M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 maja 2004

Gates uważa, że blogi internetowe mogą być efektywniejsze biznesowo niż e-mail

Bill Gates, założyciel i szef koncernu Microsoft, na dorocznym spotkaniu z biznesmenami z innych dużych korporacji międzynarodowych stwierdził, że jego...

25 maja 2004

DLKW i Universal McCann będą obsługiwały brytyjski budżet ExxonMobil

Agencja Delaney Lund Knox Warren & Partners i dom mediowy Universal McCann wygrały przetarg na obsługę reklamową koncernu paliwowego ExxonMobil,...

25 maja 2004

Kontrowersje wokół spotu z kampanii Parlamentu Europejskiego

W Wielkiej Brytanii kampania związana ze zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego budzi kontrowersje. Przygotowany na potrzeby kampanii kinowej spot...

25 maja 2004

EuroContactPool dodaje dane z Grecji do swojej bazy

Właściciel paneuropejskiej bazy BtoB EuroContactPool dołączył do swoich zbiorów dane firm z Grecji. Firma twierdzi, że jest numerem jeden w...

25 maja 2004

Marks & Spencer potępiony za sprzedaż alkoholu w opakowaniu zbliżonym do butelki perfum

Sieć Marks & Spencer na terenie Wielkiej Brytanii została potępiona przez producentów alkoholu zrzeszonych wokół Portman Group za to, że...

7 czerwca 2004

Amerykański rynek reklamowy rośnie szybciej od optymistycznych prognoz

Odbicie rynku reklamowego w USA jest nawet silniejsze, niż zakładano w dość optymistycznych prognozach. W pierwszym kwartale br. wzrost wyniósł...

7 czerwca 2004

United International Pictures reklamuje "Shreka 2" w MSN

United International Pictures podpisało umowę z firmą Zed, która będzie odpowiedzialna za internetową kampanię drugiej części filmu "Shrek". W ramach...

7 czerwca 2004

Wieden & Kennedy i Mother w przetargu na budżet Amnesty International

Agencje reklamowe Wieden & Kennedy i Mother zostały zaproszone do przetargu na budżet organizacji broniącej praw człowieka Amnesty International. Wybrana...

7 czerwca 2004

McDonald's zachęca w kampanii do odwiedzenia kuchni w swoich restauracjach

Andrew Taylor, CEO koncernu McDonald's, zaprasza ludzi do sprawdzania kuchni w restauracjach sieci, w której przepracował ostatnie 25 lat. Cała...

7 czerwca 2004

Berlitz oferuje podróżnym translatory do komórek

Berlitz, firma zajmująca się m.in. wydawnictwami do nauki języków obcych, zaoferowała posiadaczom telefonów komórkowych i palmtopów możliwość załadowania z internetu...

7 czerwca 2004

Havas 07 - nowa organizacja konsultingowa w ramach grupy Havas

Simon Gillham, vicepresident of communication w grupie Havas, został mianowany head of consultancy w nowo powstałej strukturze Havas 07. Celem...

7 czerwca 2004

Martin Wright odpowiedzialny w FCBi za new business

Martin Wright obejmie funkcję business development directora na region Europy w agencji marketing services FCBi. Dotychczas zajmował stanowisko członka zarządu...

8 czerwca 2004

Hachette Filipacchi Medias rośnie w siłę w Rosji

Rosyjska filia grupy Hachette Filipacchi Medias (HFM) - Hachette Filipacchi Shkulev - nabyła 85 proc. udziałów rosyjskiego wydawnictwa Inter Media...

8 czerwca 2004

Sprzedaż Telegraph może zakończyć się w ciągu kilku dni

CVC Capital Partners i Daily Mail & General Trust połączyły swoje oferty w walce o The Telegraph Group. Dzięki temu...

8 czerwca 2004

ITV może stracić do 100 mln funtów z reklam z powodu zmniejszenia oglądalności

Największa brytyjska sieć telewizyjna ITV może mieć w tym roku o 100 mln funtów mniejsze przychody z reklam, ponieważ spada...

8 czerwca 2004

Emap zainteresowana zakupem Virgin Radio od SMG

SMG planuje sprzedaż stacji radiowej Virgin Radio za ok. 130 mln funtów. Będzie to znacznie mniej niż 225 mln funtów,...

8 czerwca 2004

Nowy sitcom w BBC może powtórzyć sukces "Przyjaciół"

Podczas tegorocznego programme-buying event, Los Angeles Screenings, doszło do zawarcia transakcji między amerykańską Oxygen cabel network a angielską BBC, która...

