M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 października 2004

Sun Microsystems szuka agencji reklamowej

Sun Microsystems ogłosił przetarg na agencję reklamową. Do konkursu zaproszono tylko agencje z San Francisco. Przetarg prowadzi firma Select Resources...

25 października 2004

Mercedes promuje nowy model CLS 13-minutowym filmem

Należąca do koncernu DaimlerChrysler spółka Mercedes-Benz zamieściła w internecie trwający 13 minut filmik pod tytułem "The Porter" mający promować wprowadzenie...

25 października 2004

Durex planuje sprzedaż erotycznych gadżetów w sieci sklepów Boots

Durex, producent prezerwatyw, planuje wprowadzenie w Wielkiej Brytanii nowych linii produktów erotycznych takich jak wibartory i olejki do masażu. Chce...

26 października 2004

WPP kupuje chińską firmę badawczą Oracle

Należący do WPP Group oddział doradczy Kantar (z siedzibą w Hongkongu) nabył udziały w chińskiej firmie badawczej Oracle Market Information...

26 października 2004

Po raz pierwszy kwartalne przychody WPP Group przekroczyły 1 mld funtów

Pomimo że kwartalne przychody WPP Group po raz pierwszy przekroczyły 1 mld funtów, Martin Sorrell, chief executive holdingu, rysuje ostrożny...

26 października 2004

Luksusowy tygodnik kobiecy "Grazia" pojawi się w Wielkiej Brytanii

Wydawnictwo Emap Consumer Media zamierza wiosną przyszłego roku wprowadzić na rynek Wielkiej Brytanii nowy luksusowy tygodnik kobiecy - "Grazia". Jego...

26 października 2004

Albert Frere kupuje 5 proc. udziałów w grupie Havas

Belgijski biznesmen Albert Frere kupił 5 proc. udziałów grupy Havas. Fakt ten podsycił spekulacje na temat możliwej sprzedaży Havasa lub...

27 października 2004

Kraft rozpoczyna akcję w szkołach promującą zdrowe odżywianie

Firma Kraft Foods przeprowadzi w brytyjskich szkołach program, którego celem jest promocja zdrowego odżywiania. Akcja ta jest odpowiedzią koncernu na...

27 października 2004

Christopher Reeve zachęca do wsparcia badań nad komórkami macierzystymi

Christopher Reeve, nieżyjący od dwóch tygodni sparaliżowany aktor grający wiele lat temu Supermana, pojawił się w emitowanym w telewizji apelu...

27 października 2004

News Corporation Ruperta Murdocha przeniesie się z Australii do USA

Rupert Murdoch otrzymał poparcie większości inwestorów w kwestii przeniesienia kwatery głównej koncernu News Corporation z Australii do USA. Plany te...

27 października 2004

Konflikt między organizacjami piłkarskimi a mediami może zachwiać wizerunkami brytyjskich sponsorów piłki nożnej

Zdaniem gazet działania Premier League, League Cup i Football League mogą zachwiać wizerunkami sponsorów piłki nożnej w Wielkiej Brytanii. Media...

27 października 2004

Northlich Brandstorm z USA zajmie się światową strategią marki wódki Finlandia

Amerykańska agencja reklamowa Northlich Brandstorm zajmie się globalną obsługą strategiczną i kreatywną wódki Finlandia. Agencja już pracowała globalnie nad pozycjonowaniem...

27 października 2004

WPP może wyprzedzić Omnicom pod względem wielkości przychodów

Brytyjska grupa WPP może wyprzedzić amerykański holding Omnicom pod względem wielkości przychodów. Do tej pory to Omnicom był numerem jeden...

28 października 2004

Ed Meyer, CEO Grey Global Group, otrzymał 87 mln dol. odprawy

Ed Meyer, CEO Grey Global Group, otrzymał 87 mln dol. odprawy po przejęciu firmy przez grupę WPP. Wypłacenie tej kwoty...

28 października 2004

ASA wprowadza nowe logo i zajmie się skargami na nadawców

Organizacja The Advertising Standards Authority (ASA) wprowadza nowe logo korporacyjne zaprojektowane przez Columns Design jako część relaunchu tej organizacji. Chce...

28 października 2004

Szef wiadomości BBC oskarżył media amerykańskie o stronniczość w relacjach z Iraku

Richard Sambrook, szef wiadomości BBC, zaatakował amerykańskich nadawców, zarzucając im stronniczość w relacjonowaniu konfliktu w Iraku. Jego zdaniem dowodem na...

28 października 2004

ValueClick tworzy oddział online direct response

Amerykańska firma ValueClick zajmująca się marketingiem online utworzyła odrębny dział, który ma zajmować się aktywnością typu direct response w internecie....

