M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 listopada 1999

Cesky Mobil powierzył swój budżet Y&R oraz MediaCom

Firma Cesky Mobil, czeski operator telefonii komórkowej, powierzyła swój budżet kreatywny praskiemu oddziałowi agencji Young & Rubicam. Budżet na zakup...

22 listopada 1999

BBH zwyciężyło w przetargu na obsługę linii British Midland

Londyńska agencja Bartle Bogle Hegarty zwyciężyła w przetargu na obsługę, wartego 16 mln USD, globalnego budżetu brytyjskich linii lotniczych British...

22 listopada 1999

W III kwartale br. zyski Greya spadły o 24 proc.

Wpływy netto agencji Grey Advertising w III kwartale br. spadły w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. o blisko 24 proc....

23 listopada 1999

Henkel ogłosił zakończenie współpracy z Lowe Group

Przedstawiciele niemieckiego koncernu Henkel poinformowali oficjalnie o zakończeniu ponad 40-letniej współpracy z Lowe Group. Agencja Lowe obsługiwała brand proszku do...

23 listopada 1999

Tempus Group przejął agencję Added Value

Tempus Group, w skład tego holdingu wchodzi dom mediowy CIA Medianetwork, przejął brytyjską agencję świadczącą usługi z zakresu doradztwa marketingowego...

24 listopada 1999

Hewlett-Packard rozpoczyna globalną kampanię

Firma Hewlett-Packard rozpocznie 1 grudnia br. długo oczekiwaną, wartą 200 mln USD, globalną kampanię reklamową. Została ona przygotowana przez agencję...

24 listopada 1999

USA - większe porcje w 2000 r. w restauracjach sieci Tricon

Należące do sieci Tricon Global Restaurants restauracje Taco Bell i Pizza Hut ujawniły założenia swojej polityki marketingowej w USA w...

24 listopada 1999

Procter & Gamble w 2000 r. rozszerzy linię Oil of Olay

W styczniu 2000 r. P&G zapowiedział rozszerzenie linii swoich kosmetyków Oil of Olay o dwa preparaty w ramach linii Total...

25 listopada 1999

UDV rozpoczyna wartą 160 mln USD kampanię słynnego Jasia

Koncern United Distilers & Vintners rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię najsłynniejszej na świecie whisky, czyli czerwonego Jasia Wędrownika. Wartą 160...

25 listopada 1999

Sukces debiutu "National Geographic" we Francji

Przedstawiciele Prisma Presse, francuskiego wydawcy "National Geographic", w oficjalnym oświadczeniu stwierdzili, że debiut tego magazynu we Francji wypadł nad wyraz...

29 listopada 1999

Procter wprowadzi przeciwbakteryjnego Ariela

Nowy proszek do prania będzie sprzedawany pod marką Ariel Hygiene Antibac i w lutym 2000 pojawi się na rynkach Niemiec,...

29 listopada 1999

Francuzi odrzucają ofertę Coca-Coli kupna Oranginy

Francuskie ministerstwo gospodarki i finansów ogłosiło w środę 24 listopada, że nie zgadza się na sprzedaż koncernowi Coca-Cola Co. Oranginy,...

29 listopada 1999

Optimedia wygrywa europejski budżet Tommy Hilfiger

Optimedia, należące do Publicis, wygrało europejski budżet medialny Tommy Hillfiger. Optimedia będzie się zajmować planowaniem i zakupem mediów dla Hillfigera,...

30 listopada 1999

Unilever zamierza przejąć Amora Maille za 745 mln USD

Przedstawiciele koncernu Unilever ujawnili plany przejęcia za sumę 745 mln USD francuskiego producenta przypraw, sosów i kostek bulionowych - firmę...

30 listopada 1999

CIA będzie w Holandii obsługiwać Henkla

W Holandii dom mediowy CIA Medianetwork zwyciężył w przetargu na obsługę, wartego 20 mln USD, budżetu koncernu Henkel przeznaczonego na...

2 grudnia 1999

Nike w USA skonsolidowało swój budżet w Wieden & Kenedy

W USA producent sprzętu sportowego, firma Nike poinformowała o skonsolidowaniu swojego, szacowanego na 350 mln USD budżetu reklamowego, w agencji...

2 grudnia 1999

Henkel wprowadzi zestaw Svit w Europie

Przedstawiciele koncernu Henkel poinformowali o wprowadzeniu na rynki takich krajów, jak: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, i państwa Beneluxu, zestawu do...

3 grudnia 1999

Henkel i japońska korporacja Lion połączyły siły

Henkel Group zawarł porozumienie z japońską firmą Lion Corporation w sprawie współdziałania na rynkach kosmetyków, detergentów i środków czystości do...

