M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 sierpnia 2004

L'Oreal zamierza zintensyfikować działania marketingu bezpośredniego

Według informacji brytyjskiego magazynu "Marketing" koncern L'Oreal prowadzi przetarg na przygotowanie zintegrowanych działań marketingu bezpośredniego dla marki L'Oreal Paris. Do...

5 sierpnia 2004

Ed Meyer po sprzedaży Greya może otrzymać 34 mln dol.

Ed Meyer, wieloletni prezes i CEO Grey Global Group, może dostać po pomyślnej sprzedaży firmy bonus wysokości 34 mln dolarów,...

5 sierpnia 2004

GfK przetestuje badanie Mediawatch na Węgrzech

Firma badawcza GfK zamierza przetestować narzędzie badawcze Mediawatch na Węgrzech w listopadzie br. Mediawatch jest dedykowane do badania zarówno widowni...

6 sierpnia 2004

WPP przejmuje agencję interaktywną Digit

Grupa WPP przejęła brytyjską agencję interaktywną Digit. Zostanie ona włączona do należącej do WPP sieci agencji GT Network. Struktura ta...

6 sierpnia 2004

Renault będzie po raz pierwszy wspierać reklamowo swoją sprzedaż online

Witryna dedykowana sprzedaży internetowej zostanie uruchomiona w tym tygodniu - potencjalni kupcy będą w niej mogli szukać zarówno nowych aut...

6 sierpnia 2004

Skoda promuje dodatkowe wyposażenie modelu Fabia w akcji mailingowej

Skoda skupia się na promocji szerokiej gamy dodatkowego wyposażenia dostępnego w modelu Fabia w akcji marketingu bezpośredniego skierowanej do 15...

6 sierpnia 2004

Honda będzie wydawać magazyn "Dream"

Koncern samochodowy Honda będzie wydawał w Wielkiej Brytanii kwartalnik, którego celem jest wzmocnienie związku i lojalności klientów firmy. Pismo pod...

6 sierpnia 2004

Tony Wright w sieci Lowe w Stanach Zjednoczonych

Brytyjczyk Tony Wright, jeden z senior managerów Ogilvy & Mather w Nowym Jorku, dostał propozycję pracy w sieci Lowe. Wright...

6 sierpnia 2004

David Hackworthy chief strategic officerem w DDB London

David Hackworthy został nowym chief strategic officerem w agencji DDB London. Do tej pory pracował w strukturach TBWA/ChiatDay New York,...

9 sierpnia 2004

DaimlerChrysler przygotował projekt marketingowy dla marki Brabus

DaimlerChrysler promuje w Wielkiej Brytanii model samochodu Brabus kampanią direct-marketingową sugerującą, że auto nie jest przeznaczone dla ludzi "słabego serca"....

9 sierpnia 2004

Deutsche Post przegląda oferty domów mediowych

Deutsche Post World Net, do którego należą spółki Deutsche Post, Postbank i DHL, przegląda oferty agencji mediowych dotyczące planowania i...

9 sierpnia 2004

Emigranci oczekujący na zieloną kartę wezmą udział w reality show

Emigranci oczekujący w Stanach Zjednoczonych na zieloną kartę będą mogli wziąć udział w nowym reality show. Oferta skierowana jest do...

9 sierpnia 2004

Mandel członkiem rady nadzorczej MediaCom US oraz globalnym szefem buyingu

Promocja Jona Mandla, dotychczas co-CEO domu mediowego MediaCom US, na stanowiska członka rady nadzorczej i globalnego szefa buyingu MediaCom Worldwide...

9 sierpnia 2004

Bacardi startuje z nową kampanią kierowaną do młodych ludzi

Bacardi rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową, która będzie się toczyć na 8 wielkich powierzchniach reklamowych. Akcja będzie skierowana do...

9 sierpnia 2004

Grupa Interpublic Group of Cos. zmniejsza straty finansowe

Grupa reklamowa Interpublic Group of Cos. odnotowała w pierwszym kwartale br. mniejsze straty niż rok wcześniej. Straty zamknęły się kwotą...

10 sierpnia 2004

Były szef Y&R doradza przy transakcji zakupu Grey Global Group

Mike Dolan, były szef Young & Rubicam, doradza przy transakcji zakupu Grey Global. Został on doradcą funduszu inwestycyjnego Hellman &...

10 sierpnia 2004

Diageo prowadzi globalny przetarg na obsługę marki Smirnoff Ice

Diageo rozpoczęło procedury przetargowe dotyczące obsługi globalnego budżetu reklamowego marki napoju alkoholowego Smirnoff Ice, za który dotąd była odpowiedzialna sieć...

