M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 czerwca 2004

Anne Robert została nowym szefem marketingu Mediaedge:cia w Londynie

Anne Robert obejmie w lipcu br. stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w domu mediowym Mediaedge:cia w Londynie, po odejściu Gilla...

21 czerwca 2004

Brytyjski Yahoo! zamierza promować PR-owo wyszukiwarkę

Yahoo! UK & Ireland rozmawia z czterema agencjami PR-owymi: Revolver Communications, TheFishCanSing, Cow PR i Naked Communications, i zamierza jedną...

21 czerwca 2004

Wzrost wydatków reklamowych na rynku amerykańskim

Według przedstawionych przez TNS Media Intelligence/CMR na konferencji Outlook 2004 w Nowym Jorku danych przewiduje się wzrost wydatków na reklamę...

21 czerwca 2004

Były szef TBWA/London tworzy agencję strategiczną w Nowym Jorku

Carl Johnson, dotychczasowy chief executive agencji TBWA/London, został jednym z pięciu partnerów w nowo tworzonej firmie planowania strategicznego Anomaly z...

21 czerwca 2004

Dentsu BLD Europe wygrała budżet BTL marki Lexus

Agencja Dentsu BLD Europe wygrała przetarg na paneuropejski budżet BTL marki Lexus. Agencja ta ma swoją siedzibę w Brukseli i...

21 czerwca 2004

Hyundai prowadzi w badaniach postrzegalności sponsorów Euro 2004

Ekspozycja reklam firmy motoryzacyjnej Hyundai jest dotąd najbardziej zauważalna podczas relacji z mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004. Według...

21 czerwca 2004

Carat zmienia strony www w związku z nową identyfikacją

Sieć domów mediowych Carat przygotowała nową witrynę korporacyjną w związku ze zmianami w identyfikacji wizualnej sieci. Redesign stron www przeprowadziła...

21 czerwca 2004

Schering-Plough skonsoliduje globalny budżet marketingowy

Firma farmaceutyczna Schering-Plough poinformowała, że prowadzi rozmowy z grupami reklamowymi Havas, Omnicom, Publicis Groupe i WPP Group na temat konsolidacji...

21 czerwca 2004

Grey zdobywa amerykański budżet Tanqueray Gin

Agencja Grey Worldwide zdobyła amerykański budżet Tanqueray Gin z portfolio firmy Diageo. Dotychczas marka była obsługiwana przez agencję J. Walter...

21 czerwca 2004

Mellors objął funkcję prezesa i chief creative officera w Grey USA

Tim Mellors, były executive creative director w sieci agencji reklamowych Grey Worldwide, powraca do firmy na stanowisko prezesa i chief...

21 czerwca 2004

Toyota wprowadza nową strategię marketingową w Europie

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Worldwide jest współtwórcą koncepcji marketingowej stworzonej dla marki Toyota, a wprowadzanej w całej Europie. Nowy...

22 czerwca 2004

Perspectives Red Cell zmienia nazwę na Red Cell Response

Holding mediowy WPP Group zdecydował o zmianie nazwy agencji Perspectives Red Cell na Red Cell Response w Wielkiej Brytanii i...

22 czerwca 2004

Coca-Cola Germany wprowadzi na rynek wodę smakową Ipsei

Coca-Cola Germany wprowadzi w tym miesiącu nowy produkt na szybko rozwijający się rynek wód smakowych. Na początek woda marki Ipsei...

22 czerwca 2004

Bohaterowie serialu "Słoneczny patrol" postaciami gry interaktywnej

Firma interaktywna Blue Square pracuje nad grą na podstawie epizodów serialu "Słoneczny patrol". Kontrakt w tej sprawie został podpisany z...

22 czerwca 2004

BAT oskarżony o kierowanie reklam papierosów do dzieci

Amerykański oddział koncernu tytoniowego British American Tobacco (BAT), firma Brown & Williamson Tobacco, została zmuszona do wycofania ze sprzedaży 79...

22 czerwca 2004

Pandey gwarantuje wyrównaną rywalizację w konkursie Cannes Lions

Piyush Pandey, prezes i międzynarodowy dyrektor kreatywny grupy Ogilvy & Mather India, który jest pierwszym azjatyckim przewodniczącym jury odbywającego się...

22 czerwca 2004

Naomi Campbell będzie gwiazdą nowego reality show

Znana supermodelka Naomi Campbell weźmie udział w nowym amerykańskim reality show, w którym będzie uczyła studentów studiujących modę, jak stać...

22 czerwca 2004

Witryna programu "Big Brother" bije rekordy popularności

Po czwartkowej bójce, jak miała miejsce w brytyjskim reality show "Big Brother", oficjalną stronę internetową programu okrzyknięto jedną z 20...

