M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 lipca 2004

Sky Italia i Tamoil sponsorami klubu piłkarskiego Juventus Turyn

Włoski klub piłkarski Juventus Turyn podpisał umowy sponsorskie z dwiema firmami. Piłkarze klubu w czasie rozgrywek włoskiej ligii Serie A...

7 lipca 2004

David Beckham odegra mniejszą rolę w reklamach Vodafone

David Beckham, światowa gwiazda piłki nożnej, odegra mniejszą rolę, niż wcześniej planowano, w najbliższej kampanii reklamowej Vodafone Live!. Wiąże się...

7 lipca 2004

Według Initiative rozgrywki Euro 2004 obejrzało 2,5 mld widzów

Według danych zebranych przez międzynarodową sieć domów mediowych Initiative (badanie ViewerTrack) zakończone mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2004, które...

7 lipca 2004

Coca-Cola wprowadza w Wielkiej Brytanii program walki z otyłością

Coca-Cola wprowadza w Wielkiej Brytanii program walki z otyłością. Projekt nosi tytuł "Active lifestyle" i ma promować zbalansowaną dietę, sport...

7 lipca 2004

WPP zanotowała 2-proc. wzrost przychodów w ciągu pierwszych 5 miesięcy br.

Grupa WPP podała, że jej przychody w ciągu 5 pierwszych miesięcy br. wzrosły o 2 proc. Z danych wynika, że...

8 lipca 2004

Dulux stworzył markę farb skierowaną do kobiet

Dulux wprowadził na rynek brytyjski nową markę farb Easy Living. Jest ona skierowana do kobiet, które fascynują się odnawianiem i...

8 lipca 2004

Współzałożyciel sieci Orange odchodzi z firmy

Richard Brennan, jeden z założycieli sieci Orange odpowiedzialny w niej za marketing globalny, odchodzi z firmy. Jego decyzja związana jest...

8 lipca 2004

Nissan rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię X-Traila

Nissan rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię modelu terenowego X-Trail. Jej celem jest budowanie świadomości tego auta oraz podkreślenie jego możliwości...

8 lipca 2004

Zdobywca Oscara sfilmuje zwykłych ludzi na potrzeby kampanii przeciw Bushowi

Errol Morris, który zdobył Oscara za film "The Fog of War", ma wyreżyserować serię spotów przeciw prezydentowi USA. Obecnie poszukuje...

8 lipca 2004

Reuters przyjął do zarządu dwóch doświadczonych menedżerów

Do zarządu Reutersa dołączyły Brytyjka Penny Hughes i Amerykanka Lawton Fitt. Penny Hughes spędziła ostatnie 10 lat w oddziale Coca-Coli...

8 lipca 2004

Bartle Bogle Hegarty coraz bliżej budżetu Flory Unilevera

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) prawdopodobnie wygra szacowany na 25 mln funtów brytyjski budżet reklamowy marki Flora należącej do koncernu...

8 lipca 2004

Millward Brown przejmuje firmę badawczą Marketing and Planning Systems

Millward Brown, firma badawcza należąca do sieci reklamowej WPP Group, przejmuje amerykańską firmę z tego segmentu - Marketing and Planning...

8 lipca 2004

Kraft wprowadza w Wielkiej Brytanii ekologiczną kawę

Kraft wprowadza w Wielkiej Brytanii ekologiczną kawę pod brandem Kenco Sustainable Development. Producent gwarantuje, że wszystkie ziarna tej kawy pochodzą...

9 lipca 2004

Były pracownik Saatchi & Saatchi zarzuca pracodawcy dyskryminację rasową

Były pracownik agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Worldwide z Nowego Jorku zarzuca trzem obecnym pracownikom tej agencji i jednemu byłemu...

9 lipca 2004

Mediaedge:cia będzie pracował dla Ferrero w Wielkiej Brytanii

Koncern Ferrero wybrał dom mediowy Mediaedge:cia w Wielkiej Brytanii do obsługi budżetu mediowego takich brandów jak: Ferrero Rocher, Kinder Surprise,...

9 lipca 2004

Jerry Judge, worldwide chief executive Lowe, może stracić posadę

Jerry Judge, worldwide chief executive Lowe (Interpublic Group of Cos.), być może przestanie pełnić dotychczasową funkcję. Związane jest to z...

9 lipca 2004

CNN pozostaje najpopularniejszą stacją informacyjną w Europie

Według ostatnich badań oglądalności kanałów telewizyjnych o profilu informacyjnym w Europie stacja CNN pozostaje zdecydowanym liderem. Około 30,4 proc. widzów...

9 lipca 2004

David Elstein chce kupić stację Hallmark Channel za 0,5 mld funtów

David Elstein, były chief executive stacji telewizyjnej Five, poinformował, że zamierza kupić Hallmark Channel za 500 mln funtów. Jeżeli uda...

9 lipca 2004

Nike zastanawia się nad opcją wycofania się z umów z Marion Jones

Menedżerowie firmy Nike zajmującej się produkcją odzieży i sprzętu sportowego rozważają możliwość rezygnacji z wykorzystania w reklamach wizerunku amerykańskiej lekkoatletki...

9 lipca 2004

Trzy agencje na short-liście organizacji Visit London

Trzy agencje znalazły się na short-liście organizacji Visit London, której celem jest promowanie Londynu jako atrakcyjnego miejsca wyjazdów. Visit London...

9 lipca 2004

FSA chce ograniczyć występowanie gwiazd w reklamach żywności skierowanych do dzieci

Brytyjska rządowa organizacja Food Standards Agency (FSA) proponuje, by do 2006 r. producenci żywności zaprzestali wykorzystywania gwiazd w swoich reklamach....

12 lipca 2004

Food Standards Agency postuluje ograniczenie zawartości soli w produktach

Food Standards Agency krytykuje właścicieli największych na rynku brytyjskim marek produktów żywnościowych, m.in. Pizza Express, Asda i Somerfield, za to,...

12 lipca 2004

Philip Morris szuka agencji reklamowych do obsługi dwóch projektów koncernu

Philip Morris USA ogłosił przetarg, który ma wyłonić agencje, które zajmą się obsługą dwóch budżetów reklamowych tej firmy. Jeden z...

12 lipca 2004

Euro RSCG London otrzymała kolejne nagrody za kreacje reklam antynikotynowych

Agencja reklamowa Euro RSCG London zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie Campaign Direct Awards za kampanię reklamową przygotowaną dla British Heart...

12 lipca 2004

Grupa mediowa Emap zapowiada wzrost zysku w 2004 r.

Brytyjska firma Emap, wydawca i właściciel kilku stacji radiowych, zapowiada, że jej tegoroczne wyniki finansowe będą lepsze niż w ub.r....

12 lipca 2004

Przesyłki bezadresowe cieszą się coraz większą popularnością w Anglii

Ralph Kugler, prezes Unilever Home & Personal Care Europe, będzie jednym z prelegentów konferencji marketingowej zorganizowanej przez Door-to-Door Council, poświęconej...

12 lipca 2004

Amerykańscy konsumenci darzą największym zaufaniem markę Sony

Marka Sony zdobyła miano najbardziej godnej zaufania w ankiecie przeprowadzonej w USA przez firmę Harris Interactive. Na kolejnych miejscach znalazły...

13 lipca 2004

WPP zamierza kupić udziały w spółce Poster Publicity i połączyć ją z Portland Outdoor

WPP planuje zakup większościowego pakietu udziałów w planującej i kupującej media outdoorowe spółce Poster Publicity i połączenie jej z własną...

13 lipca 2004

Starcom w Hiszpanii i Skandynawii, a MindShare w Portugalii obsłuży Kraft Foods

Koncern Kraft Foods zakończył trzystopniowy przetarg na obsługę mediową swojego budżetu w Europie. Kraft wybrał dom mediowy Starcom MediaVest do...

13 lipca 2004

Lego szuka domu mediowego do obsługi brytyjskiego budżetu

Lego, duński producent zabawek, ogłosił przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych brytyjskiego oddziału tej firmy. Wartość mediowego...

13 lipca 2004

Komunikacja związana z gwiazdami filmu na 30. urodziny Golfa

Volkswagen chce uczcić 30. rocznicę narodzin Golfa trzymiesięczną kampanią online'ową, której osią tematyczną mają być ikony świata filmu na czele...

13 lipca 2004

Brule, założyciel "Wallpaper", chce wprowadzić "trendy" magazyn o biznesie

Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", pracuje nad wprowadzeniem nowego tytułu. Można go roboczo określić jako "trendy "Economist"", ponieważ ma opisywać...

13 lipca 2004

Agencja Arc będzie pracować dla marki Johnnie Walker

Koncern alkoholowy Diageo przekazał agencji reklamowej Arc globalny budżet związany z relationship marketingiem marki Johnnie Walker. Agencja Arc specjalizuje się...

14 lipca 2004

Adidas powraca do idei wykorzystywania komiksowej postaci Trimmy w swoich reklamach

Adidas uderza w nutę retro w swojej nowej kampanii przypominającej postać Trimmy, komiksowego bohatera reklam tej firmy z lat 70....

