M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

16 lipca 2004

BMW chce uruchomić kanał telewizyjny poświęcony tej marce

BMW pracuje w tajemnicy nad brandowanym kanałem telewizyjnym, w którym będzie chciał w atrakcyjny sposób prezentować swoje modele. Kanał pojawi...

16 lipca 2004

Friesland Coberco Dairy Foods wprowadza markę Fristi na rynek wietnamski

Holenderska firma Friesland Coberco Dairy Foods wprowadza na rynek wietnamski markę mlecznych produktów Fristi. Produkt kierowany jest do dzieci w...

16 lipca 2004

Sony zamierza rozszerzyć ofertę swojego serwisu muzycznego Connect o filmy wideo

Koncern Sony zamierza poszerzyć ofertę swojego serwisu zajmującego się sprzedażą muzyki przez internet o możliwości pobierania filmów wideo. W wywiadzie...

16 lipca 2004

Philips planuje na jesień br. globalną kampanię reklamową

Philips zaplanował na jesień br. intensywną międzynarodową kampanię reklamową. Główny nacisk zostanie położony na rynek amerykański, gdzie budowa postrzegania tej...

16 lipca 2004

Starcom i Carat zajmą się planowaniem komunikacji dla P&G w Ameryce Płn.

Koncern Procter & Gamble w Ameryce Północnej wybrał do obsługi w zakresie planowania komunikacji dwie sieci domów mediowych: Starcom MediaVest...

19 lipca 2004

British Telecom i Yahoo! uruchamiają wspólną usługę voice-over-the-internet

British Telecom i Yahoo! uruchamiają wspólnie usługę typu voice-over-the-internet skierowaną na rynek masowy, dzięki której konsumenci będą mogli zarządzać całą...

19 lipca 2004

Endemol przygotuje dla stacji Five nowy format reality show

W Wielkiej Brytanii stacja telewizyjna Five podpisała umowę z firmą Endemol, która jest producentem reality show "Big Brother". Firma ma...

19 lipca 2004

P&G reklamuje ulepszony Ariel na europejskich rynkach

Procter & Gamble przeprowadza w Niemczech, Austrii i Szwajcarii wartą 10 mln dolarów kampanię reklamową nowej, ulepszonej o dodatkowy składnik,...

19 lipca 2004

Agencja Modem Media została przejęta przez Digitas

Jedna z najstarszych agencji marketingu interaktywnego Modem Media została przejęta przez agencję Digitas. Wartość fuzji oceniana jest na 200 mln...

19 lipca 2004

Branża kinowa planuje kampanię zachęcającą do odwiedzania kina

Cinema Marketing Agency (CMA), brytyjska środowiskowa agencja branży kinowej, szuka agencji reklamowej. Celem tych działań ma być przygotowanie kampanii, która...

19 lipca 2004

Visa International zamierza repozycjonować markę w Europie

Visa International, dostawca systemu kart płatniczych, szuka agencji reklamowej, która ma się zająć repozycjonowaniem marki Visa w Europie i Azji....

19 lipca 2004

Heinz i Marks & Spencer otrzymały nagrody Oscara marek

Heinz, Marks & Spencer, British Telecom, Duracell, Gillette i Jaguar zostały wyróżnione podczas ceremonii wręczania Oscarów dla najlepszych marek na...

19 lipca 2004

Lego ogłosiło przetarg na obsługę mediową w Europie; wprowadza restrukturyzację

Firma Lego, producent zabawek, ogłosiła przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego. Wynosi on 35 mln funtów. Do przetargu został...

20 lipca 2004

Dzieci, które oglądają telewizję ponad 2 godziny na dobę, ryzykują zdrowie

Dzieci, które oglądają telewizję ponad 2 godziny na dobę, ryzykują zdrowie - wynika z badań nowozelandzkich uczonych. Badanie zostało przeprowadzone...

20 lipca 2004

Smirnoff zainwestuje w największą na świecie kostkę lodu

Koncern alkoholowy Diageo zamierza wydać 100 tys. funtów na imprezę promocyjną organizowaną w centrum dzielnicy finansowej Londynu. Jej celem jest...

20 lipca 2004

Marks & Spencer wyrzuca z portfolio odzież z linii sygnowanej przez Beckhama

Marka odzieżowa sygnowana przez Davida Beckhama, DB07, zostanie wyrzucona z portfolio Marks & Spencer, co jest wynikiem "porządków" zarządzonych przez...

20 lipca 2004

Richard Beckman został nowym szefem Conde Nast Media Group

Richard Beckman, obecnie szef sprzedaży w Advance Magazine Group, został mianowany prezesem nowo powstałej struktury Conde Nast Media Group. Nowa...

