Kraj

180heartbeats dla Ballantine's

Rusza internetowa kampania marki Ballantine's Finest w postaci dwóch stron WWW i fan page'a w Facebooku.

Strony i profil w FB skierowane są do konsumentów pełnoletnich, a ich celem jest edukacja na temat marki (strona produktowa: Ballantines.pl) oraz zachęcanie do poszukiwania niestandardowych pomysłów w życiu (strona wizerunkowa: Twojplanb.pl oraz profil w FB).

Osią komunikacyjną, a zarazem aplikacją konkursową jest film “Plan Piotra B.”, który pokazuje niekonwencjonalne sposoby na poznanie dziewczyny. Film będzie emitowany w profilu marki w FB oraz na stronie Twojplanb.pl. Dodatkowo uruchomiono radio Open.fm z kanałem muzycznym.

Co tydzień emitowany będzie jeden z czterech odcinków filmu o Piotrze B. Po każdym z nich użytkownicy będą zachęcani do wymyślenia dalszego przebiegu historii. Nagradzane będą najbardziej pomysłowe rozwiązania. Innowacyjnym elementem jest możliwość umieszczenia w filmikach własnych zdjęć oraz podpisów.

Za projekt komunikacji odpowiada agencja MEC Interaction. Film został wyreżyserowany przez Renatę Gabryjelską i Wojciecha Jagiełłę, za zdjęcia odpowiedzialny był Kamil Płocki, a  produkcję Marcin Dworucha z domu produkcyjnego F25. Odtwórcą głównej roli Piotra B. jest Krzysztof Piątkowski.

Za realizację projektu i obecną obsługę marki w internecie odpowiada agencja 180heartbeats. Za PR-ową obsługę projektu odpowiada agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants.