M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 maja 2004

Billetts chce poprawić efektywność globalnych działań w mediach

Audytor mediów firma Billetts zamierza wprowadzić na rynek produkt, którego celem jest poprawienie skuteczności działań mediowych podejmowanych przez marketerów. Narzędzie...

13 maja 2004

Levi Strauss planuje sprzedaż swojej marki Dockers

Koncern Levi Strauss & Co. podał, że planuje sprzedaż swojego brandu Dockers, która to marka generuje roczne dochody w wysokości...

13 maja 2004

Pop Tarts sponsorują program "Jackass" w brytyjskim MTV

Koncern Kellogg reklamuje Pop Tarts (wafelki nadziewane czekoladą) poprzez sponsoring kontrowersyjnego programu "Jackass" emitowanego w MTV w Wielkiej Brytanii. Spot...

13 maja 2004

Ellman odpowiedzialny za lody i mrożonki Unilevera w Europie

Bernd Ellman objął stanowisko group president w koncernie Unilever. Będzie odpowiedzialny za działania marketingowe wspierające sprzedaż lodów i mrożonek z...

14 maja 2004

Coca-Cola przygotowuje repozycjonowanie Diet Coke w USA

Pomimo kłopotów z produkcją filmu reklamowego koncern Coca-Cola Co. zamierza zaprezentować w najbliższych dniach w USA nowe opakowanie i wizerunek...

14 maja 2004

KFC w najnowszej kampanii promuje postawę fry pride

W obliczu malejącej sprzedaży i pogarszającego się wizerunku koncern KFC prowadzi w USA nową kampanię reklamową o nazwie "Chicken Capital...

14 maja 2004

Film "Shark Tale" chce przyciągnąć partnerów spoza branży spożywczej

Studio Dreamworks swoją najnowszą produkcją, bajką animowaną "Shark Tale", której amerykańska premiera planowana jest na 1 października br., próbuje przyciągnąć...

14 maja 2004

Cadbury przeprowadza poważne zmiany w amerykańskim oddziale napojów

Na początku maja rozpoczął się proces reorganizacji i modernizacji w departamentach każdego z oddziałów firmy Cadbury Schweppes Americas Beverages. Akcją...

14 maja 2004

Wrigley w najnowszej promocji gum do żucia postawi na walory prozdrowotne

Tegorocznym założeniem koncernu Wrigley Co. w USA jest wykreowanie pozytywnego wizerunku gumy do żucia jako wspomagającej poprawę pamięci, redukcję stresu...

14 maja 2004

GM rusza ostro do walki z konkurencją

General Motors Corp. zapowiedział zmianę wizerunku firmy przez zastosowanie bardziej agresywnej i innowacyjnej strategii marketingowej. Decyzję poprzedziła analiza monitoringu rynku...

14 maja 2004

Nielsen wprowadza usługę pomiaru wartości sponsoringu sportowego

Nielsen Sports, nowojorski oddział Nielsen Media Research, wprowadza usługę, która po raz pierwszy pozwoli zbadać wartość sponsoringu sportowego w telewizji....

14 maja 2004

Nowa strategia Xerox przynosi efekty

Kierownictwo Xerox Co. w USA postanowiło położyć większy nacisk na marketing i konsekwentnie realizować przyjętą w 2002 roku politykę, której...

14 maja 2004

T-Mobile uruchomił serwis informacyjny związany z Euro 2004

Brytyjski operator komórkowy T-Mobile uruchomił dla swoich abonentów specjalny serwis informacyjny związany z piłkarskimi mistrzostwami Europy UEFA Euro 2004. Posiadacze...

17 maja 2004

Film "Troja" będzie promowany w portalu Yahoo!

Yahoo! podpisało umowę z wytwórnią filmową Warner Bros dotyczącą promocji najnowszego filmu z udziałem Brada Pitta "Troja". Kampania w portalu...

17 maja 2004

Andrew Robertson został chief executive sieci BBDO na świecie

Andrew Robertson, chief executive agencji BBDO w Ameryce Północnej i prezes agencji na świecie, został awansowany na stanowisko chief executive...

17 maja 2004

McDonald's uruchamia wewnętrzny kanał telewizyjny

McDonald's jest kolejnym po Tesco koncernem związanym z żywnością, który uruchomi wewnętrzny kanał telewizyjny. Spółka podaje, że stanie się to...

17 maja 2004

Saatchi & Saatchi uruchomi olimpijską kampanię reklamową

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zakończyła prace nad swoją pierwszą kampanią reklamową sporządzoną dla the International Olympic Committee (IOC), która...

