M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 lutego 2004

David Bowie i Iman pomogą w odmienianiu wizerunku Tommy Hilfigera

David Bowie i jego żona Iman po raz pierwszy pojawili się wspólnie w reklamie - w amerykańskiej kampanii dla marki...

19 lutego 2004

Wyeth Consumer Healthcare ogłasza przetarg na swoje dwa brandy

Firma farmaceutyczna Wyeth Consumer Healthcare ogłosiła w Wielkiej Brytanii przetarg na dwa swoje brandy - Anadin i Chap Stick. Budżet...

20 lutego 2004

Pfizer rozważa nowe warianty strategii marketingowej dla Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nowej strategii marketingowej dla leku na dysfunkcję erekcyjną Viagra. Amerykańscy...

20 lutego 2004

Scarlett Johansson wystąpi w najnowszych reklamach Calvina Kleina

Amerykańska aktorka filmowa Scarlett Johansson wystąpi w kampanii reklamowej nowego zapachu Calvina Kleina należącego do portfolio koncernu Unilever. Johansson zagrała...

20 lutego 2004

Yahoo! zapowiada wprowadzenie nowego systemu wyszukiwania

Rośnie konkurencja pomiędzy największymi wyszukiwarkami internetowymi - po tym jak Yahoo! przedstawiło plany wprowadzenia nowego systemu wyszukiwania, Google ogłosiło, że...

20 lutego 2004

Virgin Mobile adresuje nowy produkt do młodych konsumentów

Virgin Mobile uruchamia nowe usługi rozrywki mobilnej. Nowy serwis nazwany "Tones, Pics and Games" będzie oferował konsumentom ekskluzywny kontent, np....

20 lutego 2004

Linie lotnicze British Airways zamkną dwa ośrodki call centers

Linie lotnicze British Airways zamkną w Wielkiej Brytanii dwa call centers i zwolnią łącznie 400 pracowników. Obecnie firma ma pięć...

23 lutego 2004

Samsung ogłosi przetarg na globalny budżet związany z kreacją

Producent sprzętu elektronicznego firma Samsung postawiła w stan gotowości swoją agencję reklamową Foote Cone & Belding (FCB). Stało się tak...

23 lutego 2004

Sony promuje nową grę komputerową "Forbidden Siren"

Sony ropoczyna promocję nowej gry komputerowej na konsolę Play Station2 pod tytułem "Forbidden Siren", utrzymanej w stylu japońskiego horroru. Kampanię...

23 lutego 2004

Air France nawiązuje współpracę online z TradeDoubler

Linie lotnicze Air France nawiązały współpracę z brokerem reklamy internetowej TradeDoubler. Firma ta opiera się na modelu "performance marketing" -...

23 lutego 2004

Conde Nast planuje nowy magazyn kobiecy

Conde Nast w Wielkiej Brytanii, zachęcony sukcesami "Glamour", planuje wprowadzenie na rynek pisma kierowanego do kobiet będących w wieku 30...

24 lutego 2004

Najwięksi reklamodawcy kupili powierzchnię na nowej witrynie brytyjskiego magazynu "FHM"

Reklamodawcy tacy jak: Coca-Cola, British Telecom, Hugo Boss, Mazda i UIP reklamują się na nowej wersji internetowej witryny popularnego brytyjskiego...

24 lutego 2004

Pepsi ubiera Davida Beckhama w tunikę w ostatniej reklamie

Pepsi kontynuuje swoją epicką kampanię reklamową, umieszczając ubranego w tunikę Davida Beckhama wśród innych gwiazd futbolu takich jak Ronaldinho. Kampania...

24 lutego 2004

Larry Flynt uruchomi sieć sex shopów w Wielkiej Brytanii

Larry Flynt, wydawca magazynu "Hustler" i "Barely Legal", poszerzy swoją sieć sex shopów Hustler Hollywood o sklepy w Wielkiej Brytanii....

24 lutego 2004

Publicis pierwszą "ofiarą" w globalnym przetargu HSBC

Publicis odpadł z przetargu na wart 600 mln dol. globalny budżet banku HSBC (drugiej pod względem wielkości instytucji finansowej świata)....

24 lutego 2004

Toyota przyznała budżet nowego modelu agencji CHI, alert w Saatchi

Kluczowy klient Saatchi & Saatchi - Toyota - przyznał paneuropejski budżet nowego modelu samochodu innej agencji - Clemmow Hornby Inge...

