Marketing

100. sklep w nowym formacie Delikatesów Centrum

Modernizacji placówek towarzyszy rebranding – zmiana logotypu i odświeżenie wizerunku sieci.

Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r. Cele projektu to: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawa jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, m.in. przeniesiono strefę warzyw i owoców na front sklepu. We wszystkich placówkach zastosowano też nowe energooszczędne oświetlenie. 100. placówkę Delikatesów Centrum w nowym formacie otwarto 10 marca w Koźminku w woj. wielkopolskim. Do końca br. planowana jest modernizacja 300 sklepów.

Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów, a każda nowa placówka Delikatesów Centrum jest otwierana w nowej specyfikacji. Łącznie w Polsce w sieci jest ponad 1,5 tys. sklepów – należących do Eurocashu i franczyzowych.