M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 sierpnia 2004

Pomysł displayów reklamowych na taksówkach zaadaptowany w Wielkiej Brytanii

Iluminowane mobilne reklamy mocowane na żółtych taksówkach w Nowym Jorku trafią na ulice Wielkiej Brytanii. Nowa firma, Mad UK, zaplanowała...

17 sierpnia 2004

"Glamour" najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem w Wielkiej Brytanii

Kobiecy magazyn "Glamour", należący do Conde Nast, jest najlepiej sprzedającym się brytyjskim miesięcznikiem. W rankingach ABC "Glamour" pokonał magazyn "FHM"....

17 sierpnia 2004

Sponsoring olimpijski przynosi większy efekt w Stanach Zjednoczonych niż w Europie

Europejczycy w mniejszym stopniu niż mieszkańcy USA przywiązują wagę do reklam pojawiających się przy okazji igrzysk olimpijskich. Z badania prowadzonego...

18 sierpnia 2004

Nokia wynajmuje weterana Coca-Coli do prac nad globalnym pozycjonowaniem

Nokia zatrudniła na stanowisku global marketing chief Keitha Pardy'ego, dawnego czołowego menedżera Coca-Coli. Pardy pracował w Coca-Coli przez 17 lat,...

18 sierpnia 2004

Puma ostrzega jamajskie gwiazdy reggae, aby nie obrażały mniejszości seksualnych

Puma, międzynarodowa marka oddzieży sportowej, postawiła ultimatum wykonawcom muzyki reggae z Jamajki, aby ci zaprzestali obrażania gejów i lesbijek w...

18 sierpnia 2004

Morgan Spurlock wesprze premierę anty-McDonald'sowego filmu w Wielkiej Brytanii

Morgan Spurlock, człowiek, który jest twórcą filmu "Super Size Me" krytykującego jedzenie typu fast food, wybierze się do Wielkiej Brytanii,...

18 sierpnia 2004

Wella będzie używać w komunikacji rynkowej "mówiących plakatów"

W Wielkiej Brytanii producent kosmetyków do włosów Wella (Procter & Gamble) będzie używać w komunikacji przygotowanej dla nowej linii Headgames...

18 sierpnia 2004

Diffiniti zastąpi Carat Interactive

Diffiniti - tak będzie się nazywać nowy dom mediowy Aegis Group zajmujący się internetem. Inna marka Aegis - Carat Interactive...

18 sierpnia 2004

David Beckham patronem akademii piłkarskich w Londynie i Los Angeles

Angielski piłkarz David Beckham będzie patronem akademii piłkarskich w Londynie i Los Angeles. Projekt, któremu piłkarz użyczył swojego wizerunku, nosi...

19 sierpnia 2004

Diageo będzie stosować cross-selling

Koncern alkoholowy Diageo będzie stosować w Wielkiej Brytanii cross-selling. Firma zamierza oferować konsumentom różne swoje produkty na różne okazje, a...

19 sierpnia 2004

MSN Messenger podpisał umowę z MTV Europe

MSN Messenger, internetowy komunikator Microsoftu, zawarł swoją pierwszą umowę sponsorską z mediami - będzie wspierał program "MTV Icon". Deal, którego...

19 sierpnia 2004

Vodafone odnawia kontrakt sponsorski z Beckhamem

Operator telekomunikacyjny Vodafone ogłosił podpisanie nowego rocznego kontraktu z Beckhamem, brytyjskim gwiazdorem futbolowym. Kampanie wykorzystujące wizerunek Davida Beckhama były integralną...

19 sierpnia 2004

Delaney Lund Knox Warren będzie obsługiwać brand Vectra

Agencja Delaney Lund Knox Warren rozszerzyła obsługę brandu Vauxhall o markę Vectra. Po kilku wygranych w ciągu ostatnich kilku lat...

19 sierpnia 2004

Kontrowersyjna reklama Pixel House przypomniała falsyfikat "Daily Mirror"

Agencję fotograficzną Pixel House spotkał bojkot środowiska mediowo-reklamowego, po tym jak opublikowała w prasie swoją reklamę. Wykorzystywała ona zdjęcia jeńców...

20 sierpnia 2004

Orange inwestuje w programming telewizyjny we współpracy z Endemolem

Brytyjski operator komórkowy Orange i firma zajmująca się produkcją telewizyjną Endemol podjęły współpracę przy realizacji serialu o nazwie "Orange Playlist"...

20 sierpnia 2004

Wiodący producent piwa w Czechach przegląda oferty domów mediowych

Wiodący producent piwa w Czechach - browar Plzensky Prazdroj - rozpoczął przegląd agencji mediowych. W przeglądzie biorą udział takie domy...

