M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 kwietnia 2004

PSA planuje przetargi na budżety mediowe Peugeot i Citroena w kilku krajach europejskich

Grupa PSA, w której skład wchodzą koncerny Peugeot i Citroen, planuje przetarg na oceniany na 76 mln funtów brytyjski budżet...

6 kwietnia 2004

Rok 2004 będzie udany dla największych grup reklamowych

Giganci światowej reklamy, m.in. WPP Group i Interpublic Group of Cos, znajdą się wśród największych zwycięzców w 2004 r., na...

6 kwietnia 2004

Kolejne zawirowania wokół osoby Martina Sorrella z WPP Group

Kierownictwo WPP Group wycofało się z planów kontrowersyjnego wynagrodzenia dla Martina Sorrella, chief executive WPP, który chce restrukturyzować tę sieć,...

6 kwietnia 2004

McCann powrócił do hasła "Just one Cornetto" w reklamie lodów Love Potions

Agencja reklamowa McCann-Erickson ponownie wykorzystała hasło reklamowe "Just one Cornetto" w telewizyjnej kampanii reklamowej lodów Cornetto Love Potions marki Wall...

6 kwietnia 2004

P&G sprzedaje markę Sunny Delight

Procter & Gamble (P&G) sprzedaje marki napojów Sunny Delight i Punica. Nabywcą jest fundusz private equity J.W. Childs Associates, kwoty...

7 kwietnia 2004

Europa przegania USA w dziedzinie e-mail marketingu

Firma DoubleClick, monitorująca m.in. rynek reklamy internetowej na świecie, przeprowadziła w ostatnim kwartale 2003 r. badanie dotyczące wskaźnika "klikalności" (clickthrough...

7 kwietnia 2004

Tesco uruchamia sieć TV w swoich sklepach

Sieć hipermarketów Tesco uruchamia w Wielkiej Brytanii wewnętrzną sieć telewizyjną. W sklepach instaluje się ekrany plazmowe, na których będą pokazywane...

7 kwietnia 2004

Toyota poszukuje agencji dla działań marketingu wirusowego

Koncern Toyota Motor Sales USA prowadzi rozmowy z 3 agencjami reklamowymi, które miałyby się zająć wartym 10 mln dol. budżetem...

7 kwietnia 2004

Fidel Castro wygrał w USA pierwszą bitwę o cygara

Fidel Castro wygrał w sądzie rejonowym sprawę wniesioną przeciwko nowojorskiej firmie General Cigar. Firma ta produkuje własną wersję ulubionego przez...

7 kwietnia 2004

Deutsche Telekom ogłasza przetarg wart 450 mln dol.

Deutsche Telekom rozpoczął przegląd ofert przetargowych na planowanie i zakup mediów w pięciu krajach europejskich. Budżet szacowany jest na 400-450...

8 kwietnia 2004

Google i Yahoo! ograniczają promocje hazardu w internecie

Google i jego największy rywal wśród wyszukiwarek internetowych Yahoo! zawarły porozumienie mające na celu ograniczenie promocji związanych z grami hazardowymi...

8 kwietnia 2004

BBC włącza się w kampanię walki z otyłością i zmienia umowy licencyjne

BBC włącza się w kampanię walki z otyłością. Firma zapowiedziała, że wycofa się z działań promujących niezdrową żywność wśród dzieci...

8 kwietnia 2004

Motywy seksualne w marketingu dwóch brytyjskich producentów wódki

The Portman Group, organizacja zrzeszająca producentów alkoholu, krytykuje dwóch wytwórców wódki za użycie w celach marketingowych motywów seksualnych. Chodzi m.in....

8 kwietnia 2004

Murdoch przewiduje gładkie zwycięstwo George'a Busha w nadchodzących wyborach

Szef koncernu mediowego News Corporation Rupert Murdoch przewiduje, że George Bush łatwo wygra wybory o drugą kadencję prezydencką dzięki silnej...

8 kwietnia 2004

British Airways ruszają z globalną kampanią pod hasłem "The way to fly"

Linie lotnicze British Airways przygotowały globalną kampanię reklamową pod hasłem "The way to fly", które zastąpiło dotychczas wykorzystywane "The world's...

9 kwietnia 2004

Unilever chce zmienić postrzeganie marki Knorr

Agencja reklamowa Michaelides & Bednash (M&B) z Londynu została wiodącą agencją dla marki Knorr koncernu Unilever Bestfoods, po tym jak...

9 kwietnia 2004

Kreatywni Wieden & Kennedy założyli agencję 72 and Sunny

John Boiler, Glenn Cole i Robert Nakata, byli kreatywni z agencji reklamowej Wieden & Kennedy, wraz z Gregiem Perlotem, poprzednio...

