M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

1 października 2004

Piosenkarka Jamelia będzie twarzą firmy Pretty Polly

Pretty Polly, brytyjski producent bielizny, podpisał z piosenkarką Jamelią kontrakt, na mocy którego jej wizerunek będzie wykorzystywany w kampaniach reklamowych...

1 października 2004

Niezależna agencja Nitro debiutuje w Wielkiej Brytanii w walce o brief Unilevera

Chris Clarke, którego agencja Nitro sprzątnęła sprzed nosa agencji Grey amerykański budżet batonów Twix, rozmawia z Paulem Shearerem na temat...

1 października 2004

Matalan, discount odzieżowy, zmienia agencję reklamową i koncepcję reklamy

Matalan, znany w Wielkiej Brytanii discount odzieżowy, poszukuje agencji reklamowej do obsługi budżetu w wysokości 10 mln funtów. Do końca...

1 października 2004

Bank Alliance & Leicester wybiera dom mediowy

Brytyjski bank Alliance & Leicester rozważa wybór domu mediowego w Wielkiej Brytanii, który obsłuży jego budżet wart 17 mln funtów....

1 października 2004

Volkswagen rozważa konsolidację budżetu mediowego

Volkswagen rozważa powierzenie wycenianego na 1,4 mld dol. budżetu mediowego jednej agencji, choć bierze też pod uwagę współpracę z kilkoma...

1 października 2004

Globalne wydatki reklamowe wzrosną w przyszłym roku o 4,5 proc., na internet o 30 proc.

Światowe wydatki reklamowe mają w przyszłym roku wzrosnąć o 4,5 proc. - wynika z prognoz World Advertising Research Centre. Poprawa...

13 października 2004

Mediaedge:cia wygrał budżet mediowy Paramount Pictures

Paramount Pictures wybrała agencję mediową Mediaedge:cia do obsługi budżetu reklamowego w zakresie planowania i zakupu mediów. W staraniach o tego...

13 października 2004

Enfield wyreżyserował erotyczne reklamy lini lotniczych Virgin Atlantic

Linie lotnicze Virgin Atlantic Airways reklamują swoją nową ofertę podwójnych łóżek za pomocą erotycznej kampanii reklamowej adresowanej do biznesmenów. Spoty,...

13 października 2004

Brytyjskie władze ograniczyły emisję reklamy programu "St Luke's"

Brytyjska organizacja Ofcom nakazała przesunięcie na późniejsze godziny emisji reklamy edukacyjnego programu "St Luke's". Powodem tej decyzji były liczne skargi...

13 października 2004

Microsoft po raz kolejny stara się wejść na rynek telewizyjny

Po kilku nieudanych próbach Microsoft po raz kolejny stara się wejść na rynek telewizyjny i spowodować, by komputer osobisty znalazł...

13 października 2004

McDonald's startuje z przełomową kampanią "Zmiana"

McDonald's w Wielkiej Brytanii startuje z przełomową kampanią "Zmiana". Podkreśla ona, że sieć nie serwuje już wyłącznie tłustych, niezdrowych potraw,...

13 października 2004

Bollore Group przejmuje wpływy w Havas

W oświadczeniu, które ukazało się na stronie internetowej Bollore Group, firma potwierdza, że jej udziały w Havas przekroczyły próg 20...

14 października 2004

Hiszpańska sieć odzieżowa Mango będzie promować swoje perfumy Adorably

Sieć odzieżowa Mango, konkurująca z takimi markami jak H&M i Zara, wprowadzi do sprzedaży swoją markę perfum, która będzie się...

14 października 2004

Heinz wymienia opakowania ketchupu, wraca do dawnych wzorów

Firma Heinz zdecydowała się wymienić plastikowe butelki ketchupu na opakowania typu top-down pozwalające ustawić produkt na nakrętce, które designem przypominają...

14 października 2004

Brytyjski rząd chce oznakować reklamy niezdrowego jedzenia

Brytyjskim reklamom telewizyjnym jedzenia o dużej zawartości cukru, soli lub kalorii może już wkrótce towarzyszyć czerwone światełko umieszczone na ekranie....

14 października 2004

Initiative rozwija system planowania pod nazwą Matrix Effect

Dom mediowy Initiative rozwija system planowania mediów umożliwiający pomiar skuteczności komunikacji w kontekście każdego medium uwzględnionego w mediaplanie. Matrix Effect...

14 października 2004

Aegis inwestuje w agencję interaktywną w Korei

Grupa Aegis za 2 mln funtów kupiła 51 proc. udziałów koreańskiej agencji interaktywnej Agency W od jej właściciela Jong Lyul...