24 lutego 2004

BBC pod ostrzałem krytyki po wystąpieniu gwiazd stacji w reklamach

Telewizja BBC znalazła się pod ostrzałem społecznej krytyki po wystąpieniu kilku gwiazd stacji w reklamach. Zarzut dotyczy m.in. Susannah Constantine...

24 lutego 2004

Mediaedge:cia i Fallon wygrały budżet Hachette Filipacchi

Wydawnictwo Hachette Filipacchi wybrało w Wielkiej Brytanii agencje Mediaedge:cia i Fallon do obsługi swojego budżetu. Mediaedge:cia będzie odpowiedzialny za planowanie...

24 lutego 2004

Bardou-Jacquet reżyseruje nowy spot samochodu Ford Fiesta

Antoine Bardou-Jacquet jest reżyserem najnowszego filmu reklamowego dla samochodu marki Ford Fiesta. Pomysł spotu został stworzony w agencji reklamowej Ogilvy...

25 lutego 2004

Szef marketingu P&G zapowiada wzrost inwestycji w nowe media

Podczas konferencji American Association of Advertising Agencies w Orlando Jim Stengel, global marketing officer Procter & Gamble Co. (P&G), zapowiedział,...

25 lutego 2004

Bauer wprowadzi na rynek nowy magazyn rozrywkowy "Lounge"

Wydawnictwo Bauer przygotowało okładkę nowego miesięcznika "Lounge". Dotychczas projekt tego pisma był znany pod tytułem "Project Victoria". "Lounge" będzie miał...

25 lutego 2004

Saatchi bliskie rozpoczęcia obsługi nowej marki leku firm Roche i GSK

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zwycięży w przetargu na obsługę reklamową nowego leku Boniva na osteoporozę - wynika z nieoficjalnych...

25 lutego 2004

Nike zamierza podjąć konkurencyjne działania wobec Adidasa

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike przygotował kampanię reklamową w odpowiedzi na działania realizowane przez bezpośredniego konkurenta - firmę Adidas....

25 lutego 2004

BBC nie będzie pokazywać wyścigu wioślarzy z Oksfordu i Cambridge

Telewizja BBC kończy 50-letnią współpracę z Boat Race - tradycyjnym wyścigiem łodzi wiosłowych wystawianych przez uniwersytety w Oksfordzie i Cambridge....

25 lutego 2004

Freeserve promuje format zbliżony do programu "Pop Idol"

Freeserve prowadzi konkurs podobny w formule do programu "Pop Idol" mający na celu znalezienie najlepszego nowego zespołu muzycznego w Wielkiej...

8 marca 2004

WPP uruchamia nowy podmiot zajmujący się sponsoringiem

Grupa reklamowa WPP uruchamia nowy podmiot, który będzie zajmował się konsultingiem i sponsoringiem związanym ze sportem i rozrywką. Wydzielona struktura...

8 marca 2004

Agencja BBDO Worldwide wygrała budżet leku Nasonex

Agencja BBDO Worldwide z Nowego Jorku (Omnicom Group) wygrała przetarg na budżet leku Nasonex - sprayu na alergię. Brand należy...

8 marca 2004

Robert Redford użyczył głosu do kampanii linii United Airlines

Znany aktor Robert Redford użyczył swojego głosu na potrzeby najnowszej kampanii reklamowej amerykańskich linii lotniczych United Airlines. Jak podaje serwis...

8 marca 2004

T-Mobile w reklamie Saatchi & Saatchi zachęca do relaksu

T-Mobile, operator telefonii komórkowej, zachęca klientów, aby rozmowy stały się dla nich czasem relaksu. Paneuropejską kampanię telewizyjną nowej taryfy Relax...

8 marca 2004

French Connection wystartuje ze stacją radiową

Międzynarodowa firma odzieżowa French Connection Group znana z kontrowersyjnych kampanii marki FCUK wprowadzi w kwietniu na rynek muzyczną stację radiową....

9 marca 2004

Kampania Pepsi z Beckhamem była najczęściej opisywana w lutym

Z raportu pt. "Najczęściej opisywane reklamy" przygotowanego przez firmę Propeller Communications we współpracy z Durrants Media Monitoring, wynika, że najczęściej...

9 marca 2004

Hennes & Mauritz prowadzi globalny przetarg na obsługę mediową

Hennes & Mauritz (H&M), szwedzka firma odzieżowa, przegląda oferty domów mediowych. Dotychczas H&M nie współpracował globalnie z żadną siecią domów...

9 marca 2004

Havas poniósł 497 mln dol. straty netto w 2003 r.

Holding mediowy Havas poniósł stratę netto w wysokości 496,95 mln dol. w 2003 r. w stosunku do 24,59 mln dol....

