städte-Medien GmbH (DSM)

Rada ds. Sprzedaży przy spółce Deutsche Städte-Medien (DSM) podjęła decyzję, iż Ströer zakupi udziały DSM. W ten sposób numer dwa...

31 grudnia 2003

Ferrero ogłasza przetarg reklamowy w Stanach Zjednoczonych

Firma Ferrero USA, producent słodyczy i właściciel takich marek jak Tic Tac i Rocher, ogłosiła przetarg dotyczący kreacji. Budżet, który...