M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 listopada 2004

Morgan Stanley prowadzi przegląd agencji direct-marketingowych

Bank Morgan Stanley prowadzi przegląd ofert agencji direct-marketingowych, którym zamierza powierzyć budżet marketingowy, którego wartość szacuje się na 20 mln...

8 listopada 2004

P.J. Pereira będzie przewodniczącym jury internetowego konkursu Cannes Lions

P.J. Pereira będzie prezesem jury internetowej części przyszłorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions Advertising Festival. Pereira jest twórcą i dyrektorem...

8 listopada 2004

IAB wprowadza nową identyfikację wizualną

Interactive Advertising Bureau (IAB) ma nową identyfikację wizualną i planuje realizację ambitnych planów marketingowych. Organizacja zamierza m.in. wydać szereg publikacji...

8 listopada 2004

Microsoft i Intel wspólnie reklamują swoją wizję "cyfrowego domu"

Koncerny Intel i Microsoft rozpoczęły pierwszą wspólną kampanię reklamową, która ma promować ich wizję "cyfrowego domu" (digital home), gdzie urządzenia...

8 listopada 2004

Reebok przesuwa część budżetu kreatywnego do niezależnej agencji McGarry Bowen

Firma Reebok, producent odzieży i sprzętu sportowego, przesunęła w USA obsługę części budżetu kreatywnego dotyczącego kolekcji butów. Budżet trafi do...

9 listopada 2004

Chief executive ZenithOptimedia krytykuje badania mediowe

Antony Young, chief executive ZenithOptimedia, krytykuje badania mediowe. W czasie madryckiej konferencji Media Research Group Young powiedział, że rynek potrzebuje...

9 listopada 2004

Kantar Group kupuje firmę doradczą Cannondale

Należący do holdingu WPP Kantar Group kupuje amerykańską firmę doradztwa marketingowego Cannondale. Specjalizuje się ona w zakresie category management, trade...

9 listopada 2004

Diageo Walker wspiera interaktywnie launch Johnnie Walker Green Label

Koncern Diageo postanowił wprowadzić piątą odmianę swojej whisky Johnnie Walker o nazwie Green Label. Wspiera ją reklamami w internecie oraz...

9 listopada 2004

Jaguar przeprowadzi przetargi w związku ze spadkiem sprzedaży swoich aut

Koncern Jaguar, przechodzący najtrudniejszy okres w swojej historii, rozpoczął przetarg na obsługę swojego globalnego budżetu kreatywnego, ocenianego na 55 mln...

9 listopada 2004

Unilever nie zamierza ograniczyć wydatków reklamowych po konsolidacji mediów w MindShare

Unilever zaprzeczył doniesieniom prasy holenderskiej, według których po konsolidacji obsługi mediowej w sieci MindShare ograniczone mają zostać wydatki reklamowe koncernu....

9 listopada 2004

McDonald's oskarżany o dyskryminację grubych aktorów

McDonald's zadeklarował ponowne przeprowadzenie castingu na aktorów do najbliższej kampanii reklamowej, po tym jak został oskarżony, że dyskryminuje grubych aktorów....

10 listopada 2004

Springer & Jacoby kończy współpracę z londyńskim butikiem Boy meets Girl

Springer & Jacoby International, agencja reklamowa należąca do Interpublic Group of Cos., potwierdziła informację, że kończy współpracę z londyńskim butikiem...

10 listopada 2004

Acxiom przejmuje chińskiego dostawcę rozwiązań CRM ChinaLOOP

Firma marketingu precyzyjnego Acxiom przejmuje chińskiego dostawcę rozwiązań CRM - firmę ChinaLOOP. Klientami ChinaLOOP są m.in.: Diageo, "Financial Times", Nokia,...

10 listopada 2004

EasyJet rozpoczyna pierwszą od lat kampanię telewizyjną

Tani przewoźnik lotniczy EasyJet przygotował pierwszą od momentu debiutu rynkowego, który miał miejsce dziewięć lat temu, kampanię reklamową w telewizji....

10 listopada 2004

Silburn odchodzi z TBWA/London i będzie kierował kreacją w Fallon

Paul Silburn, dotychczasowy deputy creative director TBWA/London, przechodzi do agencji reklamowej Fallon Worldwide (Publicis Groupe), gdzie obejmie stanowisko creative directora...

22 listopada 2004

Peugeot w Wielkiej Brytanii zwiększa nacisk na obecność w internecie

Brytyjski oddział Peugeot odświeżył wygląd swoich serwisów internetowych, m.in. unifikując wszystkie strony www swoich dealerów. Nowa strategia internetowa zakłada, że...

