M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 lutego 2004

Ritesh Patel chief information officerem w sieci Euro RSCG

Ritesh Patel został mianowany global chief information officerem w sieci Euro RSCG Worldwide (Havas). Jego zadaniem będzie globalne koordynowanie działań...

2 lutego 2004

Royal Mail przygotowuje się do konkurencji

Brytyjska poczta Royal Mail ma zrestrukturyzować swój dział marketingu, aby lepiej przygotować się do wejścia konkurentów, np. Deutsche Post. Marketing...

2 lutego 2004

BBDO prawdopodobnie zdobędzie budżet marki Braun

Agencja reklamowa BBDO prawdopodobnie zdobędzie brytyjski budżet marki Braun wart 40 mln funtów. Braun należy do koncernu Gillette. Zmiana agencji...

2 lutego 2004

Dodge jest jednym ze sponsorów "Circus Maximus"

Należący do grupy Chrysler koncern Dodge, który jest jednym z reklamodawców podczas tegorocznych rozgrywek Super Bowl, został także sponsorem akcji...

3 lutego 2004

Aegis przejmuje firmę badawczą The Research Business International

Grupa Aegis przejmuje londyńską firmę badawczą The Research Business International (TRBI). Wartość transakcji wynosi 5,2 mln funtów. TRBI ma zostać...

3 lutego 2004

Chris Patten głównym kandydatem na stanowisko szefa BBC

Chris Patten jest faworytem na stanowisko dyrektora generalnego BBC. Jego kandydatura pojawiła się po dramatycznej rezygnacji z tej funkcji w...

3 lutego 2004

Hachette wprowadzi we Francji "Elle Girl"

Według doniesień prasowych w marcu br. na rynku francuskim ma pojawić się młodsza edycja magazynu "Elle" - "Elle Girl" ....

3 lutego 2004

Branża reklamy online wzywa do niezależnego audytu

Główne firmy z brytyjskiego sektora reklamy internetowej połączyły swoje wysiłki w celu powołania niezależnej instytucji, która prowadziłaby audyt firm z...

3 lutego 2004

Agencja Partners Andrews Aldridge stworzyła kreację dla organizacji Barnardo

Charytatywna organizacja pomagająca dzieciom - Barnardo - zachęca przy użyciu mailingu bezpośredniego do przekazywania funduszy na nową inicjatywę, jaką jest...

4 lutego 2004

Grey stworzył agencję Geometry

John Fillingham i David Villiers uruchomili w Londynie nową agencję Geometry, która weszła w skład Grey Global Group. Agencja będzie...

4 lutego 2004

Leo Burnett zatrudnia Lawsona z Greya do obsługi koncernu McDonald's

Agencja reklamowa Leo Burnett zatrudniła Paula Lawsona z agencji Grey London na stanowisko group communications directora. Zajmie się on kluczowym...

4 lutego 2004

19 marca rozdanie nagród Revolution Awards 2004

Revolution Awards to konkurs brytyjskiej branży reklamy interaktywnej organizowany pod patronatem Yahoo! UK & Irland. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji odbędzie...

4 lutego 2004

MediaVest zdobył budżet mediowy Masterfoods

Firma Masterfoods przekazała swój amerykański budżet mediowy oceniany na 300 mln dol. domowi mediowemu MediaVest, części Starcom MediaVest Group należącego...

4 lutego 2004

Whirlpool Corporation wśród najbardziej poważanych firm świata

Whirlpool Corporation znalazła się na piątym miejscu w rankingu najbardziej poważanych producentów dóbr konsumenckich na świecie, według badania Najbardziej Poważane...

4 lutego 2004

Marriott promuje w USA swoją markę

Sieć hoteli Marriott International rozpoczęła na terenie USA multimedialną kampanię reklamową mającą na celu promocję brandu. Jej budżet wynosi 60-80...

5 lutego 2004

Martin Stewart, chief finance officer BSkyB, odchodzi z firmy

Martin Stewart, chief finance officer BSkyB, odchodzi z firmy, po tym jak nie został wybrany na stanowisko chief executive. Na...

5 lutego 2004

Reklama "Les Mis" zakazana za prowokacyjne pokazywanie dzieci

Reklama promująca otwarcie musicalu "Les Miserables" w Berlinie została zakazana, gdyż pokazuje dziewczynkę ubraną jak Liza Minelli w filmie "Kabaret"....

