M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 marca 2004

Air France prowadzi przetarg na globalny budżet mediowy

Linie lotnicze Air France prowadzą przegląd ofert w zakresie planowania i zakupu mediów. Globalny budżet firmy jest szacowany na 30...

15 marca 2004

Branża reklamowa krytykuje propozycje Food Standards Agency

Środowisko reklamowe skrytykowało nowe propozycje Food Standards Agency (FSA) dotyczące sposobu, w jaki ma być formułowana reklama skierowana do dzieci....

15 marca 2004

Były menedżer Cannes Lions zakłada własną firmę marketingową

Romain Hatchuel, wcześniej chief executive festiwalu reklamowego Cannes Lions, a także director of global business w Euro RSCG Worldwide, zakłada...

15 marca 2004

Fiat zaprzecza pogłoskom o paneuropejskim przetargu na budżet BTL

Fiat zaprzeczył pogłoskom o tym, jakoby paneuropejski budżet BTL firmy miał być przedmiotem przetargu. Obecnie jest on obsługiwany przez agencję...

15 marca 2004

Unilever eksponuje logo korporacyjne na swoich produktach

Unilever zdecydował, że będzie w większym stopniu niż do tej pory eksponować logo korporacyjne na wszystkich produktach, jakie ma w...

15 marca 2004

John Perriss, chief executive ZenithOptimedia Group, odchodzi z firmy

John Perriss, worldwide chief executive ZenithOptimedia Group (Publicis Groupe), odchodzi z firmy. Obecnie ustalane są warunki jego odejścia. Perriss jest...

15 marca 2004

Renee Bernhard objęła stanowisko global brand directora w 141

Renee Bernhard dołączyła do zespołu firmy marketing services 141 (WPP Group), gdzie objęła stanowisko global brand directora. Bernhard będzie odpowiedzialna...

16 marca 2004

Colgate-Palmolive wprowadzi nowy brand pasty do zębów na rynki europejskie

Niemiecki producent kosmetyków i artykułów do higieny jamy ustnej Colgate-Palmolive zamierza wprowadzić na rynki europejskie nowy brand pasty do zębów....

16 marca 2004

Colgate-Palmolive wprowadzi nowy brand pasty do zębów na rynki europejskie

Niemiecki producent kosmetyków i artykułów do higieny jamy ustnej Colgate-Palmolive zamierza wprowadzić na rynki europejskie nowy brand pasty do zębów....

26 marca 2004

Agencja reklamowa M&C Saatchi chce rozpocząć ekspansję w Europie

Agencja reklamowa M&C Saatchi planuje debiut na londyńskiej giełdzie, aby zdobyć pieniądze na przyspieszenie swojej europejskiej ekspansji. Szacowana wartość agencji...

26 marca 2004

Analitycy rynku spekulują na temat zawyżenia wyników finansowych przez Publicis Groupe

Magazyn "Marketing Services Financial Intelligence" ogłosił na swoich łamach, że rezultaty finansowe podawane przez Publicis Groupe mijają się z rzeczywistą...

26 marca 2004

Publicis Groupe wprowadza zmiany w należących do niej sieciach domów mediowych

Dwie sieci domów mediowych wchodzące w skład Publicis Groupe reorganizują swój zarząd i uruchamiają nowe podmioty. Dom mediowy Starcom USA...

26 marca 2004

Absolut Spirits Co. rozpoczyna globalną kampanię CRM dla marki Absolut

Firma Absolut Spirits Co. rozpoczyna realizację pierwszego w historii międzynarodowego programu zarządzania relacjami z klientem (customer relationship management - CRM)...

26 marca 2004

Coca-Cola zawiesiła plany rozwoju marki wody Dasani

Koncern Coca-Cola zawiesił plany ponownego wprowadzenia na rynek Wielkiej Brytanii oczyszczonej wody bieżącej pod marką Dasani. W ostatnim czasie wycofano...

26 marca 2004

Panasonic prowadzi przetarg na paneuropejski budżetu telefonów

Japoński koncern elektroniczny Panasonic prowadzi przegląd ofert domów mediowych związany z obsługą budżetu reklamowego telefonów w Europie. Jego wysokość szacuje...

29 marca 2004

Gates, Wunderman i Deutsch będą debatować na szczycie zorganizowanym przez MSN

Lester Wunderman, założyciel firmy marketing services Wunderman (WPP Group), będzie jednym z prelegentów na konferencji poświęconej zagadnieniom direct marketingu oraz...

29 marca 2004

Saatchi & Saatchi Healthcare wygrała budżet leku Plavix wartości 70 mln dol.