17 maja 2004

Reorganizacje francuskich domów sprzedaży prasy regionalnej

Regionalne gazety we Francji postanowiły wzmocnić swoją sprzedaż przez powołanie dwóch nowych domów sprzedaży w miejsce czterech istniejących. Ich plany...

18 maja 2004

David Benson został szefem planowania w sieci ZenithOptimedia

David Benson, dotychczas managing partner w sieci MindShare Worldwide, objął nowo utworzone stanowisko international head of communication planning w sieci...

18 maja 2004

Muzułmanie krytykują nową brytyjską policyjną kampanię antyterrorystyczną

W Wielkiej Brytanii muzułmanie krytykują nową policyjną kampanię antyterrorystyczną, w której kobiece oczy są prezentowane w czarnej obwódce. Na plakatach...

18 maja 2004

Koncern Volkswagen rozpoczyna kampanię mailingową Bora Highline

Koncern Volkswagen rozpoczyna kampanię mailingową związaną z marką Bora Highline. Jej celem będzie zwiększenie świadomości marki wśród menedżerów flot samochodowych...

18 maja 2004

Steve Richards objął funkcję global chief operating officera w Wolff Olins

Steve Richards, dawny dyrektor zarządzający agencji reklamowej Grey London, wrócił do stanowiska w kadrze zarządzającej. Tym razem trafił do firmy...

18 maja 2004

Arnaud Lagardre Człowiekiem Roku 2004 w Mediach według Cannes Lions Festiwal

Arnaud Lagardre (43 lata), prezes i dyrektor zarządzający Lagardre Group, jednej z największych grup mediowych na świecie, otrzyma 22 czerwca...

18 maja 2004

Telewizyjny kanał muzyczny MTV poszerza markę o prezerwatywy

MTV zdecydował się na opatrzenie swoją marką prezerwatyw. Decyzję uzasadnia tym, że ich zakup jest wciąż dla młodych ludzi sytuacją...

19 maja 2004

Berg opuszcza Euro RSCG MVBMS, Ron Bess dyr. regionalnym sieci

John Berg, prezes nowojorskiego biura Euro RSCG MVBMS, rozstał się z agencją po dwóch latach współpracy. Planuje otwarcie wraz z...

19 maja 2004

Markę Converse obsługuje w USA agencja Butler, Shine, Starn & Partners

Firma Sneaker, producent obuwia sportowego, wybrała do obsługi marki Converse agencję Butler, Shine, Stern & Partners z Kalifornii, powierzając jej...

19 maja 2004

Internetowa kampania Virgin Mobile z udziałem Christiny Aguilery

Brytyjski operator komórkowy Virgin Mobile, w którego najnowszej kampanii występuje kontrowersyjna piosenkarka Christina Aguilera (kreację kampanii przygotowała agencja Rainey Kelly...

19 maja 2004

Największa od 10 lat kampania wizerunkowa stacji benzynowych Esso

Firma paliwowa ExxonMobil, właściciel sieci stacji paliwowych Esso, przygotowuje w Wielkiej Brytanii największą od 10 lat kampanię reklamową. Działania będą...

20 maja 2004

Perrier wprowadza etykiety o erotycznym zabarwieniu

Producent wody mineralnej Perrier zdecydował się na dość ryzykowną zmianę etykiet - na ich nowych wersjach wydrukowano sylwetkę zmysłowej kobiety,...

20 maja 2004

Brytyjski Komitet Olimpijski pozywa do sądu firmę odzieżową Benetton

Brytyjski Komitet Olimpijski (BOA - The British Olympic Association) złożył pozew przeciwko firmie Benetton o bezprawne użycie symboliki olimpijskiej. Benetton...

20 maja 2004

Playboy TV zamierza obniżyć ceny i wprowadzić nowe produkty

Playboy TV zamierza zrewolucjonizować telewizję dla dorosłych w Wielkiej Brytanii. Chce to uczynić poprzez obniżkę cen, przeprowadzenie zmasowanej kampanii marketingowej...

20 maja 2004

Yell.com przygotował ofertę e-marketingową dla małych firm

Firma Yell, wydawca książek yellow pages w Wielkiej Brytanii, i operator portalu Yell.com przygotowały pakiet usług e-marketingowych dla małych i...

20 maja 2004

Raport Henrion Ludlow Schmidt wykazuje kłopoty we współpracy agencja reklamowa - klient

Jak wynika z raportu firmy brandkonsultingowej Henrion Ludlow Schmidt, wiele agencji reklamowych i marketingowych nie słucha swoich klientów, ale jedynie...

20 maja 2004

Akcjonariusze Interpublic Group of Cos. zirytowani wynikami holdingu

Akcjonariusze holdingu reklamowego Interpublic Group of Cos. (IPG) dali upust swojemu niezadowoleniu wynikami grupy oraz wielkością bonusów, jakie przyznano menedżerom...

