M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 stycznia 2005

Clearasil for Men będzie kierowany do starszej grupy celowej

Brytyjska agencja Carlson Digital przygotowała nową stronę internetową kosmetyków Clearasil for Men. Serwis kierowany jest do grupy 16-24-latków. Agencja miała...

3 stycznia 2005

Chris Humphrey dyrektorem marketingu interaktywnego w AOL Europe

Chris Humphrey objął stanowisko dyrektora marketingu interaktywnego w AOL Europe. Będzie odpowiedzialny m.in. za sprzedaż agencyjną i koordynację polityki reklamowej...

4 stycznia 2005

Charles Burdick został chief executive HIT Entertainment

Charles Burdick, były szef Telewestu, dołączył do HIT Entertainment, firmy, która wylansowała m.in. Boba Budowniczego. Charles Burdick na nowym stanowisku...

4 stycznia 2005

"Financial Times" rozpoczyna wydawanie suplementu "Creative Business"

Gazeta "Financial Times" powraca do koncepcji cotygodniowego wydawania dodatku mediowego o nazwie "Creative Business". Suplement będzie zawierał m.in. dwie kolumny...

4 stycznia 2005

Indian Rose otwiera pierwszy sklep designerski w Londynie

Indian Rose, włoska marka sklepów designerskich, rozpoczyna sprzedaż w Wielkiej Brytanii. Pierwszy sklep został otwarty w Londynie. System identyfikacji wizualnej...

4 stycznia 2005

PETA rozpoczyna kolejną akcję społeczną przeciwko sprzedaży futer

Organizacja społeczna People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) rozpoczęła w Wielkiej Brytanii akcję wymierzoną przeciwko sprzedaży futer naturalnych....

4 stycznia 2005

Rekordowe przedświąteczne e-zakupy w USA

Tegoroczne przedświąteczne zakupy w internecie pod względem wartości przebiły ubiegłoroczne wyniki. Wzrost wirtualnej sprzedaży był wyższy, niż przewidywały jakiekolwiek wcześniejsze...

4 stycznia 2005

Po kampanii informacyjnej Białego Domu spada spożycie narkotyków wśrod dzieci

Z badań White House Office of National Drug Control Policy (ONDCP), biura ds. zwalczania narkomanii, działającego przy Białym Domu, na...

4 stycznia 2005

Oburzeni widzowie żądają odwołania emisji "adopcyjnego" show w Fox TV

Pięć tysięcy widzów oprotestowało show "Who's your daddy", którego emisję zaplanował na wczoraj kanał Fox TV. Adoptowane dzieci zgadują w...

5 stycznia 2005

Office Depot wprowadza nową strategię marketingową

Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do hasła "Taking Care...

5 stycznia 2005

Nokia przygotowuje się do globalnej rewitalizacji marki

Producent telefonów komórkowych Nokia planuje największą w swojej historii globalną kampanię reklamową, która ma zrewitalizować jego markę. Koncern prowadzi w...

5 stycznia 2005

Marketerzy w USA chcą docierać do hiszpańskojęzycznych grup docelowych

Coraz więcej firm w Stanach Zjednoczonych, w tym sieci handlowe takie jak np. Ikea, Home Depot czy JCPenny, rozwija strategie...

5 stycznia 2005

Mitsubishi zawęzi listę agencji konkurujących o jego budżet reklamowy

Mitsubishi Motors North America ma w przyszłym tygodniu ogłosić short-listę agencji starających się o obsługę jego budżetu reklamowego. Wybrana firma...

5 stycznia 2005

Sharon Osbourne nową twarzą reklam sieci supermarketów Asda

Sharon Osbourne, żona słynnego muzyka rockowego Ozzy'ego Osbourne'a, wystąpi w spotach telewizyjnych i na billboardach reklamowych sieci supermarketów Asda. Kreację...

5 stycznia 2005

MTV Adria - nowy kanał MTV w Europie

W sierpniu 2005 r. wystartuje dwunasty regionalny kanał MTV Networks Europe - MTV Adria. Swoim zasięgiem obejmie takie kraje, jak...

5 stycznia 2005

BBH zajmie się obsługą globalnego budżetu marki Smirnoff Ice

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu marki napojów ready to drink Smirnoff Ice...

5 stycznia 2005

Steve Blamer dołączy do FCB Worldwide w czerwcu br.

Steve Blamer, były president i CEO agencji reklamowej Grey Worldwide w Ameryce Północnej, dopiero w czerwcu br. obejmie funkcję presidenta...

5 stycznia 2005

Dove wykorzystała w reklamie wizerunek 96-letniej staruszki

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla marki środków pielęgnacyjnych Dove (Lever Faberge), której bohaterką jest 96-letnia...