20 sierpnia 2004

MyVillage.com buduje lojalność społeczności lokalnych

Serwis internetowy MyVillage.com uruchomił w Wielkiej Brytanii program adresowany do społeczności lokalnych. Za 8 funtów kwartalnie użytkownicy mają wstęp na...

20 sierpnia 2004

Reklama Viagry wykorzystuje symbol diabelskich rogów

W najnowszej kampanii reklamowej Viagry, produkowanej przez koncern Pfizer, agencja reklamowa McCann-Erickson wykorzystała motyw litery V, która ma symbolizować diabelskie...

23 sierpnia 2004

Gosper opuszcza McCann po niecałym roku pracy jako general manager

Brett Gosper przenosi się do sieci reklamowej TBWA, gdzie zostanie prezesem New York Group. Wydarzenie to ma miejsce w niecały...

23 sierpnia 2004

Grupa WPP osiągnęła ponad 2 mld funtów przychodów w I poł. br.

Holding reklamowy WPP w pierwszych sześciu miesiącach osiągnął przychody w wysokości 2,03 mld funtów, co oznacza wzrost od końca ub.r....

23 sierpnia 2004

Miller przeprasza za pominięcie czarnych muzyków w specjalnej edycji opakowań

Amerykański browar Miller Brewing zdecydował się przeprosić publicznie za pominięcie czarnych muzyków w specjalnej edycji puszek z wizerunkami gwiazd rock'n'rolla....

23 sierpnia 2004

Kraft Foods położy większy nacisk na aspekty zdrowotne w komunikacji czekolad

Koncern Kraft Foods zlecił agencji PR Burson-Marsteller (BM), by w działaniach prowadzonych dla portfolio czekolad położyć większy nacisk na aspekty...

23 sierpnia 2004

Beyonce zarobi rocznie 2,6 mln funtów za występ w reklamie L'Oreal

Koncern L'Oreal Polska zapłaci piosenkarce Beyonce Knowles 2,6 mln funtów rocznie za udział w reklamie produktów do pielęgnacji włosów. Kontrakt...

24 sierpnia 2004

Nike detronizuje Adidasa na europejskim rynku marek związanych z futbolem

Wysiłki koncernu Nike skoncentrowane na promowaniu marki jako brandu futbolowego zaczynają przynosić efekty. Według ostatnich raportów Nike po raz pierwszy...

24 sierpnia 2004

McCann-Erickson Madryt przygotuje bożonarodzeniową globalną kampanię Coca-Coli

Agencja reklamowa McCann-Erickson Madryt została wybrana do przygotowania globalnej kampanii reklamowej Coca-Coli Classic na święta Bożego Narodzenia. Marketer zamierza zacieśnić...

24 sierpnia 2004

Konserwatyści atakują Bruce'a Springsteena w akcji "Boycott the Boss"

Udział Bruce'a Springsteena (pseudonim artystyczny "Boss") w tournee muzycznym Vote for Change, w którym artyści amerykańscy opowiadają się za nieoddawaniem...

24 sierpnia 2004

Vega Olmos zajmie się globalną kreacją dla koncernu Unilever

Vega Olmos, worldwide creative director agencji reklamowej Lowe Worldwide, będzie odpowiedzialny za prace kreatywne dla Unilevera na największych rynkach na...

24 sierpnia 2004

WPP rozważa emisję praw poboru o wartości 500 mln funtów

WPP Group rozważa emisję praw poboru o wartości 500 mln funtów. Miałaby ona być narzędziem w sfinansowaniu ewentualnego przejęcia Grey...

25 sierpnia 2004

Wizerunek Johna Lennona wesprze nową - "pokojową" - linię butów Nike

Nike wprowadził na rynek linię butów "Peace". W komunikacji marketingowej wokół nich wykorzystywany będzie wizerunek Johna Lennona i fragmenty tekstu...

25 sierpnia 2004

Tourism Ireland wyłoniła short-listę w globalnym przetargu

Organizacja turystyczna Tourism Ireland (TI) wybrała cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu, który dotyczy obsługi globalnych działań reklamowych....

25 sierpnia 2004

Coca-Cola nie zerwie kontraktu z Rooneyem po rewelacjach brytyjskich brukowców

Wayne Rooney, napastnik i reprezentant piłkarskiej drużyny narodowej Anglii, utrzyma swój kontrakt sponsorski z koncernem Coca-Cola, pomimo że parę dni...

25 sierpnia 2004

Gwiazdy serialu "Seks w wielkim mieście" wystąpią w reklamie napoju 7Up Plus

Cadbury Schweppes planuje kampanię reklamową nowego napoju 7Up Plus, na którą przeznacza 50 mln dol. Budżet reklamowy obejmuje całość komunikacji...

25 sierpnia 2004

McDonald's prowadzi badania mogące spowodować zmianę dostawcy soków pomarańczowych do tej sieci

Coca-Cola do tej pory polegała na koncernie McDonald's, który jest jej głównym kanałem dystrybucyjnym dla soków marki Minute Maid w...