9 marca 2004

Protesty przeciwko wykorzystaniu w kampanii Busha obrazów z 11 września

Emisja spotów kampanii prezydenckiej George'a W. Busha wywołała proesty w związku z użyciem obrazów zniszczonego World Trade Center. Kampania "Steady...

9 marca 2004

Eaves Housing for Women zaprotestowała przeciwko zmuszaniu kobiet do prostytucji

Kontrowersyjny plakat pokazujący zdjęcie przestraszonej kobiety na pudełku dmuchanej lalki pojawił się w Londynie z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Plakat...

10 marca 2004

Grey Global Group zanotowała 9-proc. wzrost przychodów

Dla Grey Global Group czwarty kwartał ub.r. był pomyślny pod względem finansowym. Grupa osiągnęła zysk netto na poziomie 14,7 mln...

10 marca 2004

Dwa domy mediowe MediaCom łączą się w Szwecji

Szwedzkie domy mediowe Media Broker i Gester & Co należące do grupy MediaCom łączą się. Nowa firma będzie się nazywać...

10 marca 2004

12 wyróżnień dla tytułów G+J w Niemczech

Na rozdaniu LeadAwards 2004 w Niemczech w ubiegłym tygodniu tytuły "Stern", "Qvest" i "Financial Times Deutschland" należące do G+J zdobyły...

10 marca 2004

Virgin planuje na lato start muzycznego serwisu w internecie

Spółka Virgin Digital będąca częścią należącej do Richarda Bransona grupy firm zamierza pójść w ślady należącego do Apple internetowego serwisu...

10 marca 2004

Zenith Optimedia zdobył budżet Ferrero wart 20 mln dol.

Firma Ferrero wybrała dom mediowy Zenith Optimedia Group do obsługi swojego amerykańskiego budżetu mediowego. Wartość tego budżetu szacowana jest na...

11 marca 2004

Puma zaprosiła sportowców z Jamajki do swojej kampanii telewizyjnej

Puma po raz pierwszy startuje w Stanach Zjednoczonych z kampanią telewizyjną. Jest ona częścią globalnej strategii promocyjnej. Aktywność Pumy łączy...

11 marca 2004

Serwis 118 118 pokazuje w reklamie policjantów w sportowych strojach

Serwis telefoniczny 118 118 ujawnił szczegóły ocenianej na 10 mln funtów kampanii reklamowej, w której wystąpią ubrani na sportowo policjanci....

11 marca 2004

Forrester: Google może mieć kłopoty z konkurencją

Im bliżej do zapowiadanej publicznej emisji akcji firmy Google, właściciela popularnej na całym świecie wyszukiwarki internetowej, tym głośniej analitycy mówią,...

11 marca 2004

Agencja Joshua zdobyła budżet piwa Cobra Beer

Brytyjskie piwo Cobra Beer, pozycjonujące się w segmencie premium, wybrało agencję Joshua (Grey Global Group) do obsługi kreatywnego budżetu wartego...

11 marca 2004

Firma Gap zawęziła listę agencji do obsługi marki Old Navy

Firma Gap zawęziła do pięciu listę agencji reklamowych, które wzięły udział w przetargu kreatywnym organizowanym dla marki Old Navy, na...

11 marca 2004

BMW Group wybrany na Reklamodawcę Roku na festiwalu w Cannes

Prezes zarządu BMW Helmut Panke odbierze na tegorocznym międzynarodowym festiwalu reklamy Cannes Lions nagrodę dla BMW - tytuł Reklamodawcy Roku....

12 marca 2004

Aegis przedstawia wyniki za 2003 r. i zapowiada koniec recesji w reklamie

Grupa reklamowa Aegis przedstawiła swoje wyniki finansowe za rok 2003. Zyski przed opodatkowaniem wzrosły, co zdaniem kierownictwa grupy jest dowodem...

12 marca 2004

KFC zmienia wystrój wnętrz restauracji

Sieć restauracji KFC na terenie Wielkiej Brytanii zdecydowała się na zmiany wyglądu restauracji, a także uniformów pracownicznych i opakowań, w...

12 marca 2004

Publicis Groupe zamierza nabywać firmy BTL

Publicis Groupe zamierza nabywać firmy BTL w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji. Taką deklarację ogłosił Maurice Levy, chief executive sieci...

12 marca 2004

Marki Campari sponsorem serii muzycznej w MTV Europe

Marka Campari (Campari Group) została sponsorem nowego programu muzycznej stacji telewizyjnej MTV Europe - "MTV Poleca". W ten sposób marketer...