M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 sierpnia 2004

Amerykański Komitet Olimpijski żąda wycofania reklam wyborczych Busha

Amerykański Komitet Olimpijski żąda wycofania reklam wyborczych George'a W. Busha. Chodzi o kampanię, w której stwierdza się, że w igrzyskach...

31 sierpnia 2004

Futbol jest w internecie bardziej popularny od olimpiady

Piłkarze są w Wielkiej Brytanii sześć razy bardziej popularni niż uczestnicy igrzysk olimpijskich, jeśli chodzi o liczbę wyszukiwań na ich...

31 sierpnia 2004

Sainsbury reklamuje pieczywo i obala mit o krótkiej pracy piekarzy

Sainsbury ruszy wkrótce z kampanią promującą jego pieczywo sprzedawane w 330 punktach w sieci własnych supermarketów. Przygotowała ją agencja Abbot...

31 sierpnia 2004

Stephen Ward dyrektorem kreacji w McCann-Erickson

Stephen Ward zajmie się obsługą europejską firm MasterCard i Microsoft jako dyrektor kreatywny agencji McCann-Erickson. Ward przeszedł do McCann-Erickson z...

31 sierpnia 2004

Lepsze wyniki grupy WPP w I półroczu br.

Grupa WPP odnotowała po 6 miesiącach br. 16-proc. wzrost zysków. Zyski zamknęły się kwotą 234,7 mln funtów. Przychody wzrosły o...

31 sierpnia 2004

Lowe w Wielkiej Brytanii otwiera oddział Lowe Alchemy

Londyński oddział sieci Lowe otworzył nowy oddział dedykowany obsłudze klientów farmaceutycznych. Nosi on nazwę Lowe Alchemy, a zarządzał nim będzie...

31 sierpnia 2004

Hasło "I'm Lovin It" najczęściej używanym zwrotem pochodzącym z reklamy

Hasło kampanii koncernu McDonald's "I'm Lovin It" jest najchętniej używanym zwrotem z reklamy. Pobiło ono slogan "Beanz Meanz Heinz" z...

1 września 2004

Kampania marketingu bezpośredniego Skody kładzie nacisk na indywidualizm

Skoda promuje indywidualizm w kampanii marketingu bezpośredniego swojego luksusowego modelu Superb. Zaprojektowaną przez agencję Archibald Ingall Stretton przesyłkę otrzyma 30...

1 września 2004

Western Union planuje zwiększenie wydatków na reklamę w 2005 r.

Przedstawiciele firmy Western Union, która zajmuje się przede wszystkim międzynarodowymi transferami pieniężnymi, zamierza zwiększyć wydatki na działania reklamowe w 2005...

1 września 2004

Zwolnienie Bobby'ego Robsona z Newcastle skomplikowało kampanię Barclaysa

Grupa finansowa Barclays musi odłożyć na półkę bardzo dobrze przyjętą reklamę z legendarnym piłkarzem, trenerem i działaczem piłkarskim Bobbym Robsonem...

1 września 2004

Brytyjskie "Cosmo" w internecie udziela gratis porad finansowych

Cosmopolitan.co.uk wraz z uSwitch.com stworzyło usługę Cosmomoney. Jej celem jest pomoc kobietom poszukującym obiektywnych porad w kwestiach finansowych dotyczących codziennego...

1 września 2004

Bohaterka "Seksu w wielkim mieście" wystąpi w reklamie Tetley

Kim Cattrall grająca postać Samanthy - bohaterki serialu "Seks w wielkim mieście" - wystąpi w reklamie herbaty Tetley. Budżet kampanii...

2 września 2004

Reklama Freelandera została oprotestowana przez konsumentów

Wizerunek wymachującej pistoletem gospodyni domowej wykorzystany w reklamie samochodu Land Rover Freelander Sport wywołał lawinę skarg ze strony konsumentów. Według...

2 września 2004

Design Bridge zajmie się projektem odświeżenia marki Nescafe

Nestle w Wielkiej Brytanii odświeża wizerunek linii luksusowej Nescafe. Autorem projektu jest agencja Design Bridge. Zmiana dotyczy przede wszystkim najważniejszego...

2 września 2004

Młodzi konsumenci mają dosyć seksu w reklamie

Młodzi ludzie mają dosyć epatowania seksem w reklamie i oddziaływanie na nich tą metodą staje się coraz mniej efektywne, wynika...

2 września 2004

Tony Wright został nowym CEO sieci agencyjnej Lowe Worldwide

Holding Interpublic Group of Cos. mianował Tony'ego Wrighta na stanowisko president i CEO sieci agencji reklamowych Lowe Worldwide. Wright zajmie...

