Agencja Freundschaft poszerzyła współpracę z Grupą Polsat Plus o nową markę, którą jest Polsat, przejmując tym samym obsługę wszystkich największych brandów z portfolio GPP. Freundschaft, które jest związane z GPP od 2014 r., obecnie odpowiada za komunikację marek Plus (z wyjątkiem linii Plus na Kartę), Plush, Polsat Box, Netia, Interia i Polsat.
Pierwszym zadaniem agencji w ramach nowej umowy było współtworzenie komunikacji wiosennej ramówki stacji. Freundschaft odpowiada za kompleksową komunikację marki. Zakres współpracy obejmuje m.in. kampanie programów informacyjnych, rozrywkowych, seriali i wydarzeń realizowanych przez Polsat (jak np. Sopot Super Hit Festival).
– Napawa nas dużą satysfakcją fakt docenienia przez Grupę Polsat Plus naszych kompetencji i doświadczenia w kategorii rozrywka i multimedia. Liczymy, że wspólnie z zespołem Polsatu będziemy tworzyć silną i wyróżnialną komunikację
dla tej marki, jej wszystkich formatów stacji głównej oraz kanałów tematycznych. – komentuje Magdalena Korczak, client service director Freundschaft.