M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 września 2004

Stella McCartney zaprojektuje ubrania sportowe marki Adidas

Kreator mody Stella McCartney zajmie się zaprojektowaniem najnowszej linii ubrań sportowych dla kobiet sygnowanych marką Adidas. Kolekcja będzie się składać...

10 września 2004

P&G rozpoczął przetarg na agencję interaktywną dla marki Pampers

Procter & Gamble Co. rozpoczął przetarg na obsługę budżetu internetowego marki Pampers. Wybrana agencja opracuje strategię i kreację dla działań...

13 września 2004

Angielska reprezentacja piłkarska może stracić część budżetu sponsorskiego

Angielska reprezentacja piłkarska może stracić część budżetu sponsorskiego ocenianego na 25 mln funtów. Byłaby to odpowiedź sponsorów na niemy protest...

13 września 2004

"Wewnętrzne dzieci" tkwiące w dorosłych targetem Renault w kampanii Modusa

Młodość i zabawa są tematami kampanii launchowej Renault Modus, która startuje właśnie w Wielkiej Brytanii. Modus to nowe auto Renault...

13 września 2004

Opinia publiczna chce zakazu reklam żywności kierowanych do dzieci

Ponad trzy czwarte brytyjskiej opinii publicznej domaga się wprowadzenia w telewizji zakazu reklam żywności adresowanych do dzieci. Jest to jeden...

13 września 2004

G&J w USA redukuje etaty i rezygnuje z utworzenia planowanych stanowisk

Gruner & Jahr USA Publishing zwolni 60 pracowników. Nie powstanie też 20 kolejnych stanowisk mimo wcześniejszych planów ich utworzenia. Powiedzieli...

13 września 2004

Publicis raportuje 23-proc. wzrost zysku i rozwój nowego biznesu

Publicis Groupe odnotowała w pierwszej połowie br. 23-proc. wzrost zysku, który zamknął się w kwocie 65 mln euro. Przychody ze...

13 września 2004

Unilever sponsorem reality dance show "Shakedown" w MTV

Unilever Ice Cream został sponsorem reality show "MTV Shakedown with Wade Robson" nadawanego przez MTV Network Europe. Program będzie realizowany...

13 września 2004

Christian Slater użyczył głosu w kampanii "The Guardian"

Christian Slater podłożył głos do reklamy nowego dodatku do dziennika "The Guardian" - "The Ryder Cup". Suplement jest poświęcony niesportowym...

13 września 2004

Metro Goldwyn Mayer wypromuje nową "Różową Panterę" poprzez marketing mobilny

Studio filmowe Metro Goldwyn Mayer podpisało umowę o promocji przyszłorocznej produkcji filmu "Różowa Pantera" przy użyciu marketingu mobilnego. Deal obejmuje...

13 września 2004

Inwestorzy Grey rozczarowani wysokością ofert

Inwestorzy Grey Global Group są nieco rozczarowani wysokością ofert na zakup grupy, jakie wpłynęły. WPP Group zaoferowała akcje i gotówkę...

14 września 2004

McDonald's rozpoczął realizację projektu "Active Lifestyle"

Sieć restauracji fast food McDonald's Corp. rozpoczęła pierwszy etap kampanii reklamowej realizowanej w ramach projektu "Active Lifestyle". Spoty reklamowe pojawiły...

14 września 2004

GSK sponsoruje reality show, którego bohater rzuca palenie

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline (GSK) zdecydowała się na inwestycje w telewizyjny reality show, którego bohaterka walczy z nałogiem palenia papierosów. W...

14 września 2004

Grey będzie działać w strukturze WPP Group na dotychczasowych zasadach

WPP Group sfinalizował transakcję zakupu Grey Global Group za kwotę ok. 1,5 mld dol. Cena, jaką holding zapłacił ostatecznie za...

14 września 2004

Martin Troughton został szefem agencji reklamowej Red Cell Response

Martin Troughton będzie prezesem agencji Red Cell Response w Wielkiej Brytanii. Dotychczas kierował agencją Harrison Troughton Wunderman. Red Cell Response...

14 września 2004

Burberry ma dość skojarzeń ze stadionowym chuligaństwem

Burberry, producent up-marketowej odzieży, rezygnuje ze sławnej czapki w szachownicę z powodu skojarzeń z futbolowym chuligaństwem. Właściciel marki zapowiedział swoim...

14 września 2004

Volkswagen wybrał DDB Berlin do obsługi budżetu modelu Fox w Europie

Volkswagen Group wybrał agencję reklamową DDB Berlin do obsługi wartego 40 mln dol. europejskiego budżetu dotyczącego wprowadzenia w przyszłym roku...