14 października 2004

Agencja English & Pockett zajmie się odświeżeniem oprawy niemieckiego kanału DW-TV

Agencja English & Pockett zajmie się działaniami mającymi na celu zmianę oprawy niemieckiego informacyjnego kanału telewizyjnego DW-TV. Agencja przygotowała dwanaście...

14 października 2004

Lowe traci w Wielkiej Brytanii budżet Diet Coke

Lowe traci w Wielkiej Brytanii wart 9 mln funtów budżet Diet Coke na rzecz agencji VCCP. Lowe zachowa prawdopodobnie budżet...

14 października 2004

Orgazm na plakatach Trojan Condoms wywołał oburzenie części Brytjczyków

Plakaty Trojan Condoms, marki prezerwatyw, wywołały oburzenie i skargi do Advertising Standard Authority (ASA). Uwieczniona na nich modelka symuluje orgazm,...

15 października 2004

Carat ma nadal obsługiwać budżet mediowy Diageo

Sieć domów mediowych Carat po czteroetapowym przetargu utrzymała obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów producenta napojów alkoholowych Diageo w...

15 października 2004

Omnicom łączy struktury Tequila/London i TBWA/GGT

W Wielkiej Brytanii dojdzie do połączenia dwóch struktur agencji marketing services Tequila/London i TBWA/GGT należących do Omnicom Group. GGT jest...

15 października 2004

Google uruchomiła wyszukiwarkę sklepów internetowych Froogle

Google uruchomiła wyszukiwarkę oferty sklepów internetowych, która nazywa się Froogle. Termin wdrożenia projektu nie jest przypadkowy, ponieważ firma liczy na...

15 października 2004

Wanadoo chce skonsolidować europejski budżet reklamowy

Wanadoo, provider internetowy należący do France Telecom, chce przeprowadzić przegląd ofert na obsługę swojego budżetu europejskiego szacowanego na 80 mln...

15 października 2004

Przeciwnicy sieci McDonald's organizują międzynarodowy protest

W najbliższy weekend przeciwnicy sieci restauracji fast food McDonald's z całego świata obchodzą Anti-McDonald Day. W sobotę w Londynie na...

15 października 2004

Daley obejmuje stanowisko new chief executive w Saatchi & Saatchi

Lee Daley objął stanowisko new chief executive w Saatchi & Saatchi. Wcześniej pełnił funkcję global chief executive w sieci agencji...

18 października 2004

Młodzi czytelnicy coraz częściej sięgają po gazety

Optymistyczne wyniki dla wydawców prasy codziennej przyniosły badania czytelnictwa gazet przeprowadzone wśród młodych osób, w wieku 16-24 lata w Wielkiej...

18 października 2004

Tim Bleakley managing directorem w Viacom Outdoor

Tim Bleakley dołączył do firmy reklamy zewnętrznej Viacom Outdoor, obejmując stanowisko joint managing directora. Zastąpił na nim Clive'a Puntera, który...

18 października 2004

Zakaz reklamy żywności dla dzieci może doprowadzić do zamykania stacji dla młodych widzów

Zakaz reklamy telewizyjnej skierowanej do dzieci takich produktów żywnościowych jak chipsy, chrupki czy napoje może być przyczyną zamykania w Wielkiej...

18 października 2004

Egmont debiutuje z serią wydawniczą "My Disney Favourites"

Wydawnictwo Egmont Magazines wprowadziło na rynek brytyjski nowy miesięcznik skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym. Magazyn będzie się nazywał "My...

18 października 2004

Unilever bliski ogłoszenia zwycięzcy przetargu mediowego w Europie

Unilever w przyszłym tygodniu ogłosi decyzję w sprawie obsługi europejskiego przetargu mediowego. Wysokość budżetu szacuje się na 1,2 mld dol....

18 października 2004

DDB i Lowe nagrodzone w konkursie Campaigne Poster Awards

DDB Londyn zdobyła główną nagrodę na tegorocznym festiwalu Campaigne Poster Awards sponsorowanym przez Clear Channel. Nagrodzona złotem kampania Volkswagena Polo...

19 października 2004

Joanna Seddon została wiceprezesem Millward Brown Group

Brytyjka Joanna Seddon została wiceprezesem Millward Brown Group, sieci badawczej należącej do WPP Group. Seddon będzie pracować w Nowym Jorku....

19 października 2004

Endemol liczy na rekordy popularności nowej edycji "Celebrity Big Brother"

Była Miss Szwecji Victoria Silvstedt, piękność Alicia Douvall, Simon Cowell i bohater serialu "EastEnders" Dean Gaffney wystąpią jako gwiazdy w...

