M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 stycznia 2004

Szef kreacji J. Walter Thompson New York opuszcza agencję

Mike Campbell, chief creative officer agencji reklamowej J. Walter Thompson z Nowego Jorku, rozstaje się z firmą. Wiadomo już, że...

23 stycznia 2004

Coca-Cola planuje rozwój subbrandu marki Powerade na terenie Europy

Koncern Coca-Cola powierzył agencji Ergo w Londynie projekt rozwoju nowego subbrandu marki Powerade na terenie Europy. Będzie to pierwsza próba...

23 stycznia 2004

Fiat szuka agencji do obsługi europejskiej akcji marketingu bezpośredniego

Fiat poszukuje w Wielkiej Brytanii agencji spoza współpracującej z koncernem sieci do stworzenia akcji mailingu bezpośredniego dla Wielkiej Brytanii i...

23 stycznia 2004

Carlsberg za 1 mld euro przejął kontrolę nad Holstenem

Duński browar Carlsberg przejął kontrolę nad piątym co do wielkości browarem w Niemczech - Holstenem. Carlsberg przejmie 38 proc. udziałów...

23 stycznia 2004

O2 zamierza stworzyć paneuropejski brand telefonii komórkowej

Brytyjski operator telefonii komórkowej O2 chce zbudować paneuropejską markę parasolową, pod którą będą oferowane usługi telekomunikacyjne dla ponad 40 mln...

23 stycznia 2004

Konsolidacja firm PR-owych w grupie Havas

Wczoraj kierownictwo grupy reklamowej Havas ogłosiło, że agencja public relations Euro RSCG Middleberg zostanie połączona z inną firmą PR-ową -...

23 stycznia 2004

Johnnie Walker uruchomi globalny serwis CRM

Marka whisky Johnnie Walker należąca do portfolio Diageo uruchomi globalny serwis CRM. Ma on służyć budowaniu lojalności w relacjach z...

26 stycznia 2004

Spekulacje na temat odejścia Lee Deleya

Nieoficjalne źródła podają, że Lee Deley, co-CEO i chief strategy officer w należącej do WPP Group sieci Red Cell, jest...

26 stycznia 2004

Transmisje z rozgrywek Super Bowl przyciągają reklamodawców

Transmisje z rozgrywek w futbolu amerykańskim Super Bowl przyciągają reklamodawców. Super Bowl jest w Stanach Zjednoczonych największym wydarzeniem sportowym, przyciągającym...

26 stycznia 2004

Burger King rezygnuje z usług Y&R Advertising

Koncern Burger King zrezygnował w USA z usług agencji reklamowej Y&R Advertising i od tej pory jego budżetem kreatywnym zajmie...

26 stycznia 2004

Brytyjski Channel 4 zrealizuje nowy show pt. "Zero to Hero"

Brytyjski kanał telewizyjny Channel 4 przygotowuje się do emisji nowego show pt. "Zero to Hero", w którym fani komiksów będą...

26 stycznia 2004

Scholz & Friends kupił udziały w agencji Ailleurs Exactement z Francji

Sieć agencji reklamowych Scholz & Friends Group zgodnie z zapowiadaną strategią rozwoju, m.in. inwestycjami w nowe spółki, przejęła pakiet 10...

26 stycznia 2004

Śmiały film dla MG tylko w internecie

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania wirusowa promująca markę sportowych aut MG należącą do firmy MG Rover. W spocie występuje modelka...

26 stycznia 2004

Spekulacje na temat odejścia Lee Deleya

Nieoficjalne źródła podają, że Lee Deley, co-CEO i chief strategy officer w należącej do WPP Group sieci Red Cell, jest...

26 stycznia 2004

Transmisje z rozgrywek Super Bowl przyciągają reklamodawców

Transmisje z rozgrywek w futbolu amerykańskim Super Bowl przyciągają reklamodawców. Super Bowl jest w Stanach Zjednoczonych największym wydarzeniem sportowym, przyciągającym...

26 stycznia 2004

Burger King rezygnuje z usług Y&R Advertising

Koncern Burger King zrezygnował w USA z usług agencji reklamowej Y&R Advertising i od tej pory jego budżetem kreatywnym zajmie...

26 stycznia 2004

Brytyjski Channel 4 zrealizuje nowy show pt. "Zero to Hero"

Brytyjski kanał telewizyjny Channel 4 przygotowuje się do emisji nowego show pt. "Zero to Hero", w którym fani komiksów będą...