2 września 2004

Reklamy Sony PlayStation2 uznane za zagrożenie dla młodych odbiorców

Kampania marketing services wspierająca sprzedaż konsoli do gier PlayStation2 została ocenzurowana przez organizację kontrolującą standardy etyczne na brytyjskim rynku reklamowym...

3 września 2004

WCRS przygotuje dla Vote No kampanię poprzedzającą euroreferendum

Vote No jest projektem niepartyjnym stworzonym przez kilku czołowych brytyjskich przedsiębiorców, którzy chcą namawiać Brytyjczyków do głosowania na "nie" w...

3 września 2004

Saab reklamuje diesle w kampanii marketingu bezpośredniego

Saab wesprze wprowadzenie swoich dwóch modeli 9-3 diesel kampanią mailingu bezpośredniego. W materiałach zwraca się uwagę na dobre osiągi tych...

3 września 2004

John Kerry popierany przez mieszkańców miast - wynika z badania Claritas

Kandydat na prezydenta USA John Kerry jest popierany przez mieszkańców miast - wynika z badania firmy Claritas. Do takich wniosków...

6 września 2004

Diageo wspiera piwo Guinness epickim spotem reklamowym "Mustang"

Diageo chce odświeżyć markę piwa Guinness drugą falą kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem "Out of darkness comes light", przygotowanej przez...

6 września 2004

Levi's promuje dżinsy 501 Anti-Fit w kampanii interaktywnej

Internauci odwiedzający paneuropejską witrynę marki Levi's mogą stworzyć własne klipy wideo i skomponować dzwonki do telefonów komórkowych. Akcja w sieci...

6 września 2004

Carat podnosi prognozę wzrostu rynku reklamowego w 2004 r. i 2005 r.

Prognozowany przez sieć mediową Carat należącą do grupy Aegis Media wzrost rynku reklamowego w 2004 r. wynosił początkowo 5,3 proc....

6 września 2004

Dior rozpoczyna na rynku amerykańskim kampanię reklamową J'adore

Firma kosmetyczna Christian Dior rozpocznie jednocześnie jesienią br. kampanie reklamowe marek J'adore i Channel No 5, w których wystąpią znane...

6 września 2004

WPP przeznaczy prawdopodobnie 600 mln funtów na zakup Grey Global Group

WPP prawdopodobnie zaproponuje 600 mln funtów za Grey Global Group - donosi dziennik "The Guardian". Cena ta jest niższa od...

7 września 2004

Vidal Sasson zlożył pozew do sądu przeciwko Procter & Gamble

Stylista fryzur Vidal Sasson, którego nazwiskiem opatrzono markę kosmetyków do włosów, postanowił wejść na drogę sądową przeciwko koncernowi Procter &...

7 września 2004

Eric Kim odpowiedzialny za globalny marketing Samsunga przechodzi do Intela

Eric Kim, executive vice president do spraw globalnych działań marketingowych Samsunga, odchodzi z koncernu. Obejmie stanowisko chief marketing officera w...

7 września 2004

Marc Landsberg został prezesem sieci agencyjnej Arc Worldwide

Nick Brien, chief executive sieci firm marketing services Arc Worldwide, mianował Marca Landsberga na stanowisko jej prezesa. Wcześniej Landsberg piastował...

7 września 2004

Magazyn "Maxim" został światowym partnerem sieci Vodafone

Magazyn "Maxim" podpisał umowę licencyjną z operatorem telefonii komórkowej Vodafone. Kontrakt dotyczy współpracy na 30 rynkach lokalnych. Jego zawarcie jest...

7 września 2004

Wizerunek Busha kojarzy się z Dunkin Donuts, a Kerry'ego z marką Starbucks

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata...

7 września 2004

V&S wprowadza na rynek wódkę Absolut Raspberri

Szwedzki producent alkoholi V&S wprowadza na rynek kolejną odmianę smakową wódki Absolut o smaku malinowym - Absolut Raspberri. Wejściu produktu...

7 września 2004

Próbki kosmetyków w magazynach wpływają na wzrost sprzedaży

Według badań przeprowadzonych wśród czytelniczek brytyjskiego wydania "Marie Claire" próbki kosmetyków dodawanych do magazynu znacznie wpływają na wzrost sprzedaży tych...

7 września 2004

WPP, Havas i fundusz Hellman & Friedman mają złożyć oferty zakupu Grey

Prawdopodobnie trzy firmy będą ubiegać się o zakup Grey Global Group - WPP Group, Havas i fundusz private equity Hellman...