9 kwietnia 2004

Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services i PR

Holding reklamowy Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services. W tym kierownictwo grupy upatruje możliwości zwiększania zysków. Publicis Groupe jest...

9 kwietnia 2004

Reklama Smirnoffa w aurze zimnej wojny

W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania marki Smirnoff z portfolio Diageo pod hasłem "Not the usual". Reklamy, które przygotowała agencja J....

9 kwietnia 2004

Sieci FCB i Publicis będą obsługiwać budżet Weight Watchers w Europie

Weight Watchers, producent preparatów odchudzających, powierzył obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego sieciom agencji reklamowych FCB i Publicis. Jego wysokość szacuje się...

9 kwietnia 2004

Nielsen Media Research odkłada wprowadzenie nowych mierników

Firma badawcza Nielsen Media Research odłożyła w czasie wprowadzenie na rynek nowojorski nowych urządzeń do pomiaru lokalnej widowni telewizyjnej. Spółka...

13 kwietnia 2004

Operator telefonii komórkowej O2 wprowadza usługę Happy Hour

Operator telefonii komórkowej O2 rozpoczął kampanię reklamową wspierającą ofertę Happy Hour. Mieszkańcy Londynu mogą między godzinami19 i 20 każdego dnia...

13 kwietnia 2004

Mitsubishi planuje wsparcie reklamowe europejskiego debiutu modelu Grandis

Mitsubishi Motors Europe przygotowuje europejską kampanię reklamową, która wesprze debiut nowej marki samochodu Grandis. Będzie to model samochodu z segmentu...

13 kwietnia 2004

Publicis Groupe zakłada firmę public relations Publicis Consultans

Publicis Groupe otworzył w Wielkiej Brytanii firmę public relations o nazwie Publicis Consultans. Spółka powstała na bazie lokalnego oddziału Rowland...

13 kwietnia 2004

Daewoo szuka partnerów do europejskiej kampanii skierowanej do młodych kobiet

Daewoo poszukuje w Europie firm partnerskich, które wspólnie z tym koncernem będą promować modele samochodów Matiz i Kalos wśród młodych...

13 kwietnia 2004

Fischer będzie odpowiedzialna w MindShare za globalny budżet AmEx

Katja Fischer zajmie się globalną obsługą mediową budżetu American Express w ramach struktur sieci domów mediowych MindShare Worldwide. Wcześniej pracowała...

13 kwietnia 2004

Elle Macpherson udzieli wsparcia Breakthrough Breast Cancer

Popularna modelka Elle Macpherson będzie bohaterką kampanii społecznej dotyczącej przeciwdziałania chorobom nowotworowym piersi u kobiet prowadzonej pod hasłem "Fashion Targets...

14 kwietnia 2004

Metro wyda specjalną edycję dziennika w związku z olimpiadą w Atenach

Wydawnictwo Metro International planuje wydanie specjalnej edycji bezpłatnego dziennika, którego zawartość będzie poświęcona informacjom z tegorocznej olimpiady w Atenach. Gazeta...

14 kwietnia 2004

Robin Steinberg z Carata szefem nowego departamentu MediaVest w USA

Dom mediowy MediaVest w USA, należący do grupy Starcom MediaVest, otwiera nowy dział odpowiedzialny za zakup mediów drukowanych. Szefem tego...

14 kwietnia 2004

Yahoo! notuje rekordowy wzrost przychodów

Widoczne są już oznaki ożywienia rynku reklamowego online - Yahoo! raportuje jeden z najsilniejszych kwartałów w swojej historii. Firma osiągnęła...

14 kwietnia 2004

Agencje PHD i Abbott Mead Vickers będą ściślej współpracować

Project Seed to nowa inicjatywa powstała z połączenia grupy strategicznych planerów agencji PHD i zespołu kreatywnego i strategicznego agencji Abbott...

14 kwietnia 2004

The Interpublic Group wypłaca bonusy niezależnie od finansowych kłopotów

The Interpublic Group wydała ponad 41,4 mln dol. na bonusy wypłacone szefom holdingu, do którego należy m.in. sieć McCann-Erickson. Według...

14 kwietnia 2004

W Wielkiej Brytanii wzrosły wydatki na systemy CRM

Wydatki na systemy CRM i inne technologie związane z marketingiem w Wielkiej Brytanii wzrosły po raz pierwszy od trzech lat....

