Pierwszego dnia 22. edycji festiwalu Goldrn Drum ogłoszono short-listy. Spośród 86 zgłoszeń z Polski 14 ma szansę na statuetkę.
Wśród nominowanych znaleźli się w części single channel: “Photos for life” przygotowane przez Isobar Poland dla fundacji Rak’n’Roll w kategoriach: direct campaigns, digital campaigns including mobile campaigns; “Park & Drive” autorstwa DDB & Tribal Warszawa dla marki Volkswagen (direct campaigns); “Move Update” również przygotowane przez DDB & Tribal dla McDonald’s Polska.
W multi channels nominacje otrzymali: “Ostatnia butelka” autorstwa agencji Lvov dla J.A. Baczewski (film); “Mural na zaporze w Solinie” pomysłu Scholz & Friend Warszawa dla PGE (outdoor); “Emergency Call” przygotowany przez Havas Worldwide Warsaw dla marki Citroen (radio); kampania “Listen for Syria” Lemon Sky JWT J. Walter Thompson (digital); “Imkagram” autorstwa K2 przygotowany dla Teatru Imka (new or innovative); kampania przygotowana przez Saatchi & Saatchi & Interactive Solutions dla fundacji Run With Heart pt. “Moving tracks” (mobile) oraz kampania outdoorowa “Wielka wyprzedaż ogrodowa” przygotowana dla Obi przez 180hb + Jung v. Matt. Aż trzy nominacje w multi channels zdobyła agencja Isobar Poland po raz kolejny za “Photos for life”, w kategoriach: digital, mobile, new or innovative.
Wczoraj polskim akcentem był także wykład Wojciecha Borowskiego, szefa polskiego oddziału McCann Worldgroup, pt. “Przyszłość kreatywności w świecie mikrotargetowania”.
“Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym festiwalu.