14 września 2004

Fremantle produkuje kolejne kontrowersyjne show - "The Real Mrs Robinson"

Stacja telewizyjna Sky One pracuje nad kolejnym kontrowersyjnym show "The Real Mrs Robinson", w którym uczestnik wybiera między dwiema pięknymi...

14 września 2004

Britney Spears wystąpi w reklamach zapachu Elizabeth Arden

Popularna piosenkarka pop Britney Spears wystąpi w reklamowej kampanii internetowej nowego zapachu Curious z portfolio firmy Elizabeth Arden. Spot z...

15 września 2004

Idea igrzysk Londyn 2012 wspierana dużą kampanią telewizyjną

Organizacja London 2012 wspierająca ideę zorganizowania w tym mieście igrzysk olimpijskich za osiem lat rozpoczęła pierwszą dużą kampanię telewizyjną. Celem...

15 września 2004

"Daily Mirror" uruchomi wypożyczalnię filmów na DVD

Brytyjski dziennik "Daily Mirror" razem z firmą Lovefilm uruchomią wspólną internetową wypożyczalnię filmów DVD. Serwis będzie nazywał się WeLoveFilms.com. W...

15 września 2004

Mark Haviland został marketing directorem CNN w regionie EMEA

Mark Haviland, dotychczas marketing manager parku rozrywki Disneyland w Paryżu, objął stanowisko marketing directora stacji telewizyjnej CNN w regionie Europy,...

15 września 2004

W Wielkiej Brytanii reklamodawcy wracają do telewizji i prasy

Opublikowane przez Advertising Association wyniki dotyczące brytyjskiego rynku reklamowego w ostatnim kwartale wskazują na wzrost o 5,7 proc., do poziomu...

15 września 2004

Sharp prowadzi globalną kampanię telewizorów

Sharp Electronics rozpoczął globalną kampanię reklamową nowych telewizorów z płaskim ekranem. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wieden & Kennedy. Planowaniem...

15 września 2004

Al Moffatt objął stanowisko presidenta i CEO w sieci Worldwide Partners

Worldwide Partners, Inc., największa na świecie sieć niezależnych agencji reklamowych i firm marketingowych (w Polsce należy do niej agencja reklamowa...

15 września 2004

De Pouzilhac może zostać wezwany do odejścia z sieci Havas

Alain de Pouzilhac, chairman i chief executive, może zostać wezwany do odejścia z sieci Havas. Powodem jest jego staranie się...

16 września 2004

Agencja 20/20 będzie pracować nad projektem nowego klubu kibica Arsenalu

Arsenal wynajmuje agencję 20/20 do prac nad projektem przemodelowania lojalnościowego Diamond Club. Wiąże się to z planami otwarcia nowego stadionu...

16 września 2004

Leagas Delaney zajmie się obsługą paneuropejskiego projektu dla Saaba

Agencja reklamowa Leagas Delaney zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Saab 9-3...

16 września 2004

JCDecaux i NBC Universal utworzyły joint venture

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux i koncern mediowy NBC Universal utworzyły spółkę NBCDecaux. Nowa firma ma się zająć przygotowaniem oferty kontraktu...

16 września 2004

Judy Barry została nowym szefem marketingu "The Wall Street Journal"

Dow Jones, wydawca "The Wall Street Journal", mianował Judy Barry, która wcześniej pełniła stanowisko group directora w "The New York...

16 września 2004

Trzy agencje przejęły budżet promocyjny P&G

Procter & Gamble powierzył swój budżet reklamowy produktów kosmetycznych i zdrowotnych trzem agencjom: Integer Group (Omnicom Group) oraz Frankel i...

16 września 2004

Discovery Networks Europe zwiększy obecność na europejskich rynkach

Grupa Discovery Networks Europe ogłosiła zamiar zwiększenia swojej obecności w Europie poprzez otwarcie nowych biur oraz przeniesienie wszystkich działań związanych...

16 września 2004

UEFA pokaże mecze Ligi Mistrzów za pośrednictwem szerokopasmowego internetu

UEFA pokaże mecze Ligi Mistrzów za pośrednictwem szerokopasmowego internetu. Subskrybenci strony UEFA.com będą mieli możliwość oglądania wszystkich meczów tego sezonu...

17 września 2004

Havas może być następnym holdingiem na sprzedaż

Spekuluje się, że Vincent Bollore, główny udziałowiec Havas, przygotował dla holdingu scenariusz inny niż realizowany przez Alaina de Pouzilhaca, chairmana...