8 września 2004

Vodafone rozpoczął współpracę z agencją BBH, zagrożona pozycja W&K

Vodafone, brytyjski operator telekomunikacyjny, wstrząsnął posadami swojej strategii marketingowej, dodając Bartle Bogle Hegarty do listy współpracujących z nim agencji. BBH...

8 września 2004

Stan Lee łączy siły z Hefnerem w filmie "Hef's Superbunnies" na antenie MTV

Twórca przygód "Spider-Mana" Stan Lee łączy siły z Hugh Hefnerem, twórcą potęgi "Playboya", w filmie, który będzie emitowany na antenie...

8 września 2004

Zyski sieci Aegis w I półroczu br. wzrosły o 22 proc.

Zyski przed opodatkowaniem sieci Aegis, do której należą domy mediowe Carat i Vizeum, w I półroczu br. wzrosły o 22...

8 września 2004

Kraft przeniósł budżet słodyczy z Y&R do O&M

Koncern Kraft Foods rozstrzygnął w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę reklamową marek Toblerone, Milka, Lacta i Suchard. W przetargu wygrała...

8 września 2004

Analitycy przestrzegają przed przepłacaniem za Greya

Analitycy przestrzegają przed przepłacaniem za holding Grey Global Group, który wycenia się na ponad 1,3 mld dolarów. Według newslettera "Marketing...

9 września 2004

Puma wprowadzi na rynek odzież inspirowaną wyścigami samochodowymi

Puma chce wprowadzić w Europie nową linię ubrań inspirowaną wyścigami samochodowymi Formuły 1 i World Rally Championship (WRC). Debiut rynkowy...

9 września 2004

Sony zwraca uwagę na korzyści wynikające z fotografii cyfrowej

Agencja reklamowa Fallon stworzyła paneuropejską kampanię dla Sony, która ma podkreślać spontaniczność, jaką daje cyfrowa fotografia. Działania reklamowa mają charakter...

9 września 2004

Explore International zmienia nazwę na National Geographic Television Channel

Explore International, dział National Geographic Channel zajmujący się licencjami telewizyjnymi, zmienia nazwę na National Geographic Television International. Obecnie kompletowany jest...

9 września 2004

Hewlett-Packard sponsorem nowego dokumentu Discovery Channel

Discovery Networks Europe, filia Discovery Communications z siedzibą w Londynie, poinformował, że firma Hewlett-Packard został wyłącznym sponsorem programu dokumentalnego "Wirtualna...

9 września 2004

Pracownicy agencji reklamowych w Wielkiej Brytanii zarabiają coraz mniej

Pracownicy agencji reklamowych w Wielkiej Brytanii zatrudnieni na stanowiskach juniorskich zarabiają mniej niż pracownicy innych firm (prawnicy, marketingowcy itp.) zatrudnieni...

9 września 2004

WPP prawdopodobnie zaoferuje za Grey 1,3 mln dol. w gotówce i akcjach

WPP Group prawdopodobnie zaoferuje za Grey Global Group 1,3 mln dol. w gotówce i akcjach. Nie wiadomo, czy z przygotowaniem...

10 września 2004

Havas złoży ofertę na zakup Grey Global

Grupa Havas złoży ofertę na zakup Grey Global Group. Według nieoficjalnych informacji taką decyzję zarekomendował komitet wykonawczy grupy. Kwota, jaką...

10 września 2004

JWT po 30 latach współpracy straciła budżet RAF-u

J. Walter Thompson straciła wyceniany na 3 mln funtów budżet RAF-u (Royal Air Force) po 30 latach współpracy. Budżet przejęła...

10 września 2004

Kampania Mitsubishi Colt w gazetach Metro International - rekordowy deal wydawnictwa

Metro International, międzynarodowy wydawca bezpłatnych gazet, podpisał największą swoją umowę reklamową w historii. Warta jest ona 2 mln funtów i...

10 września 2004

Mike Windsor będzie budował strategię Creative Artists Agency

Mike Windsor, były chief executive Ogilvy Interactive Worldwide, będzie budował strategię dla Creative Artists Agency (CAA). Będzie pracował nad lepszym...

10 września 2004

Dwaj najwięksi klienci londyńskiego Zenith Media dokonują przeglądu ofert

Carlsberg i MG Rover, dwaj najwięksi klienci londyńskiego oddziału domu mediowego Zenith Media, dokonują przeglądu ofert. Carlsberg (wartość budżetu brytyjskiego...

10 września 2004

Foot Locker został czwartym sponsorem MTV Europe Music Awards

Producent ubrań sportowych Foot Locker został czwartym sponsorem rozdania nagród MTV Europe Music Awards. Dołączył do koncernów: Replay Blue Jeans,...