22 listopada 2004

Beckham promuje Londyn jako miejsce igrzysk olimpijskich w 2012 r.

David Beckham bierze udział w filmie promocyjnym przygotowanym przez organizację London 2012 w związku z ubieganiem się miasta o status...

22 listopada 2004

P&O szuka domu do obsługi paneuropejskiego budżetu mediowego

P&O, brytyjski operator promów, szuka domu mediowego, który będzie obsługiwał jego budżet na kilku europejskich rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii,...

22 listopada 2004

Philip Knight zrezygnował z funkcji CEO firmy Nike

Philip Knight, współtwórca firmy Nike, zrezygnował ze stanowiska chief executive officera. Jednak pozostanie na stanowisku przewodniczącego rady nadzorczej koncernu. Funkcje...

22 listopada 2004

WPP będzie rosnąć kosztem Interpublic - uważa management grupy

Holding WPP będzie rosnąć kosztem przeżywającego trudniejszy okres holdingu Interpublic - uważa management grupy. Paul Richardson, chief financial officer WPP,...

23 listopada 2004

Aegis Group chce kupić amerykańską agencję marketingu sportowego

Aegis Group jest zainteresowana kupnem amerykańskiej agencji marketingu sportowego Velocity Sports & Entertainment. Aegis chce na ten cel wydać 19...

23 listopada 2004

Reuters prowadzi pierwszą w historii kampanię reklamową

Agencja informacyjna Reuters rozpoczęła pierwszą w historii kampanię reklamową swojej marki w celu upowszechnienia serwisów informacyjnych dostępnych drogą internetową. Kampania...

23 listopada 2004

Ozzy Osbourne wyklucza możliwość powrotu do reality show

Ozzy Osbourne i jego rodzina nie będą pokazywali już swojego życia prywatnego przed kamerami. Muzyk ma dosyć obecności kamer, jak...

23 listopada 2004

Szef MPG North America James M. Rose rezygnuje

James M. Rose, CEO Media Planning Group (MPG) North America, odchodzi z firmy. Będzie pracować teraz w firmie marketing services...

23 listopada 2004

Londyn inwestuje w serwis www

Ken Livingstone, burmistrz Londynu, wybrał agencję interaktywną Nykris and System Associates do przygotowania serwisu internetowego, który ma być skierowany do...

24 listopada 2004

Geoff Starr odchodzi z Masterfoods

Geoff Starr, dyrektor marketingu pionu karmy dla zwierząt w koncernie Masterfoods w Europie, po dwóch latach pracy opuścił swoje stanowisko....

24 listopada 2004

Ikea wybiera Quant Marketing do prac nad consumer insight

Rozpoczęcie współpracy brytyjskiej Ikei z Quant Marketing Company zbiega się w czasie ze wzmocnieniem menedżmentu tej agencji, do której dołączył...

24 listopada 2004

W reklamach Wranglera pojawią się gwiazdy rodeo

Wrangler zamierza na terenie Stanów Zjednoczonych umacniać swój wizerunek jako kowbojskiego brandu. W tym celu zatrudni 13 profesjonalnych jeźdźców rodeo,...

24 listopada 2004

Berlin Cameron/Red Cell główną agencją dla Coke Classic w USA

Berlin Cameron/Red Cell została ogłoszona główną agencją dla flagowego napoju Coca-Coli - Coke Classic w USA. Klient zdecydował się na...

24 listopada 2004

Przejęcie sieci Grey przez WPP natrafia na przeszkodę

Przejęcie sieci Grey Global Group przez holding WPP Group natrafiło na niespodziewaną przeszkodę. Europejska struktura antymonopolowa przesłała do WPP serię...

25 listopada 2004

Carat International zdobył paneuropejski budżet Lactalisa

Lactalis, francuski producent nabiału, powierzył obsługę paneuropejskiego budżetu mediowego Carat International Paris. Carat był dotąd odpowiedzialny za zakup i planowanie...

25 listopada 2004

Komisja Europejska opóźnia finalizację przejęcia Grey Global Group przez WPP

Akwizycja Grey Global Group przez holding WPP (jej wartość wyceniana jest na blisko 1,5 mld dol.) opóźni się z powodu...

25 listopada 2004

Reklama napoju Tango pokazująca niebezpieczną zabawę wycofana

Reklama napoju Tango z portfolio firmy Britvic została w Wielkiej Brytanii formalnie zakazana przez Advertising Standard Authority. Już wcześniej spot...

