Kraj

Marketing

10,5 mln osób używa Blika

W pierwszym kwartale przybyło 400 tys.

Spółka Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych Blik, podała, że na koniec marca br. aktywnie korzystało z niego 10,5 mln użytkowników, co oznacza, że w pierwszym kwartale br. przybyło ich 0,4 mln.

Od stycznia do marca br. użytkownicy systemu zrealizowali blisko 250 mln transakcji o wartości 32,6 mld zł.

To, co z pewnością cieszy PSP, to fakt, że wyraźnego rozpędu z początkiem roku nabrały płatności zbliżeniowe Blik. Od momentu udostępnienia usługi aktywowało ją ponad 800 tys. użytkowników. W pierwszym kwartale 2022 r. zapłacono w ten sposób 8,6 mln razy.

Dla marki Blik pracują reklamowo agencje: Change Serviceplan, Spark Foundry, Performics i LiquidThread, a twarzą marki jest aktualnie aktor Tomasz Kot.