Tegoroczna promocja “Dwa szybkie Żubry” potrwa do 31 lipca, czyli o miesiąc dłużej niż w ub.r. Do wygrania będzie 6,5 mln zestawów po dwie puszki piwa o łącznej wartości 27,95 mln zł.
– “Dwa szybkie Żubry” to nasza flagowa promocja, dlatego bardzo się cieszymy, że pomimo pandemii po raz szósty będziemy mogli ją zrealizować, i to z takim rozmachem. Daliśmy sobie dodatkowy miesiąc aktywacji i mamy zamiar jak najlepiej go wykorzystać. Zaczynamy bardzo wcześnie, kończymy zimę i budzimy naszych konsumentów z zimowego letargu – komentuje Łukasz Kling, brand manager Żubra w Kompanii Piwowarskiej.
Akcja będzie wspierana kampanią reklamową przygotowaną przez PZL, Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.