Firmy farmaceutyczne Bristol-Myers Squibb i Sanofi-Synthelabo przekazały amerykański budżet reklamowy wspólnie produkowanego leku Plavix agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Healthcare...

29 marca 2004

M&C Saatchi przygotuje projekt promocyjny na rzecz wyjazdów do USA

US Department of Commerce powierzył agencji M&C Saatchi budżet promocyjny projektu marketingowego, który ma zintensyfikować wyjazdy turystyczne do Stanów Zjednoczonych....

29 marca 2004

Rząd brytyjski planuje kampanię pod hasłem "Upijanie się nie jest modne"

Departament Zdrowia i COI Communications w Wielkiej Brytanii zamierzają zrealizować kampanię reklamową skierowaną do młodych ludzi, a opatrzoną hasłem "Upijanie...

29 marca 2004

Mina będzie odpowiedzialny za kreację Leo Burnett w regionie EMEA

Basil Mina awansował w strukturach sieci agencyjnej Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe). Objął stanowisko regional creative directora w regionie EMEA...

29 marca 2004

Lowery będzie nadzorował prace sieci Grey Global Group w Europie

John Lowery zajmie się koordynacją i planowaniem działań podejmowanych przez sieć agencyjną Grey Global Group w regionie EMEA. Wcześniej pracował...

30 marca 2004

Viacom chce uruchomić telewizję dla homoseksualistów

Koncern Viacom, właściciel m.in. MTV, planuje uruchomienie nowego kanału telewizyjnego skierowanego do homoseksualistów. Jest to efekt rosnącej popularności tego typu...

30 marca 2004

Unilever obcina o 40 proc. bonus dla prezesa

Niall Fitzgerald, prezes koncernu Unilever, otrzyma za ubiegły rok bonus mniejszy o 40 proc. w stosunku do planowanego ze względu...

30 marca 2004

JCDecaux podpisał kontrakt z władzami Nowego Jorku wart 1 mld dol.

Koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux zawarł 10-letnią umowę z władzami Nowego Jorku dotyczącą prowadzenia reklamy na tzw. meblach miejskich. Szacuje się,...

30 marca 2004

Fox Kids rozpoczyna promocję online lodów Power Rangers

Fox Kids rozpoczyna współpracę z firmą Brand Innovations, produkującą m.in. gadżety promocyjne, i niezależną agencją Connexus Group specjalizującą się w...

30 marca 2004

"The New York Times" oferuje zakup reklamy z "paneuropejskim zasięgiem"

"The New York Times" ("NYT") rozpoczął współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej w Europie do "International Herald Tribune" ("IHT") i...

30 marca 2004

Hilary Swank będzie reklamować bieliznę Calvina Kleina

Aktorka i modelka Hilary Swank będzie twarzą najnowszej kampanii reklamowej linii bielizny Sensual Support marki Calvin Klein. Nowa kolekcja wejdzie...

31 marca 2004

Gates przestrzega reklamodawców: telewizja będzie się zmieniać

Bill Gates, prezes Microsoftu, na dorocznym, piątym już z kolei zebraniu MSN Strategic Account Summit, na które zapraszani są przedstawiciele...

31 marca 2004

Michael Owen wystąpi w reklamie Persila

Piłkarz Liverpoolu Michael Owen wystąpi w brytyjskiej reklamie Persila. Spot został stworzony przez agencję J. Walter Thompson. W Wielkiej Brytanii...

31 marca 2004

Sukces brytyjskiej kampanii antynikotynowej, która bulwersowała widzów

The British Heart Foundation (BHF) jest bardzo zadowolona ze swojej najnowszej kampanii antynikotynowej, pomimo że odbierała skargi od widzów zbulwersowanych...

31 marca 2004

Koncern Cola-Cola wprowadza nową niskokaloryczną colę

Coca-Cola Company wprowadza na rynek amerykański nową colę ze zmniejszoną ilością kalorii. Koncern zamierza wprowadzić napój 4 lipca br., czyli...

31 marca 2004

Coca-Cola i McDonald's są oskarżane o hipokryzję w związku ze sponsorowaniem olimpiady

Koncerny Coca-Cola i McDonald's są oskarżane o hipokryzję w związku z ich zaangażowaniem w sponsorowanie olimpiady z jednoczesnym związkiem z...

1 kwietnia 2004

Pierwsza od 12 lat kampania vanów Vauxhall w brytyjskiej telewizji

Agencja Lowe przygotowała kreację pierwszej od 12 lat telewizyjnej kampanii reklamowej samochodów typu van produkowanych przez koncern Vauxhall. Spoty nowego...

1 kwietnia 2004

Firma reklamy zewnętrznej Maiden odnotowała spadek zysków

Firma reklamy zewnętrznej Maiden Group odnotowała 17-proc. spadek zysku - z 6,4 mln w 2002 do 5,3 mln funtów w...

1 kwietnia 2004

Firma marketingowa Buongiorno Vitaminic prowadzi akcję przeciwko HIV

Buongiorno Vitaminic (BV), firma zajmująca się usługami z zakresu marketingu mobilnego, przygotowała kampanię społeczną w ramach walki z wirusem HIV...

1 kwietnia 2004

David Patton będzie odpowiedzialny za markę PlayStation w Europie

Chris Deering, który objął stanowisko szefa koncernu Sony Europe w ramach restrukturyzacji paneuropejskich struktur marketingowych, powołał Davida Pattona na stanowisko...

1 kwietnia 2004

Dom mediowy MindShare wygrał budżet American Express

Firma American Express przekazuje swój budżet mediowy domowi MindShare (WPP Group). Ten dom mediowy będzie odpowiedzialny za globalną politykę związaną...

2 kwietnia 2004

Sony Ericsson prowadzi przegląd ofert dotyczący globalnego budżetu mediowego

Producent telefonów komórkowych Sony Ericsson rozpoczął przegląd ofert dotyczący obsługi globalnego budżetu planowania i zakupu mediów wartego 30 mln funtów....

2 kwietnia 2004

Ros King będzie odpowiedzialna za globalny budżet Krafta w sieci JWT

Ros King, dotychczasowy chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson (JWT) w Londynie, została awansowana. Będzie odpowiadać w nowojorskiej centrali...

2 kwietnia 2004

Dennis Publishing planuje debiut magazynu "Maxim" w Chinach

Wydawnictwo Dennis Publishing wprowadzi na chiński rynek męski magazyn "Maxim", który będzie kierowany do mężczyzn w wieku 25-35 lat. Firma...

2 kwietnia 2004

Sieci handlowe protestują przeciwko kampanii społecznej o zdrowiu seksualnym

Wysiłki rządu brytyjskiego zmierzające do uświadamiania młodych dziewcząt w zakresie zdrowia seksualnego zakończyły się fiaskiem. Sieci sklepów sprzedające młodzieżową odzież:...

2 kwietnia 2004

Kontrowersje wokół wynagrodzenia Sorrella, który wdraża nową strategię WPP Group

Po raz kolejny pojawiły się kontrowersje wokół zmian wprowadzanych w WPP Group przez Martina Sorrella, chief executive holdingu. Tym razem...

2 kwietnia 2004

Saatchi rozpocznie obsługę paneuropejskiego budżetu marki Lexus

Sieć agencji reklamowych Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu strategii i kreacji reklamowej marki samochodów Lexus w...

5 kwietnia 2004

Oracle prowadzi przegląd ofert w zakresie budżetu mediowego wartego do 50 mln dol.

Producent oprogramowania komputerowego firma Oracle Corp. rozpoczął przegląd ofert domów mediowych w zakresie obsługi swojego międzynarodowego budżetu planowania i zakupu...

5 kwietnia 2004

Procter & Gamble rozpoczął przegląd ofert planowania mediów

Procter & Gamble (P&G) rozpoczął na rynku amerykańskim przegląd ofert dotyczących planowania mediów. Obecnie koncern jest w tym zakresie obsługiwany...

5 kwietnia 2004

Philippe Bernard przejdzie z Lowe Europe do Initiative Worldwide

Philippe Bernard obejmie stanowisko EMEA president w Initiative Worldwide, gdzie zastąpi Sergio Lorca. Dotychczas pracował w Lowe Europe. Nowe obowiązki...

5 kwietnia 2004

Media Planning Group będzie kontynuowała obsługę Air France

Sieć domów mediowych Media Planning Group (MPG) będzie nadal obsługiwać globalny budżet planowania i zakupu mediów francuskich linii lotniczych Air...

5 kwietnia 2004

Ronaldo, Figo i Ronaldinho wystąpią w najnowszych reklamach Nike

Gwiazdy światowej piłki nożnej - Brazylijczycy Ronaldo i Ronaldinho oraz Portugalczyk Figo - wystąpią w najnowszych spotach reklamowych firmy Nike,...

5 kwietnia 2004

ZenithOptimedia tworzy nową strukturę pod nazwą Alliance Consulting

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia poinformowała o utworzeniu nowej struktury o nazwie Alliance Consulting (AC), która zajmie się usługami z zakresu...

5 kwietnia 2004

Ogilvy & Mather przygotowała globalną kampanię marki Castrol

Sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather przygotowała globalną kampanię reklamową olejów silnikowych marki Castrol. W działaniach reklamowych zostały wykorzystane spoty...