8 czerwca 2004

Nestle zaprzecza pogłoskom o akwizycji General Mills

Koncern Nestle zaprzeczył pogłoskom o tym, że planuje akwizycję producenta żywności General Mills. Wartość fuzji miała zdaniem prasy wynosić 22...

8 czerwca 2004

DVD z drugą częścią sagi o rodzinie Osbournów promowany za pomocą mediów Kerrang

Kerrang został jedynym mediowym partnerem drugiej serii filmu o rodzinie Osbournów "The Osbournes", która pojawi się na DVD. Kontrakt, wynegocjowany...

9 czerwca 2004

Apple uruchomi w Europie serwis muzyczny iTune

Firma Apple zamierza jeszcze w tym miesiącu uruchomić europejską wersję swojego popularnego serwisu umożliwiającego pobieranie przez internet plików z muzyką...

9 czerwca 2004

Startuje nowa kampania piwa Guinness Extra Cold

W nowej wartej 3,5 mln funtów kampanii reklamowej piwa Guinness Extra Cold znany z reklamówek tej marki surfer wychodzi zmarznięty...

9 czerwca 2004

Ekspansja marki "Maxim" na rynku amerykańskim

Dennis Publishing rozwija ekspansję amerykańskiej wersji magazynu "Maxim", powołując stację radiową Maxim Radio. Dennis Publishing wykorzystuje satelitarną platformę radiową, której...

9 czerwca 2004

Grey lansuje turystykę australijską w Europie

Londyński oddział Greya wygrał przetarg Australijskiej Komisji Turystycznej na przeprowadzenie kampanii reklamowych w Europie promujących turystykę w Australii. Budżet ma...

9 czerwca 2004

British Airways zwiększają budżet brytyjski o 18 proc.

British Airways zwiększą swój budżet promocyjny w Wielkiej Brytanii o 18 proc. Firma ma stać się liderem reklamowym w kategorii...

14 czerwca 2004

Postać Ronalda McDonalda w filmikach o walce z otyłością

W najnowszej kampanii koncernu McDonald's wykorzystana będzie postać maskotki-klauna Ronalda McDonalda, którego obecność w serii filmów video i DVD będzie...

14 czerwca 2004

Organizacje społeczne w USA atakują marketing interaktywny

Organizacje społeczne i grupy nacisku, takie jak np. Center for Digital Democracy, wystosowały do amerykańskiej Federalnej Komisji ds. Handlu (The...

14 czerwca 2004

NatMags wyda nowy magazyn, konkurencję "Closer"

National Magazine Company (NatMags) jest bliskie wyłonienia w przetargu agencji Clemmow Hornby Inge. Jej celem będzie wprowadzenie na rynek nowego...

14 czerwca 2004

Magazyn "Zoo" wysyła seksowne modelki, aby zapobiec bójkom kibiców

Brytyjski magazyn męski "Zoo" wyśle na piłkarskie mistrzostwa Europy do Portugalii 250 seksownych modelek, które mają zapobiec bójkom wśród kibiców....

15 czerwca 2004

Agencja reklamowa Crispin Porter stworzy reklamy dla BMW Mini

Agencja reklamowa Crispin Porter przygotuje kampanię reklamową dla BMW Mini. Obsługę budżetu wygrała w wyniku międzynarodowego przetargu. Działania reklamowe Mini...

15 czerwca 2004

Sanyo prowadzi przetarg na obsługę reklamową firmy w Europie

Firma Sanyo, producent sprzętu elektronicznego, prowadzi rozmowy z kilkoma agencjami, celem których jest wyłonienie firmy odpowiedzialnej za realizację strategii reklamowej...

15 czerwca 2004

Initiative prognozuje rekordy oglądalności Euro 2004

Rozgrywki piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2004, które rozpoczęły się w sobotę (12 czerwca br.) w Portugalii, mają szanse pobić historyczny...

15 czerwca 2004

BBC World poinformował o wynikach polityki globalnej dystrybucji programu

Kanał telewizyjny BBC World jest już dostępny w milionie hoteli na całym świecie - poinformowało BBC. Kanał emituje przede wszystkim...

15 czerwca 2004

Starcom wycofuje się z przetargu Heinza i przejmuje budżet Pizzy Hut

Sieć domów mediowych Starcom wycofała się z europejskiego przetargu Heinza, po tym jak Starcom Motive zdobył wart 11 mln funtów...