28 października 2004

Nike podniesie gażę brytyjskiej biegaczce Radcliff mimo jej ostatnich porażek

Firma Nike zamierza pod koniec tego roku odnowić kontrakt sponsorski z brytyjską gwiazdą biegania Paulą Radcliff. Według nieoficjalnych doniesień nowa...

29 października 2004

BBC zamierza wystąpić przeciwko ProSieben z oskarżeniem o plagiat

Brytyjska telewizja BBC nadająca serial komediowy "The Office" twierdzi, że emitowany przez niemiecką stację ProSieben serial "Stromberg" jest kopią ich...

29 października 2004

Ad.print European Festival zaprasza do nadsyłania projektów reklam prasowych

Jury szóstej edycji europejskiego festiwalu Ad.print zaprasza do Poiana Brasov w Rumunii teamy kreatywne, które wykonają projekty prasowych kreacji. Oceni...

29 października 2004

Worldwide creative director TBWA/Worldwide przewodniczącym jury film, press & outdoor w Cannes

Organizatorzy International Advertising Festival w Cannes ogłosili wczoraj, że przewodniczącym jury w przyszłorocznej edycji festiwalu w kategorii film, press &...

29 października 2004

Przychody JCDecaux w trzecim kwartale wzrosły o 8 proc.

Przychody firmy reklamy zewnętrznej JCDecaux w trzecim kwartale br. wzrosły o 7,9 proc. Miał na to wpływ m.in. korzystny rozwój...

29 października 2004

Global Address oferuje międzynarodową bazę danych w różnych wersjach językowych

Firma marketingowa Global Address zajmująca się gromadzeniem danych wprowadziła nowe narzędzie Global Datastore pozwalające zbierać dane w 230 krajach świata...

29 października 2004

Adshel zawarł siedmioletni kontrakt na reklamę w centrach handlowych Prudential

Należąca do sieci Clear Channel firma reklamy zewnętrznej Adshel Retail podpisała siedmioletni kontrakt z Prudential Property Investment Managers na prawa...

29 października 2004

AOL Time Warner kupi firmę Endemol, właściciela praw do "Big Brothera"

Gigant mediowy AOL Time Warner zaproponował 1,38 mld funtów za firmę producencką Endemol. Endemol, którego większościowym udziałowcem jest hiszpański koncern...

29 października 2004

Bollore nie przejmie w najbliższym czasie kontroli nad Havasem

Biznesmen Vincent Bollore nie zamierza w najbliższym czasie przejąć kontroli nad grupą usług marketingowych Havas. Francuz ma już ponad 22...

29 października 2004

Beckham, Jennifer Lopez i Beyonce w najnowszych spotach Pepsi

Koncern PepsiCo kontynuuje kampanię reklamową, w której wykorzystuje epickie motywy historyczne. W najnowszym spocie w roli rzymskich wojowników wystąpią: piłkarz...

2 listopada 2004

McDonald's najbardziej pożądaną marką żywnościową wśród młodych Brytyjczyków

McDonald's jest najbardziej pożądaną marką żywnościową w grupie 13-17-letnich Brytyjczyków. Taki wniosek płynie z badania przeprowadzonego na zlecenie Club Culture...

2 listopada 2004

Novartis szuka agencji do obsługi produktów farmaceutycznych

Koncern Novartis szuka agencji reklamowej, która będzie obsługiwać oceniany na 350 mln dol. budżet związany z produktami farmaceutycznymi tej firmy....

2 listopada 2004

Masterfoods planuje przegląd agencji BTL w Wielkiej Brytanii

Masterfoods planuje przegląd agencji BTL w Wielkiej Brytanii. Będzie on dotyczyć brandów żywności dla zwierząt. Obecnie marki Whiskas i Sheba...

3 listopada 2004

Dział WPP Group zajmujący się badaniami odnotował znaczący wzrost

Zdaniem kierownictwa WPP Group dział tego holdingu zajmujący się badaniami rynkowymi odnotował znaczący wzrost. Był to wzrost wyższy niż w...

3 listopada 2004

PepsiCo wprowadzi chipsy z obniżoną zawartością tłuszczu

PepsiCo w styczniu 2005 r. wprowadzi na rynek Wielkiej Brytanii nowy rodzaj chipsów ziemniaczanych - Walkers Potato Heads, z obniżoną...

3 listopada 2004

Unilever zacieśnia współpracę z Bartle Bogle Hegarty

Po raz pierwszy Bartle Bogle Hegarty (BBH) będzie współpracować z Unileverem w Ameryce Łacińskiej. Współpraca dotyczyć będzie marki detergentu All...

3 listopada 2004

Madonna podpisała kontrakt reklamowy z Versace wart 12 mln dol.

Wizerunek Madonny, gwiazdy muzyki pop, ma zostać wykorzystany w reklamach wspierających sprzedaż wiosennej kolekcji ubrań Versace. Wartość umowy szacuje się...