10 sierpnia 2004

Tony Wright wesprze wysiłki Jerry'ego Judge'a w odzyskaniu klientów przez agencję Lowe

Tony Wright, chief strategy i planning officer w agencji Ogilvy & Mather w Nowym Jorku, będzie pracował w agencji Lowe...

10 sierpnia 2004

Cisco Systems wybrał agencję MBA do przygotowania paneuropejskiej kampanii b2b

MBA wygrała przetarg, w którym uczestniczyła spora liczba nieujawnionych z nazw agencji. MBA ma przygotować kreację zarówno ATL-ową, jak i...

10 sierpnia 2004

Wydatki reklamowe w USA wyniosły 176 mld dol., ale coraz trudniej trafić do konsumentów

Według raportu nowojorskiego banku inwestycyjnego Veronis Suhler Stevenson wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych nadal rosną, w 2003 r. osiągnęły sumę...

10 sierpnia 2004

Ofcom wycofuje spot Renault Megane

Brytyjska organizacja Ofcom zakazała emisji przygotowanego przez agencję Publicis spotu Renault Megane. Stało się tak po protestach ze strony widzów,...

10 sierpnia 2004

Holding Emap Communications przejął festiwal reklamowy Cannes Lions

Międzynarodowy Festiwal Reklamowy "Cannes Lions" został przejęty przez holding medialny Emap Communications. Szacunkowa wartość umowy wynosi 52 miliony funtów. Dotychczasowym...

10 sierpnia 2004

Agencja Republic będzie pracować dla BBC World Service w Stanach Zjednoczonych

Agencja reklamowa Republic będzie odpowiedzialna za przygotowanie działań promocyjnych dla BBC World Service w Stanach Zjednoczonych. Agencja przygotuje kampanię reklamową...

11 sierpnia 2004

"Vogue" przeprowadzi kampanię reklamową promującą futra

Magazyn "Vogue" razem z Międzynarodową Organizacją Handlu Futrami przygotowują się do kampanii reklamowej, promującej odzież futrzaną. W sierpniu br. ukaże...

11 sierpnia 2004

Wzrost korzystania z rich media i dużych formatów reklamowych wg DoubleClick

Wskaźniki CTR pozostają na stabilnym poziomie, duże formy reklamowe coraz popularniejsze, rich media wzrosło o 34 proc. rok do roku...

11 sierpnia 2004

TiVo obniża o połowę ceny cyfrowych nagrywarek

Firma TiVo, która jest pionierem w segmencie DVR (digital video recorder) - cyfrowych nagrywarek umożliwiających np. wycinanie bloków reklamowych z...

11 sierpnia 2004

Trojan spotyka się z ostrą krytyką za pokazywanie orgazmu

Amerykański producent prezerwatyw Trojan, który spotkał się z ostrą krytyką za pokazywanie obraźliwych reklam w ubiegłym miesiącu, najprawdopodobniej będzie ponownie...

11 sierpnia 2004

Barclays Bank zainwestuje 87 mln funtów w marketing sportowy

Barclays Bank zamierza zainwestować w sport 87 mln funtów w ciągu najbliższych trzech lat. Kwota 57 mln funtów zostanie wydana...

11 sierpnia 2004

WPP utworzy największą agencję na rynku rosyjskim

Holding WPP Group zamierza utworzyć największą na rynku rosyjskim agencję reklamową WPP Russia poprzez joint venture z koncernem Video International...

11 sierpnia 2004

Dobre wyniki za drugi kwartał mogą podnieść wartość grupy Grey

Atrakcyjność grupy reklamowej Grey Worldwide może wzrosnąć po ogłoszeniu przez ten holding bardzo dobrych wyników finansowych po drugim kwartale br....

12 sierpnia 2004

Mick Buckley został prezesem CNBC Europe

Mick Buckley objął stanowisko prezesa i chief executive stacji CNBC Europe - telewizyjnego kanału biznesowego. Buckley zastąpił Ricka Cottona, który...

12 sierpnia 2004

Manchester Utd rozpoczyna współpracę z firmą konsultingową Premiere

Firma konsultingowa Premiere należąca do WPP Group zajmie się obsługą strategiczną programu sponsoringowego klubu piłkarskiego Manchester Utd. Przekazanie obsługi odbyło...

12 sierpnia 2004

MKOl mianował na szefa marketingu byłego menedżera Nike

Timo Lumme, były szef marketingu firmy Nike, został dyrektorem marketingu Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl). Lumme przejdzie do MKOl z telewizyjnego...

12 sierpnia 2004

DDB London wygrała przetarg na obsługę budżetu Wyeth Consumer Healthcare

Koncern farmaceutyczny Wyeth Consumer Healthcare wybrał agencję reklamową DDB London do obsługi budżetu reklamowego marek leków Anadin i Centrum. Wartość...

