M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 lutego 2005

"The New York Times" zadebiutuje w Rosji

"The New York Times" zadebiutował jako międzynarodowy dodatek do rosyjskiego dziennika "Izwiestia". Suplement ukazuje się raz w tygodniu i jest...

25 lutego 2005

Przebudowa struktury OMD w Wlk. Brytanii prowadzi do wielu zmian personalnych

Mark Palmer, executive strategy director w OMD w Wielkiej Brytanii, odszedł z firmy. Na razie jego obowiązki przejął Toby Roberts,...

25 lutego 2005

Rusza kampania piwa Staropramen w Rosji

Na zlecenie grupy piwowarskiej Interbrew agencja reklamowa Leo Burnett Moskwa i dom mediowy Universal McCann przygotowały kampanię reklamową czeskiego piwa...

25 lutego 2005

Koncern Heineken odchudzi portfolio produktów

Holenderska grupa piwowarska Heineken potwierdziła, że zamierza dokonać przeglądu portfolio swoich marek w Europie i prawdopodobnie kilkanaście z nich wycofa...

25 lutego 2005

Sony Electronics wybrała konsultanta przetargu reklamowego w USA

Firma Sony Electronics wybrała konsultanta, który będzie nadzorował przetarg reklamowy związany z rynkiem Stanów Zjednoczonych. Nadzór ten powierzono firmie Select...

25 lutego 2005

Bohaterowie bajek reklamują niezdrowe jedzenie, Which apeluje o regulacje

Producentów "Simpsonów", "Shreka" i "The Incredibles" zaatakowała organizacja konsumencka Which, oskarżając ich o promowanie niezdrowego jedzenia poprzez użyczanie wizerunku ulubionych...

28 lutego 2005

Deutsche Telekom inwestuje w rebranding węgierskiego operatora Matáv

Deutsche Telekom (DT) zamierza tego lata zmienić nazwę węgierskiego operatora telekomunikacyjnego Matáv na Magyar Telekom. Rebranding będzie prowadzony przez agencje:...

28 lutego 2005

Fiat zachęca do zakupów nietypową akcją zniżkową

Fiat przygotował w Wielkiej Brytanii nietypową akcję promocyjną. Firma zachęca przy kupnie nowych modeli Fiata do wymieniania rozmaitych pojazdów kołowych...

28 lutego 2005

Pepsi podczas transmisji z Oscarów przedstawi spot na motywach "Spartacusa"

Pepsi podczas transmisji z rozdania Oscarów przedstawi spot na motywach klasycznego filmu "Spartacus". Reklama będzie nadawana w amerykańskiej telewizji ABC,...

28 lutego 2005

WPP Group odnotowuje rekordowe zyski za ub.r.

Martin Sorrell, zarządzający holdingiem WPP Group, poinformował, że zyski grupy za 2004 r. wyniosą 546 mln funtów, co stanowi 15-proc....

28 lutego 2005

McDonald's ostrożnie wprowadza zdrowsze dania, jest nadzieja na lepszą kawę

McDonald's będzie ostrożnie wprowadzać zdrowsze dania do menu, bo nadal główny biznes będą stanowić hamburgery i frytki - zapowiada CEO...

1 marca 2005

Londyńska policja uruchomiła kampanię antyterrorystyczną

Londyńska Metropolitan Police rozpoczęła miesięczną kampanię reklamową, która ma zaktywizować obywateli do walki z zagrożeniami terrorystycznymi. Działania prowadzone pod hasłem...

1 marca 2005

Saatchi & Saatchi broni budżetu General Mills

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku prawdopodobnie będzie dalej obsługiwać budżet reklamowy koncernu General Mills. Jego wartość szacuje...

1 marca 2005

GfK odnotowała w 2004 r. rekordowy wzrost sprzedaży rzędu 12,7 proc.

Globalna sieć firm badawczych GfK opublikowała wyniki finansowe za rok 2004 r., według których przychody ze sprzedaży wyniosły 671 mln...

1 marca 2005

ABC i Akademia Filmowa skontrolowały treść reklam nadanych podczas ceremonii wręczenia Oscarów

Sieć telewizyjna ABC i Akademia Filmowa kontrolowały treść reklam nadanych podczas ceremonii rozdania Oscarów. Jak ujawnił Joseph Lewczak, prawnik reprezentujący...

1 marca 2005

Koncern Viacom odnotował w czwartym kwartale 18 mld dol. straty

Koncern mediowy Viacom ogłosił wyniki finansowe za ostatni kwartał ub.r. i podsumował rok 2005. Kwota 18,4 mld dol. straty netto...