23 czerwca 2004

McDonald's odpowiada kampanią na wezwanie do odpowiedzialnej reklamy

Koncern McDonald's odpowiedział na wezwanie rządu skierowane do przemysłu spożywczego i nawołujące do odpowiedzialnej reklamy. Uczynił to za pomocą kampanii...

23 czerwca 2004

Henkel szuka agencji do realizacji z zakresu "corporate branding" w USA

Niemiecki koncern Henkel w przyszłym miesiącu ma rozstrzygnąć przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących działań wizerunkowych w Stanach Zjednoczonych, po tym...

23 czerwca 2004

Messier, były prezes Vivendi Universal, został zatrzymany przez policję

Jean Marie Messier, były prezes Vivendi Universal, został zatrzymany przez policję po tym, jak oddział francuskiej policji zajmujący się przestępczością...

23 czerwca 2004

Conde Nast wprowadzi w 2005 r. magazyn "Easy Living"

Wydawnictwo Conde Nast zapowiedziało, że w połowie 2005 roku wprowadzi na rynek brytyjski nowy magazyn dla kobiet "Easy Living". Redaktorem...

23 czerwca 2004

Piwo Michelob Ultra sponsorem relacji z Tour de France 2004

Marka piwa Michelob Ultra, należąca do koncernu Anheuser-Busch, została oficjalnym sponsorem transmisji z tegorocznego Tour de France dla brytyjskiej telewizji...

23 czerwca 2004

APA lansuje nowy program do mierzenia efektywności reklamy w magazynach

Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (APA) w Anglii lansuje nowy program badawczy służący do pomiaru efektywności reklamy w prasie magazynowej. APA ma...

23 czerwca 2004

Tetley rozszerza portfolio herbat na rynku Wielkiej Brytanii

Firma Tetley wprowadza na rynek Wielkiej Brytanii nowę serię herbat. Wśród nowych wariantów smakowych pojawiły się: Rumianek, Porzeczka oraz Owoce...

23 czerwca 2004

Coca-Cola postawi na Time Square nowy elektroniczny megabillboard

Coca-Cola postawi na Time Square w Nowym Jorku nowy elektroniczny megabillboard. Nośnik określany przez firmę jako "advertising sculpture" będzie się...

24 czerwca 2004

Coca-Cola zamierza kupić źródło w Hadfield

Coca-Cola ma zamiar kupić źródło wody mineralnej w Wielkiej Brytanii. Plany te mają miejsce po tym, jak na początku bieżącego...

24 czerwca 2004

Wydatki reklamowe w USA mają wzrosnąć o 7 proc. w br. i o 6,5 proc. w 2005 r.

Amerykańska gospodarka przyspiesza, a marketerzy w Stanach Zjednoczonych zwiększają wydatki reklamowe - w tym roku mają one osiągnąć rekordową sumę...

24 czerwca 2004

Chuck Fruit dyrektorem marketingu globalnego Coca-Coli

Chuck Fruit został mianowany nowym dyrektorem globalnego marketingu w Coca-Cola Co po restrukturyzacji dokonanej przez Neville'a Isdella zajmującego od maja...

24 czerwca 2004

Grupa Aegis kupiła kolejną firmę badawczą, która będzie współpracować z Synovate

Grupa reklamowa Aegis zakupiła trzecią w br. firmę badawczą. W ten sposób chce rozwijać spółkę zajmującą się badaniami - Synovate....

24 czerwca 2004

Rekord ceny akcji Greya

Akcje grupy reklamowej Grey Global osiągnęły rekordową cenę. We wtorek zdrożały w ciągu dnia o 6 proc. i kosztowały 833...

24 czerwca 2004

Przemysł spożywczy odpiera zarzuty o nieprzestrzeganie norm produktowych

Przedstawiciele brytyjskiego przemysłu spożywczego wystosowali list w odpowiedzi na zarzuty postawione 27 producentom przez Melanie Johnson, minister zdrowia, dotyczące nieprzestrzegania...

24 czerwca 2004

Globalny przetarg Nestle może doprowadzić do konfliktu interesów

Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...

24 czerwca 2004

Sony zmienia strategię przy sponsorowaniu Ligi Mistrzów

Koncern Sony, który przeznaczył 15 mln funtów na sponsorowanie UEFA Champions League (Liga Mistrzów), eksponując konsolę PlayStation, zadecydował o zwiększeniu...