25 listopada 2004

Mark Stewart z Universal McCann pokieruje media jury w Cannes

Mark Stewart, executive vice-president i chief strategy officer w sieci domów mediowych Universal McCann, będzie odpowiedzialny za prace jury przyznającego...

25 listopada 2004

Sieć Leo Burnett Worldwide kończy budowę zespołu EMEA

Agencja reklamowa Leo Burnett w Londynie kończy kompletowanie obsady tworzonego w swoich strukturach zespołu koordynującego prace w regionie Europy, Bliskiego...

26 listopada 2004

MindShare zdobywa brytyjską nagrodę Campaign of the Year za Nike

Kampania freestyle'owa Nike przygotowana przez MindShare zdobyła główną nagrodę konkursu Campaign Media Awards. Ta multimedialna kampania przyczyniła się do najlepszego...

26 listopada 2004

Bollore ma 20 proc. akcji Havasu

Francuski magnat finansowy Vincent Bollore ma obecnie 20 proc. akcji i głosów w holdingu reklamowym Havas (właściciel sieci reklamowej Euro...

26 listopada 2004

WHO zachęca branżę reklamową, by zaangażowała się w walkę z otyłością

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) apeluje do branży reklamowej o przyłączenie się do walki z otyłością. WHO zaprosiła przedstawicieli przemysłu reklamowego...

26 listopada 2004

Budweiser wznawia reklamową walkę z Millerem

Anheuser-Busch wbrew wcześnejszym zapowiedziom wznowił walkę na reklamy z Miller Brewing Co. W telewizji ABC pokazał spoty nawiązujące do wcześniejszych...

26 listopada 2004

Agencja Zed odpowiedzialna za internetowe działania CondeNet

Firma CondeNet wybrała agencję Zed Media, która będzie odpowiedzialna za rozwój serwisów internetowych, m.in. Vogue.com, GQ.com, Glamour.com i CNTraveller.com. Zed...

26 listopada 2004

Robbie Williams otwiera sklep na swojej stronie internetowej

Robbie Williams inauguruje otwarcie sklepu na swojej stronie internetowej, co zbiega się z premierą jego singla "Misunderstood" dostępnego w wersji...

29 listopada 2004

Francuski piłkarz Thierry Henry będzie wspierał markę Pepsi

Thierry Henry, piłkarz angielskiego klubu Arsenal i reprezentacji Francji, dołączy do takich graczy jak David Beckham, Ronaldinho, Fernando Torres i...

29 listopada 2004

Coca-Cola szuka agencji PR w Wielkiej Brytanii

Koncern Coca-Cola jest bliski wyłonienia w Wielkiej Brytanii zwycięzcy przetargu w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs. W finale przetargu...

29 listopada 2004

Krups wprowadzi na rynek luksusowe sprzęty kuchenne

Firma Krups, producent ekspresów do kawy, przygotowuje launch serii luksusowych sprzętów kuchennych. Stylowe tostery, młynki do kawy i czajniczki będą...

29 listopada 2004

Reklama z Sarah Jessicą Parker obraża ortodoksyjnych żydów

Izraelska reklama Unilevera dla marki Lux, w której wystąpiła aktorka Sarah Jessica Parker, spotkała się z niechęcią ze strony ortodoksyjnych...

29 listopada 2004

De Pouzilhac próbuje zablokować wpływy Bollore'a w Havasie

Alain de Pouzilhac, chief executive i prezes holdingu reklamowego Havas, stara się zbudować wśród akcjonariuszy spółki grupę, która miałaby blokować...

29 listopada 2004

Supermodelka Heidi Klum wystąpi w reklamach sieci McDonald's

Sieć restauracji fast food McDonald's wykorzysta wizerunek supermodelki Heidi Klum w reklamach. Dołączy tym samym do grona celebrities, z którymi...

30 listopada 2004

CNN będzie oferować bezpłatny serwis informacyjny w telefonach komórkowych

Stacja telewizyjna CNN będzie oferować bezpłatny serwis informacyjny dostępny dla klientów telefonii komórkowej. Sponsorem usługi będzie firma Xerox. To pierwszy...

30 listopada 2004

Jetix przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci

Jetix Europe, właściciel kanału telewizyjnego dla dzieci Jetix (wcześniej Fox Kids), przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci. Przewodnik...

30 listopada 2004

Pizza Hut przeprowadzi przetarg na obsługę budżetu na działania ATL

Sieć restauracji fast food Pizza Hut prowadzi przegląd agencji reklamowych pod kątem obsługi brytyjskiego budżetu ATL szacowanego na 11 mln...