3 grudnia 1999

Sprzedaż poprzez Internet w USA wzrosła o 160 proc.

Według danych pochodzących z raportu sporządzonego przez Shop. org oraz Boston Consulting Group, sprzedaż za pośrednictwem Internetu w USA wzrosła...

6 grudnia 1999

France Telecom powierzył wart 25 mln budżet BDDP@TBWA

Francuski lider telekomunikacyjny France Telecom powierzył swój szacowany na 25 mln USD budżet reklamowy paryskiej agencji BDDP@TBWA. W finałowej fazie...

6 grudnia 1999

USA Ń McDonald's Corp. przejął bankrutującą sieć z Bostonu

Przedstawiciele McDonald's Corp. poinformowali o przejęciu bankrutującej sieci restauracji Boston Market, specjalizującej się w posiłkach z kurczaka. McDonald's zamierza przejąć...

7 grudnia 1999

Shell sprzedaje w Niemczech odzież na swoich stacjach

Paliwowy potentat, koncern Shell rozpoczął w Niemczech na swoich stacjach benzynowych sprzedaż artykułów odzieżowych począwszy od damskich apaszek a skońszywszy...

7 grudnia 1999

Francuska firma outdoorowa JC Decaux zwyciężyła w Glasgow

Francuska firma reklamy zewnętrznej JC Decaux zwyciężyła w przetargu publicznym ogłoszonym przez władze szkockiego miasta Glasgow, zamieszkanego przez 750 tys....

20 grudnia 1999

Grupa Casino rozpoczyna w Paryżu sprzedaż on-line

Przedstawiciele francuskiej Grupy Casino oświadczyli, że w związku z sukcesem projektu, który zadebiutował w Lyonie, tj. sprzedaży on-line artykułów oferowanych...

20 grudnia 1999

Belgijski browar Interbrew rozpoczyna produkcję w Rosji

Przedstawiciele belgijskiego browar Interbrew ogłosili rozpoczęcie produkcji swoich dwóch brandów Leffe i Stella Artois w Rosji. Będą one wytwarzane w...

21 grudnia 1999

W Paryżu zainstalowano największy ekran reklamowy

W stolicy Francji rozpoczęto instalowanie największego w Paryżu elektronicznego ekranu reklamowego o powierzchni 36 metrów kwadratowych. Zawiśnie on na najwyższym...

21 grudnia 1999

Francja -BDDP i Tequila wygrały budżet Marks & Spencer

Należące do Omnicom Group paryskie agencje BDDP & Fils oraz Tequila zwyciężyły w przetargu na obsługę budżetu angielskiej sieci supermarketów...

22 grudnia 1999

P&G wygrywa pierwszą rundę pojedynku z S.C. Johnson

Sąd w Nowym Jorku wydał decyzję o wstrzymaniu emisji porównawczej reklamy telewizyjnej firmy S.C. Johnson. W reklamie ściereczek Pledge Grab-It...

22 grudnia 1999

Colgate-Palmolive dociera do nowoczesnych filipińskich kobiet

Colgate-Plamolive Co. rozpoczął na Filipinach nową kampanię pasty do zębów Mintirise, skierowaną do nowoczesnych, niezależnych kobiet. 30-sekundowy spot przedstawia trzy...

23 grudnia 1999

Unilever opóźni przetarg w USA na obsługę budżetu medialnego

Według nieoficjalnych informacji, koncern Unilever przełożył w USA datę rozstrzygnięcia przetargu na obsługę wartego 515 mln USD budżetu przeznaczonego na...

23 grudnia 1999

Interpublic Group of Cos. zakupiło NFO Worldwide

Interpublic Group of Cos. (agencja Lowe Lintas & Partners Worldwide, dom mediowy Western Initiative Media Worldwide) poinformowała o zakupie akcji...

23 grudnia 1999

McCann przygotuje kampanię on-line dla VitaGo.

Frankfurckiemu oddziałowi agencji McCann-Erickson Worldwide został powierzony wart 10 mln USD budżet nowej niemieckiej firmy, oferującej sprzedaż kosmetyków za pośrednictwem...

24 grudnia 1999

Carat przejął wart 150 mln budżet mediowy BMG Ent.

Firma muzyczna BMG Entertainment Int. z Monachium powierzyła swój wart 150 mln USD budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów...

4 stycznia 2000

Francja - w 2000 roku 5-proc. wzrost wydatków na reklamę

Według analiz przedstawionych przez francuski instytut IP, w 2000 roku wydatki na reklamę w tym kraju wzrosną o 5 proc....

