M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 września 2004

Nokia planuje pierwszą w swojej historii kampanię brandingową

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia prowadzi przygotowania do dużej kampanii brandingowej, pierwszej w historii koncernu. Ma ona odwrócić trend spadkowy...

22 września 2004

"The Financial Times" i Sony Ericsson uruchamiają ogólnoświatowy mobilny serwis informacyjny

"The Financial Times" i Sony Ericsson uruchamiają nowy serwis informacyjny dla posiadaczy telefonów komórkowych, który ma dostarczać informacji finansowych i...

22 września 2004

Tenisistka Maria Szarapowa kreuje własną markę perfum

Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa, zwyciężczyni tegorocznego Wimbledonu, będzie mieć własną markę perfum. Nowy zapach pojawi się na rynku pod koniec...

22 września 2004

Marka M&M została uznana za ikonę amerykańskiej reklamy

Animowane postaci M&M reklamujące słodycze zostały uznane za najbardziej popularne symbole reklam w Stanach Zjednoczonych. W konkursie pokonały m.in. popularnego...

22 września 2004

Unilever zwiększy wydatki reklamowe w związku z pogorszeniem wyników finansowych

Koncern Unilever wbrew wcześniejszym zapowiedziom prognozuje spadek wartości akcji spółki. W tym roku mają one mieć jednocyfrowy wzrost, a nie...

22 września 2004

Havas ogłasza emisję praw poboru o wartości 404 mln euro

Francuski holding reklamowy Havas ogłasza emisję praw poboru o wartości 404 mln euro, które mają podreperować finanse firmy. Emisja ma...

23 września 2004

Michael Wall prezesem ds. operacji międzynarodowych w Fallon

Michael Wall został mianowany prezesem ds. operacji międzynarodowych w agencji Fallon. Dotychczas pełnił funkcję managing partnera biura w Londynie. Będzie...

23 września 2004

WPP kontynuuje ekspansję w Chinach, przejmuje udziały lokalnej agencji

Holding mediowy WPP Group kontynuuje ekspansję na terenie Chin, zakupując 30 proc. udziałów lokalnej agencji Newsun Insight. Agencja powstała w...

23 września 2004

George Clooney będzie bohaterem nowej kampanii Fiata

Hollywoodzki gwiazdor George Clooney wystąpi w kampanii reklamowej Fiata Idea. Reklama będzie skierowana do kobiet i wyjaśniać im, że Clooney...

23 września 2004

Okaleczeni sportowcy w kampanii wirusowej Volvo

Bethany Hamilton, 14-letnia mistrzyni surfingu, której rekin odgryzł rękę, wystąpi w spocie telewizyjnym Volvo. Kampania pod hasłem "Życie na pokładzie"...

23 września 2004

Whisky wypromuje Szkocję za granicą

Producenci whisky, organizacje publiczne i turystyczne w Szkocji powołały The Scotch Whisky Tourism Initiative (SWTI). Wprowadzą na rynek Scotlandwhisky -...

23 września 2004

Universal McCann wygrał budżet SC Johnson w Wielkiej Brytanii

Dom mediowy Universal McCann wygrał budżet SC Johnson w Wielkiej Brytanii. Brytyjski budżet mediowy tej firmy oceniany jest na 20...

23 września 2004

Agencja Leagas Delaney rozpoczyna współpracę z Reebokiem

Agencja reklamowa Leagas Delaney rozpoczyna współpracę z Reebok Europe. Ma ona dotyczyć przede wszystkim obszaru biznesu i komunikacji Reeboka związanego...

24 września 2004

Agencja Profero przygotowała reklamę internetową odkurzaczy Black & Decker

Agencja Profero przygotowała reklamę internetową odkurzaczy Black & Decker. Firma Black & Decker rozpoczyna właśnie europejską kampanię wprowadzającą na rynek...

24 września 2004

McQueen, Dean i Elvis będą bohaterami nowej kampanii dezodorantów Levera

W najnowszej kampanii dezodorantu dla mężczyzn Sure Crystal produkowanego przez koncern Lever zostanie wykorzystany wizerunek Elvisa Presleya, Steve'a McQueena oraz...

24 września 2004

550 tys. dol. kary dla CBS - kosztowny wybryk Janet Jackson

Columbia Broadcasting Systems, amerykańska sieć telewizyjna, ma zapłacić 550 tys. dol. kary za pokazanie nagiej piersi Janet Jackson. W lutym...

