M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 grudnia 2004

Bobby Robson wraca do reklam grupy finansowej Barclays

Grupa finansowa Barclays ma dalej zaufanie w sir Bobby'ego Robsona (trenera, a poprzednio piłkarza) i wykorzysta jego wizerunek w nowej...

21 grudnia 2004

Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek Diageo

Agencja reklamowa Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek należących do koncernu Diageo. Głównym narzędziem marketingowym jest direct mailing. Działania...

21 grudnia 2004

Nielsen i Massive chcą badać reklamy umieszczone w grach wideo

Firmy badawcze Nielsen Entertainment i Massive zamierzają rozpocząć badania trackingowe reklam eksponowanych w grach wideo. Informacje na ten temat mają...

21 grudnia 2004

"The Financial Times" zmienia częstotliowść wydawania dodatku "Creative Business"

Brytyjski dziennik "The Financial Times" zmienił częstotliwość wydawania dodatku "Creative Business" z tygodnika na miesięcznik. Ten 16-stronicowy dodatek miał problemy...

21 grudnia 2004

Sieć marketów Sainsbury atakowana za swoją świąteczną kampanię wędzonych łososi

Clarissa Dickson Wright, prezenterka prowadząca w BBC Two program kulinarny "Two Fat Ladies", zaatakowała sieć marketów Sainsbury za ich najnowszą...

21 grudnia 2004

Bobby Robson wraca do reklam grupy finansowej Barclays

Grupa finansowa Barclays ma dalej zaufanie w sir Bobby'ego Robsona (trenera, a poprzednio piłkarza) i wykorzysta jego wizerunek w nowej...

21 grudnia 2004

Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek Diageo

Agencja reklamowa Tullo Marshall Warren przygotowała świąteczną kampanię marek należących do koncernu Diageo. Głównym narzędziem marketingowym jest direct mailing. Działania...

21 grudnia 2004

Nielsen i Massive chcą badać reklamy umieszczone w grach wideo

Firmy badawcze Nielsen Entertainment i Massive zamierzają rozpocząć badania trackingowe reklam eksponowanych w grach wideo. Informacje na ten temat mają...

21 grudnia 2004

"The Financial Times" zmienia częstotliowść wydawania dodatku "Creative Business"

Brytyjski dziennik "The Financial Times" zmienił częstotliwość wydawania dodatku "Creative Business" z tygodnika na miesięcznik. Ten 16-stronicowy dodatek miał problemy...

22 grudnia 2004

Pfizer nie będzie reklamował leku Celebrex

Koncern farmaceutyczny Pfizer zamierza zaprzestać reklamowania swojego leku na bóle stawów o nazwie Celebrex. Według informacji opublikowanej w "The New...

22 grudnia 2004

Henkel wybrał OMD do obsługi budżetu mediowego we Francji

Henkel skonsolidował budżet mediowy we Francji w domu mediowym OMD (grupa Omnicom). Firma pracowała wcześniej z OMD i Caratem (grupa...

22 grudnia 2004

GSK zmieni agencję obsługującą brand Ribena w Wielkiej Brytanii

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) zmieni agencję reklamową obsługującą markę Ribena. Budżet brandu wynosi 5 mln funtów. Dotychczas działania dla tej...

22 grudnia 2004

Richard Stoddart prezesem Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych

Tom Bernardin, president i CEO Leo Burnett Worldwide, mianował Richarda Stoddarta prezesem Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych. Stoddart wcześniej przez...

22 grudnia 2004

McDonald's wprowadzi mniej kaloryczne sosy do sałatek

Sieć McDonald's pod wpływem krytyki wprowadzi do swojej oferty mniej kaloryczne sosy do sałatek. Według oponentów zestaw Salad Plus dzięki...

22 grudnia 2004

ZenithOptimedia obsłuży budżet Associated British Foods

Firma Associated British Foods (ABF) scentralizowała budżet zakupu i planowania mediów w rękach ZenithOptimedia. Prawdopodobnie agencja będzie miała do dyspozycji...

22 grudnia 2004

Obrońcy zwierząt protestują przeciwko reklamie Pumy

Obrońcy zwierząt protestują przeciwko reklamie Pumy. W spocie przygotowanym przez marketera we własnym zakresie występuje młody szympans. Przeciw reklamie wystąpiło...

23 grudnia 2004

The Washington Post kupił od Microsoftu magazyn "Slate"

Koncern Microsoft sprzedał wydawcy "The Washington Post" jeden z najstarszych magazynów internetowych - "Slate". Serwis istnieje od 1996 roku i...

