M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 listopada 2004

Proximity rozwija marketing mobilny we współpracy z Ericssonem

Sieć firm marketing services Proximity Worldwide (Omnicom Group) zamierza poszerzyć swoją działalność dotyczącą marketingu mobilnego we współpracy z producentem telefonów...

30 listopada 2004

Bacardi kończy współpracę z McCann London

Producent alkoholi Bacardi Martini kończy w Wielkiej Brytanii 10-letnią współpracę z agencją McCann London przy obsłudze marki Bacardi. Klient zdecydował...

30 listopada 2004

Wilkinson Sword zablokował używanie haseł reklamowych przez Gillette

Wilkinson Sword doprowadził do sytuacji, w której jej konkurent firma Gillette nie może używać haseł reklamowych swojego produktu M3 Power....

30 listopada 2004

Wieden & Kennedy przygotowała spot reklamujący Hondę FR-V

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy jest autorem spotu reklamowego promującego nowy model rodzinnego samochodu Honda FR-V. 60-sekundowy spot reklamowy emitowany...

1 grudnia 2004

Siemens Mobile będzie sponsorem klubu piłkarskiego Chelsea Londyn

Siemens Mobile chce być sponsorem londyńskiego klubu piłkarskiego Chelsea. Umowa sponsorska zostanie podpisana w ciągu kilku najbliższych tygodni. Siemens zastąpi...

1 grudnia 2004

Adidas wspólnie z MTV realizuje program poświęcony piłce nożnej

Producent obuwia i sprzętu sportowego Adidas wspólnie ze stacją muzyczną MTV przygotował cykl programów poświęconych piłce nożnej. Występujące w nim...

1 grudnia 2004

OMD Agencją Mediową Roku według specjalnej wersji "The Gunn Report"

"The Gunn Report for Media", przygotowany we współpracy z Isabelle Musnik, wydawcą francuskiego magazynu "Influenca", podobnie jak właściwy raport Donalda...

1 grudnia 2004

Richard Russell przechodzi do O&M

Richard Russell, copywriter związany z agencją Wieden & Kennedy (autor m.in. wielokrotnie nagradzanej kampanii dla Hondy Diesel pt. "Grrr"), został...

1 grudnia 2004

Sieciowe agencje nie są lepsze od lokalnych - wynika z badania AAI

Sieciowe agencje nie są lepsze od lokalnych - wynika z badania brytyjskiej firmy doradczej Agency Assessments International (AAI). Tylko 4...

1 grudnia 2004

Wzrost wydatków na reklamę w USA może przekroczyć prognozy

O ponad 10 proc. wzrosły reklamowe wydatki w USA w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. w stosunku do ubiegłorocznych wyników....

1 grudnia 2004

TBWA/Worldwide zajmie się globalnym budżetem Singapore Airlines

Singapore Airlines powierzyły sieci agencji reklamowych TBWA/Worldwide obsługę globalnego budżetu reklamowego programu lojalnościowego o nazwie KrisFlyer. Jego wysokość szacuje się...

13 grudnia 2004

ITV sprzedaje Thomsonowi firmę przygotowującą efekty specjalne

ITV sprzedaje Moving Picture Company, firmę przygotowującą efekty specjalne dla filmów, spółce Technicolour, części francuskiej kompanii technologicznej Thomson. Ostatnio Moving...

13 grudnia 2004

Prasa brytyjska kochała reklamę Pepsi "Gladiator" w tym roku

Reklama Pepsi "Gladiator" z wykorzystaniem gwiazd muzyki - Britney Spears, Beyounce, Pink i Enrique Iglesiasa - była najczęściej opisywaną kampanią...

13 grudnia 2004

Uma Thurman nową twarzą Louis Vuitton (LVMH)

Uma Thurman, gwiazda "Kill Bill", będzie, po Jennifer Lopez, Kate Moss, Naomi Campbell i Scarlett Johansson, kolejną aktorką lub modelką...

13 grudnia 2004

Greg Grimmer dyrektorem zarządzającym Zed

Greg Grimmer, commercial director londyńskiej ZenithOptimedia, ma zająć stanowisko dyrektora zarządzającego Zed - agencji interaktywnej należącej do ZenithOptimedia. Grimmer zastąpi...

14 grudnia 2004

141 Worldwide zatrudnia Ricka Rotha z Ogilvy & Mather jako nowego CEO

Rick Roth, były global account director w sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, zostanie nowym global CEO sieci 141 Worldwide....

14 grudnia 2004

Reuters przygotował biznesowe serwisy informacyjne dla klientów operatora Vodafone

Reuters uruchomił nową usługę subskrybencką dla osób zainteresowanych otrzymywaniem newsów finansowych i biznesowych. Partnerem agencji w tym projekcie jest Vodafone...