24 września 2004

Telekomy w koalicji marketingowej przeciw Vodafone, wspólny budżet obsłuży Y&R

Young & Rubicam będzie odpowiadać za określany na 30 mln funtów budżet połączonych firm telekomunikacyjnych. Koalicja między T-Mobile, Orange, Telefonica...

24 września 2004

Bollore zwiększa zaangażowanie w Havasa, spekulacje na temat sprzedaży grupy

Francuski biznesman Vincent Bollore powiększył swój pakiet akcji Havasa do 12 proc. Spekuluje się, że jest to krok do pozbawienia...

27 września 2004

Czy Google wypuści własną przeglądarkę internetową?

Według niepotwierdzonych informacji pojawiających się ostatnio w branży internetowej firma Google pracuje nad projektem własnej przeglądarki www, która miałaby być...

27 września 2004

Niepewna przyszłość Alaina de Pouzilhaca w Havasie

Pod znakiem zapytania stanęła przyszłość CEO grupy Havas Alaina de Pouzilhaca. Vincent Bollore, francuski biznesmen, powiększył swoje udziały w Havasie...

27 września 2004

Gruner & Jahr zamierza sprzedać amerykański magazyn "YM"

Gruner & Jahr USA Publishing przymierza się do sprzedaży młodzieżowego magazynu "YM". W tym celu wydawnictwo wynajęło firmę AdMedia Partners,...

27 września 2004

BBC reklamuje w Stanach serwisy online

Rusza kampania reklamowa BBC, która ma zachęcić amerykańskich internautów do korzystania z informacji dostępnych na stronach www. Gorący okres przedwyborczy...

27 września 2004

BBC rezygnuje z emisji "Popetown" z obawy przed protestami katolików

BBC Three wyrzuciło z ramówki animowaną serię komediową "Popetown" ("Papieskie Miasto") z obawy przed bojkotem katolików. Bohaterami kreskówki są księża...

27 września 2004

Vito Rocco z Partizan/London zdobył główną nagrodę No Spot Film Festival

Vito Rocco z agencji Partizan/London zdobył główną nagrodę na zorganizowanym po raz pierwszy No Spot Film Festival. Organizatorem imprezy jest...

27 września 2004

Drużyna piłkarska z Brighton promuje album Fatboy Slima

Promocja najnowszego albumu Fatboy Slima "Palookaville" będzie miała wyjątkową formę. W ramach zawartej z klubem piłkarskim Brighton & Hove Albion...

27 września 2004

TBWA domaga się odszkodowania od Publicis

TBWA France zażądała 4,75 mln euro od agencji Publicis Conseil w ramach rekompensaty za stosowanie praktyk nieuczciwej konkurencji. TBWA zarzuciła...

27 września 2004

Szef WPP otrzyma 16 mln funtów nagrody

CEO WPP Group sir Martin Sorrell otrzyma 16 mln funtów nagrody. Jest to bonus za wypełnienie planu wyników finansowych, który...

27 września 2004

Przetarg na promocję nowej marki wody Danone Waters czeka na rozstrzygnięcie

Danone Waters, francuska firma mająca w swym portfolio marki Evian i Volvic, zamierza wprowadzić na rynek w Wielkiej Brytanii nową...

27 września 2004

MediaCom na czele brytyjskich agencji mediowych

MediaCom od stycznia do lipca br. odnotował wzrost na poziomie 5,5 proc. - wynika z badań Nielsen Media Research. Utrzymał...

28 września 2004

Goście programu Oprah Winfrey podliczają koszty podatku od podarowanych samochodów

Każdy z gości obdarowanych samochodem GM Pontiac G6 przez koncern General Motors podczas show Oprah Winfrey będzie musiał zapłacić podatek...

28 września 2004

IPA krytykuje propozycje ograniczeń reklam alkoholowych Ofcomu

Institute of Practitioners in Advertising (IPA) skrytykował propozycje ograniczeń reklam napojów alkoholowych, jakie zaproponował Ofcom, brytyjski regulator rynku mediowego. Według...

28 września 2004

Dziecięce zeszyty z bazgrołami w kampanii mailingowej Forda Fusion

Projekt kampanii wykorzystujący mailing na wzór szkolnego zeszytu przygotowała agencja Wunderman Europe. 80 tys. potencjalnych nabywców Fusion otrzyma dwie kartki...

28 września 2004

Znani prezenterzy Ant i Dec pozostaną w ITV

Znani brytyjscy prezenterzy Ant i Dec pozostaną w stacji ITV. Podpisali właśnie kolejny 3-letni kontrakt i tym samym zakończyli spekulacje...