14 lipca 2004

Ferrero po raz pierwszy korzysta z marketingu mobilnego, promując cukierki Tic Tac

Ferrero rozpoczyna swoją pierwszą kampanię marketingu mobilnego, przygotowaną przez MindMatics, promującą cukierki Tic Tac. Kampania rozpoczyna się w Niemczech, ale...

14 lipca 2004

W nowej kampanii producent Cialisu zachęca do korzystania z oferty konkurencji

Firmy Eli Lilly i Icos Corp., współproducenci leku Cialis na dysfunkcję erekcyjną, w swojej nowej kampanii zachęcają klientów do próbowania...

14 lipca 2004

WPP jedyną grupą reklamową zainteresowaną przejęciem Grey Global

Maurice Levy, chief executive w Grupie Publicis, powiedział w wywiadzie dla "Le Figaro", że starania tej grupy o przejęcie Grey...

14 lipca 2004

Leo Burnett Worldwide wprowadza zmiany w działach kreacji

Sieć Leo Burnett Worldwide zapowiedziała reorganizację działu kreacji, dając więcej swobody osobom odpowiedzialnym za te działania w agencji. Zmiany zaszły...

14 lipca 2004

Acxiom prezentuje w Japonii narzędzie geodemograficzne

Firma Acxiom prezentuje w Japonii narzędzie geodemograficzne. Pozwala ono na określenie stylu życia konsumentów na podstawie ich miejsca zamieszkania. Każdy...

15 lipca 2004

Visa tworzy "księgę marki" dla regiony Europy Centralnej

Agencja Bite została wybrana przez Visa CEMEA (centrala Visy na Europę Centralną, Bliski Wschód i Afrykę) do przygotowania "księgi" wytycznych...

15 lipca 2004

Eminem zakłada cyfrową stację radiową z muzyką hiphopową

Kontrowersyjny raper Eminem zamierza założyć swój własny hiphopowy i lifestyle'owy kanał w amerykańskiej satelitarnej sieci radiowej Sirius. Umowa Eminema z...

15 lipca 2004

Akcje firmy Google mogą niebawem trafić na giełdę Nasdaq

Firma Google, właściciel przeglądarki internetowej, może być niebawem notowana na giełdzie Nasdaq. Wartość firmy oceniana jest obecnie na 2,7 mld...

15 lipca 2004

Marks & Spencer skupi się na działaniach marketingowych wokół marki Your M&S

Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer zamierza skupić swoje działania marketingowe na promocji marki Your M&S. Jej promocja będzie podstawowym...

15 lipca 2004

Brian Fetherstonhaugh zostanie szefem globalnej sieci agencji OgilvyOne

Brian Fetherstonhaugh obejmie pod koniec br. stanowisko CEO międzynarodowej sieci firm marketing services OgilvyOne należącej do WPP Group. Zastąpi Reimera...

15 lipca 2004

Unilever przenosi wart 80 mln euro budżet Flory z Lowe do BBH

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) po dwuetapowym przeglądzie ofert wygrała obsługę wartego ok. 80 mln euro (53 mln funtów...

15 lipca 2004

P&G i Unilever zmieniają strategię współpracy z agencjami reklamowymi

Koncerny Procter & Gamble i Unilever zamierzają nawiązać współpracę z większą liczbą firm reklamowych niż dotąd. "Staramy się utrzymywać relacje...

15 lipca 2004

Mother zajmie się opracowaniem globalnej strategii dla Amnesty Int.

Amnesty International, międzynarodowa organizacja zajmująca się ochroną praw człowieka, rozpocznie współpracę z agencją reklamową Mother w zakresie brand communications. W...

16 lipca 2004

Unilever usunął Whoopi Goldberg z kampanii Slimfastu za obrazę Busha

Koncern Unilever podjął decyzję o zaprzestaniu wykorzystywania wizerunku aktorki komediowej Whoopi Goldberg w reklamach marki Slimfast (produkty dietetyczne) po jej...

16 lipca 2004

Havas sprzedaje agencję Partners Andrews Aldridge

Grupa Havas sprzedaje agencję marketing services Partners Andrews Aldridge. Kontrolę nad spółką przejmą ponownie jej założyciele. Firma powstała w 1998...

16 lipca 2004

WPP coraz bliżej zakupu sieci Grey

WPP Group zbliżyła się jeszcze bardziej do zakupu sieci Grey, nawiązując współpracę z bankiem inwestycyjnym Merrill Lynch, po tym jak...