25 sierpnia 2004

Giraffe Marketing wprowadza udogodnienia dla sprzedaży wysyłkowej

Brytyjska firma Giraffe Marketing proponuje konsumentom powiększone skrzynki pocztowe - dostępne dla kurierów. Są one przydatne zwłaszcza dla tych, którzy...

26 sierpnia 2004

Dentsu podpisała umowę z międzynarodową federacją sportów pływackich

Agencja Dentsu poszerzyła swoją obecność w globalnym biznesie związanym z marketingiem sportowym dzięki podpisaniu umowy z Federation Internationale de Natation...

26 sierpnia 2004

Nescafe rozszerza markę o kawę Half Caff z obniżoną zawartością kofeiny

Koncern Nestle wprowadza na rynek Wielkiej Brytanii kawę Half Caff z obniżoną zawartością kofeiny. Wartość kampanii szacuje się na 6...

26 sierpnia 2004

Dr Martens zamierza rozwijać produkcję odzieży i akcesoriów

Firma Dr Martens zamierza zwiększyć swoją aktywność w produkcji i promocji odzieży i akcesoriów. Za strategię rozwoju odpowiedzialny jest Bobbie...

26 sierpnia 2004

Wieden & Kennedy zajmie się obsługą globalnego budżetu TNT

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę budżetu firmy kurierskiej TNT. Szczegóły planowanych działań marketingowych nie zostały ujawnione....

26 sierpnia 2004

Kerry oskarża Busha o wspieranie oszczerców, Bush zaprzecza

W swoim najnowszym spocie telewizyjnym kandydat Demokratów John Kerry oskarża George'a W. Busha o sekretne popieranie oszczerców. Chodzi o grupę...

27 sierpnia 2004

FCBi będzie promować turystykę w Walii

The Wales Tourist Board wynajęła agencję FCBi do przeprowadzenia międzynarodowej akcji direct marketingu, która potrwa do czerwca 2005 r. Kampania...

27 sierpnia 2004

Toyota wejdzie w rynek mikrosamochodów z modelem Aygo

Aygo zostanie zaprezentowany w marcu na Geneva Motor Show, jest skierowany do młodych odbiorców. Toyota ma ambicje, aby stał się...

27 sierpnia 2004

Virgin Mobile sponsoruje MTV Music Video Awards

Koncern Virgin Mobile USA jest sponsorem ceremonii MTV Music Video Awards, która odbędzie się w najbliższy weekend w Miami. Nominowani...

27 sierpnia 2004

Grey traci obsługę batonu Twix na rynku USA

Agencja Grey Worldwide czuje się niepewnie w związku z odebraniem jej przez Masterfoods w USA budżetu batonu Twix i przekazaniem...

27 sierpnia 2004

TNT Express szuka domu mediowego do obsługi budżetu w Europie

Firma kurierska TNT Express rozpoczęła rozmowy z domami mediowymi na temat obsługi budżetu planowania i zakupu mediów w Europie. Andrew...

27 sierpnia 2004

Celebrities w reklamach krytykujących Busha

Gwiazdy z Hollywood, m.in. Matt Damon i Scarlett Johansson, biorą udział w kampanii krytykującej prezydenta George'a W. Busha. Reklamy zostały...

30 sierpnia 2004

Volkswagen Golf GTI wybrany na samochód wszech czasów

Wiecznie młody Volkswagen Golf GTI, obchodzący już 30. urodziny, został wybrany w Wielkiej Brytanii na samochód wszech czasów. Niemieckie auto...

30 sierpnia 2004

Amerykański producent prezerwatyw szuka ochotników do reklamy w stylu reality-TV

Amerykański producent prezerwatyw Inspiral zdecydował się na niestandardowy chwyt reklamowy - do swojej reklamy szuka ochotników, którzy wyjaśnialiby, dlaczego lubią...

30 sierpnia 2004

Nienaturalnej wielkości przedmioty zaskakują w spotach Levi's Anti-Fit stworzonych przez BBH

W obecnej kampanii marki Levi's 501 Anti-Fit stworzonej przez agencję Bartle Bogle Hegarty takie obiekty jak drzwi wejściowe, samochód i...

30 sierpnia 2004

Corvetta zachęca w reklamach do bardzo szybkiej jazdy

W najnowszej reklamie samochodu Corvetta producent - General Motors - promuje ten model jako samochód, który pozwoli kierowcy "odlecieć". Kampania...

30 sierpnia 2004

Converse został sponsorem MTV Video Awards w Europie

Producent odzieży sportowej Converse został sponsorem europejskiej edycji imprezy muzycznej MTV Video Awards. Umowa z MTV Europe dotyczy obecności marki...