14 grudnia 2004

Budżet mediowy Nestle w USA trafił do ZenithOptimedia

Koncern Nestle w USA przekazał obsługę mediową swojego budżetu do sieci ZenithOptimedia. ZenithOptimedia wygrał batalię o współpracę z Nestle z...

14 grudnia 2004

ACNielsen odpiera zarzuty o praktyki monopolistyczne

Należąca do VNU firma badawcza ACNielsen jest bliska wygrania sprawy sądowej wniesionej przez konkurencyjną firmę Information Resources. Konkurencja zarzucała firmie...

14 grudnia 2004

Rząd amerykański reklamuje USA w Wielkiej Brytanii

Rząd amerykański zdecydował o przeprowadzeniu kampanii reklamowej swojego kraju w Wielkiej Brytanii w celu zwiększenia zainteresowania wśród turystów brytyjskich. Reklamy...

14 grudnia 2004

Coca-Cola pokaże na całym świecie spot madryckiego oddziału McCanna

Spot reklamowy Coca-Coli przygotowany przez agencję reklamową McCann-Erickson z Madrytu z okazji świąt Bożego Narodzenia zostanie wyemitowany w ramach globalnej...

14 grudnia 2004

CEO Havasa apeluje do Bollore'a o ujawnienie intencji wobec holdingu

Alain de Pouzilhac, CEO Havasa, zwrócił się do Vincenta Bollore'a o ujawnienie swoich intencji wobec grupy. Francuski biznesmen Bollore ma...

15 grudnia 2004

Przetarg Jaguara pod specjalnym nadzorem

Koncern Jaguar (należący do Ford Motor Co.) wynajmuje agencje konsultingowe do przeprowadzenia globalnego przetargu reklamowego. Przeprowadzeniem tego projektu zajmą się:...

15 grudnia 2004

Kirk Souder, prezes Publicis & Hal Riney, opuszcza agencję

Kirk Souder, prezes i dyrektor kreatywny legendarnej agencji reklamowej z San Francisco - Publicis & Hal Riney - rozstaje się...

15 grudnia 2004

Maria Szarapowa ambasadorem marki zegarków TAG Heuer

17-letnia rosyjska tenisistka Maria Szarapowa, zwyciężczyni tegorocznego Wimbledonu, zostanie ambasadorem marki luksusowych szwajcarskich zegarków TAG Heuer. Tenisistka podpisała 3-letni kontrakt;...

15 grudnia 2004

Clemmow Hornby Inge najbardziej kreatywną agencją 2004 r.

Agencja Clemmow Hornby Inge otrzymała tytuł Najbardziej Kreatywnej Marketingowej Agencji 2004 r. w Wielkiej Brytanii. Podobne tytuły otrzymały MediaCom w...

15 grudnia 2004

Liverpool szuka nowego sponsora

Klub piłkarski Liverpool szuka nowego sponsora. Wart 6 mln funtów rocznie kontrakt sponsorski trafił "na otwarty rynek", gdy pojawiły się...

15 grudnia 2004

Brad Pitt wystąpi w reklamie piwa Heineken

Brad Pitt, znany amerykański aktor filmowy, wystąpi w reklamie piwa Heineken. Spot będzie przedstawiał sytuację, w której aktor ucieka przed...

16 grudnia 2004

Kia America wybrała w przetargu swoją dotychczasową agencję - Davidandgoliath

Kia Motors America ponownie wybrała agencję Davidandgoliath do obsługi swojego budżetu wycenianego na 270 mln dol. Przetarg miał cztery etapy....

16 grudnia 2004

Dom mediowy MPG Media Planning Group wygrał budżet Coca-Cola Argentina

MPG Media Planning Group, dom mediowy należący do grupy Havas, wygrał budżet mediowy firmy Coca-Cola Argentina. Wysokość wygranego budżetu szacowana...

16 grudnia 2004

"Shrek" i "Spider-Man" ożywiły rynek reklamy kinowej

Wydatki na reklamę w brytyjskich mediach wzrosły o 4,6 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału, osiągając poziom 3,61 mld funtów....

16 grudnia 2004

Starcom MediaVest i ZenithOptimedia będą wspólnie negocjować w Czechach

Domy mediowe Starcom MediaVest oraz ZenithOptimedia w Czechach będą od stycznia 2005 r. wspólnie prowadzić negocjacje i kupować media. Według...

16 grudnia 2004

Clearasil uruchomił lifestyle'ową stronę www dla nastolatków

Clearasil w ramach wzmacniania marki otworzył lifestyle'ową stronę internetową dla nastolatków. Twórcy strony (agencja Linney Design) wykorzystali w jej projektowaniu...

