Kraj

180heartbeats + Jung v Matt autorem gier promujących Geberit One

Na czterech europejskich rynkach.

180heartbeats + Jung v Matt autorem gier promujących Geberit One
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Jung v Matt/Limmat w Zurychu przygotowała aktywacje promujące systemy łazienkowe Geberit One w Szwajcarii, Niemczech, Belgii i Austrii.

Kampania jest skierowana do dostawców i monterów. W celu wypromowania oferty agencja 180heartbeats opracowała prototypy i przygotowała serię gier na smartfony. Pierwsza runda zaczyna się od quizu, a kolejne etapy to: montaż umywalki telefonem, co pokazuje, jak ją prawidłowo zainstalować i wypoziomować, oraz tetris, czyli zabawa logiczna w układanie kafelków w łazience. Główną nagrodą w całej rozgrywce jest wycieczka na Islandię. 

– Formuła gier jest międzynarodowa, wykorzystanie tej koncepcji na innych rynkach było oczywiste – wyjaśnia pomysł Rafał Knap, digital transformation director 180heartbeats + Jung v Matt. Dodaje, że mechanizm gier wykorzystuje czujniki ruchu w urządzeniach mobilnych, które są dostępne w przeglądarce internetowej, a nie aplikacji do ściągnięcia ze sklepu, co obniża do minimum barierę wejścia w interakcję konsumenta z marką. – Wyniki także mówią wiele. Pół miesiąca przed zakończeniem kampanii zarejestrowaliśmy ponad 9 tys. formularzy od 5 tys. unikatowych użytkowników z czterech krajów. W każdej z pięciu rund, w tym dwóch quizach, mieliśmy od 9 do 13 tys. sesji rozgrywek – podaje Knap.