M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 stycznia 2005

Podravka otwiera biuro w Nowym Jorku

Firma Podravka, producent m.in. Vegety, zamierza w 2005 roku otworzyć przedstawicielstwo w Nowym Jorku. Obecność biura ma zapewnić zwiększenie działań...

25 stycznia 2005

Susan Whiting zostanie szefową Media Measurement & Information

Koncern VNU zatrudni Susan Whiting, dotychczasową chief executive Nielsen Media Research, na stanowisku prezesa Media Measurement & Information (MMI). Whiting...

25 stycznia 2005

Zenithmedia obsłuży największy bank prywatny w USA - JP Morgan Chase

JP Morgan Chase wybrał Zenithmedia do obsługi budżetu planowania i zakupu mediów. W przeglądzie agencji mediowych brały udział także: Carat...

25 stycznia 2005

Sarah Jessica Parker wystąpi w najnowszej kampanii marki Gap

Sarah Jessica Parker, aktorka z serialu "Seks w wielkim mieście", wystąpi w kampanii reklamowej firmy odzieżowej Gap, promując ich wiosenną...

25 stycznia 2005

Hyundai i Kia będą reklamowane osobnymi sloganami

Południowokoreański producent samochodów Hyundai-Kia Automotive Group wprowadza nową strategię reklamową dla marek Hyundai i Kia. Dla każdej powstało nowe hasło...

25 stycznia 2005

Diana Rhodes nowym szefem Proximity London

Diana Rhodes będzie nowym szefem agencji marketing services Proximity London. Rhodes ma 11-letnie doświadczenie w marketingu typu direct response. Pracowała...

26 stycznia 2005

Komisja Europejska zezwoliła holdingowi WPP na zakup Grey Global Group

Komisja Europejska wyraziła zgodę na zakup przez WPP Group amerykańskiego holdingu reklamowego Grey Global Group. Koszt transakcji to 1,5 mld...

26 stycznia 2005

Sony powalczy z iTunes na rynku płatnych plików muzycznych

Sony chce pokonać Apple iTunes, uruchamiając swój globalny serwis z muzyką do ściągania pod marką PlayStation. Serwis przygotowywany przez Sony...

26 stycznia 2005

Kellogg wprowadza do Wielkiej Brytanii produkty marki Kashi

Firma Kellogg przygotowuje się do wprowadzenia na rynek brytyjski nowej marki produktów spożywczych Kashi. Produkty te nie zawierają cukru oraz...

26 stycznia 2005

Angelina Jolie w kampanii MTV przeciwko przymusowi prostytucji

Angelina Jolie włączyła się do udziału w kampanii MTV wymierzonej przeciwko przymusowej prostytucji. 30-minutowy film pt. "Inhuman Traffic" będzie emitowany...

26 stycznia 2005

Aegis kupuje agencję interaktywną De-construct

Aegis Group kupił brytyjską agencję interaktywną De-construct. Do jej klientów należą m.in. BBC i Marks & Spencer. Ich budżety są...

26 stycznia 2005

SR.Teleperformance otwiera call center w Rumunii

Grupa telemarketingowa SR.Teleperformance otwiera call center w Rumunii. Firma jest całkowicie nowym przedsięwzięciem i będzie spółką zależną od SR.Teleperformance Greece....

27 stycznia 2005

Barclays rozważa zmianę globalnej strategii marketingowej

Grupa finansowa Barclays wstrzymała realizację nowej globalnej strategii marketingowej. Szef marketingu firmy Jim Hytner zażądał kolejnego przeglądu założeń nowego pozycjonowania....

27 stycznia 2005

Sony rywalizuje z Apple na rynku muzyki internetowej

Koncern Sony chce podważyć pozycję rynkową firmy Apple w dziedzinie muzyki pobieranej z internetu. Zamierza uruchomić globalny serwis z utworami...

27 stycznia 2005

Koncern Coca-Cola przedstawił zarys planów marketingowych na rok 2005

Coca-Cola zaplanowała na 2005 r. kampanie reklamowe wspierające flagową markę koncernu - Coke Classic -oraz działania związane ze sponsoringiem piłki...

27 stycznia 2005

Procter & Gamble eksperymentuje z eventami dla marki Pampers

Rusza eksperymentalna kampania eventowa marki Pampers (Procter & Gamble), wsparta budżetem w wysokości 7 mln funtów. "World of Babies" -...