24 czerwca 2004

OMD Worldwide zdobyła najwięcej nagród w kat. media w Cannes

Sieć OMD Worldwide zdobyła podczas rozdania nagród w Cannes w kategorii media cztery Złote Lwy oraz najważniejszą nagrodę Grand Prix....

5 lipca 2004

Damian O'Malley został wiceprezesem sieci McCann-Erickson w Europie

Damian O'Malley obejmuje stanowisko executive planning directora agencji McCann-Erickson w Londynie oraz stanowisko wiceprezesa ds. planowania na terenie Europy. Przez...

5 lipca 2004

Donald Trump wyda w USA własny magazyn lifestyle'owy

Donald Trump, magnat rynku nieruchomości i symbol luksusu lat 80., rozpocznie wydawanie na rynku amerykańskim magazynu "Trump World". Ma to...

5 lipca 2004

Olympus wybrał agencję Springer & Jacoby do obsługi budżetu w Europie

Firma Olympus, producent m.in. sprzętu fotograficznego, wybrała agencję reklamową Springer & Jacoby należącą do Interpublic Group of Cos. do obsługi...

5 lipca 2004

Studenci przygotują kolejną edycję "Campaign for Freedom" w USA

W Stanach Zjednoczonych rusza kolejna kampania społeczna poruszająca problematykę wolności. To już trzecia kampania z cyklu "Campaign for Freedom" przygotowywana...

5 lipca 2004

Microsoft wydał 100 mln dol. na relaunch wyszukiwarki MSN

Microsoft prowadzi relaunch wyszukiwarki MSN, której celem jest odebranie użytkowników konkurencyjnej firmie Google. Wyszukiwarka pod adresem www.search.msn.com stała się po...

5 lipca 2004

WPP i Publicis w przetargu Samsunga na budżet wart 400 mln dol.

Według niepotwierdzonych informacji holdingi reklamowe WPP Group i Publicis Groupe mają największe szanse na zdobycie globalnego budżetu reklamowego Samsunga wycenianego...

5 lipca 2004

Przejęcie Grey Global przez Omnicom coraz mniej prawdopodobne

Przejęcie Grey Global Group przez Omnicom Group jest mało prawdopodobne. Przedstawiciele Omnicom zaprzeczyli pogłoskom, że holding zawarł z Grey Global...

5 lipca 2004

Wunderman przeprowadził kampanię rekrutacyjną na festiwalu w Cannes

Agencja marketing services Wunderman przeprowadziła podczas festiwalu Cannes Lions 2004 kampanię rekrutacyjną. Objęła ona m.in. billboardy w mieście, ulotki i...

6 lipca 2004

Szarapowa może zarobić na umowach sponsorskich nawet 100 mln funtów

Maria Szarapowa, 17-letnia sensacyjna zwyciężczyni tenisowego turnieju Wielkiego Szlema rozgrywanego na kortach Wimbledonu, może w najbliższym czasie zarobić na kontraktach...

6 lipca 2004

Pepsi rusza z kampanią reklamową nowej Pepsi Edge

Dwóch komentatorów sportowych oraz gwiazda serialu "Scrubs" zagrają w najnowszej reklamie napoju Pepsi Edge. Produkt ma obniżoną zawartość kalorii i...

6 lipca 2004

BBC chce sprzedać swój komercyjny oddział BBC Worldwide

Mark Thompson, nowy dyrektor generalny BBC, zapowiedział, że jest możliwa sprzedaż komercyjnego ramienia korporacji - BBC Worldwide. Szacuje się, że...

6 lipca 2004

Sieć agencyjna Proximity rozpoczęła działalność w Japonii

Na rynku japońskim rozpoczęła działalność agencja NYX Proximity specjalizująca się w działaniach marketingu bezpośredniego. Nowa struktura uzupełnia dotychczasową działalność Proximity...

6 lipca 2004

Leo Burnett przygotował spot dla marki McFlurry sieci McDonald's

McDonald's wykorzystał w telewizyjnej kampanii reklamowej lodów McFlurry (sieć restauracji fast food McDonald's) motyw truskawek cieszących się wciąż ogromną popularnością...

6 lipca 2004

WPP Group deklaruje zainteresowanie przejęciem Grey Global Group

Przedstawiciele holdingu reklamowego WPP Group zadeklarowali zainteresowanie przejęciem Grey Global Group. Na razie jednak nie rozpoczęli żadnych formalnych działań w...

7 lipca 2004

Adidas świętuje zwycięstwo drużyny greckiej w Euro 2004 nową odsłoną kampanii

Agencja 180 Amsterdam obsługująca Adidasa uczciła szokujące zwycięstwo Greków w mistrzostwach Europy w piłce nożnej nową kampanią z linii "Impossible...