12 sierpnia 2004

Euro RSCG London utrzymał obsługę budżetu szczepień antygrypowych

Brytyjski departament zdrowia ponownie wybrał agencję Euro RSCG London do obsługi wartego 6 mln funtów budżetu kampanii reklamowej promującej szczepienia...

12 sierpnia 2004

DoCoMo prezentuje pierwszy na świecie "telefon-portfel" komórkowy trzeciej generacji

Japoński operator telefonii komórkowej NTT DoCoMo zaprezentował urządzenie określane jako mobilny portfel - skrzyżowanie telefonu komórkowego trzeciej generacji z aparatem...

12 sierpnia 2004

WeightWatchers rozpoczął przegląd mediowy w Europie

WeightWatchers, firma zajmująca się promowaniem zdrowego stylu życia, zamierza skonsolidować swój europejski budżet mediowy w jednej agencji. Jego wartość szacowana...

13 sierpnia 2004

Jeden z głównych udziałowców Grey Global sprzedał połowę swoich udziałów

Brookside Capital Partners, jeden z głównych udziałowców Grey Global Group, sprzedał połowę swoich udziałów w grupie. Sprzedaż nastąpiła po tym,...

13 sierpnia 2004

Angelina Jolie za porażkę "Tomb Rider 2" wini marketing

Hollywoodzka aktorka Angelina Jolie, która zagrała tytułową rolę Laury Croft w filmie "Tomb Rider 2: Kolebka Życia" (podobnie zresztą jak...

13 sierpnia 2004

Bacardi prowadzi przetarg na globalny budżet Bacardi Carta Blanca

Koncern Bacardi poszukuje agencji, która będzie odpowiedzialna za kreację globalnej kampanii dla jego głównego brandu - rumu Bacardi Carta Blanca....

13 sierpnia 2004

Unilever wprowadza dietetyczną linię Carb Options

Unilever Bestfoods wprowadza na brytyjski rynek nową linię produktów o niskiej zawartości węglowodanów pod nazwą Carb Options. W linii Carb...

13 sierpnia 2004

Brytyjscy widzowie mniej wierzą reklamie

Brytyjscy telewidzowie uważają, że reklamy są pomysłowe, ale niekoniecznie mówią prawdę - tak wynika z najnowszego raportu Ofcom na temat...

16 sierpnia 2004

Living TV przygotuje brytyjską wersję show "Extreme Makeover"

Living TV przygotuje brytyjską wersję kontrowersyjnego amerykańskiego show "Extreme Makeover". Uczestnicy programu poddają się operacjom plastycznym. Chcą w ten sposób...

16 sierpnia 2004

Tetley planuje akcję door-drop, po której chce tworzyć bazy danych

Producent herbat Tetley przygotowuje akcję promocyjną door-drop, adresowaną do kobiet w wieku 45-64 lata. Projekt polega na bezpośredniej dystrybucji zestawów...

16 sierpnia 2004

Coca-Cola rozmawia z agencjami na temat działań globalnych

Coca-Cola rozmawia ze swoimi agencjami reklamowymi na temat kreacji międzynarodowej kampanii telewizyjnej i outdoorowej dla klasycznej Coca-Coli. Reklamy dla koncernu...

16 sierpnia 2004

News International odświeża bazę danych o 2 mln czytelników

News International, wydawca "The Times", "Sunday Times", "News of the World" oraz "The Sun", uaktualnia swoją bazę danych, żeby przystosować...

16 sierpnia 2004

Orange podpisał trzyletni kontrakt z Manchester City FC

Brytyjski operator telefonii komórkowej Orange podpisał trzyletni kontrakt z klubem piłkarskim Manchester City. Umowa sponsoringowa została rozszerzona o aktywności związane...

16 sierpnia 2004

Kontrowersyjne wystąpienie Cindy Crawford w reklamach futer Blackglama

Cindy Crawford występuje w reklamach znanej marki futer Blackglama należącej do firmy American Legend, którą dawniej reklamowały takie gwiazdy jak...

16 sierpnia 2004

Travel Channel uruchamia ogólnoeuropejski dział sprzedaży reklam

Kanał telewizyjny Travel Channel uruchamia ogólnoeuropejski dział sprzedaży reklam. Jednostką tą kierować będzie Kristina Valeix. Dział będzie miał swoją siedzibę...

17 sierpnia 2004

French Connection rezygnuje ze sloganu reklamowego "FCUK"

Firma odzieżowa French Connection porzuca slogan reklamowy "FCUK", którym posługiwała się od wielu lat z obawy, że stał się on...