M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 kwietnia 2004

Camelot oferuje bilety loteryjne do nabycia przez telefony komórkowe

Firma interaktywna Camelot rozwija współpracę z głównymi brytyjskimi operatorami telefonii komórkowej. Jej przedmiotem jest zapewnienie klientom bezpiecznego zakupu biletów loteryjnych...

30 kwietnia 2004

Laburzyści chcą przyciągnąć wielki biznes przez PR

Partia laburzystowska w Wielkiej Brytanii prowadzi rozmowy ze współpracującymi z nią agencjami public relations dotyczące znalezienia sposobu na przyciągnięcie do...

30 kwietnia 2004

Firma kurierska TNT planuje przetarg na obsługę budżetu globalnego

Firma kurierska TNT zapowiedziała organizację przetargu na globalny budżet reklamowy usługi o nazwie TNT Express. Zaproszenia do udziału w nim...

4 maja 2004

Havas na ścieżce wzrostu, w Wielkiej Brytanii i USA wyniki nadal nie najlepsze

Havas powrócił do wzrostu w niektórych regionach w pierwszym kwartale br. po fatalnym ostatnim roku, ale wzrost ten w Wielkiej...

4 maja 2004

Uczestnicy reality show w ABC walczą o adopcję dziecka

Dzięki programom telewizyjnym typu reality show Amerykanie mogli już robić karierę zawodową, znaleźć partnera, a nawet zafundować sobie operację plastyczną....

4 maja 2004

Time Inc urealnia plany wskrzeszenia magazynu "Life"

Time Inc planuje ponownie wprowadzić kultowy tytuł "Life". Był i jest on znany m.in. dzięki wysokiej jakości zdjęciom, które zarejestrowały...

4 maja 2004

BBC obiecuje więcej sztuki i aktualności

Stacja BBC po przeglądzie swojej oferty programowej podjęła decyzję, że jej kanały będą oferowały więcej programów o sztuce i więcej...

4 maja 2004

JCDecaux notuje wzrost i przewiduje coraz lepsze wyniki do końca roku

Największa europejska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux zanotowała wzrost przychodów o 1,7 proc. i przewiduje dalszy wzrost do końca bieżącego roku....

4 maja 2004

Kategoria reklamy radiowej w Cannes

Organizatorzy międzynarodowego festiwalu reklamy Cannes Lions zapowiedzieli wprowadzenie nowej kategorii konkursowej, w której będą oceniane reklamy radiowe. Nagrody o nazwie...

5 maja 2004

Google potwierdza publiczną ofertę akcji

Larry Page i Sergey Brin, założyciele Google, jednej z najpopularniejszych na świecie wyszukiwarek internetowych, potwierdzili, że zostanie przeprowadzona publiczna sprzedaż...

5 maja 2004

Wzrost przychodów WPP o 6 proc.

WPP Group zanotowała za pierwszy kwartał br. ogólny wzrost przychodów o 6 proc. WPP określa przychody pochodzące z biznesu reklamowego...

5 maja 2004

Mitsubishi Motors Europe rozpoczyna agresywniejsze działania paneuropejskie

Mitsubishi Motors Europe (MME) wesprze auto Colt paneuropejską kampanią w mediach. Debiut rynkowy Colta to element długoterminowej strategii MME, która...

5 maja 2004

Firma Adshel wygrała przetarg outdoorowy wart 100 mln funtów

Należąca do Clear Channel firma Adshel wygrała przetarg outdoorowy wart 100 mln dotyczący Anglii. Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie nośników...

5 maja 2004

Kampania outdoorowa z nowym layoutem plakatów "The Economist" ma umocnić jego wizerunek

"The Economist" wystartował 1 maja z nową kampanią outdoorową. Od 20 lat tytuł współpracuje z BBDO. Nowa kampania wpisuje się...

5 maja 2004

Kampania Holsten Pils nawiązuje do starej XVI-wiecznej zasady prawa czystości

Agencja Fallon przygotowała kampanię piwa Holsten Pils, w której wykorzystano fakt, że piwo jest produkowane zgodnie ze starą XVI-wieczną zasadą...

5 maja 2004

Kontrowersyjne odejście menedżera z Leo Burnett do BBDO

Gary Topolewski, szef zespołu Chemistri w Leo Burnett obsługującego General Motors, przechodzi do BBDO Worldwide, aby pracować dla DaimlerChryslera. Topolewski...

5 maja 2004

Scarlett Johansson została twarzą firmy Louis Vuitton

Aktorka Scarlett Johansson będzie nową twarzą marki Louis Vuitton. Poprzednio tę markę promowała Jennifer Lopez. Louis Vuitton wykorzysta wizerunek Scarlett...