4 stycznia 2000

USA - Pfizer powierzył budżet wart 40 mln USD agencji D'Arcy

Potentat farmaceutyczny, amerykańska firma Pfizer, poinformował o powierzeniu wartego 40 mln USD budżetu swojego najnowszego leku przeciw migrenie, o nazwie...

5 stycznia 2000

Niemcy - Volvo powierzyło obsługę budżetu wartego 28 mln USD agencji Grey

Szwedzki producent samochodów Volvo, cześć koncernu Ford Motor's Co's Premier Automotive Group, powierzył budżet reklamowy warty 28 mln USD agencji...

6 stycznia 2000

IAA chce poprawić postrzeganie reklam przez Rosjan

Rosyjski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpocznie pod koniec stycznia kampanię w rosyjskich mediach, która ma poprawić postrzeganie reklam przez...

6 stycznia 2000

Niemcy, USA Đ P&G wprowadzi plastry ThermaCare

Procter & Gamble wprowadzi pod koniec stycznia plastry rozgrzewające ThermaCare. Produkt jest przeznaczony do łagodzenia bólów pleców i menstruacyjnych. Na...

7 stycznia 2000

Renault i Nissan wprowadzą wspólną strategię marketingu

Renault i Nissan zapowiedziały wprowadzenie nowej, wspólnej strategii sprzedaży i marketingu w Europie oraz rozwoju punktów dealerskich na głównych rynkach...

7 stycznia 2000

Renault i Nissan wprowadzą wspólną strategię marketingu

Renault i Nissan zapowiedziały wprowadzenie nowej, wspólnej strategii sprzedaży i marketingu w Europie oraz rozwoju punktów dealerskich na głównych rynkach...

10 stycznia 2000

Benckiser wprowadzi w Niemczech nowy proszek do prania

Firma Benckiser zapowiedziała wprowadzenie w Niemczech pastylek do prania w pralkach automatycznych o nazwie Calgonit Two in One. Według producenta...

10 stycznia 2000

Rosja - Pizza Hut powraca do Moskwy

Przedstawiciele sieci Pizza Hut zapowiedzieli na marzec ponowne otwarcie swojej restauracji w Moskwie. Planowane jest otworzenie w tym mieście dalszych...

10 stycznia 2000

USA Đ Sony podwyższa budżet reklamowy

Przedstawiciele Sony Electronics poinformowali, że w roku finansowym 2000 (rozpocznie się w marcu) budżet reklamowy koncernu zostanie podwyższony od 20...

11 stycznia 2000

Beiersdorf wprowadzi Hansaplast w całej Europie

Firma Beiersdorf zapowiedziała wprowadzenie na pozostałe europejskie rynki swojego najnowszego produktu o nazwie Hansaplast. Są to plastry przeciwgorączkowe, które po...

11 stycznia 2000

Niemcy Đ przetarg dla sieciowych agencji Bayera

W Niemczech, farmaceutyczny koncern Bayer ogłosił przetarg dla swoich agencji sieciowych do których należą: DDB Worldwide, BBDO Worldwide i Grey...

12 stycznia 2000

Wielka Brytania Đ Leo Group i Bartle Bogle Hegarty razem

Jak należało się spodziewać Leo Group i Bartle Bogle Hegarty zamierzają połączyć swoje domy mediowe w Wielkiej Brytanii Đ Starcom...

12 stycznia 2000

Procter & Gamble szuka nabywcy na dwa produkty pielęgnacyjne

P&G sprzeda dwie europejskie marki pielęgnacyjne do ciała. Ruch ten stanowi realizację planu koncentrowania się na najlepiej sprzedających się markach....

13 stycznia 2000

Dalsze szczegóły megafuzji AOL i Time Warner

Steve Case (dotychczasowy prezes AOL), nowy prezes multimedialnego giganta, który zostanie utworzony po przejęciu przez America Online koncernu Time Warner...

13 stycznia 2000

Szwedzki Ericsson sponsoruje rozgrywki i kluby piłkarskie

Szwedzki producent sprzętu telekomunikacyjnego podpisał trzyletnią umowę sponsoringową z Malmoe Footbal Leaugue Đ drugą co do wielkości organizacją w tym...

14 stycznia 2000

AMV/BBDO wygrało wart 100 mln USD budżet LetsBuyIt.com.

Londyński oddział Abbott Mead Vickers/BBDO zwyciężył w przetargu na obsługę, szacowanego na 100 mln USD, globalnego budżetu szwedzkiej firmy LetsBuyIt.com....