17 września 2004

Zaostrza się bitwa między OneWorld i Star Alliance

Walka o lojalność konsumentów w przestworzach nasila się. Alians lotniczy OneWorld zapowiedział kontratak w związku z agresywną strategią akwizycyjną Star...

17 września 2004

WPP ma największą sieć mediową na świecie po przejęciu MediaComu

Obroty sieci domów mediowych należących do grupy WPP: Mediaedge:cia i MindShare, po przyłączeniu do nich sieci MediaCom Worldwide sięgnęły 47,2...

17 września 2004

Standard & Poor's Rating oceniła negatywnie Interpublic Group of Cos.

Standard & Poor's Rating (S&P) uznała Interpublic Group of Cos. za firmę "podwyższonego ryzyka". S&P włączyła ten holding reklamowy do...

17 września 2004

CEO Coca-Coli przyznaje, że firma ma słaby marketing

CEO Coca-Coli Neville Isdell przyznaje, że firma ma słaby marketing. Wystąpienie było związane z informacją o zyskach firmy w trzecim...

20 września 2004

Claydon Heeley zdobywa budżet marketingu bezpośredniego PG DCaf

Koncern Unilever wybrał agencję Claydon Heeley Jones Mason do obsługi budżetu pierwszej akcji marketingu bezpośredniego służącej wprowadzeniu na rynek herbaty...

20 września 2004

Reality show z księdzem w roli głównej przygotowuje Channel 4

Brytyjski Channel 4 przygotowuje nowy reality show - "Priest Idol". Jego bohaterem ma być ksiądz, którego zadaniem jest zbudowanie wspólnoty...

20 września 2004

Humor dominuje w najlepszych brytyjskich reklamach, seks w odwrocie

Humorystyczne kreacje zdominowały po raz kolejny event "50 best British ads". Zdaniem komentatorów związanych z tą imprezą to już tradycja...

20 września 2004

Universal McCann wygrał przetarg na obsługę największego czeskiego browaru

Dom mediowy Universal McCann obronił obsługę budżetu mediowego koncernu piwowarskiego Plzensky Prazdroj w Czechach. Wartość budżetu szacowana jest na 12,5...

20 września 2004

Sony Ericsson wykorzystuje interaktywną telewizję w kampanii telefonu K700i

Firma Sony Ericsson zdecydowała się po raz pierwszy wykorzystać interaktywną telewizję (iTV) w kampanii wprowadzającej telefon K700i na rynek brytyjski....

20 września 2004

Heineken używa direct mailingu w Wielkiej Brytanii

Koncern Heineken używa direct mailingu w Wielkiej Brytanii do promocji nowej odmiany mocniejszego piwa. Kampania została przygotowana przez agencję Hall...

21 września 2004

Nowe techniki marketingowe osłabiają zaufanie do marek

Nowe techniki marketingowe osłabiają zaufanie konsumentów do marki - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Cable & Wireless. Badanie objęło...

21 września 2004

Henkel wyda 15 mln dol. na reklamę Bref Power Cleanser w Europie

Henkel wprowadza na rynek europejski nowy środek do czyszczenia twardych powierzchni Bref Power Cleanser, którego kampania reklamowa pochłonie 15 mln...

21 września 2004

EasyGroup wykorzysta format programów dokumentalnych do promocji EasyCruise

Firma EasyGroup, znana najlepiej jako właściciel tanich linii lotniczych EasyJet, wykorzysta format programów dokumentalnych do promocji swojego nowego przedsięwzięcia o...

21 września 2004

CEO Havasa nazywa Sorrella mistrzem w manipulowaniu ludźmi

Alain de Pouzilhac, prezes i CEO grupy Havas, nazwał Martina Sorrella, szefa WPP Group, "mistrzem w manipulowaniu ludźmi". Wypowiedź była...

21 września 2004

McDonald's wykorzystuje w reklamach wizerunek bohaterek serialu "Pełna chata"

Francuski McDonald's w swojej najnowszej kampanii reklamowej zestawów dla dzieci Happy Meal wykorzystuje wizerunek popularnych sióstr Mary-Kate i Alshley Olson....

22 września 2004

Starcom odpadł z przetargu na europejski budżet mediowy firmy Lego

Z niewyjaśnionych przyczyn duński producent klocków Lego wykluczył z przetargu na europejski budżet mediowy sieć Starcom. Przedstawiciele marketera nie chcieli...