6 maja 2004

MTV Networks Europe wprowadza projekty badające zachowania młodzieży

MTV Networks Europe, właściciel telewizji muzycznej MTV, wprowadza dwa nowe narzędzia badawcze, które mają być oferowane klientom i agencjom reklamowym....

6 maja 2004

Tom Wass opuścił struktury sieci firm marketing services Tequila

Tom Wass, prezes i international CEO sieci firm marketing services Tequila (należącej do TBWA/Worldwide), opuścił struktury firmy w wyniku jej...

6 maja 2004

Nestle prowadzi prace nad zmianą wizerunku marek kawy

Koncern Nestle, który w swojej historii był przez różne grupy społeczne oskarżany o nieetyczne praktyki marketingowe, chce wprowadzić pod marką...

6 maja 2004

Neville Isdell stanie na czele koncernu Coca-Cola

Neville Isdell będzie nowym chairmanem i chief executive koncernu Coca-Cola, zastępując na tym stanowisku Douga Dafta, który przeszedł na emeryturę...

6 maja 2004

H&M wybrał Universal McCann do obsługi budżetu mediowego

Hennes & Mauritz, szwedzki producent odzieży, wybrał dom mediowy Universal McCann do obsługi budżetu mediowego tej firmy w Wielkiej Brytanii....

7 maja 2004

Ostatni odcinek serialu "Przyjaciele" budzi emocje u reklamodawców

Emisja ostatniego odcinka serialu komediowego "Przyjaciele" ("Friends") wywołała ogromne emocje wśród reklamodawców. Za 30-sekundowy spot reklamowy trzeba będzie zapłacić ok....

7 maja 2004

Wzrosty w Europie poprawiły zyski Grey Global o 43 proc.

Zyski Grey Global Group w pierwszym kwartale br. wzrosły o 43,9 proc. dzięki znaczącej poprawie biznesu w Europie i efektom...

7 maja 2004

Pepsi przygotowuje z siecią ABC największy w historii TV show promocyjny

Pepsi przygotowuje z amerykańską siecią telewizyjną ABC największy w historii telewizji show promocyjny "Play for a Billion". Organizatorzy gwarantują, że...

7 maja 2004

Omnicom tworzy strukturę zakupu mediów pod nazwą OPera

Należące do Omnicom Group domy mediowe OMD UK, Manning Gottlieb OMD i PHD Group utworzyły dom negocjacyjny o nazwie OPera....

7 maja 2004

Vodafone dostarczy system informacji lotniczej dla British Airways

Linie lotnicze British Airways i operator telekomunikacyjny Vodafone zawarły porozumienie, w myśl którego telekom dostarczy system informacji na temat dostępności...

7 maja 2004

IAB ogranicza pop-upy

Organizacja zrzeszająca firmy e-marketingowe Internet Advertising Bureau (IAB) chce ograniczyć liczbę reklam typu pop-up i pop-under. IAB zamierza w nowej...

10 maja 2004

Marketerzy zostali zobowiązani do przestrzegania nowych reguł marketingu mobilnego

Marketerzy brytyjscy korzystający z SMS-ów reklamowych zostali zobowiązani do przestrzegania nowego zbioru zasad postępowania, po tym jak liczba skarg na...

10 maja 2004

Unilever wybrał krótką listę agencji w globalnym przetargu marki Flora

Koncern Unilever wybrał trzy agencje reklamowe, które będą uczestniczyć w kolejnym etapie przetargu reklamowego dotyczącego obsługi globalnego budżetu marki margaryny...

10 maja 2004

Brody i Beckinsale zostali bohaterami spotów reklamowych Diet Coke

Aktorka Kate Beckinsale wystąpi w nowej amerykańskiej kampanii reklamowej Diet Coke produkowanej przez Coca-Cola Company. Razem z nią wystąpi zdobywca...

10 maja 2004

Bob Dylan chce być jurorem w amerykańskiej edycji "Idola"

Bob Dylan chce być jurorem w amerykańskiej edycji reality show "Idol". To kolejna, zdaniem fanów, kontrowersyjna decyzja legendy rocka. Wcześniej...

10 maja 2004

Festiwal Best Ads Never Seen nagrodzi najlepsze nigdy nieemitowane reklamy

Brytyjska branża reklamowa doczekała się nowego konkursu - festiwal pod nazwą Best Ads Never Seen ma pokazać te reklamy, które...

10 maja 2004

Hill & Knowlton będzie promować Londyn jako miejsce igrzysk olimpijskich w 2012 r.