5 lutego 2004

BLM wygrał budżet mediowy Lastminute.com

Dom mediowy BLM wygrał przetarg na obsługę wartego 3 mln dol. budżetu mediów firmy Lastminute.com oferującej usługi turystyczne przez internet....

5 lutego 2004

Media Planning Group wybrał chief buying officera

Juan Bascones Gleave objął nowo utworzone stanowisko chief buying officera w Media Planning Group z siedzibą w Barcelonie. Będzie on...

5 lutego 2004

Agencja Fallon wygrała przetarg na obsługę Holstena

Holsten przekazał swój budżet kreatywny agencji reklamowej Fallon. Dotychczas Holstena obsługiwała agencja TBWALondon, która zrezygnowała z dalszej współpracy. Głównym powodem...

16 lutego 2004

Sanofi-Synthelabo reklamuje zamiar przejęcia Aventis

Francuski koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku z planowanym przejęciem, wartym 60 mld dol., konkurencyjnej firmy Aventis....

16 lutego 2004

P&G postawi na opakowania i merchandising

Nowa strategia marketingowa Procter & Gamble zakłada znacznie większe skupienie się na wizerunku produktów i ich opakowań, co wiąże się...

16 lutego 2004

Tetley zakończył współpracę z agencją reklamową Leo Burnett

Producent herbat Tetley zakończył trwającą od ponad 25 lat współpracę z agencją reklamową Leo Burnett w Wielkiej Brytanii. Rzecznik firmy...

16 lutego 2004

McDonald's podpisał kontrakt z gwiazdą NBA Yao Mingiem

McDonald's Corp. podpisał kilkuletni kontrakt z gwiazdą koszykówki Yao Mingiem. Koszykarz pojawi się w reklamówkach telewizyjnych tej firmy w tym...

16 lutego 2004

Reklama online ma osiągnąć 4 proc. udziałów w rynku do 2007 r.

Brytyjski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB) podał, że według jego prognoz reklama internetowa do 2007 r. osiągnie 4-proc. udział w...

16 lutego 2004

Przychody grupy Havas zmalały mimo dobrych wyników w Europie

Przychody grupy Havas, do której należą sieci Euro RSCG Worldwide i Media Planning Group, w 2003 r. zmalały o 17,2...

16 lutego 2004

Wunderman traci IBM, zyskuje Microsoft Corp.

IBM Corp. przesunie swój globalny budżet directmarketingowy z agencji Wunderman (WPP Group) do OgilvyOne z Nowego Jorku (również WPP). Na...

16 lutego 2004

Przychody Publicis Groupe osiągnęły w 2003 r. poziom 4,9 mld dol.

Publicis Groupe osiągnęla w 2003 r. przychody ze sprzedaży o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej, osiągając poziom 4,9 mld...

16 lutego 2004

Strawberry Frog rozpocznie obsługę budżetu Emirates Airlines

Niezależna agencja reklamowa Strawberry Frog z Amsterdamu rozpocznie współpracę z liniami lotniczymi Emirates Airlines. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie globalnej...

16 lutego 2004

Kolejny budżet Masterfoods w TBWALondon

Masterfoods powierzył TBWAConnections, mediowemu oddziałowi TBWALondon i siostrzanej agencji Manning Gottlieb OMD, paneuropejski budżet na planowanie mediów dla brandu Whiskas...

17 lutego 2004

Theakstone dyrektorem zarządzającym Group M w Wielkiej Brytanii

Nick Theakstone, dotychczas dyrektor ds. inwestycji w sieci MindShare, został awansowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Group M w Wielkiej...

17 lutego 2004

Grey i DDB wciąż walczą o budżet kreatywny Nokii

W przeglądzie ofert na obsługę wartego 35 mln dol. rocznie budżetu kreatywnego Nokii, jednego z największych na świecie producentów telefonów...

17 lutego 2004

Lowe New York zwalnia pracowników po stracie Verizon Wireless

Agencja reklamowa Lowe New York zwolni około 80 pracowników po stracie wartego 300 mln dol. budżetu Verizon Wireless. Około 30...

17 lutego 2004

Mediaedge:cia rozpocznie obsługę budżetu mediowego Cesky Telecom

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu czeskiego operatora telekomunikacyjnego Cesky Telecom. W procedurach przetargowych brały również udział domy...