27 stycznia 2005

Cyprus Tourism prowadzi przetarg reklamowy

The Cyprus Tourism Organisation (CTO) prowadzi przetarg na obsługę budżetu reklamowego wartego 3 mln funtów. Od 2003 r. CTO współpracowała...

27 stycznia 2005

Mattel rozważa przegląd domów mediowych pod kątem planowania

Firma Mattel, producent zabawek, rozmawia z domami mediowymi na temat współpracy w zakresie planowania mediów dla wszystkich swoich marek. Rzecznik...

27 stycznia 2005

Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light

Firma Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light, który został przygotowany przy okazji rozgrywek Super Bowl. Spot w sposób...

28 stycznia 2005

Craig Davis został worldwide chief creative officerem w J. Walter Thompson

J. Walter Thompson mianował wczoraj Craiga Davisa na stanowisko worldwide chief creative officera. To część repozycjonowania i rebrandingu najstarszej na...

28 stycznia 2005

Reklamy Pepsi Diet wykorzystują wizerunek P. Diddy

Raper P. Diddy występuje w najnowszym filmie reklamowym Pepsi Diet przygotowanym przez agencję DDB z Nowego Jorku, która pod koniec...

28 stycznia 2005

Chelsea FC podpisał umowę sponsorską z Adidasem wartą 100 mln funtów

Lider Premiership - klub piłkarski Chelsea FC - podpisał szacowaną na 100 mln funtów umowę sponsorską z firmą Adidas. Stało...

28 stycznia 2005

J. Walter Thompson zmieni nazwę na JWT

Po 120 latach istnienia sieć reklamowa J. Walter Thompson globalnie zmieni nazwę i identyfikację wizualną. Nowe logo firmy, która niebawem...

28 stycznia 2005

Szef sieci Aegis jest typowany na szefa koncernu Fairfax

Doug Flynn, chief executive holdingu Aegis, może zostać chief executive australijskiego koncernu medialnego John Fairfax Limited, wydawcy "The Sydney Morning...

28 stycznia 2005

Gene Kelly z "Deszczowej piosenki" w kampanii Golfa

Najnowsza kampania Volkswagena w spocie Golfa GTI wykorzystywać będzie archiwalne zdjęcia aktora Gene'a Kelly'ego ze słynnego musicalowego klasyka "Singing in...

28 stycznia 2005

Cadbury planuje konsolidację budżetu reklamowego

Cadbury-Schweppes rozważa konsolidację budżetu kreatywnego szacowanego na blisko 500 mln funtów w ramach jednego holdingu reklamowego. Koncern zwrócił się do...

28 stycznia 2005

Acxiom współpracuje z firmą technologiczną Alterian

Acxiom - dostawca rozwiązań z zakresu database marketing - rozpoczął współpracę z firmą technologiczną Alterian. Ma to związek z otwarciem...

21 lutego 2005

Richard Branson może mieć decydujący głos w walce o Virgin Radio

Richard Branson, właściciel imperium Virgin, może mieć decydujący głos w decyzji, kto przejmie Virgin Radio. Stacja używa nazwy na podstawie...

21 lutego 2005

Relaunch erotycznego "Loaded" nastąpi w maju

IPC planuje na maj relaunch magazynu "Loaded". Nakład pisma spadł o połowę w porównaniu z końcem lat 90. Z ostatnich...

21 lutego 2005

Paul Polman, szef P&G na Europę Zachodnią, odchodzi na emeryturę

Paul Polman, group president na Europę Zachodnią w koncernie Procter & Gamble, od czerwca br. przechodzi na emeryturę po 25...

21 lutego 2005

"Metro International" zwiększyło czytelnictwo o 19 proc.

"Metro International" osiągnęło 19-proc. wzrost czytelnictwa. Według danych TNS Gallupa dziennik czytany jest przez 15,2 mln osób. Największe wzrosty gazeta...

21 lutego 2005

Serial "24 godziny" najczęściej ściąganym programem w brytyjskim internecie

W Wielkiej Brytanii serial "24 godziny" jest najczęściej ściąganym programem w internecie - wynika z raportu Envisional, filmy specjalizującej się...

22 lutego 2005

Założyciel EasyJet zapowiada sądową batalię z Orange

Stelios Haji-Ioannou, założyciel tanich linii EasyJet, który przymierza się do wprowadzenia usług telefonii komórkowych EasyMobile, powiedział, że operator komórkowy Orange...

22 lutego 2005

Serial "EastEnders" zgromadził rekordową widownię w BBC One

Odcinek serialu "EastEnders", który został wyemitowany 18 lutego w BBC One, zgromadził rekordową widownię telewizyjną - 14 mln osób. W...