21 maja 2004

Młodzi Brytyjczycy wydają wielokrotnie więcej na telefony komórkowe niż na muzykę

Najnowsze badanie firmy zajmującej się analizą rynku komórkowego MobileYouth pokazuje, że młodzi Brytyjczycy poniżej 25. roku życia wydają pięciokrotnie więcej...

21 maja 2004

Sieć NBC podpisała dwuletnią umowę z National Hockey League

Należąca do koncernu General Electric amerykańska sieć telewizyjna NBC rozwija ofertę sportową. Sieć podpisała właśnie dwuletnią umowę z National Hockey...

21 maja 2004

Toyota wybiera ZenithOptimedia do europejskiego launchu nowego auta

Toyota wybrała ZenithOptimedia do europejskiego launchu nowego auta planowanego na przyszły rok. To pierwszy przypadek, gdy ten japoński koncern przyznaje...

21 maja 2004

Masterfoods usuwa reklamy uznane przez czarnych mieszkańców Anglii za obraźliwe

Masterfoods został w Wielkiej Brytanii zmuszony do zdjęcia niemal 2 tys. billboardów reklamujących lody Galaxy. Powodem tej decyzji była skarga...

21 maja 2004

Zmiany na najwyższych stanowiskach w koncernie Procter & Gamble

Procter & Gamble Co. oznajmił dzisiaj o zmianach wprowadzonych w najwyższej kadrze zarządzającej. Najbardziej istotny krok dotyczy obsadzenia pozycji vice...

21 maja 2004

Mark Austin będzie odpowiedzialny za sieć Mediaedge:cia w Europie

Mark Austin objął stanowisko chief executive officera sieci domów mediowych Mediaedge:cia w regionie EMEA (Europa, Afryka i Bliski Wschód). Dotychczas...

21 maja 2004

Deutsche Telekom wyda 40 mln euro na rebranding na Węgrzech

Deutsche Telekom zdecydował się na rebranding marki węgierskiego operatora telefonii komórkowej Westel, która zmienia nazwę na T-Mobile. Budżet działań reklamowych...

21 maja 2004

Interpublic sprzedał udziały w Lowe Portugal

Interpublic sprzedał swoje udziały w agencji Lowe Portugal dwóm dyrektorom tej firmy. Ten ruch jest skutkiem globalnej strategii holdingu, która...

24 maja 2004

Jennifer Aniston będzie reklamować karty kredytowe Barclays Bank

Jennifer Aniston, gwiazda serialu telewizyjnego "Przyjaciele", którego emisja właśnie zakończyła się w Stanach Zjednoczonych, została bohaterem reklamy telewizyjnej Barclays Bank....

24 maja 2004

Nowe czekoladki Masterfoods wsparte kampanią za 7 mln dol.

Masterfoods wprowadza na rynek europejski nowe czekoladki pod marką Dove. Produkt, który adresowany jest do kobiet, będzie dostępny w sześciu...

24 maja 2004

HJ Heinz prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

HJ Heinz, producent ketchupu i innych przetworów warzywnych, rozpisał przetarg na obsługę paneuropejskiego budżetu mediowego. Jego wartość szacowana jest na...

24 maja 2004

Pięć agencji na short-liście przetargu na budżet directmarketingowy Star Alliance

Porozumienie przewoźników lotniczych Star Alliance wybrało sześć firm na krótką listę w prowadzonym przetargu na obsługę budżetu działań marketingu bezpośredniego,...

24 maja 2004

Jerry Seinfeld występuje z Supermanem w reklamie internetowej American Express

Jerry Seinfeld występuje w kolejnej, wyłącznie internetowej kampanii reklamowej American Express. W spocie wybiera się on na przejażdżkę z Supermanem....

24 maja 2004

Nutricia konsoliduje działania reklamowe na rynkach europejskich

Nutricia, producent żywności dla najmłodszych dzieci, wybrała trzy sieciowe agencje na short-listę do obsługi paneuropejskiego budżetu dwóch bradów - Cow...

24 maja 2004

Australia przeznacza 150 mln funtów na marketing

Australijska Komisja Turystyki odświeżyła swoją stronę internetową. To działanie jest jednym z elementów kampanii reklamowej, której wartość wyceniono na 150...

24 maja 2004

Agencje Lowe i BBH walczą o budżet marek Signal i Mentandent Unilevera

Unilever planuje przesunięcie paneuropejskiego budżetu reklamowego marek past do zębów Signal i Mentandent z agencji Lowe & Partners w Paryżu...