Kraj

180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada za kampanię E.ON - "Jesteśmy dla Ciebie"

- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu - mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v . Matt.

Wystartowała kampania E.ON – “Jesteśmy dla Ciebie” opowiadająca o wysokim poziomie jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał uświadamia m.in. z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej. 

Kampania E.ON ma niestandardową formę – odbiorcy w komunikatach mogą odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Przekazy zwracają uwagę na wysokie standardy przyjęte przez E.ON. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.

  • Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v . Matt.

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i obejmie OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Działania realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, która w wyniku wygranego przetargu przeprowadziła rebranding innogy w E.ON.  Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.