M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

31 grudnia 2003

Top 10 najlepszych międzynarodowych reklam TV

"Brand Republic" opublikowal listę 10 najlepszych międzynarodowych reklam TV. Pierwsze miejsce zajęła reklama dla Ikei "Lampa" przygotowana przez agencję Crispin...

31 grudnia 2003

Henkel za 250 mln dol. przejmuje firmę Advanced Research Laboratories

Koncern Henkel za kwotę 250 mln dol. przejmie amerykańską firmę Advanced Research Laboratories specjalizującą się w kosmetykach do włosów. Dwie...

5 stycznia 2004

Budżet marki Skittles trafił do agencji reklamowej TBWAChiatDay

Koncern Masterfoods USA przekazał budżet reklamowy cukierków Skittles wart ok. 25 milionów dol. agencji reklamowej TBWAChiatDay. Wcześniej marka ta była...

5 stycznia 2004

Producent zegarków Casio zakończył procedury przetargowe

Firma Casio poinformowała o zakończeniu procedur przetargowych, w których zwyciężyła agencja reklamowa Margeotes Fertitta & Partners z Nowego Jorku. Oprócz...

5 stycznia 2004

Fiat zamierza zbudować wizerunek marki w oparciu o piłkę nożną

Brytyjska spółka Fiat Commercial Vehicles zadebiutowała w internecie, tworząc microsite, który ma budować związek marki z piłką nożną. Firma, która...

5 stycznia 2004

Linie lotnicze Emirates Arline zostały sponsorem strony FIFA

Linie lotnicze Emirates Arline będą sponsorować web site piłkarskiej organizacji FIFA związany z eliminacjami do piłkarskich mistrzostw świata, które odbędą...

5 stycznia 2004

Tiscali rozpoczyna paneuropejską promocję witryny Music Club

Agencja interaktywna Profero przygotowała kampanię reklamową Tiscali Music Club, która będzie prowadzona na siedmiu rynkach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii,...

6 stycznia 2004

Kidman zarobi 2 mln funtów za udział w reklamie perfum Chanel No. 5

Wynagrodzenie popularnej aktorki Nicole Kidman za udział w czterominutowej reklamie perfum Chanel No. 5 wyniosło 2 mln funtów. Reżyserem spotu...

6 stycznia 2004

ITC opublikowalo listę 10 najbardziej obraźliwych brytyjskich reklam

Pod koniec grudnia ub.r. brytyjska Independent Television Commission (ITC) ogłosiła listę 10 reklam, które wywołały najwięcej protestów ze strony widzów....

6 stycznia 2004

Wilkinson promuje się na stronach internetowych "The Sun"

Firma Wilkinson Sword rozpoczęła specjalną internetową kampanię reklamową nowej maszynki do golenia Wilkinson Quattro na witrynie online brytyjskiego dziennika "The...

6 stycznia 2004

Emap wprowadzi na rynek magazyn dla mężczyzn "Zoo Weekly"

Brytyjskie wydawnictwo Emap poinformowało o tytule swojego najnowszego magazynu dla mężczyzn, który będzie nosił nazwę "Zoo Weekly". Pismo będzie się...

6 stycznia 2004

O2 zamierza wypromować nową usługę telefonii mobilnej fotoTXT

O2 łączy się z firmą Image Semantics oferującą usługi mobilne. Celem współpracy będzie wprowadzenie i wypromowanie usługi fotoTXT. Jest to...

6 stycznia 2004

Firmy Kodak i Nokia przygotowują wspólny pakiet usług dla klientów

W Wielkiej Brytanii firmy Kodak i Nokia zacieśniają współpracę. Wspólnie przygotowały nową usługę dla swoich klientów. Właściciele telefonów komórkowych Nokia...

6 stycznia 2004

Starbucks stworzył świąteczny serwis internetowy

Sieć kawiarni Starbucks stworzyła w Wielkiej Brytanii świąteczny serwis www. Site pod nazwą The Lounge został zaprojektowany przez agencję Wheel...

16 stycznia 2004

Walka o rejestrację emblematu RAF-u jako znaku towarowego

Brytyjskiemu Minsterstwu Obrony nie udało się doprowadzić do zastrzeżenia emblematu lotnictwa wojskowego Royal Air Force (RAF) - słynnego biało-niebiesko-czerwonego okręgu,...

16 stycznia 2004

SC Johnson rozpisał przetarg na globalną obsługę mediową

Firma kosmetyczna SC Johnson & Sons poinformowała o rozpisaniu globalnego przetargu na obsługę budżetu mediowego. Jego wysokość szacuje się na...

16 stycznia 2004

Przetarg na budżet Starbucks wchodzi w końcową fazę

Przetarg na budżet kreatywny i medialny sieci barów kawowych Starbucks wchodzi w końcową fazę. Budżet marketera można szacować na 20...