20 lipca 2004

Reklamy Clearasilu w konwencji filmów pornograficznych z lat 70.

Agencja reklamowa McCann-Erickson London przygotowała kreację prasowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek żel do golenia marki Clearasil należącej do koncernu...

20 lipca 2004

T-Mobile promuje używanie telefonów podczas wakacji

Operator komórkowy T-Mobile rozpoczął kampanię bezpośrednią skierowaną do ludzi wyjeżdżających na urlopy, w której promuje korzystanie z telefonów podczas wakacyjnego...

20 lipca 2004

Adidas przygotował trzy spoty w związku z olimpiadą Ateny 2004

Adidas, producent odzieży i sprzętu sportowego, rozpocznie emisje kolejnych spotów reklamowych z serii "Impossible is nothing". Trzy nowe filmy zostały...

21 lipca 2004

CBS zapowiada walkę w sprawie kary nałożonej za pokaz Janet Jackson podczas Super Bowl

CBS, do której należy 20 stacji telewizyjnych, zapowiada, że będzie walczyć o anulowanie 550 tys. dol. kary nałożonej na nią...

21 lipca 2004

Ofcom proponuje zaostrzenie przepisów dotyczących reklam alkoholu

Ofcom, brytyjska organizacja zajmująca się samoregulacją na rynku mediów elektronicznych, zamierza zaostrzyć przepisy dotyczące reklam alkoholu. Wśród nowych regulacji znalazł...

21 lipca 2004

Heinz ponownie wprowadza na rynek w Wielkiej Brytanii markę Beanz

Koncern Heinz rozpoczyna kampanię marketingową marki prażonej fasoli Beanz. Relaunch tego brandu ma kosztować 7,5 mln euro. Za kreację odpowiada...

21 lipca 2004

Subway wprowadza masową kampanię przeciwko otyłości

Koncern Subway Restaurants zamierza przeznaczyć jedną piątą swoich rocznych funduszy marketingowych na program dotyczący świadomości zdrowego odżywiania. Spółka rozpoczyna masową...

21 lipca 2004

Suzanna Kantor będzie odpowiedzialna za reklamę "WSJ Europe"

Wydawca "The Wall Street Journal Europe" Dow Jones & Company powołał Suzannę Kantor na stanowisko advertising managera. Przez ostatnie pięć...

21 lipca 2004

Microsoft chce rozwijać aktywność związaną z rozrywką online

Microsoft powołał grupę roboczą do spraw rozwijania biznesu związanego z mediami i rozrywką w internecie. Nowa komórka pod nazwą The...

22 lipca 2004

Lancome przeprowadzi globalną kampanię reklamową wartą 300 mln dolarów

Lancome Paris, marka kosmetyków luksusowych należąca do koncernu L'Oreal, przeprowadzi globalną kampanię reklamową, w której wystąpią modelki Ines Sastre i...

22 lipca 2004

Euro 2004 doprowadziło do wzrostu wydatków reklamowych w klasycznych mediach

Według autorów Bellwether Report brytyjscy reklamodawcy zwrócili uwagę na media standardowe w związku z serią wydarzeń o skali międzynarodowej, na...

22 lipca 2004

HP został sponsorem nowego programu o technologiach w CNN

HP, producent sprzętu opartego na nowych technologiach, został sponsorem półgodzinnego programu pt. "Spark" nadawanego na antenie kanału informacyjnego CNN. Audycja...

22 lipca 2004

Grey Global Group nie zamierza sprzedawać poszczególnych sieci agencyjnych

Grey Global Group potwierdziła informacje o tym, że wynajęła spółki Goldman Sachs & Co. oraz JP Morgan Chase & Co....

22 lipca 2004

ZenithOptimedia raportuje wzrost wydatków na reklamę w Europie

Według analiz domu mediowego ZenithOptimedia wydatki na reklamę w Europie rosną szybciej, niż przewidywały wcześniejsze założenia, i już w przyszłym...

22 lipca 2004

Judy McGrath została prezesem i CEO MTV Networks

Judy McGrath została prezesem i chief executive officerem MTV Networks - sieci telewizyjnych kanałów muzycznych należącej do firmy Viacom. Jednocześnie...

23 lipca 2004

Finałowi brytyjskiego "Big Brothera" towarzyszyć będzie specjalny konkurs

Finałowi brytyjskiego "Big Brothera" zaplanowanemu na początek sierpnia towarzyszyć będzie specjalny konkurs, który ma zwiększyć zainteresowanie programem. Do grona 4...

23 lipca 2004

Nokia wybrała WCRS do obsługi budżetu Vertu, firmy produkującej telefony luksusowe

Nokia wybrała agencję WCRS do obsługi globalnego budżetu Vertu, firmy produkującej telefony luksusowe. WCRS wygrała przetarg, w którym uczestniczyły także...