26 stycznia 2004

Scholz & Friends kupił udziały w agencji Ailleurs Exactement z Francji

Sieć agencji reklamowych Scholz & Friends Group zgodnie z zapowiadaną strategią rozwoju, m.in. inwestycjami w nowe spółki, przejęła pakiet 10...

26 stycznia 2004

Śmiały film dla MG tylko w internecie

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania wirusowa promująca markę sportowych aut MG należącą do firmy MG Rover. W spocie występuje modelka...

27 stycznia 2004

Digitas i AtmosphereBBDO obsłużą online'owy budżet AOL, trwa przetarg na ATL

Należący do Time Warner koncern America Online (AOL) zdecydował, że agencje Digitas i AtmosphereBBDO (należąca do Omnicom Group) zachowają obsługę...

27 stycznia 2004

Budżet marki Pedigree dla TBWA Worldwide

Masterfoods USA (grupa kapitałowa Mars Inc.) poinformował, że wybrał kalifornijską agencję TBWA Worldwide (Omnicom Group) do obsługi globalnego budżetu reklamowego...

27 stycznia 2004

Bristol-Myers prowadzi przetarg na budżet leku Plavix

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb prowadzi przetarg na budżet reklamowy leku Plavix. Budżet ten szacowany jest na 70 mln dol. i...

27 stycznia 2004

CEO WPP ostrożny w sprawie prognoz reklamowych na rok 2005

CEO WPP Group sir Martin Sorrell uważa, że należy patrzeć z ostrożnością na prognozy wydatków reklamowych w roku 2005. Przemawiając...

27 stycznia 2004

Andy Berlin będzie jedynym CEO sieci agencji Red Cell

Andy Berlin będzie jedynym CEO sieci agencji Red Cell, zastępując co-CEO Lee Daleya. Daley, będący jednocześnie strategy officerem, opuści agencję....

27 stycznia 2004

Coca-Cola rezygnuje z reklam na automatach do sprzedaży napojów

Koncern Coca-Cola podjął decyzję o likwidacji reklam swoich napojów na automatach do ich sprzedaży zlokalizowanych na terenie brytyjskich szkół średnich....

27 stycznia 2004

Nowe narzędzia DoubleClick uproszczą zarządzanie kampaniami online

DoubleClick wprowadza na rynek brytyjski nowe narzędzia, które mają znacznie skrócić czas potrzebny do zaplanowania i ewaluacji kampanii internetowych w...

28 stycznia 2004

Gillette powraca do hasła reklamowego "Best a Man Can Get"

Gillette Company zdecydowała się powrócić do wykorzystywanego we wcześniejszych kampaniach reklamowych swojej marki hasła "The Best a Man Can Get"...

28 stycznia 2004

Tribal DDB przygotuje promocję Golfa V

Londyńska agencja Tribal DDB przygotuje przedpremierową promocję nowego modelu Volkswagena Golfa V, który pojawi się na rynku brytyjskim 30 stycznia...

28 stycznia 2004

Honda kieruje Civic Sport do młodych konsumentów

Honda rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię, której celem jest zainteresowanie modelem Civic Sport młodych kierowców, bardziej dbających o swój wizerunek....

28 stycznia 2004

McDonald's znowu doświadcza złego PR-u

Koncern McDonald's zdołał oddalić pozwy dotyczące powodowania otyłości i zwiększył sprzedaż w związku z kampanią "I'm lovin it", ale teraz...

28 stycznia 2004

Agencja Mother będzie pracować dla wytwórni filmowej Miramax Films

Agencja reklamowa Mother będzie pracować dla wytwórni filmowej Miramax Films. Mother będzie odpowiedzialna za kreację, przygotowanie koncepcji działań rozrywkowych i...

28 stycznia 2004

Złe call centers psują reputację marki

Zła obsługa klienta w call centers może całkowicie zniweczyć wizerunek marki usług finansowych - wynika z badania firmy Transversal -...

29 stycznia 2004

Freddie Winckler zajmie się w sieci JWT globalną obsługą marki Rolex

Freddie Winckler, managing director paryskiego oddziału J. Walter Thompson (JWT), będzie dotychczasową funkcję łączył ze stanowiskiem global account odpowiedzialnego za...

29 stycznia 2004

Mediaedge:cia i Nota Bene wygrały budżet mediowy South African Tourism

Domy mediowe Mediaedge:cia i Nota Bene wygrały globalny budżet mediowy South African Tourism - organizacji zajmującej się promocją turystyki w...