16 grudnia 2004

Dominique Sylvain dyr. zarządzającym MindShare w Barcelonie

Dominique Sylvain objęła stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego MindShare w Barcelonie. Sylvain wcześniej przez trzy lata pracowała jako dyrektor operacyjny...

16 grudnia 2004

Launch Absolut Raspberri w Wielkiej Brytanii, "zbuntowanej" wersji Absoluta

Marka Absolut poszerzyła swoje portfolio w Wielkiej Brytanii o odmianę Raspberri (malinową). Po raz pierwszy wódka Absolut w tej wersji...

17 grudnia 2004

Stelios zamierza wprowadzić na rynek markę EasyPizza

Stelios Haji-Ioannou, założyciel EasyGroup (właściciel m.in. tanich linii lotniczych EasyJet) zamierza rozpocząć inwestycje w sektorze fast food i stworzyć sieć...

17 grudnia 2004

Steve Blamer jako CEO i prezes pokieruje Foote Cone & Belding Worldwide

Steve Blamer jako CEO i prezes pokieruje agencją Foote Cone & Belding Worldwide (FCB). Decyzja w tej sprawie zapadła rok...

17 grudnia 2004

Zentropy Partners i MRM Partners łączą się na rynku brytyjskim

Agencje Zentropy Partners i MRM Partners łączą się na rynku brytyjskim. Zentropy jest agencją interaktywną, a MRM agencją marketing services...

17 grudnia 2004

IPG może zdobyć globalny budżet Computer Associates

Computer Associates rozważa powierzenie obsługi globalnego budżetu reklamowego holdingowi Interpublic Group of Cos. Firma zrezygnowała z dotychczasowych agencji - Y&R...

17 grudnia 2004

CMO Allied Domecq podejrzany o defraudację budżetu marketingowego

Kim Manley, chief marketing officer w koncernie Allied Domecq, zajmującym się sprzedażą napojów alkoholowych, zrezygnował z zajmowanego stanowiska. Jest to...

17 grudnia 2004

GM konsoliduje obsługę mediową w Universal McCann, wyjątkiem rynek brytyjski

General Motors Europe wybrał sieć domów mediowych Universal McCann do obsługi wartego 400 milionów funtów budżetu. Umowa obowiązuje wszystkie rynki...

17 grudnia 2004

Organizacje społeczne wzywają rząd brytyjski do kampanii przeciw alkoholizmowi

Brytyjska organizacja społeczna Alcohol Concern wezwała rząd do przeprowadzenia telewizyjnej kampanii przeciwko spożywaniu alkoholu - to reakcja na wyniki najnowszych...

17 grudnia 2004

Yahoo! stworzyło nowe stanowisko chief data officera

Usama Fayyad objął nowo powstałe stanowisko chief data officera Yahoo!. W zakresie jego kompetencji będzie przygotywywanie strategii dotyczących baz danych,...

17 grudnia 2004

Komisje UE wypowiedzą się w sprawie WPP - Grey w styczniu

Akwizycja Grey Global Group przez holding WPP wróciła "na wokandę". Antytrustowe organa UE mają wypowiedzieć się ostatecznie w sprawie tego...

20 grudnia 2004

Google wygrało walkę o reklamy przy linkach w swojej wyszukiwarce

Google wygrało przed amerykańskim sądem proces dotyczący możliwości umieszczania reklam w swojej wyszukiwarce internetowej przy wynikach wyszukiwania według słów kluczowych...

20 grudnia 2004

Crispin Porter zdobył budżet reklamowy męskiej linii Gap

Firma Gap Inc. przekazała agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky amerykański budżet reklamowy męskiej linii odzieżowej Gap Stores. Jednocześnie producent...

20 grudnia 2004

MTV uruchamia cztery lokalne kanały w Skandynawii

MTV kontynuuje proces regionalizacji. Już w maju 2005 r. wystartują cztery nowe kanały MTV w Skandynawii. Programy największej telewizji muzycznej...

20 grudnia 2004

Time Warner zapłaci 510 mln dol. za oszusto podatkowe AOL

Time Warner, największa globalna kompania mediowa, zapłaci 510 mln dol. kary. To efekt dwóch śledztw związanych z AOL - internetowym...

20 grudnia 2004

"Financial Times" przebudowuje struktury sprzedaży w regionie EMEA

Brytyjski dziennik "Financial Times" ("FT") chce wzmocnić struktury sprzedażowe w regionie EMEA. Połączył team odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni w gazecie...

21 grudnia 2004

Sieć marketów Sainsbury atakowana za swoją świąteczną kampanię wędzonych łososi

Clarissa Dickson Wright, prezenterka prowadząca w BBC Two program kulinarny "Two Fat Ladies", zaatakowała sieć marketów Sainsbury za ich najnowszą...