Kraj

100% roślinnych dań dla najmłodszych, czyli nowość Gerber Organic Plant-tastic

Działania reklamowe nowości Gerber prowadzi Red8 Advertising, UM Thrive, Orka Film, Ogily i Great Minds.

Gerber stworzył linię w 100% roślinnych, zbilansowanych dań dla niemowląt i małych dzieci. Właśnie startuje kampania prezentująca nowości produktowe Gerber Organic Plant-tastic. Nowa linia składa się z sześciu posiłków, z których każdy stanowi połączenie warzyw, nasion roślin strączkowych i zbóż, w tym ciecierzycy, fasoli, komosy ryżowej, kaszy bulgur, musu kokosowego oraz przypraw takich jak cynamon, imbir czy curry. Wszystkie przygotowane zostały z ekologicznych składników z certyfikowanych gospodarstw.


Launch nowej linii produktów związany jest z komunikacją marketingową, która potrwa do 14 czerwca. Promocję wspierać będą: komunikacja na platformach VoD i YouTube, angażujące posty i kreacje w mediach społecznościowych Gerber, mobile push, TV Sync oraz materiały POS w punktach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce. Spoty 15- i 6-sekundowe są adaptacją globalnej akcji.

Agencją odpowiedzialną za komunikację marketingową jest Red8 Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się UM Thrive, a adaptację reklamy przygotowało studio Orka Film. Za koncept odpowiada Ogilvy, a za komunikację PR Great Minds.