6 stycznia 2005

TNT uruchomi globalny program lojalnościowy dla swoich pracowników

TNT, jeden z potentatów na globalnym rynku usług kurierskich, planuje uruchomienie dużego wewnętrznego programu lojalnościowego dla swoich pracowników. Program ma...

6 stycznia 2005

Hyo Yeon została dyrektorem zarządzającym iFCB

Sieć Foote Cone & Belding (FCB) mianowała Hyo Yeon na stanowisko wiceprezesa wykonawczego i dyrektora zarządzającego agencji marketingu bezpośredniego iFCB...

6 stycznia 2005

Slimfast intensywnie wspiera reklamowo launch serii produktów

Unilever wyda 2,2 mln funtów na promocję serii nowych produktów Slimfast. Zupy, zbożowe batoniki, napoje typu shake o niskiej zawartości...

6 stycznia 2005

Shell zdejmuje reklamę produktu Optimax Unleaded

Koncern paliwowy Shell został zmuszony w Wielkiej Brytanii do zdjęcia reklamy telewizyjnej produktu Optimax Unleaded. Stało się tak, ponieważ jeden...

6 stycznia 2005

Pepsi wstrzymuje działania reklamowe w związku z tragedią w Azji

Producent napojów PepsiCo International podjął decyzję o zawieszeniu emisji najnowszych spotów reklamowych, w których nawiązuje do motywów surfingu. Decyzja została...

6 stycznia 2005

Havas może stracić budżet Intela i Volkswagena

Holding reklamowy Havas może stracić budżet reklamowy Intela, zagrożony może być także budżet mediowy Volkswagena. Pierwszy jest wyceniany na 300...

6 stycznia 2005

Czy Euro RSCG dezinformowała nt. zatrucia Juszczenki?

Związki agencji Euro RSCG z byłym prezydentem Leonidem Kuczmą mogły wpłynąć na podawanie fałszywych informacji nt. stanu zdrowia prezydenta Wiktora...

7 stycznia 2005

Startuje globalny przetarg na media dla Shell Oil

Koncern Royal Dutch/Shell Group ogłosił globalny przetarg, w efekcie którego skonsolidowany ma zostać budżet mediowy produktów marki Shell Oil. Firma...

7 stycznia 2005

DDB Tribal wygrało przetarg na serwis www dla Domestosa

Brytyjska agencja interaktywna DDB Tribal należąca do DDB Worldwide (Grupa Omnicom) wygrała dwuetapowy przetarg na realizację serwisu internetowego dla marki...

7 stycznia 2005

Szef kreacji Coca-Coli Esther Lee będzie raportować do szefa marketingu

Szef kreacji Coca-Coli Esther Lee będzie raportować bezpośrednio do globalnego szefa marketingu Chucka Fruita. Nowe rozwiązanie ma podnieść poziom kreacji...

10 stycznia 2005

Marketerzy wyśmiewają pomysły ograniczeń reklamowych w programach dla dzieci

The Centre for Science in the Public Interest (CSPI) postuluje zakaz reklam niezdrowej żywności w programach oglądanych przez dzieci. Przesłała...

10 stycznia 2005

Apple przed amerykańskim sądem pod zarzutem łamania praw o konkurencji

Użytkownicy serwisu muzycznego iTunes w USA skarżą właściciela serwisu, czyli firmę Apple, o nieuczciwą konkurencję. Zarzutem jest to, że konsumenci...

10 stycznia 2005

Brytyjczycy skarżą się na seks w marketingu napojów alkoholowych

The Portman Group, finansowana przez przemysł alkoholowy organizacja zajmująca się społecznymi aspektami spożywania alkoholu w Wielkiej Brytanii, ogłosiła swój doroczny...

10 stycznia 2005

Wallace zastąpił Trumana w Conde Nast Publications

Thomas J. Wallace zastąpił Jamesa Trumana na stanowisku editorial directora Conde Nast Publications. Wallace przez dłuższy czas był wydawcą "Conde...

10 stycznia 2005

Wart 400 mln dol. budżet Schering-Plough trafił do Omnicomu i Publicis Groupe

Koncern Schering-Plough wybrał po przeglądzie ofert agencje reklamowe BBDO (Omnicom) i Publicis do obsługi swoich marek. Przegląd agencji Schering-Plough prowadził...

20 stycznia 2005

"Financial Times" poprawia wyniki finansowe

"Financial Times" po 2,5-rocznym okresie kwartalnych strat rok 2004 zakończył w miarę dobrze - poinformował właściciel tytułu firma Pearson. Wydawca...