17 lutego 2004

Szef marketingu P&G za niestandardowymi formami reklamy TV

Szef marketingu Procter & Gamble Jim Stengel ogłasza koniec tradycyjnej reklamy telewizyjnej. Podczas konferencji Amerian Association of Advertising Agencies stwierdził...

17 lutego 2004

P&G przesuwa budżet mediowy Welli w Niemczech do MediaCom

Procter & Gamble po przejęciu firmy Wella zdecydował o przesunięciu budżetu mediowego w zakresie planowania i zakupu mediów do domu...

17 lutego 2004

Microsoft rozpoczyna globalną kampanię reklamową

Podczas gdy Unia Europejska przygląda się firmie Microsoft Corp., zarzucając jej praktyki naruszające zasady wolnej konkurencji, sam koncern rozpoczyna po...

17 lutego 2004

General Mills wprowadzi płatki śniadaniowe z proteinami

General Mills wprowadzi w tym miesiącu na rynek nową markę płatków śniadaniowych Total Protein. Stworzenie nowej marki jest odpowiedzią na...

17 lutego 2004

Filmowy King Kong w najnowszej reklamie Volkswagena Polo

Agencja reklamowa DDB London przygotowała prasową i outdoorową kampanię wspierającą samochód Volkswagen Polo, w której wykorzystana została filmowa sylwetka King...

17 lutego 2004

Fałszywa witryna kwestionuje wiarygodność reklamy Volvo

Fałszywa witryna, która pojawiła się w internecie, kwestionuje prawdziwość ostatniej telewizyjnej reklamy Volvo. Witryna jest miejscem prezentacji filmu i reżysera...

18 lutego 2004

Omnicom odnotował 10-proc. wzrost przychodów w IV kwartale ub.r.

Największy na świecie holding reklamowy Omnicom Group uzyskał w IV kwartale 10-proc. wzrost przychodów. Zysk netto wyniósł w tym okresie...

18 lutego 2004

Levi's przeprowadzi europejski relaunch witryny internetowej

Firma odzieżowa Levi Strauss zamierza przeprowadzić relaunch witryny internetowej w Europie w związku z kampanią reklamową Anti-Fit. Za działania reklamowe...

18 lutego 2004

Kobiety więcej kupują przez internet niż mężczyźni

Z badań brytyjskiej firmy badawczej Verdict Research wynika, że po raz pierwszy w historii kobiety częściej robią zakupy przez internet...

18 lutego 2004

Walt Disney odrzucił ofertę przejęcia za 29 mld funtów przez Comcast

Koncern The Walt Disney Company odrzucił opiewającą na 29 mld dol. ofertę kupna przez amerykańskiego giganta kablowego Comcast. Według przedstawicieli...

18 lutego 2004

"Radio Times" przygotował listę najlepszych produkcji TV wszech czasów

Brytyjski magazyn "Radio Times" opublikował listę najlepszych produkcji filmowych wszech czasów. Lista obejmuje produkcje telewizyjne powstające od lat 60. XX...

19 lutego 2004

Unilever zmienia logo korporacyjne na świecie

Koncern Unilever jest w trakcie zmiany logo korporacyjnego, które wkrótce znajdzie się na 540 markach produktów, jakie firma ma w...

19 lutego 2004

AT&T wyda 200 mln dol. na kampanię mającą odmienić wizerunek telekomu

AT&T Corp. rozpoczął kampanię reklamową, która ma ilustrować przemianę firmy z koncernu telefonicznego w dostawcę rozwiązań internetowych i komunikacyjnych. Budżet...

19 lutego 2004

Amerykański sąd stwierdza zgodność z prawem telemarketingowej listy Robinsona

Amerykański sąd apelacyjny stwierdził, że wprowadzona w ub.r. telemarketingowa lista Robinsona (Do Not Call List) jest zgodna z obowiązującym prawem....

19 lutego 2004

Antynikotynowa kampania British Heart Foundation wywołała protesty widzów

Antynikotynowa kampania społeczna przygotowana na zlecenie British Heart Foundation przez agencję Euro RSCG London, pokazująca m.in. scenę, w której arterie...

19 lutego 2004

Elizabeth Arden wprowadzi markę Wal-Mart

Elizabeth Arden planuje w marcu br. wprowadzenie na amerykański rynek nowej ekskluzywnej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry Wal-Mart Stores. Launch...