19 października 2004

Sieć Toys R Us powierzyła obsługę mediową Mediaedge:cia

Toys R Us, amerykański gigant handlu detalicznego zabawkami, skonsolidował budżet mediowy w wysokości 125 mln dol. w rękach rupy mediowej...

19 października 2004

Pepsi i Coca-Cola smakują tak samo, ta druga ma lepsze logo - uważają naukowcy

Pepsi nie smakuje lepiej w ślepych testach niż Coca-Cola - uważają naukowcy z National Institute of Drug Abuse. Eksperyment nie...

19 października 2004

P&G zmienia motyw przewodni reklam Herbal Essence

Śpiewanie zamiast orgazmu pod prysznicem - Procter & Gamble Co. (P&G) postanowił zmienić eksploatowany już od 10 lat motyw przewodni...

20 października 2004

Vodafone rozpocznie inwestycje marketingowe w usługi 3G

Vodafone planuje w najbliższym czasie wydanie 13 mln funtów na kampanię reklamową zapowiadającą debiut rynkowy technologii 3G. Z nieoficjalnych informacji...

20 października 2004

Brytyjski Sąd Najwyższy łagodzi ograniczenia reklam papierosów w sklepach

Brytyjski Sąd Najwyższy przychylił się do argumentacji sześciu największych kompanii tytoniowych, że ograniczenia reklamy wyrobów tytoniowych w punktach sprzedaży stanowią...

20 października 2004

Brytyjskie browary chcą oznaczyć puszki i butelki ostrzegawczymi etykietkami

Scottish & Newcastle (największy browar w Wielkiej Brytanii) i Coors zamierzają wprowadzić oznaczenia na puszkach i butelkach z piwem. Będą...

20 października 2004

Coca-Cola rozpoczyna sprzedaż napoju energetycznego Full Throtlle

Koncern Coca-Cola zamierza wprowadzić na rynek Wielkiej Brytanii napój energetyczny Full Throttle konkurujący z marką Red Bull. Jego premiera odbyła...

20 października 2004

Tequila/London wprowadza narzędzie do spersonalizowanej kreacji

Agencja marketing servcies Tequila/London wprowadza narzędzie do spersonalizowanej kreacji. Jego ideą jest różnicowanie przekazu, np. mailingu, w ramach jednej akcji...

21 października 2004

Anglo Drinks wprowadza koktajle czekoladowe na bazie wódki

Anglo Drinks wprowadza na brytyjski rynek do sprzedaży koktajle czekoladowo-mleczne na bazie wódki o nazwie Brown Cow (Brązowa Krowa), przeznaczone...

21 października 2004

AOL Europe poszerza współpracę z Google w zakresie reklamy przy wynikach wyszukiwań

AOL Europe podpisało umowę z Google. Google już wcześniej dostarczało wyniki wyszukiwań do wyszukiwarek AOL; teraz w związku z nową...

21 października 2004

Agencja DKPM przygotuje identyfikację wizualną Bafta Games Awards

Agencja kreatywna DKPM przygotuje identyfikację wizualną Bafta Games Awards, nagrody British Academy of Film and Television Arts. Agencja wygrała ten...

21 października 2004

Sony startuje z kampanią produktów pod brandem Walkman

Odpowiadając na popularność produkowanego przez koncern Apple urządzenia do odtwarzania plików muzycznych pod nazwą iPod, spółka Sony rozpoczyna kampanię promującą...

21 października 2004

Vincent Bollore posiada już ponad 22 proc. Havasa

Francuski biznesmen Vincent Bollore ma już ponad 22 proc. udziałów holdingu Havas. Bollore zaczął skupować akcje w lecie, a prasa...

22 października 2004

Initiative rozszerza zakres obsługi budżetu Unilevera w Azji

Sieć mediowa Initiative Worldwide we współpracy ze swoim koreańskim partnerem Grape Communications wygrała dwuletni (od stycznia 2005 r.) kontrakt na...

25 października 2004

Spot telewizyjny Smirnoffa autorstwa JWT opowiada historię o reinkarnacji

Brytyjska agencja reklamowa J. Walter Thompson wykonała nową kreację kampanii telewizyjnej dla flagowego produktu Diageo - wódki Smirnoff. Jest to...

25 października 2004

John Cox został dyrektorem agencji marketing services 141

Ekspert od psychologii zakupów John Cox został mianowany dyrektorem agencji marketing services 141. Jego funkcja nie będzie miała charakteru operacyjnego....