28 września 2004

Jan Lindh, prezes Orkla Media, rezygnuje ze stanowiska

Jan Lindh poinformował zarząd Orkla Media, że po 21 latach pracy na stanowisku prezesa Orkla Media zamierza zrezygnować z tego...

28 września 2004

Heineken chce dotrzeć do mężczyzn, kierując promocje do kobiet

Heineken obmyślił nowy plan dotarcia do męskich konsumentów - skierował specjalne promocje do ich żon i partnerek. Zdaniem holenderskiego giganta...

28 września 2004

Kate Moss zastąpi Victorię Beckham w kampanii odzieży Rocawear

Modelka Kate Moss została nową twarzą marki Rocawear należącej do Damon Dash. Zastąpi ona Victorię Beckham. Tym samym firma chce...

29 września 2004

Koncern Disneya rozważa wprowadzenie kanału sportowego ESPN w Europie

Należący do koncernu Disneya amerykański kanał sportowy ESPN może być wkrótce dostępny w Europie. Kierownictwo sieci rozmawia z kilkoma nadawcami...

29 września 2004

Walkers nie chce rezygnować ze sprzedaży batonów w rozmiarze XXL

Walkers, największy w Wielkiej Brytanii brand FMCG, nie zamierza rezygnować z największych gramatur swoich batonów Big Eat, pomimo że jego...

29 września 2004

Francuskie MPG prowadzi w raporcie Recmy

Domy mediowe Media Planning Group (MPG), Mediaedge:cia i ZenithOptimedia otwierają raport Recmy (Research Company Specializing in Media Agencies) podsumowujący kondycję...

29 września 2004

Reuters.com ma pierwszego szefa ds. sprzedaży reklam

Firma Reuters.com po raz pierwszy w historii powołała międzynarodowego szefa ds. rozwoju sprzedaży reklamy. Nowo utworzone stanowisko, odzwierciedlające rosnące zainteresowanie...

29 września 2004

Aegis Media startuje we Włoszech z Movie Inside

Grupa Aegis Media uruchamia we Włoszech oddział Movie Inside. Klienci będą mogli za jego pośrednictwem umieścić swoje produkty w filmach....

29 września 2004

Animowany Beckham w pierwszej kampanii Adidasa skierowanej do dzieci

Adidas kieruje się w stronę obiecującego rynku dziecięcego i startuje z paneuropejską telewizyjną kampanią reklamową, której bohaterem jest animowana postać...

29 września 2004

Nowy elektroniczny pomiar radia w Wielkiej Brytanii ma być gotowy w 2007 r.

Brytyjska spółka badań radiowych Rajar (Radio Joint Audience Research Limited) zamierza wprowadzić elektroniczny pomiar słuchalności w 2007 r. Na razie...

30 września 2004

Channel 4, Sky i BBC walczą o prawa do emisji rozgrywek w krykieta

Brytyjskie stacje telewizyjne Channel 4, Sky i BBC walczą o prawa do emisji rozgrywek w krykieta. Prawa do rozgrywek w...

30 września 2004

Podejrzenia o czarny PR Labour Party

Brytyjscy konserwatyści oskarżyli Partię Pracy o planowanie podstępnej kampanii online wymierzonej przeciwko nim. Konserwatyści zorientowali się, że labourzyści zarejestrowali trzy...

30 września 2004

Brytyjskie bazy danych mają wiele błędów

Według raportu przygotowanego przez firmę Business Data Solutions należącą do Wegener DM blisko jedna piąta rekordów w brytyjskich bazach danych...

30 września 2004

Brytyjski Vodafone zmienia wystrój sklepów na stacjach kolejowych

Vodafone UK, brytyjski operator komórkowy, postanowił zmienić wystrój sieci swoich punktów sprzedaży zlokalizowanych na stacjach kolejowych Victoria, Paddington, Charing Cross...

30 września 2004

WRN poszerza zakres działalności i zmienia identyfikację wizualną

WRN, międzynarodowy dostawca częstotliwości telewizyjnych i radiowych, którego klientami są m.in. Talk SPORT i FCUK FM, poszerza zakres swojej działalności...

30 września 2004

Ikea wykorzystuje internet do promocji mebli i akcesoriów związanych z dobrym snem

Ikea tegoroczną jesienną promocję w Wielkiej Brytanii, której głównym tematem jest dobry sen, oparła na grze internetowej z wykorzystaniem potworów....

30 września 2004

Thorne opracowała nowy wizerunek preparatu do paliwa Ecotab

Agencja Thorne Creative Communications opracowała nowy wizerunek Ecotab, preparatu w tabletkach dodawanego do paliwa samochodowego w celu zmniejszenia spalania. Agencja...