23 lipca 2004

Agencja St Luke's przygotowała kampanię dla firmy Clarks

Agencja reklamowa St Luke's przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla brytyjskiego producenta obuwia dla dzieci Clarks. W spocie reklamowym występują dzieci,...

23 lipca 2004

Brytyjskie Tesco rezygnuje z postaci Dotty w swoich reklamach

Sieć hipermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii zdecydowała się na rezygnację z postaci Dotty (granej przez Prunellę Scales), klientki "z piekła...

23 lipca 2004

Cadbury wprowadza na rynek niskokaloryczną wersję napoju 7-Up

Cadbury Schweppes zadebiutuje na rynku amerykańskim z niskokaloryczną wersją napoju gazowanego 7-Up o nazwie 7-Up Plus. Ma konkurować z niskokalorycznymi...

23 lipca 2004

Sarrazin został szefem domu mediowego Initiative w Paryżu

Grupa Interpublic mianowała Philippe'a Sarrazina CEO domu mediowego Initiative w Paryżu. Sarrazin zastąpił Jean-Christophe'a Petita, który kierował paryskim biurem Initiative...

23 lipca 2004

Anthony Minghella wyreżyseruje spot dla marki piwa Guinness

Anthony Minghella, reżyser filmów fabularnych "Angielski pacjent" i "Utalentowany pan Ripley", będzie odpowiedzialny za realizację najnowszego spotu reklamowego dla piwa...

23 lipca 2004

Wielka Brytania nie zakaże reklamowania "junk food" w pasmach dla dzieci

Ofcom, brytyjska firma regulująca rynek mediowy, zadecydowała o niewprowadzaniu całkowitego zakazu reklamowania produktów typu fast food w spotach skierowanych do...

4 sierpnia 2004

Baton Kit Kat po 47 latach rezygnuje z hasła "Have a break"

Po blisko 50 latach funkcjonowania hasła "Have a break" w reklamach batonów Kit Kat należących do Nestle zniknie ono z...

4 sierpnia 2004

Bill Clinton może wystąpić w programie komediowym NBC

Były prezydent Stanów Zjednoczonych Bill Clinton, podobnie jak wcześniej były wiceprezydent Al Gore, wystąpi w show komediowym stacji NBC "Saturday...

4 sierpnia 2004

Magazyn "Diva" promuje lesbijki jako atrakcyjny target

Brytyjski magazyn "Diva" z okazji swojego 100. wydania przeprowadzi kampanię reklamową, w której chce zademonstrować brak obecności lesbijek w reklamach...

4 sierpnia 2004

Nowa technologia CRM ma pomóc operatorom komórkowym

Operatorzy telefonii komórkowej testują nową technologię CRM (zarządzania relacjami z klientami) opartą na rozpoznawaniu języka w SMS-ach i wysyłaniu automatycznych...

4 sierpnia 2004

Martin Sorrell przewiduje trudne chwile prasy w walce z internetem

Martin Sorrell, szef i założyciel WPP Group, przewiduje rosnącą presję na magazyny i dzienniki ze strony internetu. Sorrell stwierdził w...

4 sierpnia 2004

Rosyjska Duma może zakazać reklamy piwa w ciągu dnia

Rosyjski rząd rozważa wprowadzenie zakazu reklamy piwa w radiu i telewizji pomiędzy 7 rano a 22. W Dumie projekt ustawy...

4 sierpnia 2004

Słabszy wzrost przychodów grupy Havas

Grupa Havas odnotowała słabszy, niż się spodziewano - 0,6-proc. - wzrost przychodów w pierwszej połowie br. Przyczyną były gorsze wyniki...

5 sierpnia 2004

Chupa Chups i Coty sprzedają wody perfumowane Chupa Chups I Love Me

Producent lizaków Chupa Chups i firma kosmetyczna Coty we wrześniu br. wprowadzą na rynek Wielkiej Brytanii wody perfumowane i spryskiwacze...

5 sierpnia 2004

Para uprawiająca seks w reklamie prezerwatyw MTV Condomi

W Wielkiej Brytanii MTV prowadzi kampanię reklamową prezerwatyw marki MTV Condomi. Reklama budzi kontrowersje, ponieważ zdaniem niektórych przedstawia cień pary...

5 sierpnia 2004

Arsenal chce dotrzeć do fanów poza UK za pomocą nowego kanału telewizyjnego

Arsenal uruchamia program telewizyjny dla fanów poza Zjednoczonym Królestwem. Będzie on dostarczycielem newsów dotyczących tego londyńskiego klubu w sezonie 2004/2005,...