21 marca 2005

Interaktywna reklama TV dla marki Flash Car Wash

Procter & Gamble rozpoczyna interaktywną kampanię telewizyjną wprowadzającą myjące zestawy samochodowe o nazwie Flash Car Wash, używając do tego platformy...

21 marca 2005

United Airlines atakuje w reklamach American Airlines

Linie lotnicze United Airlines przygotowały kampanię reklamową wartą według szacunków od 15 do 20 mln dol., w której atakują swojego...

21 marca 2005

Bertelsmann chce kupić udziały w Five

Koncern Bertelsmann, właściciel RTL, jest zainteresowany zakupem 35 proc. udziałów w Five i chce w ten sposób kontynuować ekspansję na...

21 marca 2005

"The New Yorker" otrzymał aż 10 nominacji w finale National Magazine Awards

American Society of Magazine Editors ogłosiło finalistów w tegorocznej edycji konkursu National Magazine Awards. Aż 10 nominacji, także do General...

21 marca 2005

Kerrie Martin dyrektorem ds. rozwoju w amerykańskim Volkswagenie

Volkswagen w Ameryce Północnej stworzył nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju rynkowego i obsadził w tej roli Kerriego Martina, który był...

21 marca 2005

Viacom Outdoor podpisał kontrakt z koleją włoską wart 250 mln euro

Firma reklamy zewnętrznej Viacom Outdoor podpisała kontrakt z włoską koleją Rete Ferroviaria Italiana (RFI) dotyczący sprzedaży powierzchni reklamowych. Umowa została...

22 marca 2005

DDB London konstruuje panel badawczy z udziałem taksówkarzy i kosmetyczek

Agencja reklamowa DDB London intensyfikuje inwestycje badawcze, kreując panel analityczny Grapevine Panel z udziałem m.in. kierowców taksówek, kosmetyczek, właścicieli pubów,...

22 marca 2005

Tarek Ayntrazi został szefem Starcomu w Europie

Tarek Ayntrazi objął stanowisko chief operating officera sieci domów mediowych Starcom w centralnej, wschodniej i zachodniej Europie. Dotychczas Ayntrazi kierował...

22 marca 2005

WCRS przejmie od TBWA budżet reklamowy banku Abbey

Londyńska agencja WCRS wygrała w trzyetapowym przetargu obsługę wartego 22 mln funtów budżetu reklamowego banku Abbey, który przejmie w maju...

22 marca 2005

Byłemu menedżerowi Ogilvy & Mather grozi więzienie lub wysoka kara pieniężna

Ray Simko, były media director w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, odpowiedzialny za obsługę budżetu Office of National Drug Control...

22 marca 2005

Ministry of Sound zamierza dywersyfikować swoje źródła przychodów

Ministry of Sound, brytyjska firma muzyczna oraz klub nocny, zamierza poszerzyć źródła przychodów. W tym celu podpisała kontrakt z firmą...

22 marca 2005

Interpublic Group of Cos. ma kłopoty z redakcją raportów finansowych

Interpublic Group of Cos. zapowiedziała, że data publikacji raportu finansowego za rok 2004 i raportów kwartalnych w br. ulegnie przesunięciu....

22 marca 2005

HP chce pobić rekord świata kampanią "uśmiechu" za 9 mln funtów

Kilka agencji pracuje w Wielkiej Brytanii nad kampanią reklamową Hewlett-Packarda, dzięki której producent chce pobić rekord świata w liczbie zebranych...

23 marca 2005

Boom w e-reklamie poprawił kondycję brytyjskich agencji interaktywnych

Brytyjskie agencje interaktywne zaczynają przekuwać boom w reklamie online na swoją zyskowność. Według raportu New Media Agencies Financial Intelligence poziom...

23 marca 2005

Bernard Cottin ponownie prezesem ECCA

Zgromadzenie główne Europejskiego Stowarzyszenia Komunikacji Kablowej (ECCA) w czasie konferencji w Budapeszcie ponownie wybrało Bernarda Cottina, prezesa Numéricable, na prezesa...

23 marca 2005

Spada wartość sprzedaży napojów gazowanych Coca-Coli w Wielkiej Brytanii

Spada wartość sprzedaży napojów gazowanych Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. Według raportu zaprezentowanego przez firmę Britvic, jednego z konkurentów, wyniki sprzedaży...

23 marca 2005

Bacardi powierzyło swój brytyjski budżet agencji Fallon

Bacardi Martini nawiązało współpracę z agencją Fallon, która zajmie się obsługą reklamową budżetu tej firmy w Wielkiej Brytanii. Jego wielkość...