23 grudnia 2004

W Wielkiej Brytanii kolejne ograniczenia w reklamie papierosów w miejscach sprzedaży

W Wielkiej Brytanii wprowadzono kolejne ograniczenia dotyczące reklamowania papierosów w miejscach sprzedaży. Wielkość reklamy ograniczono teraz do formatu A5. Informacja...

23 grudnia 2004

Starbucks uruchomił serwis internetowy z okazji 20-lecia mieszanki Christmas Blend

Sieć kawiarni Starbucks uruchomiła serwis internetowy z okazji 20-lecia wprowadzenia mieszanki kawy Christmas Blend. Witrynę przygotowała agencja interaktywna Wheel. Celem...

23 grudnia 2004

Aegis Media zapowiada dalszy wzrost w 2005 r.

Grupa Aegis bardzo pozytywnie ocenia tegoroczne zwycięstwa przetargowe domów Carat i Vizeum oraz zapowiada dalszy wzrost w 2005 r. Od...

23 grudnia 2004

Coca-Cola zmienia pozycjonowanie Diet Coke, nadając marce bardziej lifestyle'owy charakter

Koncern Coca-Cola planuje zmianę pozycjonowania marki Diet Coke w Wielkiej Brytanii, przeznaczając na ten cel 10 mln funtów i dodając...

23 grudnia 2004

Pierre Chappaz, prezes Yahoo! Europe, zrezygnował ze stanowiska

Pierre Chappaz dwa miesiące po objęciu stanowiska prezesa Yahoo! Europe postanowił wziąć roczny urlop i zrezygnował z funkcji. Ta decyzja...

27 grudnia 2004

MediaCom rozpocznie obsługę budżetu Volkswagena w USA

Według nieoficjalnych informacji Volkswagen AG przekazał swój budżet mediowy w USA sieci MediaCom. Chodzi o obsługę marek Volkswagen i Audi....

27 grudnia 2004

Aegis zapłaci do 50 mln dol. za agencję e-marketingu iProspect.com

Grupa Aegis zdecydowała się na zakup amerykańskiej agencji e-marketingowej iProspect.com. Firma specjalizuje się w tzw. search engine marketingu, czyli reklamie...

27 grudnia 2004

Gillette poszerza linię maszynek dla kobiet Venus

Gillette wprowadzi na rynek wersję dla kobiet maszynek MP3 Power, poszerzając tym samym swoją linię produktów dla kobiet pod nazwą...

27 grudnia 2004

Chelsea FC wesprze Londyn w staraniach o zorganizowanie igrzysk w 2012 r.

Klub piłkarski Chelsea Londyn wesprze stolicę Anglii w staraniach o zorganizowanie igrzysk olimpijskich w 2012 r. To pierwszy klub Premier...

27 grudnia 2004

Euro RSCG będzie w 2005 roku obsługiwać europejski budżet LG Electronics

Sieć agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide będzie w 2005 roku zajmować się obsługą europejskiego budżetu LG Electronics, którego wartość szacuje...

27 grudnia 2004

Audi wykorzystuje w najnowszej kampanii nośniki USB

Pięciominutowy film oraz kontent interaktywny przedstawiający design, silnik oraz inne elementy charakteryzujące nowy model samochodu Audi pojawią się na nośniku...

27 grudnia 2004

Interpublic może nie przedłużyć kontraktu z CEO Davidem Bellem

CEO Interpublic Group of Companies David Bell wciąż nie przedłużył swojego kontraktu. Dotychczasowa umowa wygasa 1 marca 2005 r. Spekuluje...

28 grudnia 2004

Air Miles przenosi budżet z Greya do Big Al's

Należąca do linii lotniczych British Airways firma Air Miles Traveler Company, która zarządza programem lojalnościowym dla pasażerów tej linii, zdecydowała...

28 grudnia 2004

Barclays wspiera swój sponsoring piłkarski dodatkowymi działaniami

Grupa finansowa Barclays zamierza obudować swoje działania sponsoringowe związane z brytyjską piłkarską Premier Leagues dodatkową akcją, w której kibice będą...

28 grudnia 2004

Ariel Non Bio będzie promowany jako bezpieczny dla alergików

Procter & Gamble wygrał przetarg Brytyjskiej Fundacji Alergologicznej, w ramach którego firma ma prawo do używania symbolu produktu bezpiecznego dla...

28 grudnia 2004

Tesco rozwija strategię wprowadzania produktów dietetycznych

Sieć Tesco rozwija w Wielkiej Brytanii strategię związaną z produktami dietetycznymi. Chce wprowadzić specjalne oznakowania ze specjalnym logo na swoich...

28 grudnia 2004

Vodafone wydłużył kontrakt sponsoringowy z ekipą Ferrari

Operator telefonii komórkowej Vodafone podjął decyzję o przedłużeniu umowy sponsoringowej z zespołem Ferrari Formuła1. Kontrakt będzie obowiązywał przez kolejne dwa...