3 listopada 2004

Film o Bridget Jones będzie promowany na stronach Wanadoo

Druga część filmu "Bridget Jones - The Edge of Reason" będzie promowana na stronach internetowych Wanadoo. Kampanię przygotuje agencja Zed...

3 listopada 2004

T-Mobile zdecyduje o przyszłości swoich biur w Wielkiej Brytanii

Niemiecki operator komórkowy T-Mobile zdecyduje o przyszłości swojego międzynarodowego oddziału marketingowego zlokalizowanego w Londynie. Według źródeł zbliżonych do sprawy operator...

3 listopada 2004

Agencja VCCP dostała główną nagrodę IPA Effectiveness Awards za rebranding O2

Agencja Vallance Carruthers Coleman Priest (VCCP) zdobyła Grand Prix brytyjskiego konkursu IPA Effectiveness Awards za rebranding marki telekomunikacyjnej O2. W...

3 listopada 2004

Jetix Europe zapowiada launch nowej gry "Sly2" na PlayStation2

Jetix Europe zapowiada launch nowej gry "Sly2" na PlayStation2. Będzie on wsparty specjalnym serwisem www dostępnym w jedenastu językach. Atrakcją...

4 listopada 2004

Publicis Groupe miała blisko 5-proc. wzrost przychodów w III kwartale

Publicis Groupe, właściciel m.in. sieci reklamowej Saatchi & Saatchi i mediowej ZenithOptimedia, ogłosił, że w wyniku "rozwoju organicznego" jego przychody...

4 listopada 2004

Ty Montague pokieruje nowojorskim oddziałem agencji J. Walter Thompson

Ty Montague został executive vice presidentem i chief creative officerem agencji J. Walter Thompson w Nowym Jorku. Wcześniej pracował w...

4 listopada 2004

Initiative i BrandConnection zdobyły europejski budżet mediowy Tommy Hilfiger

Firma odzieżowa i kosmetyczna Tommy Hilfiger przekazała obsługę swojego paneuropejskiego (13 rynków) budżetu mediowego domom mediowym Initiative oraz BrandConnection należącym...

4 listopada 2004

Eurosceptycy brytyjscy planują kampanię przeciw konstytucji UE

W Wielkiej Brytanii eurosceptycy planują kampanię przeciw konstytucji UE. Będzie ona namawiać do głosowania przeciw konstytucji, argumentując, że Brytyjczycy stracą...

4 listopada 2004

Interpublic odnotował stratę netto w wysokości 578 mln dol.

Interpublic Group of Cos., do której należą m.in. sieci agencji reklamowych McCann-Erickson i domów mediowych Initiative, po pierwszych trzech kwartałach...

4 listopada 2004

Electrolux chce dotrzeć do brytyjskich studentów poprzez internet

Electrolux chce dotrzeć do studentów za pośrednictwem internetu. W tym celu uruchamia portal skierowany właśnie do tej grupy. Portal ma...

4 listopada 2004

Salma Hayek wesprze swoim wizerunkiem nową linię kosmetyków Avonu

Salma Hayek i Avon Products podpisały umowę, na mocy której aktorka będzie promowała nową linię kosmetyków. Seria będzie się nazywała...

5 listopada 2004

PepsiCo przegląda agencje reklamowe pod kątem obsługi budżetu kreatywnego Pepsi Diet

PepsiCo prowadzi przegląd agencji reklamowych z grupy Omnicom pod kątem przekazania budżetu kreatywnego Pepsi Diet w wysokości 31 mln dol....

5 listopada 2004

Ward Klein zastąpi Pata Mulcahy'ego na stanowisku CEO Energizer Holdings

W styczniu 2005 r. Pat Mulcahy odejdzie ze stanowiska chief executive officera Energizer Holdings. Zastąpi go dotychczasowy chief operating officer...

5 listopada 2004

Time Warner utworzył 0,5 mln dol. rezerwy w związku z kłopotami AOL Europe

Koncern medialny Time Warner ogłosił, że utworzył rezerwę w wysokości 500 tys. dol. jako zabezpieczenie na poczet kłopotów prawnych swojego...

5 listopada 2004

Grupa Havas odnotowała 2,1 proc. wzrostu przychodów

Pomimo niepewnej przyszłości grupa Havas odnotowała w trzecim kwartale 2,1-proc. wzrost przychodów, które osiągnęły 338 mln euro. Słabe wyniki grupa...

8 listopada 2004

Elton John pracuje nad sitcomem o muzyce rockowej

Gwiazdor muzyki rozrywkowej Elton John pracuje nad sitcomem dla sieci telewizyjnej ABC. Serial ma opowiadać o życiu gwiazdy rocka. Elton...