20 stycznia 2005

Bacardi będzie musiało wycofać brytyjską reklamę rumu

Bacardi będzie musiało wycofać brytyjską reklamę swojego rumu. Uznano, że sugeruje ona atrakcyjność seksualną po wypiciu dużej dawki alkoholu. Akcja...

20 stycznia 2005

Tutssel delegowany na szefa kreacji w Leo Burnett

Agencja Leo Burnett szuka szefa działu kreacji w amerykańskim oddziale po desygnowaniu na stanowisko deputy chief creative officera w Leo...

20 stycznia 2005

Adidas jako sponsor World Cup wyłoży 350 mln dol. do 2014 r.

Adidas kontynuuje współpracę sponsorską z organizatorami FIFA World Cup jako sponsor rozgrywek w 2010 i w 2014 r. Wyda łącznie...

21 stycznia 2005

Michael Roth obejmie stanowisko chief executive w Interpublic Group

Michael Roth, chairman Interpublic Group, zastąpi Davida Bella na stanowisku chief executive grupy. Będzie tym samym trzecią osobą pełniącą tę...

21 stycznia 2005

Telewizja Five może stracić aż 10 proc. przychodów, jeśli P&G wycofa swój budżet

Negocjacje między Procter & Gamble a telewizją Five zakończyły się fiaskiem. Budżet telewizji może ucierpieć na stracie tego klienta około...

21 stycznia 2005

Rezygnacja prezesa Lowe London reakcją na niespodziewaną nominację CEO

Paul Weinberger, prezes Lowe London, zrezygnował po tym, jak sieć za jego plecami powołała nowego CEO - Garry'ego Lace'a. Osoba...

21 stycznia 2005

Chelsea FC rozwiązuje umowę sponsorską z Umbro

Angielski klub piłkarski Chelsea FC rozwiązuje umowę sponsorską z firmą Umbro International. Za zerwanie umowy klub zapłaci 24,5 mln funtów....

24 stycznia 2005

Google uruchamia narzędzie do zarządzania zdjęciami na podstawie przejętego serwisu Picasa.com

Firma Google wprowadziła na rynek nowe narzędzie do zarządzania zasobami zdjęciowymi. Nowa usługa została uruchomiona na podstawie przejętego przez Google...

24 stycznia 2005

Amazon UK chce budować wizerunek firmy "godnej zaufania"

Amazon UK, brytyjskie ramię najbardziej znanego sklepu internetowego, chce być postrzegany jako firma "otwarta i uczciwa". Budowaniu takiego wizerunku ma...

24 stycznia 2005

Jeff Goodby przewodniczącym jury w kat. Titanium Lion w Cannes

Jeff Goodby, co-chairman Goodby, Silverstein & Partners, został ogłoszony przewodniczącym jury powołanym do oceny specjalnej, nowej kategorii Festiwalu Reklamowego w...

24 stycznia 2005

Nike stawia na taniec w dynamicznej kreacji kampanii kierowanej do kobiet

Nowa kampania Nike ma pokazywać kobietom, że ubrania Nike są modne, a jednocześnie bardzo funkcjonalne. Kreację przygotowała agencja Wieden &...

24 stycznia 2005

Sky One podpisała umowę sponsorską z Nissanem

Koncern motoryzacyjny Nissan obejmie sponsoring trzech programów Sky One emitowanych w niedzielnym prime timie: "24", "Nip/Tuck" i "Dream Team". Programy...

24 stycznia 2005

KFC będzie sponsorem programu "Ant & Dec's Saturday Night Takeaway"

Sieć KFC będzie sponsorem programu "Ant & Dec's Saturday Night Takeaway" w brytyjskiej stacji ITV1. Poprzednio ten popularny show sponsorowała...

24 stycznia 2005

Gideon Bierer będzie odpowiedzialny za cyfrowe podmioty MTV

MTV Networks International (MTVNI) powołało Gideona Bierera na stanowisko senior vice-president of digital media. Będzie odpowiadał za rynki w Europie,...

25 stycznia 2005

Palestyński zamachowiec-samobójca w wirusowej podróbce spotu Volkswagena

Koncern Volkswagen grozi podjęciem akcji prawnych wobec twórców wirusowego "spotu", który rozpowszechniany jest w internecie, a w którym palestyński zamachowiec-samobójca...

25 stycznia 2005

Jim Beam będzie sponsorem imprez muzycznych pod hasłem "Jim Beam UK Music Tour"

Marka bourbona Jim Beam będzie sponsorem serii imprez muzycznych w marcu br. w klubach w 17 brytyjskich miastach. Akcja pod...