Kraj

15 nowości w ofercie wideo Grupy Onet-RAS Polska

Grupa zaprezentowała wiosenną "ramówkę wideo".

Grupa Onet-RAS Polska zaprezentowała nową ramówkę programów wideo własnej produkcji, dostępnych wyłącznie w internecie. Wśród propozycji znalazło się łącznie ponad 30 własnych projektów i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i 6 cyklicznych programów na żywo. – Naszym strategicznym celem w Polsce jest zredefiniowanie jakości mediów internetowych, a w szczególności wideo. Dlatego dziś otwieramy kolejny rozdział w mediach online, czego dowodem jest fakt, że najlepsi polscy dziennikarze rozpoczynają współpracę z naszymi serwisami internetowym – mówi Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska.

Wśród nowości znajdą się m.in. programy: “Tomasz Lis” (cotygodniowy 40-minutowy magazyn publicystyczny prowadzony przez redaktora naczelnego “Newsweeka”), “Twarze biznesu” (program biznesowy prowadzony przez Michała Broniatowskiego, redaktora naczelnego “Forbesa”), “Lustro” (cykliczny 10-minutowy magazyn lifestyle’owy Pauliny Młynarskiej), “Żółte papiery” (program rozrywkowy Tomasza Jachimka) i “Mordor na podsłuchu” (program rozrywkowy). Wyraźnie wzmocniona zostanie też oferta sportowa – przede wszystkim w kontekście najważniejszych imprez sportowych roku: piłkarskich mistrzostw Europy we Francji (program Michała Pola “Euro Misja 2016”) i igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro.

– Nasza oferta wideo będzie stale rozwijana. To nie jest nasze ostatnie słowo tej wiosny – zapowiada Aleksander Kutela, prezes Grupy Onet.pl.