16 czerwca 2004

DHL wyda 150 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Firma transportowa i kurierska DHL Worldwide rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, która ma kosztować 150 mln dol. DHL chce...

16 czerwca 2004

Alexis Dormandy odpowiedzialny za strategię marketingową operatora Orange UK

Alexis Dormandy będzie odpowiedzialny za strategię marketingową operatora telefonii komórkowej Orange UK. Dormandy ma doświadczenie szefa marketingu Vrigin Cola US,...

16 czerwca 2004

Unilever publikuje w Holandii kwartalnik "Yata Yata"

Unilever wprowadza na rynek holenderski bezpłatny magazyn "Yata Yata", który będzie dystrybuowany wśród 500 tys. klientów. Magazyn stanowi element szerszego...

16 czerwca 2004

Visa USA mianuje nowego szefa marketingu

Susanne Lyons zostanie nowym szefem marketingu i wiceprezesem wykonawczym w firmie Visa USA. Lyons przez 10 lat pracowała dla Charles...

17 czerwca 2004

McDonald's zmienia koncepcję promocji sałatek

John Hawkes, chief marketer McDonald'sa, zapowiedział, że nie będzie kontynuacji reklam Salads Plus, w których wykorzystano charakter postaci ze znanego...

17 czerwca 2004

Miller zrezygnował z części zarzutów wobec Anheuser-Busch

Browar Miller zdecydował się zrezygnować z części swoich pretensji wobec browaru Anheuser-Busch, który przeprowadził kontrowersyjną kampanię pod tytułem "Queen of...

17 czerwca 2004

Seat reklamuje launch modelu Altea w akcji e-mailingowej

Seat rozpoczyna kampanię e-mailową wprowadzającą model Altea w Wielkiej Brytanii. Ta należąca do grupy Volkswagen marka jest skierowana do młodych...

17 czerwca 2004

Venus i Serena Williams rozszerzają współpracę z koncernem McDonald's

Amerykańskie tenisistki Venus i Serena Williams wezmą udział w kolejnym projekcie sieci restauracji McDonald's, który ma być odpowiedzią na zarzuty...

17 czerwca 2004

Christina Aguilera zaśpiewa w reklamie nowych modeli Mercedesa A-Class

Nowy Mercedes A-Class zadebiutuje na wybranych rynkach europejskich jeszcze w tym miesiącu. Aguilera będzie śpiewać w kampanii launchowej swoją nową...

17 czerwca 2004

Starbucks prowadzi kampanię promującą etyczne kupowanie kawy

Światowa sieć kawiarenek Starbucks wybrała agencję Cone z Bostonu do obsługi budżetu PR związanego z kampanią promującą Starbucks jako firmę,...

17 czerwca 2004

Agencja Cleassons odświeżyła opakowanie whisky Chivas Regal

Koncern Pernod Ricard odświeża opakowanie jednej z najsłynniejszych marek szkockiej whisky - Chivas Regal 12. Nowy design opakowania ma sprawić,...

18 czerwca 2004

Rośnie popularność reklamy w grach wideo

Reklamodawcy coraz częściej interesują się możliwością reklamy w grach wideo na komputery, konsole, telefony komórkowe i inne urządzenia bezprzewodowe -...

18 czerwca 2004

Daily Mail zrezygnowało z kupna Daily Telegraph

The Daily Mail & General Trust (DMGT) zrezygnowało z dalszego udziału w rywalizacji o kupno The Daily Telegraph. Tym samym...

18 czerwca 2004

FTC odrzuca ideę antyspamowej listy Robinsona

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) nie zarekomenduje Kongresowi utworzenia antyspamowej listy Robinsona jako narzędzia walki z niechcianymi przesyłkami reklamowymi w...

18 czerwca 2004

BNP Paribas podzielił budżet kreatywny między dwie agencje

Francuska grupa bankowa i finansowa BNP Paribas podzieliła obsługę swojego głównego budżetu kreatywnego pomiędzy dwie agencje reklamowe: BETC Euro RSCG...

18 czerwca 2004

Brytyjski "Big Brother" przerwany na godzinę z powodu bójki

Brytyjska edycja show "Big Brother" została ściągnięta z wizji na godzinę, po bójce pomiędzy uczestnikami. Jeden z uczestników wylał wino...

18 czerwca 2004

Powietrzna walka samolotów w najnowszym spocie piwa Stella Artois

W najnowszym spocie reklamowym piwa marki Stella Artois pod hasłem "reassuringly expensive", który pojawi się w telewizji i w kinach...