16 stycznia 2004

Grupa Havas zmienia nazwę swojej londyńskiej agencji reklamowej

Grupa Havas zmienia nazwę swojej londyńskiej agencji reklamowej Euro RSCG Wnek Gosper Partners na Euro RSCG London. Decyzję o tej...

16 stycznia 2004

Bank HSBC rozpoczął globalny przegląd agencyjny

Bank HSBC (rozpoczyna inwestycje również w Polsce) poinformował o rozpoczęciu przeglądu agencyjnego, który dotyczy globalnej obsługi jego budżetów marketingowych. Zaproszenie...

16 stycznia 2004

MediaCom zajmie się obsługą mediową Prudential Insurance

Firma ubezpieczeniowa Prudential Insurance przekazała obsługę budżetu planowania i zakupu mediów w Wielkiej Brytanii do domu mediowego MediaCom. Wcześniej spółka...

16 stycznia 2004

Nowy wizerunek londyńskiej National Portrait Gallery

National Portrait Gallery (NPG) ogłosi publicznie decyzję o wprowadzeniu nowego wizerunku 5 lutego. Jednocześnie zostanie otwarta retrospektywna wystawa fotograficznych portretów...

19 stycznia 2004

DDB Worldwide otrzymała tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej 2003 r.

DDB Worldwide (Omnicom Group) została uznana za najlepszą globalną sieć agencji reklamowych w 2003 r. Wyróżnienia przyznały dwa tytuły prasy...

19 stycznia 2004

TBWA rezygnuje ze współpracy z marką Holsten po 25 latach

Agencja reklamowa TBWALondon zrezygnowała z obsługi marki piwa Holsten po 25 latach od momentu rozpoczęcia współpracy. Głównym powodem rozstania ma...

19 stycznia 2004

Google prezentuje nowe metody wyszukiwania; może wejść na giełdę

Jedna z najpopularniejszych na świecie wyszukiwarek internetowych Google zaprezentowała pięć nowych metod wyszukiwania informacji w sieci, nie milkną też spekulacje...

19 stycznia 2004

Przychody Yahoo! wzrosły w ub.r. o 41 proc.

Przychody portalu Yahoo! w czwartym kwartale ub.r. wzrosły o 61 proc., a przychody z usług marketingowych aż o 178 proc....

19 stycznia 2004

Budżet Telegraph Group trafił do Universal McCann London

Universal McCann London wygrał budżet mediowy dotyczący zakupu mediów na potrzeby Telegraph Group, wydawcy "Daily Telegraph" i "Sunday Telegraph". Budżet,...

19 stycznia 2004

Gillette prowadzi przegląd agencji reklamowych dla marki Braun

Gillette prowadzi w Wielkiej Brytanii przegląd agencji do obsługi marki golarek męskich Braun, której globalny budżet reklamowy wynosi 40 mln...

19 stycznia 2004

Gerry Moira odchodzi z Publicis, by zostać niezależnym copywriterem

Gerry Moira, dyrektor kreatywny londyńskiej Publicis, odchodzi, by kontynuować karierę jako niezależny copywriter. Moira przekazał swoje obowiązki Nikowi Studzińskiemu. Zdecydował...

20 stycznia 2004

Gillette zapowiada kolejną rewolucję na rynku maszynek do golenia

Koncern Gillette zaprezentował nową maszynkę do golenia M3Power, zasilaną baterią, która dzięki nowatorskiemu systemowi pulsacyjnemu ma zrewolucjonizować rynek urządzeń do...

20 stycznia 2004

92-letni maratończyk wystąpi w reklamach Adidasa

Fauja Singh, 92-letni maratończyk, jest jedną z gwiazd występujących w nowej kampanii reklamowej butów marki Adidas. W reklamie główny nacisk...

20 stycznia 2004

Marian Salzman awansowała w strukturach Euro RSCG Worldwide

Marian Salzman objęła stanowisko executive vice-president i chief strategy officera w sieci agencyjnej Euro RSCG Worldwide. Do tej pory pełniła...

20 stycznia 2004

Verizon ogłosił przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Verizon Wireless, amerykański operator telefonii komórkowej, rozpisał przetarg na obsługę reklamową firmy. Jego budżet szacowany jest na 826 mln dol....

20 stycznia 2004

Gwiazdy muzyki pop wystąpią w reklamach Pepsi w roli gladiatorów

Gwiazdy muzyki pop Britney Spears, Beyonce, Pink i Enrique Iglesias wystąpią w roli gladiatorów w najnowszym wysokobudżetowym spocie reklamowym koncernu...