23 marca 2005

Wielka Brytania rozważa system oznaczania produktów spożywczych

Rząd Wielkiej Brytanii zwrócił się do producentów żywności, by ponownie rozpatrzyć projekt wprowadzenia systemu oznaczeń produktów i zastąpić propozycję "świateł...

24 marca 2005

Steve Platt odpowiedzialny za negocjacje handlowe w brytyjskim oddziale Carata

Steve Platt, były managing director odpowiadający za działania handlowe w telewizji Carlton, dołączy do zespołu sieci domów mediowych Carat w...

24 marca 2005

FIFA planuje otwarcie sieci licencjonowanych sklepów sportowych

Global Brands Group (GBG) i FIFA powołały zespół, który przygotuje strategię otwarcia nowej sieci sklepów. Będą to oficjalne licencyjne sklepy...

24 marca 2005

Agencje Mother i Naked Communications będą obsługiwać Coca-Colę w Wielkiej Brytanii

Agencje Mother i Naked Communications będą obsługiwać Coca-Colę w Wielkiej Brytanii i dołączą do licznego grona firm pracujących dla marketera....

24 marca 2005

Irlandzcy taksówkarze poczuli się urażeni kampanią społeczną

Telewizyjna i outdoorowa kampania ostrzegająca przed mafiami taksówkarskimi wywołała falę protestów irlandzkich taksówkarzy. Kampanię przygotowała A V Browne Advertising na...

24 marca 2005

Konkurenci Gillette mogą używać jego znaku na swoich opakowaniach

Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydał orzeczenie, że producenci maszynek do golenia mogą na opakowaniach swoich produktów używać znaku towarowego Gillette, pod...

24 marca 2005

Brytyjski Starcom wprowadza zmiany w managemencie

Dom mediowy Starcom w Wielkiej Brytanii rezygnuje z drugiego członu nazwy Motive. Jednocześnie w agencji zachodzą poważne zmiany w polityce...

25 marca 2005

Motorola prowadzi przegląd swojego budżetu interaktywnego

Motorola, jeden z liderów na światowym rynku producentów telefonów komórkowych, prowadzi przegląd globalnego budżetu interaktywnego i na działania lojalnościowe. Marketer...

25 marca 2005

Coca-Cola wprowadza kolejny napój dietetyczny w Stanach Zjednoczonych

W Stanach Zjednoczonych koncern Coca-Cola wprowadza nowy napój dietetyczny - Coca-Cola Zero. Jest to cola bezkaloryczna dostępna tylko na rynku...

25 marca 2005

Toyota definitywnie rezygnuje z czerwonego logo

Japoński producent samochodów podjął ostateczną decyzję i wprowadzi na wszystkich rynkach jednolitą identyfikację wizualną swojego logo. Firma zrezygnowała z czerwonego...

25 marca 2005

Mary Minnick ma powstrzymać spadek sprzedaży Coca-Coli

Mary Minnick będzie nadzorować globalnie marketing, rozwój technologii i produktów oraz strategię Coca-Coli. Mianowanie jej na nowe stanowisko ma zatrzymać...

25 marca 2005

Euro RSCG obsłuży globalny budżet Jaguara

Jaguar Motor Cars Ltd. wybrał Euro RSCG do obsługi globalnego budżetu reklamowego aut luksusowych. W przetargu brały udział także agencje:...

25 marca 2005

Renault reklamuje markę w innowacyjny sposób

W Wielkiej Brytanii ruszyła pierwsza kampania Renault reklamująca wszystkie, a nie poszczególne modele Renault jednocześnie. Agencja Publicis przygotowała 17 różnych...

29 marca 2005

Hallmark Channel przebudowuje strategię sprzedaży czasu reklamowego

Hallmark Channel, stacja telewizyjna poświęcona filmowi, przebudowuje strategię sprzedaży czasu reklamowego. Nadawca zapowiedział, że będzie przerywał filmy reklamami jedynie przez...

29 marca 2005

Sony zadebiutowało z przenośną stacją PlayStation Portable

Koncern Sony wprowadził na rynek amerykański nową przenośną stację PlayStation Portable (PSP). Po raz pierwszy firma umożliwiła odczytywanie dysków w...

29 marca 2005

Zmiany personalne w azjatyckim oddziale agencji JWT

Tay Guan Hin dołączyła do zespołu agencji JWT na stanowisko executive creative directora na rejon Azji Południowo-Wschodniej. Tay pracowała na...

29 marca 2005

"Vogue" wejdzie w tym roku na chiński rynek

Conde Nast, wydawca luksusowego "Vogue'a", przygotowuje się do wejścia do Chin w tym roku. Najprawdopodobniej debiut obejmie kilka największych miast...