Kraj

13 mln piw za 28 mln zł w loterii Żubra

Tegoroczna edycja "Dwóch Żubrów" potrwa o miesiąc dłużej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfAZzU0GYEIU%26feature%3Dyoutu.be%26ab_channel%3DMediaMarketingPolskaOnline%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, rozpoczyna coroczną tzw. promocję podkapslową jednej z kluczowych w swoim portfolio marek – piwa Żubr. Tego typu promocje nazywa się w branży “podkapslowymi”, bo informacje o ewentualnych wygranych konsumenci mogą znaleźć pod kapslami butelek lub zawleczkami puszek piwa.

Tegoroczna promocja “Dwa szybkie Żubry” potrwa do 31 lipca, czyli o miesiąc dłużej niż w ub.r. Do wygrania będzie 6,5 mln zestawów po dwie puszki piwa o łącznej wartości 27,95 mln zł.

– “Dwa szybkie Żubry” to nasza flagowa promocja, dlatego bardzo się cieszymy, że pomimo pandemii po raz szósty będziemy mogli ją zrealizować, i to z takim rozmachem. Daliśmy sobie dodatkowy miesiąc aktywacji i mamy zamiar jak najlepiej go wykorzystać. Zaczynamy bardzo wcześnie, kończymy zimę i budzimy naszych konsumentów z zimowego letargu – komentuje Łukasz Kling, brand manager Żubra w Kompanii Piwowarskiej.

Akcja będzie wspierana kampanią reklamową przygotowaną przez PZL, Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.