20 stycznia 2004

Discovery Health rozszerza program "Cosmetic Surgery" na stronie www

Brytyjski kanał tematyczny Discovery Health rozszerza swój sztandarowy program o chirurgii plastycznej na stronie internetowej. Witryna została przygotowana przez agencję...

20 stycznia 2004

Scholz & Friends rozpocznie obsługę budżetu Guhl/Ikebana w Europie

Guhl/Ikebana, europejska spółka zależna KAO - japońskiego producenta produktów do higieny osobistej i środków czystości, wybrała do współpracy agencję reklamową...

20 stycznia 2004

Nietypowy mailing wspiera sprzedaż konsoli PlayStation

Konsola do gier Sony PlayStation jest w Wielkiej Brytanii promowana za pomocą mailingu zawierającego osiem papierowych masek. Przedstawiają one różne...

20 stycznia 2004

M&C Saatchi rozpocznie obsługę budżetu reklamowego szampanów Krug

Agencja reklamowa M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego francuskiej marki szampanów Krug. Celem planowanych działań reklamowych jest zwiększenie...

21 stycznia 2004

Kimberly-Clark zapowiada reorganizację

Producent artykułów higienicznych Kimberly-Clark zapowiada globalną reorganizację. W koncernie powstaną trzy główne działy odpowiedzialne za Amerykę Płn., Europę Zachodnią i...

21 stycznia 2004

Słabe wyniki antynarkotykowej kampanii Białego Domu

National Institute on Drug Abuse (NIDA), część amerykańskiego Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej, przedstawił raport przygotowany na jego zlecenie na...

21 stycznia 2004

Unicast wprowadza nową całostronicową reklamę w internecie

Brytyjska firma reklamy internetowej Unicast wprowadza nowy format całostronicowej reklamy typu supersticial (wyświetlanej w przeglądarce w czasie, gdy użytkownik przechodzi...

21 stycznia 2004

"International Herald Tribune" planuje kampanię wspierającą zmiany

"International Herald Tribune" wprowadzi szereg zmian w layoucie i zawartości gazety. Celem tych zmian jest zwiększenie czytelnictwa gazety. Wydawca przeprowadzi...

21 stycznia 2004

McDonald's kończy współpracę z Kobe Bryantem

Koncern McDonald's kończy współpracę z gwiazdą NBA Kobe Bryantem. Koszykarz ma obecnie proces o napad na tle seksualnym. Według koncernu...

21 stycznia 2004

Reklamy TV Hondy i Wrigley najlepsze w 2003 r.

Reklamy poświęcone Hondzie i Wrigley zwyciężyły w plebiscycie na najlepszą reklamę 2003 r. zorganizowanym przez ADForum.com. Najbardziej podobał się spot...

22 stycznia 2004

Ponad połowa brytyjskich marketerów planuje zwiększenie budżetów w tym roku

Ponad połowa brytyjskich marketerów planuje zwiększenie budżetów w 2004 r. - wynika z badania NTC Research. Nastroje w branży są...

22 stycznia 2004

Jim Heekin nowym chairmanem i CEO w Euro RSCG Worldwide

Jim Heekin zastąpi na tym stanowisku Boba Schmetterera, który przeszedł na emeryturę po 33 latach pracy w reklamie. Awans Heekina...

22 stycznia 2004

Reklamodawcy zapłacą rekordowe 1,1 mln funtów za spot przy ostatnim odcinku "Przyjaciół"

Amerykańscy reklamodawcy mogą zapłacić nawet równowartość 1,1 mln funtów za 30-sekundowy spot reklamowy pokazywany w czasie ostatniego odcinka serialu telewizyjnego...

22 stycznia 2004

Gap zatrudnia byłego prezesa LB Works

Koncern Gap Inc. zatrudnił Jeffa Jonesa, byłego prezesa ds. technologii w LB Works (oddział agencji Leo Burnett), na stanowisko wiceprezesa...

22 stycznia 2004

Goldman Sachs obniżył ratingi dla Aegis i Pearson

Bank inwestycyjny Goldman Sachs obniżył ratingi dla grupy mediowej Aegis oraz korporacji Pearsons, właściciela "Financial Times". Analitycy Goldman Sachs obniżyli...

22 stycznia 2004

Dan Brewster może odejść z Gruner & Jahr USA

Według raportu "Wall Street Journal" Bertelsmann rozważa odsunięcie Daniela Brewstera, CEO Gruner & Jahr USA Publishing, od pełnienia jego obowiązków...

23 stycznia 2004

Weller będzie odpowiedzialny za współpracę z Mattelem w MindShare

Dean Weller, dotychczas dyrektor generalny firmy Generation Media, przeszedł do sieci domów mediowych MindShare, gdzie będzie odpowiedzialny za współpracę z...