28 grudnia 2004

TBWA zrezygnowała z obsługi Sharwood's, trwają poszukiwania agencji

Agencja TBWA zrezygnowała z obsługi reklamowej marki Sharwood's (azjatycki brand spożywczy) po sześciu latach współpracy. Firma Centura, właściciel brandu, prowadzi...

29 grudnia 2004

Carat zdobywa budżet Allied Carpets w Wielkiej Brytanii

Dom mediowy Carat zdobył budżet firmy Allied Carpets w Wielkiej Brytanii. Jego wysokość szacowana jest na 3,5 mln funtów. Agencja...

29 grudnia 2004

Spot Hondy Diesel najlepszą reklamą telewizyjną 2004 r.

W zestawieniu 10 najlepszych reklam telewizyjnych wyemitowanych w Wielkiej Brytanii wygrał spot Hondy Diesel "Grrr". Przygotowała ją agencja reklamowa Wieden...

29 grudnia 2004

Boots wprowadza pod marką Locarb produkty o niskiej zawartości węglowodanów

Koncern Boots wprowadza na rynek Wielkiej Brytanii linię produktów o niższej zawartości węglowodanów - Locarb. Będzie to linia 30 produktów,...

29 grudnia 2004

Premium TV zaoferuje fanom wyścigów samochodowych interaktywne relacje z rajdów WRC

The World Rally Championship, organizator cyklu samochodowych rajdów terenowych, podpisał z firmą Premium TV umowę, w myśl której zaoferowane zostaną...

29 grudnia 2004

ITV ograniczy liczbę inwestorów amerykańskich, by zmniejszyć koszty administracyjne

Stacja telewizyjna ITV chce ograniczyć liczbę amerykańskich inwestorów. W ten sposób zmniejszy koszty administracyjne. Pozwoli to zaoszczędzić firmie blisko 3,5...

30 grudnia 2004

Brytyjscy katolicy są oburzeni reklamą środka antykoncepcyjnego Levonelle

Brytyjscy katolicy są oburzeni kampanią środka antykoncepcyjnego Levonelle firmy Schering-Plough, która właśnie wystartowała na Wyspach. National Association of Catholic Families...

30 grudnia 2004

Jerome Mercier wiceprezesem ds. marketingu w Yahoo! Europe

Jerome Mercier został mianowany na nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. marketingu w Yahoo! Europe. Mercier, który do Yahoo! przyszedł z...

30 grudnia 2004

Vincent Bollore chce zwiększyć swoją siłę w Havasie

Bollore Group ogłosiła, że skonsolidowała wszystkie swoje udziały w grupie Havas, które wcześniej skupowała poprzez cztery różne podmioty. Szef Bollore...

30 grudnia 2004

Gabriele Cappelletti odpowiada za działania komercyjne Visa Europe

Gabriele Cappelletti odpowiada za działania komercyjne Visa Europe w Londynie. Będzie kontrolował wszelkie działania marketingowe oraz rozwój Visa Commercial Payment...

30 grudnia 2004

Kirstie Alley będzie reklamować diety Jenny Craig

Firma Jenny Craig, producent środków dietetycznych oraz produktów wspomagających odchudzanie, zaangażowała do najnowszej kampanii reklamowej gwiazdę amerykańskiego sitcomu "Fat Actress"...

30 grudnia 2004

CME przejmuje największą czeską stację TV Nova

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) przejmuje największą czeską stację telewizyjną TV Nova. W ten sposób stacja powraca do amerykańskiego...

3 stycznia 2005

Volvo po raz pierwszy kupuje reklamę przy Super Bowl

Amerykański oddział Volvo zapowiedział, że po raz pierwszy w swojej historii skorzysta z reklamy przy Super Bowl, finale rozgrywek futbolu...

3 stycznia 2005

Sky Sport startuje z nową kampanią reklamową w telewizji

Sky Sport rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Hasło kampanii brzmi: "Sport dla wszystkich". W kampanii wezmą udział gwiazdy sportu, m.in. rugbysta...

3 stycznia 2005

Grupa hotelarska Savoy opracuje nową identyfikację globalną

Sieć hotelarska Savoy Group wynajęła firmę Landor zajmującą się doradztwem w sprawach brand identity, aby na nowo opracowała globalną identyfikację...

3 stycznia 2005

Heinz wspiera launch nowej linii zup konkursem online

Heinz wsparł konkursem launch nowej linii zup Soup Cup skierowanej do pracowników biurowych. Konkurs zachęcał do przygotowania własnego, maksymalnie siedmiominutowego...