Kraj

14 kampanii z Polski otrzymało kolejne nominacje w Portorożu

Nowe short-listy konkursu Golden Drum.

14 kampanii z Polski otrzymało kolejne nominacje w Portorożu
W kategorii film nominowane zostały: Lowe Warsaw z kampanię “The Dearest Stranger”, zrealizowaną dla Kampanii Przeciw Homofobii oraz koalicji “Partnerstwo dla Związków” oraz McCann Worldgroup Poland za “Kartkówkę” zrealizowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Ogilvy & Mather powalczy o statuetkę w kategorii press, w której nominowana została kampania “Fail Hiter”. Scholz & Friends Warszawa ma szansę na nagrodę w kategorii outdoor za kampanię przygotowaną dla marki odzieżowej Pajak. W tej samej kategorii nominowana została kampania “Warsaw zoo goes to the streets” Grey Group Poland.

Szansę na statuetkę w kategorii direct communication ma Isobar Poland za kampanię przygotowaną dla Fundacji Itaka “Waiting Signs”. O nagrodę w kategorii design of brand & corporate identity powalczą dwa zgłoszenia z Polski: “Human to Business” agencji Walk oraz projekt “Saudade” przygotowany dla Nobile przez Grey Group Poland.

Agencja Next została nominowana w kategorii integrated communication campaigns dzięki kampanii dla Prince Polo. W tej kategorii ma nagrodę może liczyć również VML Poland za kampanię “Kochasz? Powiedz Stop Wariatom Drogowym” zrealizowaną dla PZU.

W kategorii media znalazły się trzy nagrodzone już do tej pory na festiwalu kampanie: “Alternatywny komentarz” Havas Worldwide Warsaw dla NC+, “Bardzo dobre maniery” Cheil Poland dla PCK oraz “Enemy Front” autorstwa McCann Worldgroup Poland. “Enemy Front” została nominowana również w kategorii innovative campaigns.

O dotychczas nagrodzonych kampaniach informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.