Agencja public relations Hill & Knowlton zajmie się projektem promocyjnym, którego celem jest przekonanie 125 członków International Olympic Committee (IOC)...

10 maja 2004

HSBC opóźnia rozstrzygnięcie przetargu na obsługę globalnego budżetu

Bank HSBC zdecydował się opóźnić podjęcie decyzji o powierzeniu obsługi globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 600 mln...

10 maja 2004

Tetley wybrał do obsługi budżetu agencję Miles Calcraft Briginshaw Duffy

Producent herbaty Tetley wybrał w Wielkiej Brytanii agencję reklamową Miles Calcraft Briginshaw Duffy do obsługi swojego budżetu wartego 8 mln...

11 maja 2004

Young & Rubicam zajmie się kampanią reklamową na rzecz Toys'R'Us

Agencja reklamowa Young & Rubicam z Nowego Jorku wygrała przetarg na obsługę firmy zajmującej się sprzedażą zabawek Toys'R'Us. W przetargu...

11 maja 2004

Alan Shearer wystąpi w kampanii firmy Hi-Tech Media

Gwiazda angielskiego futbolu Alan Shearer wystąpi w kampanii reklamowej firmy Hi-Tech Media. Firma ta specjalizuje się w produkcji specjalnych urządzeń...

11 maja 2004

Michael Owen podpisał umowę z firmą odzieżową Burton

Piłkarz Liverpoolu Michael Owen podpisał umowę z firmą Burton oferującą odzież męską. Owen otrzyma 1 mln funtów za udział w...

11 maja 2004

LAUNCHcast - nowe radio online Yahoo! UK i British Telecom

Yahoo! UK i British Telecom uruchomiły nowy serwis radiowy online pod nazwą LAUNCHcast. Jego główną atrakcją jest możliwość głosowania przez...

11 maja 2004

Producenci jogurtów z probiotykami krytykowani za obietnice ich rzekomego dobroczynnego działania

Producenci napojów jogurtowych zawierających "prozdrowotne" kultury bakterii (tzw. probiotyki) w Wielkiej Brytanii coraz częściej są oskarżani o to, że nie...

12 maja 2004

Interpublic przestaje podawać dane dotyczące udziału nowego biznesu

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. zaprzestanie podawania danych dotyczących udziału nowego biznesu w przychodach grupy. Menedżerowie grupy argumentują, że...

12 maja 2004

Rośnie zainteresowanie reklamodawców turniejem piłkarskim Euro 2004

W Wielkiej Brytanii reklamodawcy rozpoczęli rywalizację o czas reklamowy wokół transmisji meczów mistrzostw Europy w piłce nożnej w Portugalii Euro...

12 maja 2004

MKOl przygotował kampanię z udziałem Nelsona Mandeli i Kofiego Annana

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) przygotowuje wartą 60 mln funtów kampanię reklamową z udziałem Nelsona Mandeli, pierwszego prezydenta RPA po upadku...

12 maja 2004

MediaCom rozpocznie obsługę europejskiego budżetu mediowego Deutsche Telekom

Należąca do Grey Global Group sieć domów mediowych MediaCom wygrała przetarg na obsługę europejskiego budżetu mediowego firmy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom...

12 maja 2004

Sue Chidler została odpowiedzialna za marketing firmy Levi's w Europie

Firma odzieżowa Levi's stworzyła jeden połączony departament marketingu i promocji obejmujący obszar Europy. Jego szefem została Sue Chidler. Wcześniej europejski...

13 maja 2004

OMD promuje się jako sieć kreatywnego planowania

Należąca do Omnicom Group sieć mediowa OMD odświeżyła swoją internetową witrynę korporacyjną i m.in. poprzez dodanie sekcji dla klientów podkreśla...

13 maja 2004

Reklama marki Armani Junior pokazuje dziecko w wyzywającej pozycji

Marka Armani Junior została ostro skrytykowana za kreację reklamy, która pokazuje dziecko z nagą klatką piersiową. Na layoucie widać siedzące...

13 maja 2004

Gwiazdy będą promować nową stronę internetową BBC

W najbliższym czasie BBC rozpocznie promocję swojej nowej strony internetowej. W kampanii wezmą udział gwiazdy: DJ Judge Jules, piosenkarka Katie...

13 maja 2004

HSBC przyznało grupie WPP swój wart 600 mln dol. budżet

Londyńska grupa finansowa HSBC wybrała agencje z grupy WPP do obsługi globalnego budżetu reklamowego po przetargu, w którym startowały także...