22 lutego 2005

L'Oreal będzie miał nowego CEO w przyszłym roku

Lindsay Owen-Jones, CEO francuskiego koncernu L'Oreal, zapowiedział, że w przyszłym roku przekaże swój fotel wieloletniemu członkowi menedżmentu firmy - Jean-Paul...

22 lutego 2005

Reality show "The Farm" powróci na antenę stacji Five

Stacja telewizyjna Five przygotowuje drugą edycję reality show "The Farm". Emisja programu rozpocznie się w kwietniu br. Akcja reality rozgrywa...

22 lutego 2005

Unilever planuje globalny przetarg dla marki Persil

Koncern Unilever planuje przeprowadzenie przetargu dotyczącego wszystkich produktów sprzedawanych pod marką Persil. W przetargu wezmą udział sieci JWT (WPP) oraz...

22 lutego 2005

Speedo wybiera agencję DDB London

Speedo International - producent ubrań i akcesoriów dla pływaków - wybrało agencję DDB London do przygotowania kampanii. Ma ona mieć...

22 lutego 2005

Sophie Anderton zaproszono do udziału w kampanii antynarkotykowej

Metropolitan Police zaprosiła modelkę Sophie Anderton do udziału w kampanii antynarkotykowej. Anderton, uzależniona niegdyś od kokainy, miałaby wystąpić na billboardach...

22 lutego 2005

Chris Hunton na czele agencji reklamowej Lowe London

Chris Hunton objął stanowisko managing directora agencji reklamowej Lowe London. Zastąpił na tym stanowisku Garry'ego Lace'a, który odszedł z firmy...

23 lutego 2005

Tourism Australia szuka nowej agencji i domu mediowego

Tourism Australia prowadzi globalny przetarg, który ma na celu wybranie agencji i domu mediowego do obsługi wartego 25 mln funtów...

23 lutego 2005

PepsiCo przejmuje markę soków PJ Smoothies

Koncern PepsiCo przejmuje brytyjską markę soków PJ Smoothies. Sumy transakcji nie podano. Nowy brand znajdzie miejsce między dotychczasowymi markami soków...

23 lutego 2005

SunPoker.com chce się procesować o powierzchnię reklamową na brzuchu ciężarnej kobiety

Firma SunPoker.com wygrała aukcję ogłoszoną na eBay przez Elise Harp, ciężarną kobietę z Atlanty. Przedmiotem aukcji była powierzchnia reklamowa na...

23 lutego 2005

"The Sunday Times" rozważa wprowadzenie formatu tabloidowego

Brytyjski dziennik "The Sunday Times" zastanawia się nad wprowadzeniem zmian w niektórych sekcjach w kierunku tabloidowego formatu. Przedstawiciele gazety obawiają...

24 lutego 2005

Byli menedżerowie Ogilvy winni oszustwa wobec rządu amerykańskiego

Wczoraj po niespełna 6-godzinnych obradach ława przysięgłych uznała Shonę Seifert i Thomasa Early'ego, byłych menedżerów nowojorskiej Ogilvy & Mather, za...

24 lutego 2005

VisitLondon prowadzi przetarg mediowy

Po dwóch i pół roku współpracy z OMD w Wielkiej Brytanii firma turystyczna VisitLondon rozpoczęła przegląd dotyczący wartego 20 mln...

24 lutego 2005

David Elstein kupi międzynarodowe podmioty Hallmark Channel

David Elstein, były chief executive stacji Five, kupi międzynarodowe podmioty Hallmark Channel. Wartość transakcji szacowana jest na 300 mln dol....

24 lutego 2005

Omnicom wypracował 9,8 mld dol. przychodów w 2004 r.

Omnicom Group, największa na świecie grupa reklamowa, wypracowała w ub.r. dwucyfrowy wzrost - jej przychody osiągnęły 9,8 mld dol., a...

24 lutego 2005

Agencja DMS będzie robić marketing bezpośredni dla "Encyclopaedii Britannica"

Agencja DMS będzie realizować działania marketingu bezpośredniego dla "Encyclopaedii Britannica" w Wielkiej Brytanii. W pierwszej fazie marketer zamierza przeprowadzić mailing...

24 lutego 2005

Unilever reklamuje herbatę PG Tips z okazji 75. urodzin

Herbaciana marka PG Tips sprzedawana przez koncern Unilever w Wielkiej Brytanii świętuje 75. urodziny nową kampanią reklamową. Przygotowała ją agencja...