15 kwietnia 2004

Prawa do transmisji Premier League sprzedane za rekordową sumę 250 mln funtów

Jak donosi brytyjski dziennik "The Observer", kluby piłkarskie grające w brytyjskiej ekstraklasie sprzedały prawa do transmisji tegorocznych rozgrywek Premier League...

15 kwietnia 2004

Nokia zaangażowana w ochronę indonezyjskich orangutanów

Ogilvy Public Relations w Indonezji prowadzi kampanię w imieniu Nokia Mobile Phones Indonesia, mającą na celu ochronę zagrożonych indonezyjskich orangutanów....

15 kwietnia 2004

BBC World kieruje wiosenną kampanię internetową do ludzi młodych

Stacja telewizyjna BBC World kieruje swoją wiosenną kampanię reklamową prowadzoną w internecie do młodych ludzi, przede wszystkim związanych z biznesem....

15 kwietnia 2004

Agencja Leagas Delaney będzie współpracować z ONZ

Agencja Leagas Delaney będzie współpracować z ONZ przy promocji akcji Millennium Development Goals. Program ten ma na celu eliminację najbardziej...

16 kwietnia 2004

Program telewizyjny "Playmakers" budzi kontrowersje wśród widzów

Brytyjski kanał FX 289 wprowadzi na antenę kontrowersyjny program "Playmakers" poświęcony futbolowi amerykańskiemu. W Stanach Zjednoczonych w telewizji ESPN seria...

16 kwietnia 2004

"Cosmopolitan" chce dotrzeć do młodego czytelnika i szuka agencji reklamowej

Brytyjski magazyn "Cosmopolitan" szuka agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową z młodymi czytelnikami pisma. Będzie to pierwszy od...

16 kwietnia 2004

Carat i MPG rozmawiają z P&G o obsłudze planningowej koncernu

Domy mediowe Carat i Media Planning Group (MPG) prowadzą rozmowy z koncernem Procter & Gamble (P&G) o obsłudze jego budżetu...

16 kwietnia 2004

Tim Love został szefem obsługi klientów globalnych w sieci TBWA

Tim Love będzie nadzorował kontakty TBWA z największym globalnym klientem Nissanem i odpowiadał jako współzarządzający G1 Worldwide za współpracę pomiędzy...

16 kwietnia 2004

Maxxium odświeża wizerunek likieru Cointreau

Koncern Maxxium zamierza zainwestować budżet promocyjny w odświeżenie marki likieru Cointreau. Budżet tej operacji w Wielkiej Brytanii jest szacowany na...

16 kwietnia 2004

Unilever ogłosił przetarg na globalny budżet marki margaryn Flora

Koncern Unilever rozpisał przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego marki margaryn Flora. Jego wysokość szacuje się na blisko 25 mln...

19 kwietnia 2004

HSBC Group rozpoczyna globalny przetarg reklamowy

HSBC Group rozpoczyna globalny przetarg reklamowy. Budżet, o który walczą agencje, to 500 mln dol. W ubiegłym tygodniu przedstawiciele HSBC...

19 kwietnia 2004

Brytyjskie firmy łamią regulacje UE dotyczące e-mail marketingu

Jak wynika z badania firmy Pitney Bowes, zajmującej się m.in. monitoringiem e-mail marketingu, niemal połowa, i to również największych, firm...

19 kwietnia 2004

Budweiser łagodzi reklamy na terenie USA w związku z występem Janet Jackson

Budweiser zdecydował o złagodzeniu kampanii reklamowych na terenie USA w związku z falą purytanizmu, jaka przetoczyła się przez kraj po...

19 kwietnia 2004

P&G wycofuje dziecięce spoty Pringles

Procter & Gamble w USA wycofał z pasm programów dla dzieci spoty reklamujące chipsy Pringles. Nastąpiło to po interwencji The...

20 kwietnia 2004

Nowe narzędzie firmy Dynamic Logic ma mierzyć efektywność sponsoringu online

Jak twierdzi niezależna firma Dynamic Logic, jej nowe narzędzie badawcze o nazwie AdIndex Sponsorship ma pomóc marketerom i reklamodawcom w...

20 kwietnia 2004

Publicis & Hal Riney werbuje weterana branży, by wygrać przetarg HP

Agencja Publicis & Hal Riney (Publicis Groupe) walcząca o główną część globalnego budżetu directmarketingowego Hewlett-Packarda zwerbowała do pomocy Georga Tannenbauma...

20 kwietnia 2004

Jim Cantaloupo, CEO koncernu McDonald's, zmarł na atak serca

Jim Cantaloupo, chairman i chief executive officer sieci restauracji fast food McDonald's, zmarł w wieku 60 lat na atak serca....