29 stycznia 2004

Amerykańskie stacje telewizyjne chcą zmieniać przyzwyczajenia widzów

Amerykańskie stacje telewizyjne starają się bardziej precyzyjnie docierać do swojej widowni. Związane jest to ze zmianą zwyczajów i zachowań widzów....

29 stycznia 2004

Marketerzy zaniepokojeni "kreacyjną arogancją" agencji reklamowych

Jedna trzecia głównych marketerów w Stanach Zjednoczonych przebadanych przez Association of National Advertisers (ANA) uważa, że ich agencje reklamowe są...

29 stycznia 2004

Mother prezentuje swoją pierwszą pracę reklamową dla Coca-Coli

Agencja reklamowa Mother zaprezentowała swój pierwszy spot przygotowany dla Coca-Coli. Film nosi tytuł "I Wish". Reklama, która jest kontynuacją kampanii...

29 stycznia 2004

Land-Rover wspiera sprzedaż akcją directmailingową

Land-Rover kieruje akcję directmailingową w Wielkiej Brytanii do konsumentów potencjalnie zainteresowanych zakupem samochodu terenowego tej firmy. Przesyłki wysłane zostaną do...

29 stycznia 2004

Food Standard Agency wspiera walkę z niezdrowym żywieniem dzieci

Według brytyjskiej Food Standard Agency firmy żywnościowe, supermarkety i media powinny intensywniej niż dotąd pomagać rodzicom w walce z niezdrowym...

29 stycznia 2004

Reklamy Countryside Propertise uznano za seksistowskie i poniżające

Organizacja samoregulacji reklamowej Advertising Standards Authority zakazała kontynuowania kampanii reklamowej brytyjskiej firmy Countryside Propertise, uznając jej reklamy za seksistowskie i...

29 stycznia 2004

Marks & Spencer nawiązuje w reklamach do problemu ptasiej grypy

Sieć handlowa Marks & Spencer opublikowała w Wielkiej Brytanii serię reklam prasowych, których celem jest zapewnienie klientów, że kurczaki, które...

30 stycznia 2004

McDonald's testuje w Stanach Zjednoczonych zestaw zdrowotny

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald's testuje w Stanach Zjednoczonych zdrowotną wersję zastawu Happy Meal. Do zestawu dołączana jest m.in. woda...

30 stycznia 2004

BrouwerBetist wypromuje Lizbonę w Europie

Organizacja Turismo de Lisboa wybrała holenderską agencję PR BrouwerBetist do przygotowania promocji Lizbony w Belgii, Holandii i Luksemburgu w tym...

30 stycznia 2004

Agencja 23red będzie promować brytyjskie turnieje tenisowe

Brytyjskie Lawn Tennis Association (LTA; stowarzyszenie tenisa na trawie) wynajęło agencję BTL-ową 23red do przygotowania projektów, których celem ma być...

30 stycznia 2004

Nowi menedżerowie w agencji McCann-i

Nowym digital planning directorem w agencji interaktywnej McCann-i został Steve Nettlemill. Wcześniej pracował on w British Telecom i był odpowidzialny...

30 stycznia 2004

Laurance Mellman chief operating officerem sieci Red Cell

Laurance Mellman będzie chief operating officerem sieci agencji Red Cell należącej do holdingu mediowego WPP. Mellman do tej pory pełnił...

30 stycznia 2004

Beyonce będzie twarzą perfum Tommy'ego Hilfigera

Piosenkarka Beyonce Knowles, która dotychczas promowała produkty Pepsi, będzie reklamowała perfumy Tommy Hilfiger (Estée Lauder). Wartość tego kontraktu szacowana jest...

30 stycznia 2004

ThompsonFly wykorzystuje kreację online w kampanii telewizyjnej

Nowe linie lotnicze ThompsonFly.com rozpoczęły kampanię reklamową wartą 4 mln funtów, w której koncept kreatywny stworzony na potrzeby kampanii online...

2 lutego 2004

Bartle Bogle Hegarty wygrała budżet na specjalną kampanię Forda

Nowojorska agencja Bartle Bogle Hegarty wygrała wart 30 mln dol. budżet reklamowy na przygotowanie kampanii promującej bezpieczną jazdę samochodami sportowymi...

2 lutego 2004

Starcom obsłuży budżet mediowy koncernu Sara Lee

Sara Lee konsoliduje swój amerykański budżet mediowy w wysokości 200 mln dol. w rękach domu mediowego Starcom bez przeglądu ofert...